huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef BVO het volgende:
Als ik het dus goed begrijp zijn ze in de overtuiging dat Nena moren weggestemd gaat worden, maar gaan Huub en Sylvia dat morgen toch tegenhouden?
Ja, ik heb de laatste dagen niks mee kunnen krijgen.
Nou, Illona doet het anders zo NU niet tegen Bart!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
[..]
huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom zegt Ilona gewoon niet dat ze het wel doet en morgen niet doen?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.
het is inderdaad wel erg doorzichtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef snetje het volgende:
kloppen de streams welik zie inene bart met sylvia in de gameroom
goh !! waarom zou hij daar nu inene zitten
![]()
![]()
Klopt, S1/2 lopen iets achter t.o.v. S3 (en 4)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef F04 het volgende:
Joep TVP
Streams hebben trouwens vertraging van de één 1 en de andere 10 seconden ongeveer.
Maar dat is normaal.
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
het is inderdaad wel erg doorzichtig.
Nu de groep morgen zo duidelijk in twee kampen uiteenvalt, konmt de zaak wel in een patstelling.
Er kan nooit iemand unaniem uit worden gestemd, tenzij die zelf wil, maar dan mag het niet van de redactie.![]()
Het wordt tijd om de spelregels aan te passen.![]()
![]()
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)
Doe ik er nog een schepje bovenop met algeheel rookverbod en net als in BB ook rantsoen weken en bijv. een paar weken niet naar buiten (de tuin) etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!![]()
2 of 3 cos-sen terug.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand hier even een link zetten naar het verhaal over de 3 meiden van Huub.
Heb ik totaal gemist.
Direct ontslag voor Lesley dan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste ker zijn)
Nou bedankt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Direct ontslag voor Lesley dan.
Dan vertrekt Bart.
Dan is NL weg te stemmen
Natasia vertrekt wel
Brian eruit gestemd
Nena word verliefd op een rijke vent
Ilona kan de druk niet aan en vertrekt
Sylvia en Huub trouwen en delen de villa.
Einde oefening.
Het moet ook nog wel een beetje leuk blijven om naar te kijken hè.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!![]()
Lesley komt vandaag niet die komt volgens mij morgenavond pas. Maar ja evengoed kan ze dan alles doorlullen en ik mag hopen dat er voor haar dan ook een sanctie volgtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bedankt!![]()
Hoef ik helemaal niet meer te kijken!
nou, het programma kan onmiddellijk gestopt worden, de afloop is al bekend!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Direct ontslag voor Lesley dan.
Dan vertrekt Bart.
Dan is NL weg te stemmen
Natasia vertrekt wel
Brian eruit gestemd
Nena word verliefd op een rijke vent
Ilona kan de druk niet aan en vertrekt
Sylvia en Huub trouwen en delen de villa.
Einde oefening.
Ik denk dat dat inderdaad de meeste kans heeft NL wegstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet ook nog wel een beetje leuk blijven om naar te kijken hè.
Als je ze in een lege kale ruimte opsluit, zullen er al heel snel mensen vertrekken, maar dat levert waardeloze uitzendingen op.
Trouwens, ik denk dat juist dóór die alcohol er nog wel mensen gaan vertrekken. Hetzij omdat ze de regels grof schenden onder invloed (bijv. fysiek geweld), hetzij omdat iemand zich zo misdraagt dat hij door zijn eigen groepje wordt uitgekakt.
En ik geloof ook niet in de theorie dat er na morgenavond een patstelling zal ontstaan.
Bart is opportunist; hij zal hierna gaan proberen om NL of Nataasia eruit te werken. Zeker bij NL heeft hij een hele goede kans van slagen, m.i.
Ik neem aan dat de redactie een beetje meewerkt en haar erop wijst dat ze het dus niet moet doorvertellen want dat zou het effect teniet doen van de stemming en dus ook voor het materiaal in de uitzendingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Lesley komt vandaag niet die komt volgens mij morgenavond pas. Maar ja evengoed kan ze dan alles doorlullen en ik mag hopen dat er voor haar dan ook een sanctie volgt
was gisteren al afgesprokenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Die 2 hebben echt lol vandaag samen.
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef snetje het volgende:
bart tegen sylvia": "ik probeer je niet om te praten ofzo hoor "
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bartje ...tuurlijk niet ................tsk![]()
tilly weet er ook van en zei vanmiddag dat ze daar dus niet over mag praten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben bang dat hun plannetje toch in duiken gaat vallen.![]()
Ze ontvangen morgen weer post en ik zie die ouders van Bart er voor aan om het snel aan hem over te brieven. Net als met de tatoeage grap.![]()
1 persoon van dat groepje hoeft maar te bellen en ze weten er alles van.
En dan hebben we ook nog het personeel wat zich overal mee bemoeit.![]()
Goed zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef 2live het volgende:
[..]
tilly weet er ook van en zei vanmiddag dat ze daar dus niet over mag praten.
Vertelde die broer Joris dat niet tegen huub?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe weet Huub dat Bart via zijn bezoek is ingelicht over de nep Sylvia tattoo?
Ik denk als zn ouders daarover willen schrijven die brief gewoon ff achtergehouden wordt of het stukje in de brief over de stemming eruit gehaald wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed zo.
Nu die ouders van Bart nog opvoeden.
Ja maar dat deden ze ook niet w.b de tatoeage, of had hij ze toen aan de telefoon?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk als zn ouders daarover willen schrijven die brief gewoon ff achtergehouden wordt of het stukje in de brief over de stemming eruit gehaald wordt
Toen waren ze op bezoek inhet huis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat deden ze ook niet w.b de tatoeage, of had hij ze toen aan de telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |