huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef BVO het volgende:
Als ik het dus goed begrijp zijn ze in de overtuiging dat Nena moren weggestemd gaat worden, maar gaan Huub en Sylvia dat morgen toch tegenhouden?
Ja, ik heb de laatste dagen niks mee kunnen krijgen.
Nou, Illona doet het anders zo NU niet tegen Bart!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
[..]
huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom zegt Ilona gewoon niet dat ze het wel doet en morgen niet doen?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.
het is inderdaad wel erg doorzichtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef snetje het volgende:
kloppen de streams welik zie inene bart met sylvia in de gameroom
goh !! waarom zou hij daar nu inene zitten
![]()
![]()
Klopt, S1/2 lopen iets achter t.o.v. S3 (en 4)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef F04 het volgende:
Joep TVP
Streams hebben trouwens vertraging van de één 1 en de andere 10 seconden ongeveer.
Maar dat is normaal.
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
het is inderdaad wel erg doorzichtig.
Nu de groep morgen zo duidelijk in twee kampen uiteenvalt, konmt de zaak wel in een patstelling.
Er kan nooit iemand unaniem uit worden gestemd, tenzij die zelf wil, maar dan mag het niet van de redactie.![]()
Het wordt tijd om de spelregels aan te passen.![]()
![]()
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)
Doe ik er nog een schepje bovenop met algeheel rookverbod en net als in BB ook rantsoen weken en bijv. een paar weken niet naar buiten (de tuin) etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!![]()
2 of 3 cos-sen terug.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand hier even een link zetten naar het verhaal over de 3 meiden van Huub.
Heb ik totaal gemist.
Direct ontslag voor Lesley dan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste ker zijn)
Nou bedankt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Direct ontslag voor Lesley dan.
Dan vertrekt Bart.
Dan is NL weg te stemmen
Natasia vertrekt wel
Brian eruit gestemd
Nena word verliefd op een rijke vent
Ilona kan de druk niet aan en vertrekt
Sylvia en Huub trouwen en delen de villa.
Einde oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |