Nou nou...het is nog geen donderdagavond hoor, er kan nog veel gebeurenquote:
ik bedoel syl...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou nou...het is nog geen donderdagavond hoor, er kan nog veel gebeuren![]()
Iemand van de redactie? Net ging die stream namelijk dichtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Sander die nu voor Brian belde?
Dat het precies zo gaat verlopen als Huub heeft geplanned natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:10 schreef 2live het volgende:
Wat hoop jij BONG4002 hoe het morgen afloopt?
ik ook, wat dat ook mag zijn. Zelfs als hij alsnog Nena eruit stemt, dan heb je de winnaars- mentaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat het precies zo gaat verlopen als Huub heeft geplanned natuurlijk
[DGK] Updates.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb het al twee weken niet gezien, snap er geen hol meer van, iemand zin om het uit te leggen?
Ilona stemt Nena ook niet weg, dus het komt niet op Huub aan. Volgens Sylvia zullen Bart en Nathanael Huub zwak vinden omdat het hem niet gelukt is de dames over te halen Nena eruit te stemmen. En dat is dan weer gunstig volgens Sylvia, want dan gaan ze hem onderschatten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, wat dat ook mag zijn. Zelfs als hij alsnog Nena eruit stemt, dan heb je de winnaars- mentaliteit.![]()
maar Huub wil tegen stemmen voordat ilona en syl moeten stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona stemt Nena ook niet weg, dus het komt niet op Huub aan. Volgens Sylvia zullen Bart en Nathanael Huub zwak vinden omdat het hem niet gelukt is de dames over te halen Nena eruit te stemmen. En dat is dan weer gunstig volgens Sylvia, want dan gaan ze hem onderschatten.
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar Huub wil tegen stemmen voordat ilona en syl moeten stemmen.
Ilona wilde perse niet tegen stemmen, lijkt erop dat ze huub niet helemaal vertrouwt[ huub heeft gister tegen nena gezegd dat als iedereen haar eruit stemt hij meegaat]quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.
denk dat de redactie nog wel gaat vertellen wie er wanneer moet stemmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.
Ik heb hem gisteren iets heel anders horen zeggen. Hij vertelde Nena dat hij zijn eigen positie wat zou verzwakken als hij jaar eruit zou stemmen en dat hij haar ook te leuk vindt om eruit te stemmen. Nena loopt volgens mij bij Huub dus geen enkel risico.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Ilona wilde perse niet tegen stemmen, lijkt erop dat ze huub niet helemaal vertrouwt[ huub heeft gister tegen nena gezegd dat als iedereen haar eruit stemt hij meegaat]
Daarom zijn de plannen gewijzigd, wat hij daarmee wil bereiken is mij onduidelijk.
Klopt, Stijn doet dat meestal en die bepaald wie er aan zet is (en dus moet stemmen)quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
denk dat de redactie nog wel gaat vertellen wie er wanneer moet stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |