abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45631646
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoop dat het plannetje doorgaat van Huub want dan wordt het echt oorlog morgen.. dan komen er dus geen uitjes meer alles gaat down the drain en dan wordt het eindelijk hard tegen hard.. Huub zorgt zo indirect voor het vertrek van Ilona die te zwak is voor het echte harde spel

big ups naar Huub
ow jee, het is besmettelijk
pi_45631806
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Toen waren ze op bezoek inhet huis.
Okay thanks Marrije
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:32:17 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45631958
Mwah, die ouders van Bart mogen die tattoo-grap dan wel doorverteld hebben (iedereen die visite krijgt, krijgt allerlei info van buitenaf, dat begon met het bezoek van Debbie aan Stephan) maar ze begrepen de grap niet helemaal....... ze dachten dat de tattoo fake zou zijn in de zin dat het er op geverfd zou worden, terwijl Huub van plan was een echte "Sylvia-tattoo" te zetten om daar later een andere tattoo overheen te laten zetten.

Dus van de kant van de familie en vrienden van Bart hoeven we niet zo bang te zijn voor het doorgeven van correcte informatie.

In die zin is de wijziging van tactiek van de groep Huub ook wel grappig...... eerst Huub die meestemt omdat de dames toch wel tegen zullen stemmen, dan weer de dames die meestemmen om Huub als laatste de dodelijke tegenstem te laten uitbrengen.
Ondertussen lijkt hier ook niemand meer te weten wat de feitelijke tactiek van dat groepje is (zelfs de suggestie dat Huub niet te vertrouwen zou kunnen zijn, en Nena er morgen dus wel uit ligt speelt bij Ilona) dus de fanclub van Bart zal het zeker niet meer 100% begrijpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45631998
Ik zit dit nena wegstem verhaal al een tijdje te volgen........ik hoop dat er nu niet een paar zijn met een dubbel (poker)gezicht.
Doelende op uitspraken van Huub :
- Ik vind 8 te druk hier in huis, 5 is beter.
- tegen syl , nena en ilona vorige week, "vergeet niet dat dit een spel is en krijg ik de kans om een dolk in je rug te steken , dan doe ik het"

Oke, dit werd gezegt in het kader van als wij met zijn 4-tjes overblijven
Maar toch,... als ik nena was ?.........spooky hoor, als de laatste ja of nee moet stemmen.
Je weet nooit of iemand nu het spel speelt of niet.

Eruit is toch eruit.

Ik vrees alleen dat als "ze" ( welke persoon dan ook, maak niet uit ) anders stemmen dan beloofd, dat die persoon het volgende maand kan schudden.
Dus als Ilona slim is.........
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45632115
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
....... ze dachten dat de tattoo fake zou zijn in de zin dat het er op geverfd zou worden, terwijl Huub van plan was een echte "Sylvia-tattoo" te zetten om daar later een andere tattoo overheen te laten zetten.
Die familie zijn dus net zulke humorvolle feestbeesten als boer bartje zelf.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:39:58 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45632165
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Miraaa het volgende:
Ik zit dit nena wegstem verhaal al een tijdje te volgen........ik hoop dat er nu niet een paar zijn met een dubbel (poker)gezicht.
Doelende op uitspraken van Huub :
- Ik vind 8 te druk hier in huis, 5 is beter.
- tegen syl , nena en ilona vorige week, "vergeet niet dat dit een spel is en krijg ik de kans om een dolk in je rug te steken , dan doe ik het"

Oke, dit werd gezegt in het kader van als wij met zijn 4-tjes overblijven
Maar toch,... als ik nena was ?.........spooky hoor, als de laatste ja of nee moet stemmen.
Je weet nooit of iemand nu het spel speelt of niet.

Eruit is toch eruit.

Ik vrees alleen dat als "ze" ( welke persoon dan ook, maak niet uit ) anders stemmen dan beloofd, dat die persoon het volgende maand kan schudden.
Dus als Ilona slim is.........
Ik hoop dat Huub zich realiseert dat als hij nu 1 van zijn groepje wegstemt dat hij dan de volgende is voor ontslag....
Als Nena nu weggestemd wordt gaan BBNN echt gebruik maken van het feit dat Sylvia en Ilona daar woedend over zullen zijn (immers: woord niet gehouden, dus onbetrouwbaar)

Het is gewoon nog te vroeg om iemand in zijn groepje te offeren, volgende maand is vroeg genoeg, en Ilona is toch de lichtste speler, dus die moet het eerst geofferd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:41:41 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45632233
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef Miraaa het volgende:

Die familie zijn dus net zulke humorvolle feestbeesten als boer bartje zelf.
Gelukkig ook net zo intelligent
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45632489
Ik las ergens op het talpa forum dat iemand hoopte dat morgenavond, als de 4 op Nena gestemd hebben ze dan te horen krijgen, dit keer telt meerderheid van stemmen, dag nena.

Mag volgende keer als een van de 4 aan de beurt zijn.

Wat doenz e allemaal aardig tegen Nena. No Brian is helemaal een schijnheil. mooi
pi_45632490
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat Huub zich realiseert dat als hij nu 1 van zijn groepje wegstemt dat hij dan de volgende is voor ontslag....
Als Nena nu weggestemd wordt gaan BBNN echt gebruik maken van het feit dat Sylvia en Ilona daar woedend over zullen zijn (immers: woord niet gehouden, dus onbetrouwbaar)

Het is gewoon nog te vroeg om iemand in zijn groepje te offeren, volgende maand is vroeg genoeg, en Ilona is toch de lichtste speler, dus die moet het eerst geofferd worden.
Ja ik heb dit idee ook.
Aan de ene kant denk ik, dat zal hij nooit doen, zo dom is hij niet, maar aan de andere kant, weet je nooit wat er in iemands bovenkamer omgaat.

Kijk van bart kan ik het wel begrijpen, die wil er gewoon iedere maand 1 uit en ergens in augustus blijft hij denkt hij alleen over te blijven.......kortom hij wil winnen en weg te gelijk.
Huub daarintegen, vind het wel lekker zo dat luxe leventje, hij staat ook graag in het middelpunt en ja......Nena je ziet dat hij haar leuk vind.

Ik weet echt niet wat hij gaat doen morgen, ik denk echt dat het een hele grote verrassing is.
Of voor BBNN of voor NSI.........of voor ons.
pi_45632573
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
Ik las ergens op het talpa forum dat iemand hoopte dat morgenavond, als de 4 op Nena gestemd hebben ze dan te horen krijgen, dit keer telt meerderheid van stemmen, dag nena.

Wat doenz e allemaal aardig tegen Nena. No Brian is helemaal een schijnheil. mooi
Zo dat zal die wezen zeg.....
pi_45632627
Zit er nou weer iemand met zijn klauwtjes aan iemands contactpuntjes
pi_45632729
quote:

nou, dan kun je mij opvegen.....
Maar het spel dat ze nu spelen is ook leuk hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:55:18 #113
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_45632737
wie zal brian bellen? en zal die hem over huub vertellen?
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:56:00 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45632765
quote:

Ach, er werd zoveel gehoopt..... de regel is Unaniem.... als Talpa de regels nu al gaat omgooien is het programma zo voorbij. Er is voor ieder ontslag dan een meerderheid te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 15:56:54 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45632806
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ja ik heb dit idee ook.
Aan de ene kant denk ik, dat zal hij nooit doen, zo dom is hij niet, maar aan de andere kant, weet je nooit wat er in iemands bovenkamer omgaat.
Als hij dat spel zou spelen, had hij dat waarschijnlijk wel aan Bart en NL verteld.
Maar Huub gaat Nena er zéker niet uit stemmen. Het is taktisch heel dom, en bovendien vindt hij Nena een veel te lekker wijf om nu al weg te sturen, en hij kan ook steeds beter met elkaar opschieten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45632813
Brian kan zelfs dit gesprek geil laten klinken...
pi_45632958
Er is toch niemand die de stemronde verklapt aan Brian????
pi_45633000
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef Utrecht het volgende:
sterker nog.... ze doen allemaal net alsof ze niet thuis zijn.....
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:01:51 #119
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45633018
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef Utrecht het volgende:
Ik zit hier ook met gekruiste vingers.
eurobilltracker.com
pi_45633043
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef 2live het volgende:

[..]

sterker nog.... ze doen allemaal net alsof ze niet thuis zijn.....
Het gevaar is dat brainless aan het bellen is nu. Pleaseeeeeee laat niemand ze mond open doen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45633057
hahahah te laat.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:03:47 #122
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45633087
Pfff......
eurobilltracker.com
pi_45633092
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Het gevaar is dat brainless aan het bellen is nu. Pleaseeeeeee laat niemand ze mond open doen.
niemand heeft zijn mond voorbij gepraat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45633099
yesss!!!! niemand iets gezegd!!!
pi_45633167
let's dance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')