Ze gaan het zo spannend mogelijk maken. Ze beginnen bv echt niet met Ilonaquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, Stijn doet dat meestal en die bepaald wie er aan zet is (en dus moet stemmen)
Tegen sil zei hij vanmiddag, over NL valt volgende maand te praten. Ik word zo misselijk van dat mannetjequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan het zo spannend mogelijk maken. Ze beginnen bv echt niet met Ilona
Bart zegt nu dat eerst Nena eruit moet.... daarna Ilona.
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Kok Martijn had gelijk toen hij zei "Zo daar is het directeurtje" toen Bart kwam aanlopen.
Bart gedraagt zich namelijk als een directeurtje, die alles maar te min vind en te ordinair vind.
Terwijl Bart eigenlijk helemaal niet zo sterk in het spel staat. Zeker als je de factor, snol of niet, Lesley meerekent. Als zij eenmaal is opgerot, wat hopelijk snel gebeurt omdat ze zich met het spel bemoeit en een affaire heeft met haar werkgever (feitelijk is Bart haar werkgever)..dan zou hij wel erg veel gezichtverlies lijden als hij niet zou vertrekken.
Mjah Natasia willen ze er ook niet uit en zij zorgt voor heel weinig sms inkomsten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.
Maar dat was omdat ze zelf had aangegeven eruit te willen. Als ze dat goedkeuren, dan lopen er veel meer zonder problemen uit het programma en dat willen ze voorkomen. Niet omdat ze zoveel waarde hechten aan Ilona, maar meer om 'een voorbeeld te stellen'.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mjah Natasia willen ze er ook niet uit en zij zorgt voor heel weinig sms inkomsten.
Sterker nog Ilona die totaal onopvallend en vrijwel onderaan staat in de polls mocht er van Talpa niet uit.
Je had alleen een [ img ] en [ /img ] te veel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
WAT LEUK!!!!!! Ik kan ook een plaatje maken en uploaden
Maar dan kan die Leslie toch wel weg? Ze voegt niet alleen niets toe aan de verhaallijn, ze verzwakt het programma. Ze is als partij te matig om er iets van te maken. het is de vluchtheuvel voor Bart en ze bemoeit zich inderdaad teveel met het spel. Bart is teveel bevoordeeld en heeft geen enkele prikkel om iets met zijn situatie aan te vangen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.
Ja geweldig hè.... en ook echt helemaal die ambtenarenmentaliteit "we zitten op kantoor dus we doen wat"quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:41 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo Nena, wat hebben NL en Bart eigenlijk bereikt? En waar zijn ze mee bezig?![]()
Iedere dag met koffertje onder de arm naar het Ministerie van Gebakken Lucht.![]()
Huub works his magic on his angelsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Ilona gaat morgen, als haar gevraagd wordt wat ze gaat doen, iets antwoorden als "Ja, ik denk wel dat ik het doe".
Al iets minder principieel dan gisterenavond dus.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dan kan die Leslie toch wel weg? Ze voegt niet alleen niets toe aan de verhaallijn, ze verzwakt het programma. Ze is als partij te matig om er iets van te maken. het is de vluchtheuvel voor Bart en ze bemoeit zich inderdaad teveel met het spel. Bart is teveel bevoordeeld en heeft geen enkele prikkel om iets met zijn situatie aan te vangen.
Leslie WEG! Laat een andere ( man? )paardenverzorging komen. Dat gebeurt in werkelijkheid ook. Daar zou ze vervangen worden.
De regels zijn weer eens aangepast???quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef farceman het volgende:
Als er nu dus iemand uit wordt gestemd, gaat deze wel vervangen worden, dat zei ilona net.
Mooi zo dat zal Bart lekker demotiveren en blijft het boeien
Ik denk dat dit ook de enige geloofwaardige manier is... Iedereen weet dat Ilona zowat idolaat is van Nena, het zou erg raar overkomen als Ilona in 1 keer zegt "Oh ja ik stem Nena er ook wel uit hoor, heb ik geen problemen mee".quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Ilona gaat morgen, als haar gevraagd wordt wat ze gaat doen, iets antwoorden als "Ja, ik denk wel dat ik het doe".
Al iets minder principieel dan gisterenavond dus.
het enige wat Nena kan is winkelen van het geld van een profvoetballer.. joints smoken en slapen.. en oh ja ik weet het niet kan ze ook zeggen.. ze moet gewoon dr ass aan de playboy verkopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zo smerig, dat Nena klein willen houden door te zeggen/ suggereren dat ze toch niets kan.
Haar zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen is toch al niet geweldig.
Zo iemand moet je juist stimuleren, en het zou leuk zijn als Nena een verbetenheid gaat ontwikkelen het wedding-plannen goed af te ronden.
Al zag ik gisteren op internet wel een opleiding, waarbij HAVO/VWO als vooropleiding geëist werd.
Nuance:quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het enige wat Nena kan is winkelen van het geld van een profvoetballer.. joints smoken en slapen.. en oh ja ik weet het niet kan ze ook zeggen.. ze moet gewoon dr ass aan de playboy verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |