Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exactquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef doesss het volgende:
Is het al bekend hoe laat de stemming morgen is?
Hoe kan de stemming afgeblazen worden dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exact
Met de side game hadden ze het over Huubs 'Nooit meer naar huis' en omgang met vrouwen wat de mannen zwak zou moeten maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet dus. ..NL en Bart hebben de side game van Huub al ingecalculeerd.. jij ziet duidelijk de bigger picture niet
Dan zou Nathanael 2x een ontslagronde hebben aangevraagd. De keer die ik op de streams heb gezien betrof het Nena!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef tipsch het volgende:
Ik blijf even op m'n hoede voor een schokkender scenario waarin Satanael een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagdKan het alleen maar meevallen
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exact
Read the book!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Maar wat is de lol hiervan?
Klopt, je snapt het prima.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Curious-PB het volgende:
ook al is er een ontslagronde voor Huub, dan heeft dat toch nog steeds geen zin. Of snap ik iets niet?
Ik hoop met jullie mee hoor - hou alleen even met het ergste rekening - no surprises.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, je snapt het prima.
De lol hiervan is dat BBNN denken dat ze het voor elkaar hebben, ze denken dat Huub dom is en het niet snapt, maar ze snappen het zelf niet en morgen blijft Nena gewoon en Huub, Ilona, Sylvia en Nena lachen zich rot.
Bart, Brian, Nathanael en Natasia willen Nena eruit,quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie gaat eigenlijk tegen stemmen dat Nena eruit moet?
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou Nathanael 2x een ontslagronde hebben aangevraagd. De keer die ik op de streams heb gezien betrof het Nena!
Paranoia?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingen
Mooie woorden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingen
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.quote:
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mooie woorden.
On topic: één persoon kan niet meer dan één ontslag aanvragen per maand.
Die anderen hebben het idee dat Nena het niet uitmaakt dat ze weg moet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.
Jullie doen het prima, echt, maar misschien zijn jullie toch gezwicht voor Satanael's gejank - ik hou er alleen maar rekening mee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mooie woorden.
On topic: één persoon kan niet meer dan één ontslag aanvragen per maand.
Is er eigenlijk een regel die gebiedt om een ontslagronde "online" aan te vragen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische visie op onze integriteit hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jullie doen het prima, echt, maar misschien zijn jullie toch gezwicht voor Satanael's gejank - ik hou er alleen maar rekening mee!
Online??? Ze bellen gewoon naar de redactie, geven door voor wie ontslaf wordt aangevraagd and that's it! Nog geen 30 seconden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een regel die gebiedt om een ontslagronde "online" aan te vragen?
Dat is ook zo, maar 'enlighten us', er valt nog wat vertrouwen te winnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische blik vizie op onze integriteit![]()
Vieze visie??quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische blik vizie op onze integriteit![]()
Kansloos natuurlijk, Sylvia stemt Huub er uiteraard niet uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
Zo raar is de gedachte echt niet - Nena die ooit heel close was met dat groepje (met ruimte om zo'n plan door te nemen) - Bert, SL, Briaan en Blablasia die nu denk ik net even te weinig achterdocht tonen richting Huub, Syl en Ilona. Satanael, Bert en Briaan met een ongezond grote afkeer van Huub. Ook Nena zag Huub een tijd terug niet echt zitten. Als er geregeld is dat Sylvia morgen als laatste haar stem moet uitbrengen, heeft zo'n plan nog kans van slagen ook! anyway, just my 2 cents.
Ik hoop dat alles gaat zoals het nu lijkt
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische visie op onze integriteit hebt![]()
edit: vol typo's![]()
heb meer nachtrust nodigquote:
niet dat ik weet, anders had het wel op de site gestaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?
Onder hoge druk kunnen mensen zich heel raar en naar gedragen. Misschien krijgen we morgen wel meerderheid van stemmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, Sylvia stemt Huub er uiteraard niet uit.
Te ver gezocht.
Het lijkt er gewoon op dat BBNN er intuinen.
Misschien omdat ze ergens stiekum hoopt dat ze eruit gestemt zal worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.
Niet deze, anders was dit wel bekend gemaakt lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef F04 het volgende:
Tussen toen en nu zijn er veel regels veranderd.
Dan is er geen meerderheid, dus opnieuw stemmen, lijkt me. Of géén vervolgstemming...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
Het is al eerder gebeurd dat er 2 stemmingsrondes waren aangevraagd (tegen Stephan en tegen Nicolaas). Er moest toen eerst met meerderheid van stemmen gestemd worden op wie gestemd zou worden (dat werd destijds Nicolaas).
Vervolgens moet er unaniem gestemd worden op de bewoner (dat mislukte toen).
Ben wel benieuwd hoe dat gaat gaan met een stand van 4 tegen 4 voor beide stemmingen.
Ja en de bedoeling is juist dat het tot in den treuren gaat duren.........pas na 2 jaar kan de villa gewonnen worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef F04 het volgende:
Hoe sneller mensen worden weggestemd hoe sneller het programma stopt toch?
klopt, maar die stemmingen werden door verschillende mensen aangevraagd!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
Het is al eerder gebeurd dat er 2 stemmingsrondes waren aangevraagd (tegen Stephan en tegen Nicolaas). Er moest toen eerst met meerderheid van stemmen gestemd worden op wie gestemd zou worden (dat werd destijds Nicolaas).
Vervolgens moet er unaniem gestemd worden op de bewoner (dat mislukte toen).
Ben wel benieuwd hoe dat gaat gaan met een stand van 4 tegen 4 voor beide stemmingen.
Heeft Brian misschien achter de schermen een onstlagronde aangevraagd voor Huub? Is dit het snode plan dat Satanael en Brian tijdens hun uitstapje hebben beraamd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
klopt, maar die stemmingen werden door verschillende mensen aangevraagd!!!
Is er vanuit de groep SINH ook nog een stemming aangevraagd tegen 1 uit de groep BBNN dan??quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja maar ik beweer ook niet anders. Wilde alleen even laten zien wat er kon gebeuren mochten er toch 2 stemmingen zijn aangevraagd. Kreeg de indruk dat er mensen dachten dat er gewoon eerst voor de eerste wordt gestemd en als dat mislukt we een tweede gaan proberen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vraag is al beantwoord!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Brian misschien achter de schermen een onstlagronde aangevraagd voor Huub? Is dit het snode plan dat Satanael en Brian tijdens hun uitstapje hebben beraamd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |