Hmmm.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
werkt lang niet bij iedereen, ik kan alleen de volledige filmpjes bekijken die op de homepage van DGK staan (dus de 3 laatste), zodra ik oudere fimpjes ga bekijken lukt het niet, kan pagina niet vinden blabla
Ja dat heb ik dus ook. Als ik inlog helemaal bovenaan (naast zoeken) wordt ik naar inlogpagina gestuurd, dan inloggen ,dan kies ik links de goden kooi dan ga ik naar meer video's en wacht tot korte filmpje is afgelopen en klik dan op volledige video maar dan gebeurt er niks... (weet niet of dit er mee temaken heeft maar helemaal rechtsboven blijft ten alle tijden inlog staan) Uitzendinggemist enz. lukt wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
werkt lang niet bij iedereen, ik kan alleen de volledige filmpjes bekijken die op de homepage van DGK staan (dus de 3 laatste), zodra ik oudere fimpjes ga bekijken lukt het niet, kan pagina niet vinden blabla
is dat zo???quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
en stiekem is er een ontlagronde voor Huub aangevraagd door Satanael - wie verrast wie morgen?
Leuk filmpje ! Top! DGK_REDACTIE !quote:
niet dus. ..NL en Bart hebben de side game van Huub al ingecalculeerd.. jij ziet duidelijk de bigger picture nietquote:
so what?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
en stiekem is er een ontlagronde voor Huub aangevraagd door Satanael - wie verrast wie morgen?
Ik vind het nogal achterlijk dat er niet eens een vermoeden wordt uitgesproken, er zou weleens iets heel anders kunnen spelen.quote:
Nee, die hoop hebben ze al lang laten varen. Huub is er niet meer uit te krijgen.quote:
ze willen het zo wanhopig hopen ja .. zo erg zelfs dat ze allen met beide ogen intuinenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
simpel van geest? Of willen ze zo wanhopig graag geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |