Ik wilde helemaal geen eieren meenemen, alleen wat foto`s maken en demonstratief niet applaudisseren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door. Denk dat de redaktie heeft meegelezen en het risico niet durf te nemen dat Brainless met eieren wordt bekogeld.
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal geen eieren meenemen, alleen wat foto`s maken en demonstratief niet applaudiseren.![]()
Voor het programma zou het natuurlijk wel goed geweest zijn, Brian die wordt bekogeld met wat eieren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.![]()
Als ie nou kon dichten, dan was het geen probleem. Maar ja .....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.![]()
Dat vermoed ik ook, ja....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door. Denk dat de redaktie heeft meegelezen en het risico niet durf te nemen dat Brainless met eieren wordt bekogeld.
Als je dat huis zo bekijkt kan het heeel goed doorgaan voor een psychiatrische privé kliniekquote:
Peter kan je daar niet heen gaan om foto's te maken en demonstratief niet te applaudiseren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:05 schreef Black_king het volgende:
Vanavond gaat Brain dus naar de Zebralounge....Zal een stevige beveiliging zijn....
Een glas drank over hem heen gooien is vrij normaal, dus dat zal me nog wel lukken denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:05 schreef Black_king het volgende:
Vanavond gaat Brain dus naar de Zebralounge....Zal een stevige beveiliging zijn....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter kan je daar niet heen gaan om foto's te maken en demonstratief niet te applaudiseren.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door.
Fijn die bronvermeldingen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef Black_king het volgende:
Over 8 maanden gaat ze naar huis.....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:49 schreef Black_king het volgende:
Nl heeft kennelijk gezegd dat Natasia een emmer op haar hoofd moest zetten.....
quote:
Oh, een canard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De eerste bron is Brian.
De tweede bron is Natasia.
Het waren highlights uit een gesprek.
Joh let gewoon op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:18 schreef dl3b het volgende:
[..]
Oh, een canard.
Nat. zij TIEN min geleden nog tegen Brraajen:
"dus je gaat naar het Leidseplein"
Waarop een bevestigend antwoord volgde.
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaakquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Sterker nog, Huub bood het hem aan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaak
Volgende week pas, werd dat vanochtend gezegd? Vrijdag of zaterdag?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Heeft ze dat niet gezegd dan, snotneus.quote:
Ik denk toch beveiliging, hoor..... Het is het B-podium van de dichters. Voor de organisatie zou het juist een publiciteits-boost zijn, als hij zou komen. Denk dat men geen zin had in eieren en tomaten; al dan niet rot.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian bleef wel wat op de vlakte over de reden van het niet doorgaan van zijn dichtvoordracht.
Iets van dat hij niet zomaar uit DGK mag.
Terwijl het voor de hand ligt dat hij gewoon niet goed genoeg bevonden is, weet ook niet of hem de echte reden verteld is.
EDIT: DIT IS DUS EEN MENING/ OPPERING VAN MEZELF, IK HEB HIER GEEN BRON VAN.![]()
Dat is toch de nagelstyliste ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Een huishoudster bemoeit zich actief met het eet- en beweegpatroon van Nena.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub bood het hem aan.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is toch de nagelstyliste ?
Ik vond het al zo raar dat hij mocht komen voordragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian bleef wel wat op de vlakte over de reden van het niet doorgaan van zijn dichtvoordracht.
Iets van dat hij niet zomaar uit DGK mag.
Terwijl het voor de hand ligt dat hij gewoon niet goed genoeg bevonden is, weet ook niet of hem de echte reden verteld is.
EDIT: DIT IS DUS EEN MENING/ OPPERING VAN MEZELF, IK HEB HIER GEEN BRON VAN.![]()
drie vrouwen, lieverd. Drie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:28 schreef Kinga het volgende:
[..]Echt waar? Kan ie zelf 2 vrouwen niet aan zeker
Wat nou, brian zegt toch zelf dat ie niet mag van de redactie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:25 schreef dl3b het volgende:
[..]
Heeft ze dat niet gezegd dan, snotneus.
En voor jou ben ik gewoon Meneer Joh!
Hoorde ik ook. Onder het mom van; je gaat teveel naar buiten.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou, brian zegt toch zelf dat ie niet mag van de redactie.![]()
Stond al in de brief, dat als hij zin had in een derde, dat dat dan ook kon...... En Huub wilde dat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
3?! Waar komt die derde opeens vandaan dan!
Ja, 3 / drie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
3?! Waar komt die derde opeens vandaan dan!
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen, ik las over die exotische schone hier op het forum.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Stond al in de brief, dat als hij zin had in een derde, dat dat dan ook kon...... En Huub wilde dat.![]()
Als ze zo snel terugkrabbelen is natuurlijk voortaan ieder uitje van een minder favoriete bewoner te dwarsbomen. Je hoeft alleen even op Fok te melden dat je rotte eieren en tomaten gaat gooien en klaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik denk toch beveiliging, hoor..... Het is het B-podium van de dichters. Voor de organisatie zou het juist een publiciteits-boost zijn, als hij zou komen. Denk dat men geen zin had in eieren en tomaten; al dan niet rot.![]()
Persoonlijk hoop ik dat ze zich bedenken, ik zit er niet echt op te wachten. Maar ik gun het Huub wel. En wat dat weer teweeg brengt bij de anderen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wel te hopen dat ze zich niet bedenken, het is spontaan aanbod per brief, toezeggen en komen zijn 2 verschillende dingen.
Het zijn toch hoeren? Ze doen het echt niet alleen maar omdat ze Huub zo'n aardige vent vinden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
Wel te hopen dat ze zich niet bedenken, het is spontaan aanbod per brief, toezeggen en komen zijn 2 verschillende dingen.
Huub is gewoon bang dat hij die 3 dames niet overleefd....daarom maar ff wat hulp ingeroepen van Brian.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub bood het hem aan.
Ze doen het gratis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn toch hoeren? Ze doen het echt niet alleen maar omdat ze Huub zo'n aardige vent vinden.
Ja en Natasia. Ik las hier op het forum dat ze gisteren zei dat zij de enige was die aan hem mocht komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub is gewoon bang dat hij die 3 dames niet overleefd....daarom maar ff wat hulp ingeroepen van Brian.![]()
Kan Brian ook ff z'n sexuele frustratie botvieren.
Ben wel benieuwd hoe Nena gaat reageren als het echt zover komt...maarja we moeten nog zo lang wachten.![]()
Had Martin de kok toch gelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:36 schreef Kinga het volgende:
Godsamme, dat wordt een orgie.
Idd, ik las wat selectief.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn toch hoeren? Ze doen het echt niet alleen maar omdat ze Huub zo'n aardige vent vinden.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ze zo snel terugkrabbelen is natuurlijk voortaan ieder uitje van een minder favoriete bewoner te dwarsbomen. Je hoeft alleen even op Fok te melden dat je rotte eieren en tomaten gaat gooien en klaar.
Maar niet voor niets.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:40 schreef Kinga het volgende:
Huub liegt nu volgens mij.
Ik hoop vooral dat Brian gaat meedoen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik dat ze zich bedenken, ik zit er niet echt op te wachten. Maar ik gun het Huub wel. En wat dat weer teweeg brengt bij de anderen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef Kinga het volgende:
Nena gaat echt niet weg he.
Volgens Huub volgende week vrijdagquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende week pas, werd dat vanochtend gezegd? Vrijdag of zaterdag?
Want dan kan ik het aanpassen in de agenda.![]()
Ze willen dat gedoe met prostituees natuurlijk een beetje spreiden..
Ook dat wil hij natuurlijk, maar ze willen dat er iemand van de BBNN club eruitgaat.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef Kinga het volgende:
Aan de andere kant. Huub moet toch echt in dubio zitten. Hij moet toch ook vooruitgang willen in het spel en er iemand uitgooien, maar denk zeker niet dat hij Ilona of Nena eruit stemt. Sylvia natuurlijk helemaal niet.
Ja en dan nog het meest om de reactie van Natasia!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Brian gaat meedoen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Kinga het volgende:
OMG. wat een kut streamswitch...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Black_king het volgende:
Goeiemorgen, knalt Natas er in één keer keihard doorheen.....
Hopelijk krijgt Brian niets door, hij gaat vanavond met Nena naar de Zebralounch, en daar zien ze ook mensen uit de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
Dit is echt zó'n gave streek van Huub en de dames.
Ik verheug me nú al op de koppen van Bart en NL zodra ze merken dat ze keihard genaaid zijn.![]()
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
Dit is echt zó'n gave streek van Huub en de dames.
Ik verheug me nú al op de koppen van Bart en NL zodra ze merken dat ze keihard genaaid zijn.![]()
Snap ik ook niet eerlijk gezegd. Denk dat dan iedereen wel mee gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Black_king het volgende:
Nena: Ik wil een rol in een film spelen waarin ik totaal anders ben.
Nagelstyliste: "Dat zal een heel actieve rol worden dan"
Ze heeft zelf gezegd dat ie mee moet doen. Hij moet lol gaan maken. Ok ik denk niet echt dat ze verwacht dat ie mee gaat doen, dus wat dat betreft kan ik me al verheugen op haar gezicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dan nog het meest om de reactie van Natasia!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.![]()
Bart wil er hoe dan ook iemand uit, dus als iedereen daarin mee gaat, is er iemand uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Daar gaat Bart voorliggen.....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen er ook meerdere een stemmingsronde aanvragen ?
(voor verschillende mensen)
Ik vraag het me af.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart wil er hoe dan ook iemand uit, dus als iedereen daarin mee gaat, is er iemand uit.
Speltechnish zou dat niet slim voor haar zijn, ze kan beter haar kansen spreiden.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:52 schreef Kinga het volgende:
Hoop dat Nena zich officieel aansluit bij groepje-Huub....
Klinkt goed, is dat ook voor mannen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Kinga het volgende:
Jaaah, Huub heeft gelijk, Winterboost is lekker, ruikt naar koekjes
Die kan ik niet aanhoren dus bedankt, ik luister nog wel ff naar Huub.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef Kinga het volgende:
Natasia bounced lekker verder ondertussen.
Niet echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klinkt goed, is dat ook voor mannen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Black_king het volgende:
Wow! Tasia is eindelijk van de streams.....
Oh ik lig in een deuk, die boom op stream 2!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
Zetten die sukkels een camera achter een boom !
Bart is duidelijk nog steeds de leider in het huis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Snap ik ook niet eerlijk gezegd. Denk dat dan iedereen wel mee gaat.
Zou dat een teken zijn dat ze Nena er allemaal uit gaan stemmen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Huub, Nena en Sylvia met de nagelstyliste hebben het heel gezellig. Wat opvalt, is dat ze het sinds de aankondiging dat er een stemming tegen Nena is aangevraagd, verder helemaal niet meer over de andere bewoners of over "het spelletje" hebben gehad.
Dat was geen steadycamquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Black_king het volgende:
Gaaf, de beelden op S2 !
Ze zijn lekker aan het spelen..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Black_king het volgende:
Gaaf, de beelden op S2 !
Yep, en is de stemming dus om zeep.....Wellicht dan toch Nathanael? Zou wel eens in een stroomversneling kunnen komen dan.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia geeft aan, dat ze Nena de komende anderhalve dag wat gaat ontwijken.
Echt jammer dat Ilona niet meedoet, straks vraagt Bart het rechtstreeks aan haar, en is de hele verrassing weg.
Ze moeten de stemming vandaag voor 12 uur `s middags aanvragen, dus dat kan helaas niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep, en is de stemming dus om zeep.....Wellicht dan toch Nathanael? Zou wel eens in een stroomversneling kunnen komen dan.....
Laat maar komen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
Huub vertelt hoe hij gezien heeft dat Nataasia haar tepels tegen de douchewand drukte, en vroeg of Brian er aan wou likken.
Nena: "Dat is toch érg eigenlijk." Lachend: "Die ga ik in de volgende ruzie gebruiken."
Dat weet Bart natuurlijk ook ...... Hij zal toch wel bevestiging gaan vragen aan Ilona?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moeten de stemming vandaag voor 12 uur `s middags aanvragen, dus dat kan helaas niet.
Zou idd een schitterende wending geweest zijn.
Ja was al een paar minuten zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:29 schreef Black_king het volgende:
Hee, S2 is met geluidslock ?
Edit: is al weer goed....
Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Of even bellen van al die cp'n die hij heeft gewonnen met de populariteitspoll.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Ja vast ook wel daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef 2live het volgende:
Gistermorgen zei Huub nog dat hij ilona en syl nooit weg zou stemmen. Tegen Nena zei hij; als iedereen jou er uit wil hebben, dan stem ik ook mee, sorry. Hij vond het huis gewoon te klein om met 8 mensen te wonen. En hij wil er iemand uit. Zou Ilona hem daarom nu niet vertrouwen?
Want dat was een serieus gesprek tussen Huub,Nena, Syl en Ilona.
dat is hij de hele morgen alquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:56 schreef Grimm het volgende:
Haha Natanael is nu de lul bij de zwarte diva
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?![]()
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Dan gaat ie t toch lekker zelf vertellen?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.
Hij zit absoluut niet lekker in z'n vel.
volgens mij niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Stom van ze..... dat moest toch voor vandaag 12 uur?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
volgens mij niet...
De stemming is morgenavond om 8 uur.
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Mensen ik ben zo bang
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
kan niet, Huub stemt voor Syl en Ilona.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Nee
Dat Huub te snel piekt en het fantastische plan niet lukt
Ik denk dat hij dat expres niet doet. Weet geen eens of het mag ???quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )
eigen schuld...moeten ze het maar niet tegen iedereen vertellen.....en je weet hoe dik natsaia met tilly is.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben bang dat die afschuwelijke Yvonne, Tillytovertrol of de buitenwereld het doorvertellen
Ik snap dat dus ook niet, waarom zo open zijn ???quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
eigen schuld...moeten ze het maar niet tegen iedereen vertellen.....en je weet hoe dik natsaia met tilly is.....
Hij weet dat dit toch niet lukt, nataas .nl brian en bart stemmen toch voor nena......quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )
Dat bedoel ik !!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij weet dat dit toch niet lukt, nataas .nl brian en bart stemmen toch voor nena......
Hij wil deze 4 juist zwakker maken, door iedereen nu te laten zitten, maar die 4 wel een flinke klap te geven dat ze in het nena plan gestonken zijn.
Als iemand anders nu nog een ontslag aanvraagt weten bbnn al dat hun nena plannetje mislukt, en is de schik veel minder.
Uit pure verveling aldus Huubquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef bosb het volgende:
haha nena en huub gaan al aan de alcohol.....
er is er maar 1 die hints kan doorgeven aan bart en dat is lesleyquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben bang dat die afschuwelijke Yvonne, Tillytovertrol of de buitenwereld het doorvertellen
die zijn idd iets zachter, was bij BB ook zo, dus klopt iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 3 en 4 slechter zijn qua geluid ???
thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
die zijn idd iets zachter, was bij BB ook zo, dus klopt idd
Ze kunnen het ondertussen ook gewoon veranderd hebben achter....... ik ga er toch echt vanuit dat het niet Stijn of Frans is die hier zit te posten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie heeft hier een tijdje geleden gepost dat het niet mogen wegstemmen van Ilona onzin was, maar nu blijkt het dus waar te zijn.
Vooral zachter qua geluid...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 3 en 4 slechter zijn qua geluid ???
Dat klinkt een stuk liever dan slecht idquote:
Ilona schijnt nu pas weer op een briefje geschreven te hebben, dat ze eruit wilde.....daarom is er nu toch in gegrepen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie heeft hier een tijdje geleden gepost dat het niet mogen wegstemmen van Ilona onzin was, maar nu blijkt het dus waar te zijn.
dat vroeg ik me dus ook af...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Mogen ze de tafelschikking/ volgorde van de stemmingsronde zelf bepalen ?
Moeten ze het wel unaniem eens wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Mogen ze de tafelschikking/ volgorde van de stemmingsronde zelf bepalen ?
Gestuurd volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef Leandra het volgende:
Het is me bij de vorige stemmingen eigenlijk niet opgevallen of de volgorde gestuurd werd of natuurlijk verliep.
Denk niet dat die theorie er is...... Wat ik me wel zit af te vragen is wat het lange termijn belang van huub is met deze theorie....... Hij maakt de kloof tussen bbnn en zijn groepje veel groter, en dat zou er heel goed voor kunnen zorgen dat er in de toekomst niemand meer weg gestemd wordt.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wie kan mij een speltechnische, waterdichte theorie geven over het spel van Huub en het niet kunnen mislukken hiervan ? Ik wil het zoooooooooooooooooo graag..................dat het lukt dus.......................![]()
Wat ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
ik snap dus niet wat Huub hier aan heeft, wat bereikt hij hier mee?
Met; net doen of hij Nena eruit stemt...en dan toch niet doen.quote:
Sja hij wil gewoon rellen en de andere groep een flinke klap geven volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
deze grap gaat zeker lukken als ie niet te veel praatjes krijgt, maar het domme is dat ie het op lange termijn (=speltechnisch) kan vergeten aangezien nu iedereen ziet hoe huubje in elkaar steekt, glad en onbetrouwbaar, net zo erg als sommige andere bewoners daarquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wie kan mij een speltechnische, waterdichte theorie geven over het spel van Huub en het niet kunnen mislukken hiervan ? Ik wil het zoooooooooooooooooo graag..................dat het lukt dus.......................![]()
Naast de psygologische klap richting bbnn morgenavond, zie ik het belang ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk niet dat die theorie er is...... Wat ik me wel zit af te vragen is wat het lange termijn belang van huub is met deze theorie....... Hij maakt de kloof tussen bbnn en zijn groepje veel groter, en dat zou er heel goed voor kunnen zorgen dat er in de toekomst niemand meer weg gestemd wordt.....
Morgen zal het wel oorlog worden aan tafel, en ook nataasia zal woest zijn. Maar ik denk niet dat een van de bbnn zal vertrekken vanwege deze stemming. En dat moet uiteindelijk toch de bedoeling zijn.
het geeft m het gevoel dat ie een echte man aan het worden is, ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Hij brengt een zware slag toe aan BBNN en versterkt de andere groep (inclusief Nena) zó, dat het me niet zou verwonderen als Bart en/of Nathanael vrijwillig opstappen na de stemming van morgenavond.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Je hebt gelijk, maar de mensen die dat dan bevestigd krijgen denken toch al slecht over hem en willen hem er uit. Dus maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:46 schreef Fikkert het volgende:
[..]
deze grap gaat zeker lukken als ie niet te veel praatjes krijgt, maar het domme is dat ie het op lange termijn (=speltechnisch) kan vergeten aangezien nu iedereen ziet hoe huubje in elkaar steekt, glad en onbetrouwbaar, net zo erg als sommige andere bewoners daar
maar dan had hij nu toch ook een stemming voor NL aan kunnen vragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:
- Sterk blok
- Frustratie Bart , die wordt zwakker
- Kans om NL en uit te laten stemmen volgende ronde
Het laatste is een mooie droom, maar denk dat het daarbij blijft helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Hij brengt een zware slag toe aan BBNN en versterkt de andere groep (inclusief Nena) zó, dat het me niet zou verwonderen als Bart en/of Nathanael vrijwillig opstappen na de stemming van morgenavond.
Ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het eerste plan toch sterker: Dat Huub gewoon meestemt met BBNN zodat hij daar even als "betrouwbaar" wordt gezien, en dat de andere dames uit het Huub-groepje door hun tegenstem het ontslag toch nog blokkeren.
dat zou inderdaad speltechnisch gezien nut hebben...... dit absoluut niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het eerste plan toch sterker: Dat Huub gewoon meestemt met BBNN zodat hij daar even als "betrouwbaar" wordt gezien, en dat de andere dames uit het Huub-groepje door hun tegenstem het ontslag toch nog blokkeren.
ik ben het gedeeltelijk met je eerste punt eens, maar voor hoe lang is dat een sterk 'blok', hij zegt zelf al dat ilona een zwakke speler is, nena gaat ook weg als ze er echt geen zin meer in hebt (paps en mams hebben al gezegd dat die 10.000e niet uitmaakt), dus dan blijft alleen sylvia over als serieuze kandidaat voor zn blokquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:
- Sterk blok
- Frustratie Bart , die wordt zwakker
- Kans om NL en uit te laten stemmen volgende ronde
Ilona realiseert zich terdege dat ze in een spel zit en dat iedereen er zit voor het grote geld, zeker Huub..... en dat niemand dus in feite 100% te vertrouwen is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
maar dan had hij nu toch ook een stemming voor NL aan kunnen vragen.
Ilona vertrouwt Huub volgens mij toch al niet echt....nu helemaal niet meer.
20:00uur bedoel je zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Shit was het maar al donderdag 17.00 uur
Bart zwakker omdat er dan nu een maand aankomt waarin hi weer met 8 bewoners zit. NL is de enige die er dan it zou kunnen gaan. Die heeft geen betrouwbare backupquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik ben het gedeeltelijk met je eerste punt eens, maar voor hoe lang is dat een sterk 'blok', hij zegt zelf al dat ilona een zwakke speler is, nena gaat ook weg als ze er echt geen zin meer in hebt (paps en mams hebben al gezegd dat die 10.000e niet uitmaakt), dus dan blijft alleen sylvia over als serieuze kandidaat voor zn blok
bart wordt hier niet zwakker van (hooooeeeezo?)
nl gaat er niet uit de volgende ronde(als er nu niemand uitgaat)
???? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Stemming is om 20:00uur morgenavondquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
???? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee( ach bijna weekend)
Terwijl Huub degene is die ik daar de afgelopen dagen al regelmatig over heb gehoord, hij wil er iemand uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bart zwakker omdat er dan nu een maand aankomt waarin hi weer met 8 bewoners zit. NL is de enige die er dan it zou kunnen gaan. Die heeft geen betrouwbare backup
Is ook meelullen met BBNNquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Terwijl Huub degene is die ik daar de afgelopen dagen al regelmatig over heb gehoord, hij wil er iemand uit.
Het huis is te klein voor 8 bewoners, het wordt leefbaarder als er minder mensen in zitten. hij heeft meer ruimte nodig.
Dat kan, maar hij heeft minder haast dan Bartquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
neee!!. Dat zei hij gisteren tegen ilona, syl en nena.
Ja het zou heel jammer zijn als Nena er nu uit zou gaan, ze lijkt juist zo op te leven door het contact met de intelligentere helft van de bewoners.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Nena vaak oprecht en slim
Dat is zeker waar. En dat is zijn kracht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij heeft minder haast dan Bart
wie niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Nena vond Bart veel leuker aan het begin van DGK
inderdaad, sinds NL er is is ie verandert, hoewel die nog steeds wel redelijk hoog op mn lijstje staat, maar dat komt ook omdat de rest zo bout isquote:
Ja, hij heeft absoluut humor. Maar hoever hij het gaat schoppen op deze manier....ik weet het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:02 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind huub nu wel een leuke gozer met zijn uitspraken
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:02 schreef Gert het volgende:
Huub gaat Nena's haren wassen.
Ze spelen kappertje, met de bijbehorende gesprekjes.
Huub: "Je man is bij je weg hè."
Nena speelt het spel mee. Ze zegt dat ze op zoek is naar de vader van haar derde kind.
"Maar ja, tussen m'n tweede en derde kind zitten ongeveer 20 mannen, dus dat is wel lastig."
Nena: "En hoe gaat het met jouw kinderen?
Huub: "De oudste is net aangenomen op Harvard. Hij neemt een voorbeeld aan zijn vader hè.
Nena: "Die is kapper."
Huub: "Ja, maar daarvoor porno-acteur."
Nena: "En hij heeft toch ook meegedaan aan een realityshow?"
Huub" Ja, en daar zat ook een blonde dame in die alleen maar meedeed omdat ze 'mooi' was. En die regelde een escort voor hem."
Nena: "Dat waren dan zeker haar eigen contacten."
Dat is echt een vreselijke goede opmerking!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Black_king het volgende:
Nena: Ik wil een rol in een film spelen waarin ik totaal anders ben.
Nagelstyliste: "Dat zal een heel actieve rol worden dan"
ze komen bij mij te nep over, veel te gemaakt met een hoop praatjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef Curious-PB het volgende:
Huub kan altijd leuke open gesprekken voeren![]()
ik wil ook wel dingen in zijn oor fluisteren hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja, hij heeft absoluut humor. Maar hoever hij het gaat schoppen op deze manier....ik weet het niet.
Zijn drijfveer is wel uniek; hij wil een bekende nederlander worden, omdat hij allemaal vrouwen om zich heen wil die vieze dingen in zijn oor fluisteren enz. En hij meende het nog serieus ook.![]()
meld je bij m aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ik wil ook wel dingen in zijn oor fluisteren hoor![]()
Briefje sturen, en je bent vast wel een nachtje welkom.... Wel even zwaaien naar fok danquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ik wil ook wel dingen in zijn oor fluisteren hoor![]()
ok, hij doet wel erg zijn best. Maar als hij het wilt (met Ilona bv niet echt) kun je gewoon over alles met hem babbelen. Gasten als Brian hebben dat veel minder.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze komen bij mij te nep over, veel te gemaakt met een hoop praatjes
En die van nena financieel directeur van TNT...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:16 schreef 2live het volgende:
vader van huub is directeur- generaal vd provincie limburg
Huub hoopt zelf directeur-genitaal te worden!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:16 schreef 2live het volgende:
lammerts van bueren of i.dquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:19 schreef bosb het volgende:
[..]
En die van nena financieel directeur van TNT...
http://group.tnt.nl/overt(...)sprofielen/index.asp
Iemand enig idee welke het is? weet haar achternaam niet...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
[..]
Huub hoopt zelf directeur-genitaal te worden!
Lekker handig dan, als je in Old'nzaal woont.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:16 schreef 2live het volgende:
oops, en 30 jaar geleden piano-leraar? vlgs Huubquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker handig dan, als je in Old'nzaal woont.
hij lullt uit zijn nek dus
Kan me vergissen maarre huub woont toch niet meer thuis, dus wrom zou zijn vader dan dat niet kunnen zijn in Limburg ??quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
hij lullt uit zijn nek dus. Ik heb ook nog nooit gehoord van een dir-generaal van een porovincie (Iwel van een ministerie).
vroeg ik me dus ook af, toen ik het typte.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
hij lullt uit zijn nek dus. Ik heb ook nog nooit gehoord van een dir-generaal van een porovincie (Iwel van een ministerie).
Ja en ik heb gehoord dat hij eigenaar van een bordeel wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef Curious-PB het volgende:
ik meen ook ooit te hebben gehoord dat zijn vader directeur van de muziekschool was![]()
alle volledige namenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:19 schreef bosb het volgende:
Iemand enig idee welke het is? weet haar achternaam niet...
Alleen die van Sylvia is dus nog niet bekendquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:25 schreef DjMisterY het volgende:
[..]
alle volledige namen
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |