Ja en dan nog het meest om de reactie van Natasia!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Brian gaat meedoen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Kinga het volgende:
OMG. wat een kut streamswitch...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Black_king het volgende:
Goeiemorgen, knalt Natas er in één keer keihard doorheen.....
Hopelijk krijgt Brian niets door, hij gaat vanavond met Nena naar de Zebralounch, en daar zien ze ook mensen uit de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
Dit is echt zó'n gave streek van Huub en de dames.
Ik verheug me nú al op de koppen van Bart en NL zodra ze merken dat ze keihard genaaid zijn.![]()
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
Dit is echt zó'n gave streek van Huub en de dames.
Ik verheug me nú al op de koppen van Bart en NL zodra ze merken dat ze keihard genaaid zijn.![]()
Snap ik ook niet eerlijk gezegd. Denk dat dan iedereen wel mee gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Black_king het volgende:
Nena: Ik wil een rol in een film spelen waarin ik totaal anders ben.
Nagelstyliste: "Dat zal een heel actieve rol worden dan"
Ze heeft zelf gezegd dat ie mee moet doen. Hij moet lol gaan maken. Ok ik denk niet echt dat ze verwacht dat ie mee gaat doen, dus wat dat betreft kan ik me al verheugen op haar gezicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dan nog het meest om de reactie van Natasia!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zien die blinde kippen niet dat de meeste kans hebben als ze een ontslagronde voor NL aanvragen.![]()
Bart wil er hoe dan ook iemand uit, dus als iedereen daarin mee gaat, is er iemand uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Daar gaat Bart voorliggen.....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen er ook meerdere een stemmingsronde aanvragen ?
(voor verschillende mensen)
Ik vraag het me af.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart wil er hoe dan ook iemand uit, dus als iedereen daarin mee gaat, is er iemand uit.
Speltechnish zou dat niet slim voor haar zijn, ze kan beter haar kansen spreiden.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:52 schreef Kinga het volgende:
Hoop dat Nena zich officieel aansluit bij groepje-Huub....
Klinkt goed, is dat ook voor mannen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Kinga het volgende:
Jaaah, Huub heeft gelijk, Winterboost is lekker, ruikt naar koekjes
Die kan ik niet aanhoren dus bedankt, ik luister nog wel ff naar Huub.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef Kinga het volgende:
Natasia bounced lekker verder ondertussen.
Niet echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klinkt goed, is dat ook voor mannen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Black_king het volgende:
Wow! Tasia is eindelijk van de streams.....
Oh ik lig in een deuk, die boom op stream 2!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
Zetten die sukkels een camera achter een boom !
Bart is duidelijk nog steeds de leider in het huis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Snap ik ook niet eerlijk gezegd. Denk dat dan iedereen wel mee gaat.
Zou dat een teken zijn dat ze Nena er allemaal uit gaan stemmen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Huub, Nena en Sylvia met de nagelstyliste hebben het heel gezellig. Wat opvalt, is dat ze het sinds de aankondiging dat er een stemming tegen Nena is aangevraagd, verder helemaal niet meer over de andere bewoners of over "het spelletje" hebben gehad.
Dat was geen steadycamquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Black_king het volgende:
Gaaf, de beelden op S2 !
Ze zijn lekker aan het spelen..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Black_king het volgende:
Gaaf, de beelden op S2 !
Yep, en is de stemming dus om zeep.....Wellicht dan toch Nathanael? Zou wel eens in een stroomversneling kunnen komen dan.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia geeft aan, dat ze Nena de komende anderhalve dag wat gaat ontwijken.
Echt jammer dat Ilona niet meedoet, straks vraagt Bart het rechtstreeks aan haar, en is de hele verrassing weg.
Ze moeten de stemming vandaag voor 12 uur `s middags aanvragen, dus dat kan helaas niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep, en is de stemming dus om zeep.....Wellicht dan toch Nathanael? Zou wel eens in een stroomversneling kunnen komen dan.....
Laat maar komen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
Huub vertelt hoe hij gezien heeft dat Nataasia haar tepels tegen de douchewand drukte, en vroeg of Brian er aan wou likken.
Nena: "Dat is toch érg eigenlijk." Lachend: "Die ga ik in de volgende ruzie gebruiken."
Dat weet Bart natuurlijk ook ...... Hij zal toch wel bevestiging gaan vragen aan Ilona?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moeten de stemming vandaag voor 12 uur `s middags aanvragen, dus dat kan helaas niet.
Zou idd een schitterende wending geweest zijn.
Ja was al een paar minuten zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:29 schreef Black_king het volgende:
Hee, S2 is met geluidslock ?
Edit: is al weer goed....
Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Of even bellen van al die cp'n die hij heeft gewonnen met de populariteitspoll.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Ja vast ook wel daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef 2live het volgende:
Gistermorgen zei Huub nog dat hij ilona en syl nooit weg zou stemmen. Tegen Nena zei hij; als iedereen jou er uit wil hebben, dan stem ik ook mee, sorry. Hij vond het huis gewoon te klein om met 8 mensen te wonen. En hij wil er iemand uit. Zou Ilona hem daarom nu niet vertrouwen?
Want dat was een serieus gesprek tussen Huub,Nena, Syl en Ilona.
dat is hij de hele morgen alquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:56 schreef Grimm het volgende:
Haha Natanael is nu de lul bij de zwarte diva
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?![]()
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Dan gaat ie t toch lekker zelf vertellen?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.
Hij zit absoluut niet lekker in z'n vel.
volgens mij niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Stom van ze..... dat moest toch voor vandaag 12 uur?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
volgens mij niet...
De stemming is morgenavond om 8 uur.
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Mensen ik ben zo bang
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
kan niet, Huub stemt voor Syl en Ilona.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |