Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Of even bellen van al die cp'n die hij heeft gewonnen met de populariteitspoll.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
NL scheldt op achter, het zijn mofo's, etc.
Tijdens het bezoek van z'n zoontje had hij blijkbaar Pfeiffer en dat wil hij z'n ex laten weten, van achter moet hij maar een brief schrijven. Stream weg.![]()
Ja vast ook wel daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef 2live het volgende:
Gistermorgen zei Huub nog dat hij ilona en syl nooit weg zou stemmen. Tegen Nena zei hij; als iedereen jou er uit wil hebben, dan stem ik ook mee, sorry. Hij vond het huis gewoon te klein om met 8 mensen te wonen. En hij wil er iemand uit. Zou Ilona hem daarom nu niet vertrouwen?
Want dat was een serieus gesprek tussen Huub,Nena, Syl en Ilona.
dat is hij de hele morgen alquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:56 schreef Grimm het volgende:
Haha Natanael is nu de lul bij de zwarte diva
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Er is toch ook geen enkele reden om daar haast mee te maken?![]()
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Dan gaat ie t toch lekker zelf vertellen?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Neuh, of zo'n brief moet een week onderweg zijn, ik kan begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil laten weten. Hij reageerde alleen alsof het een zaak van leven of dood was.
Hij zit absoluut niet lekker in z'n vel.
volgens mij niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand van de groep Huub nou nog een ontslag aangevraagd voor Nathanael of Natasia??
Stom van ze..... dat moest toch voor vandaag 12 uur?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
volgens mij niet...
De stemming is morgenavond om 8 uur.
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Mensen ik ben zo bang
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
kan niet, Huub stemt voor Syl en Ilona.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Huub Nena naait en Nena er dus uitligt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |