Ik wilde helemaal geen eieren meenemen, alleen wat foto`s maken en demonstratief niet applaudisseren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door. Denk dat de redaktie heeft meegelezen en het risico niet durf te nemen dat Brainless met eieren wordt bekogeld.
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal geen eieren meenemen, alleen wat foto`s maken en demonstratief niet applaudiseren.![]()
Voor het programma zou het natuurlijk wel goed geweest zijn, Brian die wordt bekogeld met wat eieren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.![]()
Als ie nou kon dichten, dan was het geen probleem. Maar ja .....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar lees ff vorige topic waren leuke ideetjes om Brainless daar voor L*L te zetten.![]()
Dat vermoed ik ook, ja....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door. Denk dat de redaktie heeft meegelezen en het risico niet durf te nemen dat Brainless met eieren wordt bekogeld.
Als je dat huis zo bekijkt kan het heeel goed doorgaan voor een psychiatrische privé kliniekquote:
Peter kan je daar niet heen gaan om foto's te maken en demonstratief niet te applaudiseren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:05 schreef Black_king het volgende:
Vanavond gaat Brain dus naar de Zebralounge....Zal een stevige beveiliging zijn....
Een glas drank over hem heen gooien is vrij normaal, dus dat zal me nog wel lukken denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:05 schreef Black_king het volgende:
Vanavond gaat Brain dus naar de Zebralounge....Zal een stevige beveiliging zijn....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter kan je daar niet heen gaan om foto's te maken en demonstratief niet te applaudiseren.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
Het gedichtengebeuren op het Leidseplein gaat niet door.
Fijn die bronvermeldingen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef Black_king het volgende:
Over 8 maanden gaat ze naar huis.....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:49 schreef Black_king het volgende:
Nl heeft kennelijk gezegd dat Natasia een emmer op haar hoofd moest zetten.....
quote:
Oh, een canard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De eerste bron is Brian.
De tweede bron is Natasia.
Het waren highlights uit een gesprek.
Joh let gewoon op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:18 schreef dl3b het volgende:
[..]
Oh, een canard.
Nat. zij TIEN min geleden nog tegen Brraajen:
"dus je gaat naar het Leidseplein"
Waarop een bevestigend antwoord volgde.
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaakquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Sterker nog, Huub bood het hem aan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaak
Volgende week pas, werd dat vanochtend gezegd? Vrijdag of zaterdag?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |