quote:
Oh, een canard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De eerste bron is Brian.
De tweede bron is Natasia.
Het waren highlights uit een gesprek.
Joh let gewoon op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:18 schreef dl3b het volgende:
[..]
Oh, een canard.
Nat. zij TIEN min geleden nog tegen Brraajen:
"dus je gaat naar het Leidseplein"
Waarop een bevestigend antwoord volgde.
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaakquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Sterker nog, Huub bood het hem aan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Serieus? Alsof Huub ze gaat delen me die sjaak
Volgende week pas, werd dat vanochtend gezegd? Vrijdag of zaterdag?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Brainless verheugd zich op vrijdag om samen met Huub in de jacuzzi te duiken met de 3 meiden. Alleen hij weet nog niet dat vrijdag de meiden niet komen maar een week later. Zou hij die frustratie aan kunnen ?????
Heeft ze dat niet gezegd dan, snotneus.quote:
Ik denk toch beveiliging, hoor..... Het is het B-podium van de dichters. Voor de organisatie zou het juist een publiciteits-boost zijn, als hij zou komen. Denk dat men geen zin had in eieren en tomaten; al dan niet rot.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian bleef wel wat op de vlakte over de reden van het niet doorgaan van zijn dichtvoordracht.
Iets van dat hij niet zomaar uit DGK mag.
Terwijl het voor de hand ligt dat hij gewoon niet goed genoeg bevonden is, weet ook niet of hem de echte reden verteld is.
EDIT: DIT IS DUS EEN MENING/ OPPERING VAN MEZELF, IK HEB HIER GEEN BRON VAN.![]()
Dat is toch de nagelstyliste ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Een huishoudster bemoeit zich actief met het eet- en beweegpatroon van Nena.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub bood het hem aan.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is toch de nagelstyliste ?
Ik vond het al zo raar dat hij mocht komen voordragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian bleef wel wat op de vlakte over de reden van het niet doorgaan van zijn dichtvoordracht.
Iets van dat hij niet zomaar uit DGK mag.
Terwijl het voor de hand ligt dat hij gewoon niet goed genoeg bevonden is, weet ook niet of hem de echte reden verteld is.
EDIT: DIT IS DUS EEN MENING/ OPPERING VAN MEZELF, IK HEB HIER GEEN BRON VAN.![]()
drie vrouwen, lieverd. Drie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:28 schreef Kinga het volgende:
[..]Echt waar? Kan ie zelf 2 vrouwen niet aan zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |