dat vroeg ik me dus ook af...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Mogen ze de tafelschikking/ volgorde van de stemmingsronde zelf bepalen ?
Moeten ze het wel unaniem eens wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Mogen ze de tafelschikking/ volgorde van de stemmingsronde zelf bepalen ?
Gestuurd volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef Leandra het volgende:
Het is me bij de vorige stemmingen eigenlijk niet opgevallen of de volgorde gestuurd werd of natuurlijk verliep.
Denk niet dat die theorie er is...... Wat ik me wel zit af te vragen is wat het lange termijn belang van huub is met deze theorie....... Hij maakt de kloof tussen bbnn en zijn groepje veel groter, en dat zou er heel goed voor kunnen zorgen dat er in de toekomst niemand meer weg gestemd wordt.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wie kan mij een speltechnische, waterdichte theorie geven over het spel van Huub en het niet kunnen mislukken hiervan ? Ik wil het zoooooooooooooooooo graag..................dat het lukt dus.......................![]()
Wat ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
ik snap dus niet wat Huub hier aan heeft, wat bereikt hij hier mee?
Met; net doen of hij Nena eruit stemt...en dan toch niet doen.quote:
Sja hij wil gewoon rellen en de andere groep een flinke klap geven volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
deze grap gaat zeker lukken als ie niet te veel praatjes krijgt, maar het domme is dat ie het op lange termijn (=speltechnisch) kan vergeten aangezien nu iedereen ziet hoe huubje in elkaar steekt, glad en onbetrouwbaar, net zo erg als sommige andere bewoners daarquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wie kan mij een speltechnische, waterdichte theorie geven over het spel van Huub en het niet kunnen mislukken hiervan ? Ik wil het zoooooooooooooooooo graag..................dat het lukt dus.......................![]()
Naast de psygologische klap richting bbnn morgenavond, zie ik het belang ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk niet dat die theorie er is...... Wat ik me wel zit af te vragen is wat het lange termijn belang van huub is met deze theorie....... Hij maakt de kloof tussen bbnn en zijn groepje veel groter, en dat zou er heel goed voor kunnen zorgen dat er in de toekomst niemand meer weg gestemd wordt.....
Morgen zal het wel oorlog worden aan tafel, en ook nataasia zal woest zijn. Maar ik denk niet dat een van de bbnn zal vertrekken vanwege deze stemming. En dat moet uiteindelijk toch de bedoeling zijn.
het geeft m het gevoel dat ie een echte man aan het worden is, ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Hij brengt een zware slag toe aan BBNN en versterkt de andere groep (inclusief Nena) zó, dat het me niet zou verwonderen als Bart en/of Nathanael vrijwillig opstappen na de stemming van morgenavond.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef 2live het volgende:
Je hebt gelijk, maar de mensen die dat dan bevestigd krijgen denken toch al slecht over hem en willen hem er uit. Dus maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:46 schreef Fikkert het volgende:
[..]
deze grap gaat zeker lukken als ie niet te veel praatjes krijgt, maar het domme is dat ie het op lange termijn (=speltechnisch) kan vergeten aangezien nu iedereen ziet hoe huubje in elkaar steekt, glad en onbetrouwbaar, net zo erg als sommige andere bewoners daar
maar dan had hij nu toch ook een stemming voor NL aan kunnen vragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:
- Sterk blok
- Frustratie Bart , die wordt zwakker
- Kans om NL en uit te laten stemmen volgende ronde
Het laatste is een mooie droom, maar denk dat het daarbij blijft helaas.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Hij brengt een zware slag toe aan BBNN en versterkt de andere groep (inclusief Nena) zó, dat het me niet zou verwonderen als Bart en/of Nathanael vrijwillig opstappen na de stemming van morgenavond.
Ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het eerste plan toch sterker: Dat Huub gewoon meestemt met BBNN zodat hij daar even als "betrouwbaar" wordt gezien, en dat de andere dames uit het Huub-groepje door hun tegenstem het ontslag toch nog blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |