dat zou inderdaad speltechnisch gezien nut hebben...... dit absoluut niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het eerste plan toch sterker: Dat Huub gewoon meestemt met BBNN zodat hij daar even als "betrouwbaar" wordt gezien, en dat de andere dames uit het Huub-groepje door hun tegenstem het ontslag toch nog blokkeren.
ik ben het gedeeltelijk met je eerste punt eens, maar voor hoe lang is dat een sterk 'blok', hij zegt zelf al dat ilona een zwakke speler is, nena gaat ook weg als ze er echt geen zin meer in hebt (paps en mams hebben al gezegd dat die 10.000e niet uitmaakt), dus dan blijft alleen sylvia over als serieuze kandidaat voor zn blokquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor Huub is het volgende:
- Sterk blok
- Frustratie Bart , die wordt zwakker
- Kans om NL en uit te laten stemmen volgende ronde
Ilona realiseert zich terdege dat ze in een spel zit en dat iedereen er zit voor het grote geld, zeker Huub..... en dat niemand dus in feite 100% te vertrouwen is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
maar dan had hij nu toch ook een stemming voor NL aan kunnen vragen.
Ilona vertrouwt Huub volgens mij toch al niet echt....nu helemaal niet meer.
20:00uur bedoel je zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Shit was het maar al donderdag 17.00 uur
Bart zwakker omdat er dan nu een maand aankomt waarin hi weer met 8 bewoners zit. NL is de enige die er dan it zou kunnen gaan. Die heeft geen betrouwbare backupquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik ben het gedeeltelijk met je eerste punt eens, maar voor hoe lang is dat een sterk 'blok', hij zegt zelf al dat ilona een zwakke speler is, nena gaat ook weg als ze er echt geen zin meer in hebt (paps en mams hebben al gezegd dat die 10.000e niet uitmaakt), dus dan blijft alleen sylvia over als serieuze kandidaat voor zn blok
bart wordt hier niet zwakker van (hooooeeeezo?)
nl gaat er niet uit de volgende ronde(als er nu niemand uitgaat)
???? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Stemming is om 20:00uur morgenavondquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
???? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee( ach bijna weekend)
Terwijl Huub degene is die ik daar de afgelopen dagen al regelmatig over heb gehoord, hij wil er iemand uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bart zwakker omdat er dan nu een maand aankomt waarin hi weer met 8 bewoners zit. NL is de enige die er dan it zou kunnen gaan. Die heeft geen betrouwbare backup
Is ook meelullen met BBNNquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Terwijl Huub degene is die ik daar de afgelopen dagen al regelmatig over heb gehoord, hij wil er iemand uit.
Het huis is te klein voor 8 bewoners, het wordt leefbaarder als er minder mensen in zitten. hij heeft meer ruimte nodig.
Dat kan, maar hij heeft minder haast dan Bartquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
neee!!. Dat zei hij gisteren tegen ilona, syl en nena.
Ja het zou heel jammer zijn als Nena er nu uit zou gaan, ze lijkt juist zo op te leven door het contact met de intelligentere helft van de bewoners.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Nena vaak oprecht en slim
Dat is zeker waar. En dat is zijn kracht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij heeft minder haast dan Bart
wie niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Nena vond Bart veel leuker aan het begin van DGK
inderdaad, sinds NL er is is ie verandert, hoewel die nog steeds wel redelijk hoog op mn lijstje staat, maar dat komt ook omdat de rest zo bout isquote:
Ja, hij heeft absoluut humor. Maar hoever hij het gaat schoppen op deze manier....ik weet het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:02 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind huub nu wel een leuke gozer met zijn uitspraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |