Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Nee
Dat Huub te snel piekt en het fantastische plan niet lukt
Ik denk dat hij dat expres niet doet. Weet geen eens of het mag ???quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )
eigen schuld...moeten ze het maar niet tegen iedereen vertellen.....en je weet hoe dik natsaia met tilly is.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben bang dat die afschuwelijke Yvonne, Tillytovertrol of de buitenwereld het doorvertellen
Ik snap dat dus ook niet, waarom zo open zijn ???quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
eigen schuld...moeten ze het maar niet tegen iedereen vertellen.....en je weet hoe dik natsaia met tilly is.....
Hij weet dat dit toch niet lukt, nataas .nl brian en bart stemmen toch voor nena......quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen van Huub dat hij er niet aan gedacht heeft zelf ook een ontslag aan te vragen (of om Nena dat te laten doen....... )
Dat bedoel ik !!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij weet dat dit toch niet lukt, nataas .nl brian en bart stemmen toch voor nena......
Hij wil deze 4 juist zwakker maken, door iedereen nu te laten zitten, maar die 4 wel een flinke klap te geven dat ze in het nena plan gestonken zijn.
Als iemand anders nu nog een ontslag aanvraagt weten bbnn al dat hun nena plannetje mislukt, en is de schik veel minder.
Uit pure verveling aldus Huubquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef bosb het volgende:
haha nena en huub gaan al aan de alcohol.....
er is er maar 1 die hints kan doorgeven aan bart en dat is lesleyquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben bang dat die afschuwelijke Yvonne, Tillytovertrol of de buitenwereld het doorvertellen
die zijn idd iets zachter, was bij BB ook zo, dus klopt iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 3 en 4 slechter zijn qua geluid ???
thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
die zijn idd iets zachter, was bij BB ook zo, dus klopt idd
Ze kunnen het ondertussen ook gewoon veranderd hebben achter....... ik ga er toch echt vanuit dat het niet Stijn of Frans is die hier zit te posten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie heeft hier een tijdje geleden gepost dat het niet mogen wegstemmen van Ilona onzin was, maar nu blijkt het dus waar te zijn.
Vooral zachter qua geluid...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie ook dat stream 3 en 4 slechter zijn qua geluid ???
Dat klinkt een stuk liever dan slecht idquote:
Ilona schijnt nu pas weer op een briefje geschreven te hebben, dat ze eruit wilde.....daarom is er nu toch in gegrepen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie heeft hier een tijdje geleden gepost dat het niet mogen wegstemmen van Ilona onzin was, maar nu blijkt het dus waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |