Ga ik maar niet vertellen of er ontstaat paniek. Wil ze ook meteen!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef nikky het volgende:
Ik ben een week geleden ( nog niet eens zelfs ) bevallen en ik ben al 15 kilo kwijt.
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef nikky het volgende:
Ik ben een week geleden ( nog niet eens zelfs ) bevallen en ik ben al 15 kilo kwijt.
![]()
.
Hihi, zij was wrsch niet zo opgeblazen als nikky!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef oYo het volgende:
Ga ik maar niet vertellen of er ontstaat paniek. Wil ze ook meteen!!
van 50 naar 76 kg? niet opgeblazen? laat ze het maar niet horen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Al dat vocht! Dat scheelt een berg!
[..]
Hihi, zij was wrsch niet zo opgeblazen als nikky!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:21 schreef oYo het volgende:
[..]
van 50 naar 76 kg? niet opgeblazen? laat ze het maar niet horen...
Nee, en ik ga me er niet meer druk om maken!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef jellyrose het volgende:
Wat vervelend BeakerEnig idee wanneer dat gesprek nu gaat plaatsvinden?
Had ik al verteld dat blobster vandaag de hik had en dat duidelijk te zien en horen was tijdens de echo?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:04 schreef Vivi het volgende:
Nikkyyyyy!!! Does foto's spammen!
Beaker, rustig aan doen hoor!!
Ik wil wel op iedereen reageren maar ik ben zo'n zeef momenteel, zodra ik het reply scherm open ben ik de helft kwijt
Iig iedereen die het nodig heeft een
Een datum-drieling is ook wel grappig op zichquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef oYo het volgende:
Nou beecake en Vivi zitten Slaapmeisje op de hielen. Als ze niet uitkijkt gaan die haar voorbij!!
Ik heb zo'n banner dus net gesloopt en omgebouwd naar een customizable php script....btw werken die dingen als signature ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig trouwens om te zien dat een paar maanden terug vrijwel iedereen een zwangerschapsbanner had in de OP en nu zijn ze weer aan het uitsterven.Wel jammer, want het was wel heel makkelijk om even te kijken hoe ver iemand was.
Je had het al gemeld jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef Beaker het volgende:
[..]![]()
Had ik nou al gemeld dat ik die schapenkruik toch nog heb gevonden bij de Action?ik heb hem, ik heb hem!
uhm ....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je had het al gemeld jamaar je mag het best nog een keertje zeggen hoor, ik weet er alles van, zwangerschapsdementie
![]()
En het is een heul leuk schaap natuurlijk, die verdient wel wat extra aandacht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
uhm ....ja daar heb ik ( en met mij vast vele andere ) heel erg last van
![]()
![]()
normaal vergeet ik nooooit iets
Maar goed, dit schaap is ook weer binnen![]()
Het schijnt wel te kunnen..vlgs mij weet BE dat wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n banner dus net gesloopt en omgebouwd naar een customizable php script....btw werken die dingen als signature ?
nee dat werkt dus niet zou wel leuk zijn als je de img locatie uit die banners als signature kan zetten.
[afbeelding]
Ik ben van 59 naar 100 gegaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:21 schreef oYo het volgende:
[..]
van 50 naar 76 kg? niet opgeblazen? laat ze het maar niet horen...
Foto's in FeedBack lievviequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:04 schreef Vivi het volgende:
Nikkyyyyy!!! Does foto's spammen!
Beaker, rustig aan doen hoor!!
Ik wil wel op iedereen reageren maar ik ben zo'n zeef momenteel, zodra ik het reply scherm open ben ik de helft kwijt
Iig iedereen die het nodig heeft een
Klopt, die kunnen nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef beefcake het volgende:
Nee plaatjes kunnen toch niet in een sig hier op fok?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
niet zo'n in elkaar gedeukte kikker..
Nou die trein waar ze onder ligt belooft al niet veel goedsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe jij die van jezelf gaat omschrijven dadelijk...
"Small"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef reese.com het volgende:
Nikky wat lief! Maar wat staat er nou op dat mutsje? .... but smart
Ik heb een foto gepakt toen ik net geboren was, echt twee druppels waterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ik had ze al opgespeurd, wat een SCHATJE! En ik vind dat ze heel erg op jou lijkt, ze heeft al echt een mensen-gezichtje zeg maar, niet zo'n in elkaar gedeukte kikker..keizersnee-kindjes zijn mooiEn hoe bevalt het moederschap? Heb je nog veel pijn of kan je al een beetje lopen weer?
I'm small but smart geloof ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef reese.com het volgende:
Nikky wat lief! Maar wat staat er nou op dat mutsje? .... but smart
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou die trein waar ze onder ligt belooft al niet veel goeds
Hopelijk als volgt:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe jij die van jezelf gaat omschrijven dadelijk...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hopelijk als volgt:
13.00: (ik wil wel uitslapen natuurlijk) eerste wee.
13.02: Flauwvalt
13.03: Door hemelse interventie ontstaan er spontane contracties waardoor het broedsel wordt uitgedreven
13.04: standby visagiste werkt lipgloss van ondergetekende bij
13.06: Komt bij waarna schoongewassen kind in de ene arm ligt en aan de andere arm een diamanten armband bungelt aangeschaft door teerbeminde.
13.08 Sushi-koerier arriveert
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Ach, je had me gisteren moeten horen tegen mijn vriend, doormekkerend over de "edele trekken van ons kind" waargenomen op de 3D echo. Maar al ziet ie eruit als een gesmolten E.T dan is het ook goed
Ja hee! Zo wil ik er ook nog wel 1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hopelijk als volgt:
13.00: (ik wil wel uitslapen natuurlijk) eerste wee.
13.02: Flauwvalt
13.03: Door hemelse interventie ontstaan er spontane contracties waardoor het broedsel wordt uitgedreven
13.04: standby visagiste werkt lipgloss van ondergetekende bij
13.06: Komt bij waarna schoongewassen kind in de ene arm ligt en aan de andere arm een diamanten armband bungelt aangeschaft door teerbeminde.
13.08 Sushi-koerier arriveert.
![]()
Ja inderdaad behalve de visagiste (iedereen moet met zn poten van mij afblijven!) en die sushiquote:
Nee nee, heb ik al verteld dat ik na de bevalling te boek kom te staan als medisch wonder! Géééén totaalruptuurengedingentoestanden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja inderdaad behalve de visagiste (iedereen moet met zn poten van mij afblijven!) en die sushi![]()
Die tijdspanne van 6 minuten klinkt wel aangenaam. Alleen jammer dan weer van die totaalruptuur en ongelooflijk pijnlijke naweeen![]()
![]()
Misschien wil je die dan ook effe hier dumpen: Echo & Scan Foto Topicquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Ach, je had me gisteren moeten horen tegen mijn vriend, doormekkerend over de "edele trekken van ons kind" waargenomen op de 3D echo. Maar al ziet ie eruit als een gesmolten E.T dan is het ook goed
Staan er al lang hoor..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Misschien wil je die dan ook effe hier dumpen: Echo & Scan Foto Topic
LOL sorry ik zag het net..... zal wel meezwangerschapsvergeetachtigheid zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen..vlgs mij weet BE dat wel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, doe mij maar een linkje.
Ken je die sites waar dat kan?
En dan hebben die moeders 3 kinderen, plus een opgroeiende cavia, ze zijn aan het lijnen, ze zijn aan het sparen voor een nintendo en de groei van de het stekje van de cactus van Opoe wordt ook en passant ook nog bij gehouden.
6 van die banners in een sig... nee dank je.
Ik zit ook te kijken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:12 schreef Vivi het volgende:
OMG dat RTL dossier nu op RTL 4...over die blinde ouders met 6 kinderen en de 7e op komst
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
En dan hebben die moeders 3 kinderen, plus een opgroeiende cavia, ze zijn aan het lijnen, ze zijn aan het sparen voor een nintendo en de groei van de het stekje van de cactus van Opoe wordt ook en passant ook nog bij gehouden.
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me nog een personeelsfeest van mijn pa herinneren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Yep ben er stil van (anders even naar het speeltuinbankje verhuizen)
Yep ben er stil van (anders even naar het speeltuinbankje verhuizen)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..
Zielig he... Ik moest echt huilen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig trouwens om te zien dat een paar maanden terug vrijwel iedereen een zwangerschapsbanner had in de OP en nu zijn ze weer aan het uitsterven.Wel jammer, want het was wel heel makkelijk om even te kijken hoe ver iemand was.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Nu alleen nog een entertje tussen stiemie en mij erbij...
Paar weken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bompie is nog in de buik hoorVandaag is de uitgerekende dag en het was erg koud vannacht, maar de bevalling laat (voorlopig?) nog op zich wachten. Het geeft niet, het is goed zo. Na 4,5 jaar wachten op ons Slaapkindje kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Elke dag is er eentje dichterbij ons Bompie
"Hij"?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef appelsap het volgende:
Slaapmeisje, fijn dat je nog een beetje geduld kan hebben.
Dan kan je nu nog even lekker uitrusten enzo.
Die van mij mag ook nog wel even blijven zitten.
Ik vind het wel lekker om nog even van de rust te genieten nu hij er nog niet is.
En daarbij heb weer een schimmelinfectie dus hij moet echt nog even wachten.
Heb ik gemistquote:
4 jongetjesquote:
Zo zie je maar, je hoeft helemaal geen licht aan tijdens de sex. Op de tast gaat prima.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:12 schreef Vivi het volgende:
OMG dat RTL dossier nu op RTL 4...over die blinde ouders met 6 kinderen en de 7e op komst
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef jellyrose het volgende:
4 jongetjes in aantocht!![]()
(hm, ik kan de blauwe versie niet vinden, maar de metroseksueel divo van vandaag de dag zal dat vast niet erg vinden
)
Hier dan ook mijn ticker: http://tickers.baby-gaga.com/p/dev208pr___.png
sneeuwquote:
Mijn vrouw heeft ook geen misselijkheid gehad, hoorde van schoonzus dat dat erfelijk zo zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef Stiemie het volgende:
Wat fijn om te horen Kleintje!Eindelijk niet meer zo misselijk. Lekker he om eindelijk te gaan genieten.
Wij kunnen deze week de brief met de uitslag van de combinatietest verwachten.Gelukkig was de nekplooi goed en komen er verder geen dingen in de familie voor dus we houden goede hoop... Is dus nog een laatste spannend momentje en daarna wil ik ook lekker gaan genieten
Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
4 jongetjes
Stel je voor dat ze écht op dezelfde dag komen!!!
Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voelquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef appelsap het volgende:
Kleintje wat fijn dat het beter gaat.
Kapitein_pannekoek, hoeveel echo's heb je nu al gehad?
Spannend hoor, ik ben ook benieuwd!
Voel je nou eigenlijk veel geschop en gedoe in je buik?
Ik vraag me echt af hoe dat nou voelt en of ze dan ook hetzelde ritme hebben qua slapen en wakker zijn. Of dat je eigenlijk de hele dag door wat schopjes en bewegingen voelt. (al weet ik niet of je dat nu al zoveel voelt?)
In het begin is het ook wel moeilijk om te voelen hoor. Ik wist ook nooit wat er precies gebeurde dat moet je echt leren herkennen. Maar met 20 weken werd ik er nog niet wakker van hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voel![]()
Ik neem aan dat het ritme vergelijkbaar is met 1 baby. Als je tot rust komt, dan begint het gerommel. "s nachts word ik er wakker van, maar dat is misschien met 1 baby ook. Maar misschien niet met 20 weken ???
Kortom, nog niet echt een ritme kunnen ontdekken, maar het gevoel is geweldig en overweldigendHet zal een behoorlijk gedoe worden allemaal, met 2 in je buik hahaha, ben erg benieuwd allemaal.
Wij krijgen ook een jongetje, athans dat denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:38 schreef Kleintje het volgende:
he ja, inderdaad, ik sta niet meer in de openingspost.
Slaapmeisje, zet hem op! Hoop dat bompie zich snel laat zien!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vandaag is de uitgerekende dag [...], maar de bevalling laat (voorlopig?) nog op zich wachten. Het geeft niet, het is goed zo. Na 4,5 jaar wachten op ons Slaapkindje kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
Vandaag gehad ja! Heb hem nog niet bekekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen?Waarom hebben ze geknipt?
En kom op slaapmeisje
Ik denk wel dat ik het hier ga vertellen, omdat ik (we) het toch wel voor geheim willen houden voor de rest vd familie/vrienden etc. Kan ik mijn geheim en geluk tenminste met jullie delen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Smirre het volgende:
K_P: Klinkt heel bekend dat het je niet bekend is wie wat doet in je buik. Weet je dat ze ook nog een heel flauw spel met je uit kunnen halen? Het joeg mij de stuipen op het lijf. Ik voelde ineens bijna niets meer met 23 weken. Als een geschenk uit de hemel hadden we daar de pretecho en daar bleek dat de beebs zich naar elkaar gedraaid hadden en face-to-face lagen te "pretletteren". Dat was de eerste keer dat ik me buitengesloten voelde bij mijn duo. Tsss, ik ben jullie moeder, graag reaktie als ik por. Leuk dat je gaat proberen te kijken naar de geslachtjes. Ga je het hier ook vertellen?
SlaapmeisjeUitgerekende dag
![]()
Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zitquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Slaapmeisje haalt gewoon het maximale uit de zwangerschap!![]()
De banner loopt inderdaad niet gelijk met de datum zie ik nu pasquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef minoes_ het volgende:
Euhm....slaapmeisje is toch vandaag uitgerekendOf heeft ze ons een dag gefopt?
Nóg een week of 2 dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zit![]()
?? Kapitein pannekoek verwacht toch een tweeling?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:27 schreef oYo het volgende:
3 jongens, inderdaad: mijn hemel!! of ....."mijn BUIK"!
Volgens mij ben jij de eerste hier in het midden met drie stuks!! Van harte!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef appelsap het volgende:
Ik kreeg net gewoon nóg een kaampakket binnen!
Zo krijg je er weken geen en zo heb je er ineens 2.
Klotequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
euh, nee niet 3 kinderen, ik dacht dat ook als reactie te lezen haha...het zijn er maar 2 joh, niets aan de hand. En die 2 kraampakketten ook, wat een giller.
Beaker, hoe is het met die leuke baas van je ?
Nog 2,5 uur en dan gaan we helemaal los in dat ziekenhuis ! Bronovo here we come !
Dat was bij mij ook de uitleg van de gyn.....gelukkig idd niks aan de hand, zou nog een beetje vroeg zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin soms kan die buikpijn worden veroorzaakt door je darmen. Tenminste, dat is in bijna alle gevallen van mijn buikpijnen het geval geweest. Gelukkig was er niks aan de hand.
Alleen mijn darmenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rommelt er verder nog niks bij jou?
Dikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef dutchie het volgende:
En Beefcake, hoe voel jij je vandaag?
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef jellyrose het volgende:
2 meisjes! Wat leuk KP!![]()
Ik ben als de dood dat mijn moeder straks uit elke kringloopwinkel terugkomt met allemaal spul voor blobster - ze heeft gelukkig tot nog toe alleen nog maar een speelgoedkeuken gevonden (compleet met plastic gebakken eitjes)
Done!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:28 schreef _Flash_ het volgende:
Dat berichtje was dus van mij.
Hoi allemaal, ik sta nog niet in het lijstje zie ik. Zet mij maar bij Deepfreeze
Lief is dat he, mijjn moeder heeft ook behoorlijk wat geinvesteerd mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan
Mijn ouders hebben gelukkig besloten om geen spullen te geven maar te helpen met het bekostigen van alles. Dus ik mag alles zelf uitzoeken, ga heerlijk op pad met mams!
Ja, dat zei ik ook al.. maar mijn moeder is wat dat betreft een geval apartquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan
sjonge, die mensen denken echt niet na zeg! Arm kind, in de zomer met 3dubbele bodywarmerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
haha oyo hier het zelfde. krijg allemaal winterkleren in de maat die ze in de zomer aan krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef sjak het volgende:
Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hierKan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?
Wat een verrassing was het hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen
Dat vind ik een goed idee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.![]()
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
Jeeeuueehheeeuu!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Vivi het volgende:
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Hehe, ja, ik kan er in komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
Haha, als dat eht was had ik die zak gelijk in gepikt en er gelijk geld aan verdiend op Marktplaats.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hehe, ja, ik kan er in komen.
Ik heb het idd op donkerbruine met oranje truitjes en zo. Mensen begrijpen mijn smaak ook nogal verkeerd soms, met alle gevolgen van dien....
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.
Heey al even niet meer gezien hier toch? Fijn dat alles goed met je is (behalve het griepje dan, had ik ook deze week, was bij mij 1 dag), want inderdaad, je schiet ook al mooi op richting de 40 weken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef Ka-stone het volgende:
Liopleurodon, nog van harte met de geboorte van jullie zoontje, en wat fijn dat je vrouw en de kleine weer naar huis mogen.![]()
Beetje druk hier met de verbouwing van douche en toilet. Verder gaat alles goed, ben alleen wat grieperig. Gaat nu echt opschieten. Over een week alweer 40 weken. Spannend allemaal.
Appelsap, weer die schimmel!!!![]()
Jah duh..die weet altijd allesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).
Weet je moeder ook van de rest van je oeuvre?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
Hoi
(* Braaf meldt )
Hier (ook nog?) geen actie, behalve dat er zo veel rare geluiden uit mijn buik komen dat mijn vriend gisteren vroeg of ik onze zoon stiekem zijn eerste brommer al had gegeven
Dan verzint ie wel weer wat anders om me geestelijk mee te pijnigenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
jullie lijken me wel een leuk stel. lekker aan elkaar gewaagd in elk geval.
t is bijna jammer dat je straks niet meer zwanger bent.
Bij deze danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Beef en Vivi mogen zich ook wel melden hoor!![]()
Jij ruftend schepsel!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
zo veel rare geluiden uit mijn buik
Uit mijn BUIK jah....quote:
Hij borreltquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij deze dan![]()
Hier nog geen puf smileys nodig hoor!
Vivi maakt jouw buik zoveel herrie?![]()
![]()
Maximaal 6 per dagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb ook tennis gezien, Minoes ! Hahaha
wat is de dosis wat betreft paracetamol ? Iemand een idee ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
Slijmprop verloren!
Maar nu kan het nog wel een paar dagen duren toch?????!!!
Kan, maar vlgs Google kan het ook nog 2 weken duren (alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef leonieke het volgende:
Maar kan het ook niet opeens heel vlug gaan Vivi?
Zie! Toch een teken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
Slijmprop verloren!
Ik had al even zitten kijken of ik een FA kon vinden voor je, maar helaas... De passmailer is heel traag idd. Hopelijk krijg je snel reactie op je mail. Forum@fok.nl als PM zou trouwens ook moeten werken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:15 schreef Masscheroen het volgende:
Vivi wat een ontzettend spannende ontwikkeling zegIk kan me voorstellen dat je wat loopt te hyperen op dit moment. Het begin is er
P.s. dit is Slaapmeisje die al een hele dag wacht op een nieuw wachtwoord (passmailer schijnt niet te werken en nog geen reactie op mijn mail naar forum@fok.nl) omdat ze door zwangerschapsdementie de hare is kwijtgeraakt
Doe jij ook es snel proppenschieten dan! We moeten wel gelijk op gaan hoor!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:15 schreef Masscheroen het volgende:
Vivi wat een ontzettend spannende ontwikkeling zegIk kan me voorstellen dat je wat loopt te hyperen op dit moment. Het begin is er
P.s. dit is Slaapmeisje die al een hele dag wacht op een nieuw wachtwoord (passmailer schijnt niet te werken en nog geen reactie op mijn mail naar forum@fok.nl) omdat ze door zwangerschapsdementie de hare is kwijtgeraakt
Dat noem ik pas iemand hoop gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef Moonah het volgende:
Oeh Viefke! Spannend!!!
Al kan het dan nóg best lang duren hoor. Ik had hem al in week 25 verloren.![]()
Dat zit ie er nog ms!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef YPPY het volgende:
Ik heb mijn slijmprop niet verloren. Denk ik. Niet gezien iig.![]()
Puf ze Vivi.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef YPPY het volgende:
Gewoon erboven gaan staan als je vliezen breken, spoelt het vanzelf weg.
Ik wil de bevalling best door een stand-in laten doen andersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaa ik ben weer mezelf. Dan kan ik nu met een gerust hart bevallen
En taartjes eten, en broodjes filetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat lijkt me ideaal Vivi. Gaan wij samen shoppen en de stand-ins lekker laten bevallen
Bij mijn collega duurde het na het verliezen van de slijmprop nog maar een paar uurquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
Slijmprop verloren!
Oeh! Met een beetje mayo! (de broodjes filet en ei, niet de champagne) En filet van de slager dan he!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb mijn bestelling voor na de bevalling al doorgegeven aan Slaapvriendje:
- glas champagne (het liefst met een sigaretje, maar beter van niet)
- zacht wit bolletje filet americain met een gekookt eitje
- zacht wit bolletje osseworst met beetje peper en zout![]()
Mwoh, ik ben wel relaxed, ik hebquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef Lois het volgende:
OE spannend Vivi, het begin is er in ieder geval![]()
Hoe is het met je zenuwen nu?
Neeh! wat hadden we nu afgesproken: tegelijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het kán dus toch ineens heel snel gaan Vivi. Je mag best voorkruipen hoor
Ja, Bompie moet wel zijn plaats weten op het prioriteitenlijstjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nou vooruit dan maar, dan beginnen we aan het einde van de avond en kunnen we morgen onze zondagskindjes in onze armen houden
Eerst even Xfactor kijken
*Propje punnikt*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef beefcake het volgende:
Hee viev, wacht je wel even op mij en slaapmeisjeGa maar weer even een nieuwe prop maken!
Het is dat ik morgen een familie reünie heb, maar andersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:06 schreef linda856763 het volgende:
Oe Icicle, ben jij vrijwilliger? Ikke niet hoor!. Spannend, Vivi!
Heb je hem d'r al weer in gefrut?quote:
Haha! Gevatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
dus dan ben je nu jarig?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef m@x het volgende:
Ik ben ook geen prop verloren. Alleen maar vruchtwater met kwalletjes erin (aldus)
Ingridquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:56 schreef Ingrid19 het volgende:
Slaapmeisje, ik heb gedroomd dat je hier aan de deur stond en op de bank hier wilde bevallen.![]()
![]()
Hihi, nee, maar het was "Djeez bank". Dat scheelt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
IngridHad je de bank wel op klossen gezet?
Gelukt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Haha! GevatIk was alleen aan het denken: oh wat spannend voor Anitra! Een klein babytje in de familie
Gefeliciteerd
Sorry, wrong topic
Feli!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gelukt!
Morgen eens spieken bij mijn nichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |