Haha,die beef
![]()
Dik......
![]()
Voel je nog niks?
Ik keek eergister naar de verloskundigepraktijk en er was er 1 ook 34 weken zwanger."Die heeft toch een veel dikkere buik dan ik",riep ik naar hubbie.........En toen kreeg ik een heel meewarige blik toegeworpen.........
![]()
Dus niet,maar als je m zelf van bovenaf ziet,lijkt ie gewoon veel kleiner......vind ik.........
Als ik dan de trap oploop en opzij in de spiegel kijk,schrik ik me een ongeluk,wat een enorme toeter
Ja,ik vind het leuk om dingen zelf te maken,ik heb alleen zo weinig tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Vooral,omdat ik de eerste 4 maanden niks heb kunnen doen,omdat ik zo beroerd was.En nu wil ik het borduurwerk af hebben en het dekentje en...en...en....er staat gewoon teveel leuks in die breiboekjes
Mijn moeder maakt volgens mij een hele kraammand,heeft ze bij mijn meiden ook gedaan.Nu weet ze dat ik niet van beren houd,maar ze maakte v/d week een opmerking"ja,je houd ook geen rekening met mensen die al wat gekocht hebben.....". Terwijl ze dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weet.........Nou ja,als ik het niet mooi vind,dan verdwijnt het snel in een doos op zolder.Ik hoop aleen,dat ze ook niet aan het borduren is voor aan de wand,want dat vind ik niet leuk.En ik heb er ook geen plaats voor,als die van mij er hangt,zijn alle muren vol
![]()
.
Groetjes,Minoes
[ Bericht 7% gewijzigd door minoes_ op 26-01-2007 09:56:35 ]