Mijn vrouw heeft ook geen misselijkheid gehad, hoorde van schoonzus dat dat erfelijk zo zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef Stiemie het volgende:
Wat fijn om te horen Kleintje!Eindelijk niet meer zo misselijk. Lekker he om eindelijk te gaan genieten.
Wij kunnen deze week de brief met de uitslag van de combinatietest verwachten.Gelukkig was de nekplooi goed en komen er verder geen dingen in de familie voor dus we houden goede hoop... Is dus nog een laatste spannend momentje en daarna wil ik ook lekker gaan genieten
Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
4 jongetjes
Stel je voor dat ze écht op dezelfde dag komen!!!
Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voelquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef appelsap het volgende:
Kleintje wat fijn dat het beter gaat.
Kapitein_pannekoek, hoeveel echo's heb je nu al gehad?
Spannend hoor, ik ben ook benieuwd!
Voel je nou eigenlijk veel geschop en gedoe in je buik?
Ik vraag me echt af hoe dat nou voelt en of ze dan ook hetzelde ritme hebben qua slapen en wakker zijn. Of dat je eigenlijk de hele dag door wat schopjes en bewegingen voelt. (al weet ik niet of je dat nu al zoveel voelt?)
In het begin is het ook wel moeilijk om te voelen hoor. Ik wist ook nooit wat er precies gebeurde dat moet je echt leren herkennen. Maar met 20 weken werd ik er nog niet wakker van hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voel![]()
Ik neem aan dat het ritme vergelijkbaar is met 1 baby. Als je tot rust komt, dan begint het gerommel. "s nachts word ik er wakker van, maar dat is misschien met 1 baby ook. Maar misschien niet met 20 weken ???
Kortom, nog niet echt een ritme kunnen ontdekken, maar het gevoel is geweldig en overweldigendHet zal een behoorlijk gedoe worden allemaal, met 2 in je buik hahaha, ben erg benieuwd allemaal.
Wij krijgen ook een jongetje, athans dat denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:38 schreef Kleintje het volgende:
he ja, inderdaad, ik sta niet meer in de openingspost.
Slaapmeisje, zet hem op! Hoop dat bompie zich snel laat zien!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vandaag is de uitgerekende dag [...], maar de bevalling laat (voorlopig?) nog op zich wachten. Het geeft niet, het is goed zo. Na 4,5 jaar wachten op ons Slaapkindje kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
Vandaag gehad ja! Heb hem nog niet bekekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen?Waarom hebben ze geknipt?
En kom op slaapmeisje
Ik denk wel dat ik het hier ga vertellen, omdat ik (we) het toch wel voor geheim willen houden voor de rest vd familie/vrienden etc. Kan ik mijn geheim en geluk tenminste met jullie delen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Smirre het volgende:
K_P: Klinkt heel bekend dat het je niet bekend is wie wat doet in je buik. Weet je dat ze ook nog een heel flauw spel met je uit kunnen halen? Het joeg mij de stuipen op het lijf. Ik voelde ineens bijna niets meer met 23 weken. Als een geschenk uit de hemel hadden we daar de pretecho en daar bleek dat de beebs zich naar elkaar gedraaid hadden en face-to-face lagen te "pretletteren". Dat was de eerste keer dat ik me buitengesloten voelde bij mijn duo. Tsss, ik ben jullie moeder, graag reaktie als ik por. Leuk dat je gaat proberen te kijken naar de geslachtjes. Ga je het hier ook vertellen?
SlaapmeisjeUitgerekende dag
![]()
Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zitquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Slaapmeisje haalt gewoon het maximale uit de zwangerschap!![]()
De banner loopt inderdaad niet gelijk met de datum zie ik nu pasquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef minoes_ het volgende:
Euhm....slaapmeisje is toch vandaag uitgerekendOf heeft ze ons een dag gefopt?
Nóg een week of 2 dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zit![]()
?? Kapitein pannekoek verwacht toch een tweeling?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:27 schreef oYo het volgende:
3 jongens, inderdaad: mijn hemel!! of ....."mijn BUIK"!
Volgens mij ben jij de eerste hier in het midden met drie stuks!! Van harte!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef appelsap het volgende:
Ik kreeg net gewoon nóg een kaampakket binnen!
Zo krijg je er weken geen en zo heb je er ineens 2.
Klotequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
euh, nee niet 3 kinderen, ik dacht dat ook als reactie te lezen haha...het zijn er maar 2 joh, niets aan de hand. En die 2 kraampakketten ook, wat een giller.
Beaker, hoe is het met die leuke baas van je ?
Nog 2,5 uur en dan gaan we helemaal los in dat ziekenhuis ! Bronovo here we come !
Dat was bij mij ook de uitleg van de gyn.....gelukkig idd niks aan de hand, zou nog een beetje vroeg zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin soms kan die buikpijn worden veroorzaakt door je darmen. Tenminste, dat is in bijna alle gevallen van mijn buikpijnen het geval geweest. Gelukkig was er niks aan de hand.
Alleen mijn darmenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rommelt er verder nog niks bij jou?
Dikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef dutchie het volgende:
En Beefcake, hoe voel jij je vandaag?
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef jellyrose het volgende:
2 meisjes! Wat leuk KP!![]()
Ik ben als de dood dat mijn moeder straks uit elke kringloopwinkel terugkomt met allemaal spul voor blobster - ze heeft gelukkig tot nog toe alleen nog maar een speelgoedkeuken gevonden (compleet met plastic gebakken eitjes)
Done!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:28 schreef _Flash_ het volgende:
Dat berichtje was dus van mij.
Hoi allemaal, ik sta nog niet in het lijstje zie ik. Zet mij maar bij Deepfreeze
Lief is dat he, mijjn moeder heeft ook behoorlijk wat geinvesteerd mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan
Mijn ouders hebben gelukkig besloten om geen spullen te geven maar te helpen met het bekostigen van alles. Dus ik mag alles zelf uitzoeken, ga heerlijk op pad met mams!
Ja, dat zei ik ook al.. maar mijn moeder is wat dat betreft een geval apartquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan
sjonge, die mensen denken echt niet na zeg! Arm kind, in de zomer met 3dubbele bodywarmerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
haha oyo hier het zelfde. krijg allemaal winterkleren in de maat die ze in de zomer aan krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef sjak het volgende:
Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hierKan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?
Wat een verrassing was het hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen
Dat vind ik een goed idee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.![]()
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
Jeeeuueehheeeuu!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Vivi het volgende:
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Hehe, ja, ik kan er in komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
Haha, als dat eht was had ik die zak gelijk in gepikt en er gelijk geld aan verdiend op Marktplaats.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hehe, ja, ik kan er in komen.
Ik heb het idd op donkerbruine met oranje truitjes en zo. Mensen begrijpen mijn smaak ook nogal verkeerd soms, met alle gevolgen van dien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |