abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45634001
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef Stiemie het volgende:
Wat fijn om te horen Kleintje! Eindelijk niet meer zo misselijk. Lekker he om eindelijk te gaan genieten.

Wij kunnen deze week de brief met de uitslag van de combinatietest verwachten.Gelukkig was de nekplooi goed en komen er verder geen dingen in de familie voor dus we houden goede hoop... Is dus nog een laatste spannend momentje en daarna wil ik ook lekker gaan genieten
Mijn vrouw heeft ook geen misselijkheid gehad, hoorde van schoonzus dat dat erfelijk zo zijn.
MIL schijnt ook nooit verschijnselen gehad te hebben
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_45634649
Tricootje, Ik woon wel in Den Haag ! Was inderdaad even sneeuwballen gooien op het schoolplein vanochtend..

4 jongens in aantocht..spannende tijden zeg.

Morgen gaan we weer naar het ziekenhuis, 20 weken op weg alweer. Eerst een echo en dan een gesprek met de gyn. Ik ga vanaf volgende week maandag, woensdag, vrijdag werken. Het leven van een juf is behoorlijk zwaar met 2 flensjes. En ook morgen weten wij wat voor een geslacht de kids hebben...ben zoooooooooooo benieuwd.

Morgen dus meer nieuws van het flensjesfront !
pi_45634856
Kleintje wat fijn dat het beter gaat.

Kapitein_pannekoek, hoeveel echo's heb je nu al gehad?
Spannend hoor, ik ben ook benieuwd!
Voel je nou eigenlijk veel geschop en gedoe in je buik?
Ik vraag me echt af hoe dat nou voelt en of ze dan ook hetzelde ritme hebben qua slapen en wakker zijn. Of dat je eigenlijk de hele dag door wat schopjes en bewegingen voelt. (al weet ik niet of je dat nu al zoveel voelt?)
  Milf woensdag 24 januari 2007 @ 17:28:17 #105
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45635946
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

4 jongetjes

Stel je voor dat ze écht op dezelfde dag komen!!!
Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen? Waarom hebben ze geknipt?

En kom op slaapmeisje
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45636289
he ja, inderdaad, ik sta niet meer in de openingspost.

Slaapmeisje, zet hem op! Hoop dat bompie zich snel laat zien!
pi_45636671
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef appelsap het volgende:
Kleintje wat fijn dat het beter gaat.

Kapitein_pannekoek, hoeveel echo's heb je nu al gehad?
Spannend hoor, ik ben ook benieuwd!
Voel je nou eigenlijk veel geschop en gedoe in je buik?
Ik vraag me echt af hoe dat nou voelt en of ze dan ook hetzelde ritme hebben qua slapen en wakker zijn. Of dat je eigenlijk de hele dag door wat schopjes en bewegingen voelt. (al weet ik niet of je dat nu al zoveel voelt?)
Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voel

Ik neem aan dat het ritme vergelijkbaar is met 1 baby. Als je tot rust komt, dan begint het gerommel. "s nachts word ik er wakker van, maar dat is misschien met 1 baby ook. Maar misschien niet met 20 weken ???

Kortom, nog niet echt een ritme kunnen ontdekken, maar het gevoel is geweldig en overweldigend Het zal een behoorlijk gedoe worden allemaal, met 2 in je buik hahaha, ben erg benieuwd allemaal.
pi_45637311
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Dit is inmiddels de 3e echo. Moet me vanaf morgen om de 2 - 3 weken in het ziekenhuis melden. Altijd een echo en een gesprek met de gyn. Geschop en gedoe komt aardig op gang. Ik kan nog niet plaatsen wie wat aan het doen is, maar dat er wat aan de hand is...dat is wel duidelijk. Ik heb iedere x het idee dat ik er 1 voel (dus de echo van morgen komt als geroepen!), maar dan denk ik weer dat ze met hun voeten aan 1 kant zitten en dat is dus gewoon 2 paar voeten voel

Ik neem aan dat het ritme vergelijkbaar is met 1 baby. Als je tot rust komt, dan begint het gerommel. "s nachts word ik er wakker van, maar dat is misschien met 1 baby ook. Maar misschien niet met 20 weken ???

Kortom, nog niet echt een ritme kunnen ontdekken, maar het gevoel is geweldig en overweldigend Het zal een behoorlijk gedoe worden allemaal, met 2 in je buik hahaha, ben erg benieuwd allemaal.
In het begin is het ook wel moeilijk om te voelen hoor. Ik wist ook nooit wat er precies gebeurde dat moet je echt leren herkennen. Maar met 20 weken werd ik er nog niet wakker van hoor.
Spannend morgen!
pi_45637788
Partijtje vrijworstellen in de baarmoeder naar ik begrijp?
Ze schijnben met die leeftijd op aanraking te reageren dus ik kan me voorstellen dat ze misschien ook een beetje duwen en trekken: een halfontwikkelde elleboog op je halfontwikkelde neus terwijl je ligt te slapen is tenslotte niet fijn

http://www.babybytes.nl/ doet een hgele goede uitleg over wat ze wanneer kunnen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_45638519
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

4 jongetjes
Wij krijgen ook een jongetje, athans dat denk ik

KP, drukke bedoeling in jou buik
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:00:15 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45638734
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:38 schreef Kleintje het volgende:
he ja, inderdaad, ik sta niet meer in de openingspost.

Slaapmeisje, zet hem op! Hoop dat bompie zich snel laat zien!
Geen idee waar we jou verloren zijn.
Wat was je datum ook al weer?

Vorige topic ook al! Maar ik heb je er weer bij gezet, incl. bannertje.
pi_45640428
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vandaag is de uitgerekende dag [...], maar de bevalling laat (voorlopig?) nog op zich wachten. Het geeft niet, het is goed zo. Na 4,5 jaar wachten op ons Slaapkindje kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
Hoor die Slaapmoeder nou . Zo lief.

Kom maar gauw, Slaapkindje, het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd!
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:49:46 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45640548
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef nikky het volgende:

[..]

Zegguh, heb jij ook zo'n leuke DVD gekregen? Waarom hebben ze geknipt?

En kom op slaapmeisje
Vandaag gehad ja! Heb hem nog niet bekeken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:35:43 #114
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45642338
K_P: Klinkt heel bekend dat het je niet bekend is wie wat doet in je buik. Weet je dat ze ook nog een heel flauw spel met je uit kunnen halen? Het joeg mij de stuipen op het lijf. Ik voelde ineens bijna niets meer met 23 weken. Als een geschenk uit de hemel hadden we daar de pretecho en daar bleek dat de beebs zich naar elkaar gedraaid hadden en face-to-face lagen te "pretletteren". Dat was de eerste keer dat ik me buitengesloten voelde bij mijn duo. Tsss, ik ben jullie moeder, graag reaktie als ik por. Leuk dat je gaat proberen te kijken naar de geslachtjes. Ga je het hier ook vertellen?

Slaapmeisje Uitgerekende dag
pi_45642571
Slaapmeisje, dat het toch zover heeft mogen komen voor jullie, de uitgerekende datum! Ik vind het echt geweldig En spannend En ik kan niet wachten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45642705
Oehhh Slaapmeisje.. vandaag is DE dag

De verloskundigepraktijk is trouwens weer begonnen op tv... Net5
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45643728
hier een vluchtig berichtje, ben vreselijk moe en misselijk... ben gisteren bij de vlos geweest voor een intakegesprek. weinig bijzonders eigenlijk...

ik las dat BE graag banners wil... bij deze hoop dat het klopt als ik het zo doe...

http://www.babybrabbel.nl(...)/1/255/165/165/1.png
pi_45644730
K-P, ik heb het nog even gevraagd aan de moeder van mijn beste vriendin ( die had 3 jongetjes in haar buik! ) en die had ook al heel snel een hele drukke bedoeling in haar buik!

ik vind het spannend zet hem op Slaapmeisje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_45652956
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Smirre het volgende:
K_P: Klinkt heel bekend dat het je niet bekend is wie wat doet in je buik. Weet je dat ze ook nog een heel flauw spel met je uit kunnen halen? Het joeg mij de stuipen op het lijf. Ik voelde ineens bijna niets meer met 23 weken. Als een geschenk uit de hemel hadden we daar de pretecho en daar bleek dat de beebs zich naar elkaar gedraaid hadden en face-to-face lagen te "pretletteren". Dat was de eerste keer dat ik me buitengesloten voelde bij mijn duo. Tsss, ik ben jullie moeder, graag reaktie als ik por. Leuk dat je gaat proberen te kijken naar de geslachtjes. Ga je het hier ook vertellen?

Slaapmeisje Uitgerekende dag
Ik denk wel dat ik het hier ga vertellen, omdat ik (we) het toch wel voor geheim willen houden voor de rest vd familie/vrienden etc. Kan ik mijn geheim en geluk tenminste met jullie delen!

3 jongens in 1 buik ? Mijn hemel...
Ik hoorde gister ook een verhaal over 4 meiden, gewoon puur natuur.

Slaapmeisje...we denken aan je! Zet hem op, meid !
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:27:58 #120
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45653536
3 jongens, inderdaad: mijn hemel!! of ....."mijn BUIK"!
Volgens mij ben jij de eerste hier in het midden met drie stuks!! Van harte!
pi_45653608
Euhm....slaapmeisje is toch vandaag uitgerekend Of heeft ze ons een dag gefopt?Nou ja,hier gewoon een paar van deze En als het nodig is,gaan we met deze strooien ........
Enne....weken gaan we niet wachten op bompie hoor ga maar met je doos op een annanas zitten

Groetjes,Minoes
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:14:01 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45654116
Slaapmeisje haalt gewoon het maximale uit de zwangerschap!

Maar ik ben wel heeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor!
pi_45654244
Slaapmeisje houd het gewoon spannend. Ik denk dat Bompie daar wel best zit...Lekker warm bij mams, die heeft gewoon geen haast..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 10:49:56 #124
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45655316
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Slaapmeisje haalt gewoon het maximale uit de zwangerschap!
Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zit
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 10:50:45 #125
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45655333
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef minoes_ het volgende:
Euhm....slaapmeisje is toch vandaag uitgerekend Of heeft ze ons een dag gefopt?
De banner loopt inderdaad niet gelijk met de datum zie ik nu pas Ik ben inderdaad vandaag officieel uitgerekend
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45655458
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Bén ik eindelijk eens een keer zwanger, dan haal ik er alles uit wat erin zit
Nóg een week of 2 dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45655568
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:27 schreef oYo het volgende:
3 jongens, inderdaad: mijn hemel!! of ....."mijn BUIK"!
Volgens mij ben jij de eerste hier in het midden met drie stuks!! Van harte!
?? Kapitein pannekoek verwacht toch een tweeling?
Of heb ik wat gemist?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 11:05:46 #128
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45655681
Ze verwacht gewoon een tweeling hoor Trouwens, Kapitein heel veel plezier vandaag met de 20 weken echo!
pi_45657406
Ik kreeg net gewoon nóg een kaampakket binnen!
Zo krijg je er weken geen en zo heb je er ineens 2.

Slaapmeisje, geniet er nog maar lekker even van.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:15:12 #130
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45657725
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef appelsap het volgende:
Ik kreeg net gewoon nóg een kaampakket binnen!
Zo krijg je er weken geen en zo heb je er ineens 2.
En dan staan ze opeens 6 weken na de bevalling aan je deur om dat tweede pakket weer op te halen.. haha

Slaapmeisje, ik bewonder je geduld hoor!

Afspraak bij de verloskundige staat inmiddels - omdat ik al zoveel echo en controles in het ziekenhuis heb gehad hoef ik alleen pas over 3 weken en dan krijg ik waarschijnlijk niet eens een echo... grmble
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45658043
Slaapmeisje! Spannende tijden breken aan! Succes hoor!

Jee KP wat een weelde, elke 2-3 weken een echo....wauw

Gisteren werd ik wakker met een mega buikpijn, poosje afgewacht....werd niet beter, ik dacht zelf aan een griepje, maar mijn omgeving wou toch graag dat ik het zkh even belde voor de zekerheid, die voor de zekerheid weer even een ctg wilden maken om te zien of het geen weeen waren.
Gelukkig niet dus!!! Hartfilmpje was prima, dus na een uurtje stonden we weer buiten.

Vandaag voel ik me alweer een stuk beter

Jellyrose, leuk he, zo'n hikje op de echo! Wij hebben het geluk gehad dat ons ukje de hik had tijdens de pretecho, en dat hebben we dus op dvd!!
Nu word ik af en toe echt gek van dat gehik!! Het is elke dag wel een keer raak.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45659130
euh, nee niet 3 kinderen, ik dacht dat ook als reactie te lezen haha...het zijn er maar 2 joh, niets aan de hand. En die 2 kraampakketten ook, wat een giller.

Beaker, hoe is het met die leuke baas van je ?

Nog 2,5 uur en dan gaan we helemaal los in dat ziekenhuis ! Bronovo here we come !
pi_45660260
ff vraagje... kregen jullie van de zorgverzekeraar korting op een bevallingscursus?
Bij mij staat er wel iets over in de polis, maar het is een cursus die hier in de kop van Noord Holland nergens wordt gegeven.
Dus nu gaan ze kijken of er iets anders te regelen valt.
Weet zelf nog steeds niet of en zo ja, wat voor soort cursus ik wil volgen.
pi_45660491
Dat weet ik niet Kleintje, ik heb een yogacursus van 20 euro gevolgd en vond het niet de moeite dat uit te gaan zoeken. Bij de lokale zorgverzekeraar krijg je zeker korting, die maken daar reclame voor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45661177
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
euh, nee niet 3 kinderen, ik dacht dat ook als reactie te lezen haha...het zijn er maar 2 joh, niets aan de hand. En die 2 kraampakketten ook, wat een giller.

Beaker, hoe is het met die leuke baas van je ?

Nog 2,5 uur en dan gaan we helemaal los in dat ziekenhuis ! Bronovo here we come !
Klote ging netr zowat onderuit, maak me gewoon veel te druk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 15:11:51 #136
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45662785
Kleintje ik heb zwangerschapsyoga gevolgd. De cursus was 150 euro en de verzekering heeft daar 50% van vergoed. Ik weet wel dat ze de cursussen dit jaar een stuk goedkoper hebben gemaakt.

Beaker doe je ajb voorzichtig? Niets is het waard om je zo druk om te maken hoor, je moet nu aan je kleine lammetje denken

Karin soms kan die buikpijn worden veroorzaakt door je darmen. Tenminste, dat is in bijna alle gevallen van mijn buikpijnen het geval geweest. Gelukkig was er niks aan de hand.

Appelsap nóg een kraampakket Misschien kun je die aan Kapitein_pannekoek geven zodat ze voor elk flensje een apart pakket heeft
pi_45662931
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef Slaapmeisje het volgende:

Karin soms kan die buikpijn worden veroorzaakt door je darmen. Tenminste, dat is in bijna alle gevallen van mijn buikpijnen het geval geweest. Gelukkig was er niks aan de hand.
Dat was bij mij ook de uitleg van de gyn.....gelukkig idd niks aan de hand, zou nog een beetje vroeg zijn

Rommelt er verder nog niks bij jou?

Kleintje, ik heb ook zwangerschapsyoga gevolgd, kostte 100 euro, ik heb eigenlijk niet uitgezocht of het vergoed werd, ging er automatisch vanuit dat alleen zwangerschapsgym via Icare werd vergoed...... misschien toch nog even nakijken...
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 15:30:24 #138
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45663350
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rommelt er verder nog niks bij jou?
Alleen mijn darmen
pi_45665358
Beaker maak je niet te druk hè!

Ik word op het moment een beetje moe van al die mensen die vragen wanneer ik ga bevallen.
Alsof ze verwachten dat ik kan zeggen van nou volgende week vrijdag om 2 uur 's nachts dan komt hij hoor.
En al die goed bedoelde adviezen en praatjes ben ik ook een beetje zat. Van familie en vrienden vind ik het allemaal prima.. Maar heb er op het moment niet zoveel zin meer in om de buurvrouw van de buurvrouw van mijn oma te vertellen dat wij het ook heel spannend vinden enzo, 100 keer hetzelfde praatje met mensen in de winkel.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:43:59 #140
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45665554
K_P; lach maar niet om die 2 kraampakketten...die krijg jij ook!! En dan nu graag een dubbele onthulling; what will it be??
* helemaal niet nieuwschierig is *

Wat is het hier trouwens stil. Er is toch niet wéér een storm op komst?
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:56:40 #141
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_45666009

* Jompelmeisje jompelt even héél hard vanwege een héél bijzondere uitgerekende datum...
Wauw!

...jompel ik tevoorschijn!
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:33:35 #142
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45667175
Hier ook nog 1 voor Slaapmeis!
pi_45667502
Slaapmeisje, ik was beetje teveel met mezelf bezig ik vind het zo ontzettend fijn dat je over een tijdje je eigen kleine slaapkindje in je armen mag houden

Geniet nog maar even fijn van de laatste loodjes van de zwangerschap

Appelsap
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45667577
Weer terug van een 45 minuten durende echo
Alles en iedereen gezond verklaard. Wel een stuk lastiger om delen van je kind te herkennen. Het was een soort raad je plaatje. Leuke foto's gekregen..1 foto liggen ze met de hoofdjes heeeeeel dichtbij elkaar..

Ze deden allebei vrij lastig, de gezichten waren nauwelijks te zien. Dat moet de volgende x (over 3 weken) ff goed bekeken worden.

En.................................ze denkt dat het 2 meisjes zijn. Ze kon het niet goed zien. Over 3 weken weten we het zeker. , helemaal gezellig !

Pfffff,krijg glimlach niet van mijn gezicht. Wat een top dag !
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:01:49 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45667919
Leuk K_P! 2 meiden, toe maar! Dat zal een dolle boel gaan worden!
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:05:45 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_45668021
wat leuk K_P
stormy waters...
sailin'
pi_45668410
Meiden zijn leuk K_P! En 2 helemaal
Maar belangrijker nog, fijn dat het allemaal goed is
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:24:40 #148
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45668536
2 meiden K_P, te gek! Zusjes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45677452
Oh dit wordt het topic van Slaapmeisje! Ik blijf even plakken. Whoo! Meid, succes met werpen! Ik denk aan je.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:11:35 #150
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45678509
K_P: Stuur de aanstaande vader maar vast naar de Gamma om twee extra kledingkasten te gaan halen en te informeren naar de mogelijkheden voor een aanbouw van een extra badkamer . Twee meisjes....
pi_45678727
Slaapmeis,je darmen maken zich misschien al op voor de grote dag

Kp,leuk 2 meiden tegelijk.Mij benieuwen of ze dat volgende keer ook nog zo zien,of dat er dan inmiddels slurfjes hangen

Hier heb ik sinds gisteren af en toe vlagen van zeurende pijn onder in mijn bekken en in mijn rug.Volgens mij gaat ons menneke indalen.......of zou het wat anders zijn Hij is de laatste dagen ook heel erg bewegelijk,ik word er soms naar van,moet dan echt onderuit zakken op de bank.Ben ondertussen druk bezig met het borduurwerk voor z'n kamertje en 's avonds brei ik een paar pennen voor het lappendekentje.Van het weekeind moet hubbie met z'n neus in het boekje met geboortegedichtjes,want de boel moet klaar.Hup,kaartjes in elkaar plakken en dan is dat voor zover ook weer klaar.Zal je toch zien,als er straks een meid uit komt dan word ik niet goed
Net als in die reclame......hubbie heeft al gedreigd,dat ie dan vertrekt,nóg een meid erbij,nee,dat kan ie niet aan
Ik duik zo mijn mandje in,vandaag weer misselijk,pijn in het hoofd en migraine aanval,vind het wel weer genoeg voor vandaag,trusten

Groetjes,Minoes
pi_45686509
Jeetje zeg, het blijft hier wel spannend...

Ik kijk ongeveer iedere dag om te kijken of er al een slaapkindje is..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45686729
Kapitein wat leuk dat je twee meisjes krijgt Een echo van 45 minuten, geweldig

Minoes, dat indalen kan inderdaad vervelende pijn veroorzaken. Leuk dat je zelf spulletjes voor de baby maakt
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:47:02 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45686776
En Beefcake, hoe voel jij je vandaag?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45686919
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef dutchie het volgende:
En Beefcake, hoe voel jij je vandaag?
Dik
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45687717
Haha,die beef Dik...... Voel je nog niks?
Ik keek eergister naar de verloskundigepraktijk en er was er 1 ook 34 weken zwanger."Die heeft toch een veel dikkere buik dan ik",riep ik naar hubbie.........En toen kreeg ik een heel meewarige blik toegeworpen......... Dus niet,maar als je m zelf van bovenaf ziet,lijkt ie gewoon veel kleiner......vind ik.........
Als ik dan de trap oploop en opzij in de spiegel kijk,schrik ik me een ongeluk,wat een enorme toeter
Ja,ik vind het leuk om dingen zelf te maken,ik heb alleen zo weinig tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Vooral,omdat ik de eerste 4 maanden niks heb kunnen doen,omdat ik zo beroerd was.En nu wil ik het borduurwerk af hebben en het dekentje en...en...en....er staat gewoon teveel leuks in die breiboekjes
Mijn moeder maakt volgens mij een hele kraammand,heeft ze bij mijn meiden ook gedaan.Nu weet ze dat ik niet van beren houd,maar ze maakte v/d week een opmerking"ja,je houd ook geen rekening met mensen die al wat gekocht hebben.....". Terwijl ze dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weet.........Nou ja,als ik het niet mooi vind,dan verdwijnt het snel in een doos op zolder.Ik hoop aleen,dat ze ook niet aan het borduren is voor aan de wand,want dat vind ik niet leuk.En ik heb er ook geen plaats voor,als die van mij er hangt,zijn alle muren vol .

Groetjes,Minoes

[ Bericht 7% gewijzigd door minoes_ op 26-01-2007 09:56:35 ]
pi_45688716
heee minoes, nu maak je me nieuwsgierig naar die toeter van je, doe es een foto posten in het buikentopic!
Dan zal ik er ook weer eentje inzetten, vergelijkingsmateriaal haha

Oeh irri die beren enz, mijn schoonmoeder vertelde laatst aan mijn moeder dat ze een winnie de pooh in de tuin ging regelen als ukje is geboren.....als ik iets haat.......
Dus dat heeft mijn mam gelukkig wel even gezegd, ben evengoed benieuwd wat voor vreselijks er dan komt..... (ik hou er helemaal niet van)
Lijkt me ook zo vreselijk als je kleertjes krijgt die te walgelijk zijn voor woorden...."uh mooi bedankt" en vervolgens 1 streep naar de humanabak.....oh ik ben wel een vreselijk ondankbaar kreng zeg
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:42:12 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45688889
Haha Karin.

Wij waren van de week aan het inpakken bij mijn schoonouders (die gaan volgende week verhuizen) en toen kwam ik dus de oude kinderwagenbak tegen: "Het onderstel staat in de kelder hoor! Die mag niet weg, mss als stinkie ooit...". We hebben maar niks gezegd.
Vast heel lief bedoeld, maar ik ga tegen die tijd echt geen kinderwagenbak van 20-30 jaar oud gebruiken.

Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen en zelfs spuugdoekjes langs. Stinkies zusje is een nakomertje, maar die wordt ook al weer 20. Ouwe zooi dus.

Nou is 1 leuk wollen vestje van toen best leuk in de collectie natuurlijk, maar een hele zak.
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 10:52:24 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45689139
Beefcake nog heel even en dan ben je minder dik

minoes wat ben jij een creatief typetje zeg. Doe eens wat posten in het creabeatopic dan. Ik ben zelf niet zo van de breisels, borduursels en haaksels, maar ik vind het altijd wel heel knap als anderen dat kunnen

En ik ben heel blij dat we geen ouwe zooi hebben gekregen van mensen. Zeker geen 20-30 jaar ouwe meuk
pi_45689303
K_P leuk 2 meisjes!

Minoes hier was het afgelopen tijd ook bezig met indalen en heb ook veel last van mijn bekken gehad.
Wat leuk dat je zelf dingetjes maakt!

Ik vind beertjes wel schattig. (winnie de pooh niet)
Nou ik ga mijn kind echt geen dingen aan doen die ik niet leuk vind, alleen bij nood misschien.
Dus mocht ik iets krijgen wat ik niet zo leuk vind dan gaat het gewoon de kast in en dan zien we wel.
Van 1 oma van me heb ik 2 pyjama's gekregen en een jasje. (iets van maat 98/104 ofzo)
Die dingen zien er oerlelijk uit, zo van dat zou ik nog niet kopen al was het maar een euro.
Natuurlijk wel lief bedoeld allemaal maarja..
pi_45689309
ow dat lijkt mij ook zo erg, allemaal zooi in je maag gesplitst te krijgen. Gelukkig valt het hier nog erg mee. Heb wel op stal een oude wandelwagen gekregen. En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Dan hou ik een 'oude wagen' voor als ik met de kleine even langs de paarden ga. Dan hoeft de mooie nieuwe wagen niet door de troep daar en dan gaat die niet naar paarden stinken.

Ehm... beertjes... ik hou helemaal niet van die 'babyzooi' met allerlei lieve dingen. Maar ehm... heb nu toch wel een hoop lieve berendingen gezien waar ik bijna voor aan het zwichten ben. Het is absoluut niet Kleintje achtig... maar ik vind ze zooooo lief! *schaam*
pi_45689355
KP... sorry, las erg gewoon overheen en had er nog niet eens op gereageerd. LEUK!!! 2 meiden...

Overigens word ik wel al gek van mensen die denken dat een zwangere buik publiek bezit is. Rot op met je handen van mijn lichaam. Het is MIJN buik! Ik zit toch ook niet aan jouw lichaam????
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:11:55 #163
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45689699
2 meisjes! Wat leuk KP!

Ik ben als de dood dat mijn moeder straks uit elke kringloopwinkel terugkomt met allemaal spul voor blobster - ze heeft gelukkig tot nog toe alleen nog maar een speelgoedkeuken gevonden (compleet met plastic gebakken eitjes )
Red de zeehond!
pi_45690113
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Deepfreeze op 26-01-2007 11:27:02 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:28:00 #165
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_45690147
Dat berichtje was dus van mij.

Hoi allemaal, ik sta nog niet in het lijstje zie ik. Zet mij maar bij Deepfreeze
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_45690205
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef jellyrose het volgende:
2 meisjes! Wat leuk KP!

Ik ben als de dood dat mijn moeder straks uit elke kringloopwinkel terugkomt met allemaal spul voor blobster - ze heeft gelukkig tot nog toe alleen nog maar een speelgoedkeuken gevonden (compleet met plastic gebakken eitjes )
hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan

Mijn ouders hebben gelukkig besloten om geen spullen te geven maar te helpen met het bekostigen van alles. Dus ik mag alles zelf uitzoeken, ga heerlijk op pad met mams!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:35:47 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45690365
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:28 schreef _Flash_ het volgende:
Dat berichtje was dus van mij.

Hoi allemaal, ik sta nog niet in het lijstje zie ik. Zet mij maar bij Deepfreeze
Done!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:35:52 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45690369
KP wat leuk, 2 meiden!

Gelukkig heb ik bijna geen dingen gekregen die ik niet leuk vind Voornamelijk te danken aan het feit dat ik redelijk vaak heb verkondigd dat ik niet van 'lieve' en 'zoetsappige' dingen hou en echt de grootst mogelijke hekel heb aan Poeh e.d. (dat wordt nu trouwens vreselijk afgestraft door een peuter die Poeh helemaal geweldig vindt )

Als je dingen tactisch brengt kan het een hoop schelen, den ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_45691401
Ik heb via mijn schoonzus van iemand 3 vuilniszakken met kleding gekregen.Heb ruim 1,5 weer retour gegeven,want dat is niet mijn stijl,beren of oranje enzo.Dan kan ik het wel op zolder zetten,maar ze wist er nog iemand voor,dan kan ze die er beter blij mee maken.Verder heb ik alle blauwe en witte en leuke dingen eruit gevist.Mijn jongste dochter zat ze gisteravond met mij op te vouwen"Oh,wat poepig en wat scheetig..."
Oftewel,ik heb de leukste dingen er wel uit gehaald geloof ik

Groetjes,Minoes
pi_45691566
KP wat leuk dat je 2 meisjes krijgt!!!

Hier vandaag weer goedgekeurd door de gyn. Hij dacht op de echo al te zien wat het is. Nu dinsdag de screeningsecho maar even afwachten om te kijken of hij gelijk heeft

Dat punt wat te doen met dingen die je verschrikkelijk vind is hier ook al ter sprake geweest.
De score tot nu toe aan absoluut niet mijn smaak dingen zijn 2 rompertjes en een slaapzak, dus valt mee
Een slaapzak modelletje dwangbuis, de stof voelt ook zo, super synthetisch, en dan maatje mega. Vriendje hier past er nog in als hij zijn best doet. En dan hoeft hij niet eens met zijn knieen in zijn neus. (hij is 1.60 ongeveer).
Gevalletje achterin de kast en op een gegeven moment de humanitas zak in ofzo.... iig NO WAY dat mijn kind dat aankrijgt.

ET ik hoop dat dat duidelijk aangeven wat je niets vind, hier ook gaat helpen.
Ik roep al zo ongeveer meteen nadat ik mensen vertel dat ik zwanger ben, dat ik niet van pastelkleuren, babyroze, babyblauw, kant, strikjes, bloemetjes en andere poespas houd... Nu hopen dat het werkt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:36:54 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45692168
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:

[..]

hahaha... beseft je moeder wel hoe lang het nog duurt voordat blobster ermee speelt? Jee, dat keukentje gaat lang in de weg staan

Mijn ouders hebben gelukkig besloten om geen spullen te geven maar te helpen met het bekostigen van alles. Dus ik mag alles zelf uitzoeken, ga heerlijk op pad met mams!
Lief is dat he, mijjn moeder heeft ook behoorlijk wat geinvesteerd mag ik wel zeggen
Gelukkig heeft ze ook een hele leuke smaak qua kleertjes dus wat dat betreft zit het ook wel goed

Ik heb wel her en der wat ouwe zooi gekregen idd, daarvan heb ik gewoon de rompertjes en pyamaatjes onder in de commode la gegooid, puur als "noodvoorraad" bij extreme poep/kots-aanvallen

Brei-haak & punniksels zijn ook niet zo aan mij besteedt
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:07:29 #172
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45693027
lief van je mams vivi!

Ben zelf blij voor een goede vriendin. Een goede vriendin van ons (al in de 40), met grote kinderwens en reeks miskramen en hersteld van baarmoederhalskanker, is 3 maanden zwanger.

Ik ben daar zo blij om!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:09:18 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45693085
Dat is idd erg mooi nieuws
pi_45693190
Wij hebben best wat kleertjes gehad die echt niet onze smaak zijn. Veel is nog te groot. Hangt wel in de kast. Ik durf het niet weg te halen, want mijn moeder kijkt er nogal graag. Het gaat ongedragen een doos in denk ik. Of alleen gedragen in het geval van heeeel veel verschoningen achter elkaar.

WtP vind ik best leuk, maar dat had ik niet moeten zeggen. Je wordt er dan echt mee gebombardeerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:21:13 #175
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45693437
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]

Ja, dat zei ik ook al.. maar mijn moeder is wat dat betreft een geval apart Ik hoop alleen maar dat het bij speelgoed blijft en ze niet naar kleertjes gaat speuren, want wat dat betreft ben ik een beetje een muts (alles moet nieuw zijn )

Vanochtend de uitslag van de combitest gekregen: 1 op 1900 kans Daarnaast zag het bloedwerk er ook allemaal keurig uit, ijzer iets te laag, maar niets dramatisch. Ook nog steeds vrij lage bloeddruk, maar ik en blob hebben er (nog) geen last van dus moet alleen een beetje in de gaten gehouden worden en als ik duizelig/misselijk (haha, alsof ik dat nog niet was ) word moet ik weer even langskomen en anders 16 februari naar de verloskundige!
Red de zeehond!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:25:05 #176
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45693577
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?

Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...

Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
pi_45693780
mooi zo Jellyrose!

ET haha, dat je peuter WTP geweldig vindt......zul je altijd zien he, maar goed dan mag het wel toch??? Ik laat hier zoveel mogelijk doorschemeren dat ik niet van poppetjes/beertjes/poehtjes/ zooi hou, ik hoop maar dat de boodschap overkomt

Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
pi_45693825
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.

Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...

sjonge, die mensen denken echt niet na zeg! Arm kind, in de zomer met 3dubbele bodywarmer
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:36:34 #179
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45693946
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
Dat ga ik ook zeggen!
Red de zeehond!
pi_45694207
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:

haha oyo hier het zelfde. krijg allemaal winterkleren in de maat die ze in de zomer aan krijgt.
zo hebben wij ook echt de domste en lelijktste cadeau's gekregen.
maar goed een gegeven paard moet je niet in de bek kijken

slaapmeisje hoe gaat het nu? nog geen bompie actie?
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 13:54:32 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45694496
hoe weet je nou zeker welke maat je kind 's zomers heeft?
het is maar net hoe hard je kind groeit.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:02:24 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45694712
Ik riep dat allemaal erg hard toen mijn zus met maat 68 winterkleren aan kwam, ze kon er niet in toen... en na 10 maanden verwacht je niet dat je kind er nog in kan.
Heb wel mooi die doos van zolder af kunnen halen en ze pas het nu nog.. ..

Daarbij denk ik ook wees blij met wat je krijgt.. het komt uit een goed har5t ook al is het soms knullig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45694808
De bedoeling erachter telt inderdaad.
Zelf zou ik me heel schuldig voelen als ik om een bonnetje ga vragen, dan maak ik er liever iemand anders gelukkig mee als het voor mij niks is.
pi_45695560
Tuurlijk moet je blij zijn met wat je krijgt, het is inderdaad lief bedoeld
Maar
Ik ga mijn kind geen kleren aantrekken die ik zelf spuuglelijk vind
Ja misschien als hij/zij een keer wil ravotten in het weiland ofzo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:32:46 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45697779
Ik geloof ook wel dat ik 'vroeger' (als in: toen ik nog geen idee had hoe het met baby's en hun kledingmaten zat) dingen heb gegeven die maat-technisch niet helemaal lekker uitkwamen. Maar ja, dat kan gebeuren.
En als het niet uitkwam dan hoop ik maar dat ze het als noodvoorraad hebben gebruikt, ik heb het destijds wel met zorg uitgezocht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:41:55 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45698119
Ik kwam even kijken hoe het met slaapbaby was, maar die zit nog lekker veilig in de slaapbuik lees ik.

Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hier Kan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?

KP, twee meiden. Dat is dubbel pret. Leuk hoor, krijgen we de echo nog te zien of houd je die voor jezelf?

Moeilijk he, aan de ene kant is het hartstikke leif de mensen die je cadeaus geven. Aan de andere kant vind ik het ook altijd zo zonde van het geld als het dingen zijn die ik niet leuk vind. Ik durf het dan niet zo goed te zeggen hoor. En ach, dan maar aan naar de creche als veel in de was ligt
Lekker douchen!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:44:03 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45698186
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef sjak het volgende:
Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hier Kan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:54:06 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45698527
Elke keer als ik dit topic zie staan denk ik: 'even kijken, ze zal vast al bevallen zijn (Slaapmeisje)' ...maar nog steeds niet! Sterkte met de laatste loodjes!!

Kapitein pannekoek, wat leuk zeg twee meiden!! ... ben errrg benieuwd naar ze!
pi_45700397
Voor Myrthe had ik ook een pakje voor de winter gekregen in maat 1 jaar, terwijl ze van juni is. En toch paste ze het toen het winter was

Leuk Kapitein Pannekoek!
pi_45700925
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
The waves you made will always be
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 17:25:21 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45701299
We zijn vanmiddag naar de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk is nog prima en ook met Bompie gaat het goed. Wel vreemd dat hij vorige week nog met zijn koppie vast lag in mijn bekken (vibi) en nu weer los is geraakt (bibi). Volgens de verloskundige kan dat gebeuren. Ze heeft wel een inwendig onderzoek aangeboden zodat ze eventueel al zou kunnen strippen, maar ik heb dat toch afgewezen. Ik wil het liefst zoveel mogelijk de natuur zijn gang laten gaan en Bompie geeft zelf wel aan wanneer hij geboren wil worden. Volgende week woensdag hebben we een verplichte 41 weken keuring in het ziekenhuis en dan gaan ze een ctg en een echo doen om alles eens uitgebreid te bekijken. Natuurlijk hoop ik die afspraak niet meer nodig te hebben
pi_45701300
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
Wat een verrassing was het hè.

Sjak met mij gaat het goed hoor, dankje.
Af en toe wat kwaaltjes, maar niks bijzonders.
pi_45702165
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:

Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.
pi_45702238
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
Dat vind ik een goed idee!
Hier ook een skipak gehad in maat 68. Heeft ze nooit aan gehad. Voor de rest viel het gelukkig heel erg mee!

Slaapmeisje succes met de laatste loodjes!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:03:43 #195
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_45702507
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:07:35 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702629
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!
Jeeeuueehheeeuu!
Grote bos bloemen staat al op tafel?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:09:26 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702694
quote:
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:15:50 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702889
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Vivi het volgende:
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).
Weet je moeder ook van de rest van je oeuvre?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:48:30 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45703776
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige. En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:49:50 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45703814
quote:
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!

Enneh... het uitgebreide verhaal mag gewoon gepost worden hoor!
Daar hebben we zelfs een speciaal topic voor: Bevallingsverhalen deel 5
Geen probleem!
pi_45703847
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige. En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
Hehe, ja, ik kan er in komen.
Ik heb het idd op donkerbruine met oranje truitjes en zo. Mensen begrijpen mijn smaak ook nogal verkeerd soms, met alle gevolgen van dien....
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:53:17 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45703918
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hehe, ja, ik kan er in komen.
Ik heb het idd op donkerbruine met oranje truitjes en zo. Mensen begrijpen mijn smaak ook nogal verkeerd soms, met alle gevolgen van dien....
Haha, als dat eht was had ik die zak gelijk in gepikt en er gelijk geld aan verdiend op Marktplaats. Ik ben daar zelf niet zo van maar kan wel inzien dat het leuk is, dit was niet echt leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')