sjonge, die mensen denken echt niet na zeg! Arm kind, in de zomer met 3dubbele bodywarmerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
haha oyo hier het zelfde. krijg allemaal winterkleren in de maat die ze in de zomer aan krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?
Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...
Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef sjak het volgende:
Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hierKan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?
Wat een verrassing was het hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen
Dat vind ik een goed idee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.![]()
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
Jeeeuueehheeeuu!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Vivi het volgende:
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |