abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:25:05 #176
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45693577
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.
Senni is 6 maanden hartje zomer. Denken die mensen niet na?

Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...

Ik heb geleerd dat je beter geld of bonnen kan vragen...
pi_45693780
mooi zo Jellyrose!

ET haha, dat je peuter WTP geweldig vindt......zul je altijd zien he, maar goed dan mag het wel toch??? Ik laat hier zoveel mogelijk doorschemeren dat ik niet van poppetjes/beertjes/poehtjes/ zooi hou, ik hoop maar dat de boodschap overkomt

Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45693825
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:
Wij hebben nu behoefte aan extra kleertjes. De 56 worden klein... en kregen best wat lullige kadoos.
Krijg je drie van die winterpakken/overalls/bodywarmerzakken (hoe heten die eigenlijk?) maatje 6 maanden.

Afgelopen weekend kregen we nummer drie. Mijn reactie was gelijk dat ze het deze zomer best wel warm zal hebben.... en dan zie je verbouwereerde geziichten. Vraag ik of ze het bonnetje hebben, want dan kan je het omwisselen. Nee kon niet want was van de uitverkoop afgelopen zomer. Sjonge...

sjonge, die mensen denken echt niet na zeg! Arm kind, in de zomer met 3dubbele bodywarmer
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:36:34 #179
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45693946
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijkn schoonmoeder vroeg me laatst of ik een overtrekje met beertjes toch niet leuk vond....NEE!! Maar het gaat toch niet om wat jij leuk vindt? Het is toch voor de baby, en baby's vinden beertjes leuk! Nou de mijne niet hoor, reken daar maar op......
Dat ga ik ook zeggen!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45694207
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef oYo het volgende:

haha oyo hier het zelfde. krijg allemaal winterkleren in de maat die ze in de zomer aan krijgt.
zo hebben wij ook echt de domste en lelijktste cadeau's gekregen.
maar goed een gegeven paard moet je niet in de bek kijken

slaapmeisje hoe gaat het nu? nog geen bompie actie?
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 13:54:32 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45694496
hoe weet je nou zeker welke maat je kind 's zomers heeft?
het is maar net hoe hard je kind groeit.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:02:24 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45694712
Ik riep dat allemaal erg hard toen mijn zus met maat 68 winterkleren aan kwam, ze kon er niet in toen... en na 10 maanden verwacht je niet dat je kind er nog in kan.
Heb wel mooi die doos van zolder af kunnen halen en ze pas het nu nog.. ..

Daarbij denk ik ook wees blij met wat je krijgt.. het komt uit een goed har5t ook al is het soms knullig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45694808
De bedoeling erachter telt inderdaad.
Zelf zou ik me heel schuldig voelen als ik om een bonnetje ga vragen, dan maak ik er liever iemand anders gelukkig mee als het voor mij niks is.
pi_45695560
Tuurlijk moet je blij zijn met wat je krijgt, het is inderdaad lief bedoeld
Maar
Ik ga mijn kind geen kleren aantrekken die ik zelf spuuglelijk vind
Ja misschien als hij/zij een keer wil ravotten in het weiland ofzo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:32:46 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45697779
Ik geloof ook wel dat ik 'vroeger' (als in: toen ik nog geen idee had hoe het met baby's en hun kledingmaten zat) dingen heb gegeven die maat-technisch niet helemaal lekker uitkwamen. Maar ja, dat kan gebeuren.
En als het niet uitkwam dan hoop ik maar dat ze het als noodvoorraad hebben gebruikt, ik heb het destijds wel met zorg uitgezocht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:41:55 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45698119
Ik kwam even kijken hoe het met slaapbaby was, maar die zit nog lekker veilig in de slaapbuik lees ik.

Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hier Kan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?

KP, twee meiden. Dat is dubbel pret. Leuk hoor, krijgen we de echo nog te zien of houd je die voor jezelf?

Moeilijk he, aan de ene kant is het hartstikke leif de mensen die je cadeaus geven. Aan de andere kant vind ik het ook altijd zo zonde van het geld als het dingen zijn die ik niet leuk vind. Ik durf het dan niet zo goed te zeggen hoor. En ach, dan maar aan naar de creche als veel in de was ligt
Lekker douchen!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:44:03 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45698186
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef sjak het volgende:
Appelsap, ben je alweer 38 weken, pfff, wat een tempo zit erin hier Kan me nog als gisterene herinneren dat je je in dit topic kwam melden. Gaat het goed allemaal?
Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:54:06 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45698527
Elke keer als ik dit topic zie staan denk ik: 'even kijken, ze zal vast al bevallen zijn (Slaapmeisje)' ...maar nog steeds niet! Sterkte met de laatste loodjes!!

Kapitein pannekoek, wat leuk zeg twee meiden!! ... ben errrg benieuwd naar ze!
pi_45700397
Voor Myrthe had ik ook een pakje voor de winter gekregen in maat 1 jaar, terwijl ze van juni is. En toch paste ze het toen het winter was

Leuk Kapitein Pannekoek!
pi_45700925
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
The waves you made will always be
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 17:25:21 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45701299
We zijn vanmiddag naar de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk is nog prima en ook met Bompie gaat het goed. Wel vreemd dat hij vorige week nog met zijn koppie vast lag in mijn bekken (vibi) en nu weer los is geraakt (bibi). Volgens de verloskundige kan dat gebeuren. Ze heeft wel een inwendig onderzoek aangeboden zodat ze eventueel al zou kunnen strippen, maar ik heb dat toch afgewezen. Ik wil het liefst zoveel mogelijk de natuur zijn gang laten gaan en Bompie geeft zelf wel aan wanneer hij geboren wil worden. Volgende week woensdag hebben we een verplichte 41 weken keuring in het ziekenhuis en dan gaan ze een ctg en een echo doen om alles eens uitgebreid te bekijken. Natuurlijk hoop ik die afspraak niet meer nodig te hebben
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45701300
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zat me gisteren ook te bedenken aan toen ik het hoorde. Ik kreeg een sms'je terwijl ik lekker in het zonnetje zat in Frankrijk.
Wat een verrassing was het hè.

Sjak met mij gaat het goed hoor, dankje.
Af en toe wat kwaaltjes, maar niks bijzonders.
pi_45702165
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:

Er kwam ook nog een enorme zak met allemaal kleertjes van toen
Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.
pi_45702238
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik geef tegenwoordig standaard bij mijn kraamcadeautjes een dichtgeplakt envelopje met daarin de kassabon , buiten op de enveloppe schrijf ik dan de datum tot wanneer er geruild kan worden.
Ideaal, kunnen zij gewoon echt blij zijn of blij doen en in geval van het laatste kunnen ze, zonder mij om een bon te vragen, lekker ruilen in iets wat wel gewenst is.
Dat vind ik een goed idee!
Hier ook een skipak gehad in maat 68. Heeft ze nooit aan gehad. Voor de rest viel het gelukkig heel erg mee!

Slaapmeisje succes met de laatste loodjes!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:03:43 #195
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_45702507
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
Fotootje komt ook nog wel. Even uitvogelen hoe dat werkt.
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:07:35 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702629
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Liopleurodon het volgende:
morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!
Jeeeuueehheeeuu!
Grote bos bloemen staat al op tafel?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:09:26 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702694
quote:
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:15:50 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702889
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Vivi het volgende:
Wat wél heel leuk is is dat mijn moeder als cadeau alles wat ik hier in OUD heb gepost vanaf het begin heeft uitgeprint en ze laat het nu bundelen bij de copyshop, ze tekent dan zelf een voorkant en dan heb ik een soort dagboek dus, vanaf het begin van de zwangerschap
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).
Weet je moeder ook van de rest van je oeuvre?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:48:30 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45703776
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik zou daar dan weer enorm blij mee zijn denk ik. Als ik in zijn fotoalbum die truitjes zie die mn lief aanhad...
En natuurlijk hebben ze daar niks meer van bij gehouden.
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige. En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:49:50 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45703814
quote:
Hallo allemaal
Dank jullie voor de felicitaties, mensen wat voelt dat goed
Ik heb even een tijdje niets laten horen omdat ik erg veel in het ziekenhuis zat.
Geen grote problemen met moeders en de kleine hoor, gewoon de standaard 5 dagen na een KS.
Iemand vroeg naar het verhaal van de bevalling: op mijn hyves blog heb ik dat van mij af geschreven. Is een flink verhaal geworden (te lang voor hier denk ik).
Een dezer dagen kijk ik wel even of ik er een readers digest samenvatting van kan maken
En nu voor de laatste keer op bezoek in het ziekenhuis: morgenochtend komen mijn twee schatjes thuis!!

Enneh... het uitgebreide verhaal mag gewoon gepost worden hoor!
Daar hebben we zelfs een speciaal topic voor: Bevallingsverhalen deel 5
Geen probleem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')