Staan er al lang hoor..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Misschien wil je die dan ook effe hier dumpen: Echo & Scan Foto Topic
LOL sorry ik zag het net..... zal wel meezwangerschapsvergeetachtigheid zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen..vlgs mij weet BE dat wel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, doe mij maar een linkje.
Ken je die sites waar dat kan?
En dan hebben die moeders 3 kinderen, plus een opgroeiende cavia, ze zijn aan het lijnen, ze zijn aan het sparen voor een nintendo en de groei van de het stekje van de cactus van Opoe wordt ook en passant ook nog bij gehouden.
6 van die banners in een sig... nee dank je.
Ik zit ook te kijken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:12 schreef Vivi het volgende:
OMG dat RTL dossier nu op RTL 4...over die blinde ouders met 6 kinderen en de 7e op komst
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
En dan hebben die moeders 3 kinderen, plus een opgroeiende cavia, ze zijn aan het lijnen, ze zijn aan het sparen voor een nintendo en de groei van de het stekje van de cactus van Opoe wordt ook en passant ook nog bij gehouden.
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me nog een personeelsfeest van mijn pa herinneren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Yep ben er stil van (anders even naar het speeltuinbankje verhuizen)
Yep ben er stil van (anders even naar het speeltuinbankje verhuizen)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..
Zielig he... Ik moest echt huilen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vreselijk he, die meisjes hebben echt helemaal geen jeugd, en dat arme jongetje wat in de gang ligt te slapen..
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig trouwens om te zien dat een paar maanden terug vrijwel iedereen een zwangerschapsbanner had in de OP en nu zijn ze weer aan het uitsterven.Wel jammer, want het was wel heel makkelijk om even te kijken hoe ver iemand was.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Nu alleen nog een entertje tussen stiemie en mij erbij...
Paar weken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bompie is nog in de buik hoorVandaag is de uitgerekende dag en het was erg koud vannacht, maar de bevalling laat (voorlopig?) nog op zich wachten. Het geeft niet, het is goed zo. Na 4,5 jaar wachten op ons Slaapkindje kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Elke dag is er eentje dichterbij ons Bompie
"Hij"?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef appelsap het volgende:
Slaapmeisje, fijn dat je nog een beetje geduld kan hebben.
Dan kan je nu nog even lekker uitrusten enzo.
Die van mij mag ook nog wel even blijven zitten.
Ik vind het wel lekker om nog even van de rust te genieten nu hij er nog niet is.
En daarbij heb weer een schimmelinfectie dus hij moet echt nog even wachten.
Heb ik gemistquote:
4 jongetjesquote:
Zo zie je maar, je hoeft helemaal geen licht aan tijdens de sex. Op de tast gaat prima.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:12 schreef Vivi het volgende:
OMG dat RTL dossier nu op RTL 4...over die blinde ouders met 6 kinderen en de 7e op komst
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef jellyrose het volgende:
4 jongetjes in aantocht!![]()
(hm, ik kan de blauwe versie niet vinden, maar de metroseksueel divo van vandaag de dag zal dat vast niet erg vinden
)
Hier dan ook mijn ticker: http://tickers.baby-gaga.com/p/dev208pr___.png
sneeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |