Hehe, ja, ik kan er in komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, op zich wel heel erg leuk om eens doorheen te gaan, maar zijn moeder is nogal van de ehm... zuinige.En ik vind het altijd heel lastig om een gegeven paard in de bek te kijken waardoor ik achteraf altijd zit van 'wat moet ik hier nu weer mee'.
Oh en ik denk dat jij hele andere kleertjes in gedachten hebt dan ik gezien heb.
Jij denkt aan leuk schattig retro volgens mij. En niet lichtgeelgehaakte truitjes enzo.
Haha, als dat eht was had ik die zak gelijk in gepikt en er gelijk geld aan verdiend op Marktplaats.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hehe, ja, ik kan er in komen.
Ik heb het idd op donkerbruine met oranje truitjes en zo. Mensen begrijpen mijn smaak ook nogal verkeerd soms, met alle gevolgen van dien....
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Uploaden op een site (bv imageshack.com, of photobucket.com), dan de url copy/pasten en tussen img tags plaatsen.
Heey al even niet meer gezien hier toch? Fijn dat alles goed met je is (behalve het griepje dan, had ik ook deze week, was bij mij 1 dag), want inderdaad, je schiet ook al mooi op richting de 40 weken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef Ka-stone het volgende:
Liopleurodon, nog van harte met de geboorte van jullie zoontje, en wat fijn dat je vrouw en de kleine weer naar huis mogen.![]()
Beetje druk hier met de verbouwing van douche en toilet. Verder gaat alles goed, ben alleen wat grieperig. Gaat nu echt opschieten. Over een week alweer 40 weken. Spannend allemaal.
Appelsap, weer die schimmel!!!![]()
Jah duh..die weet altijd allesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh Viev, wat leuk zeg! Ik ben daar nu zelf mee bezig. En dan ook de topics over het jarenlange getwijfel vooraf. Wat een werk! Maar ook ontroerend om te lezen (en er zitten zooooo'n lieve reacties tussen..).
Weet je moeder ook van de rest van je oeuvre?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
Hoi
(* Braaf meldt )
Hier (ook nog?) geen actie, behalve dat er zo veel rare geluiden uit mijn buik komen dat mijn vriend gisteren vroeg of ik onze zoon stiekem zijn eerste brommer al had gegeven
Dan verzint ie wel weer wat anders om me geestelijk mee te pijnigenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
jullie lijken me wel een leuk stel. lekker aan elkaar gewaagd in elk geval.
t is bijna jammer dat je straks niet meer zwanger bent.
Bij deze danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Beef en Vivi mogen zich ook wel melden hoor!![]()
Jij ruftend schepsel!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Vivi het volgende:
zo veel rare geluiden uit mijn buik
Uit mijn BUIK jah....quote:
Hij borreltquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij deze dan![]()
Hier nog geen puf smileys nodig hoor!
Vivi maakt jouw buik zoveel herrie?![]()
![]()
Maximaal 6 per dagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb ook tennis gezien, Minoes ! Hahaha
wat is de dosis wat betreft paracetamol ? Iemand een idee ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
Slijmprop verloren!
Maar nu kan het nog wel een paar dagen duren toch?????!!!
Kan, maar vlgs Google kan het ook nog 2 weken duren (alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef leonieke het volgende:
Maar kan het ook niet opeens heel vlug gaan Vivi?
Zie! Toch een teken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
Slijmprop verloren!
Maar nu kan het nog wel een paar dagen duren toch?????!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |