abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45606395
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewoon je pr goed regelen Mutant, als er een journalist op bezoek komt. Jeetje zeg, hebben ze dan niks geleerd?
Je weet toch niet van te voren wie ze gaan interviewen? Lekker handig als er plots een bezoeker aan het woord komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606445
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom heeft de imam dan niet ingegrepen als hij er bij was?
Wat ik op de achtergrond hoor is wel een poging daartoe. Of dat de imam is weet ik niet, hij schijnt er namelijk niet de hele tijd te zijn geweest.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:22:54 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45606492
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje raar verhaal van die Eric van den Berg - er was een groep met mensen die Nederlands spraken maar hij gaat degene interviewen die geen Nederlands spreekt? En hebben de anderen het verhaal van die 'woordvoerder' dan bevestigt. Misschien dat de journalist van dit studentenkrantje toch niet zo zorgvuldig te werk is gegaan. Is natuurlijk ook leuk voor Folia om zo in het nieuws te staan maar het komt wat amateuristisch over.

Alhoewel dat amateurisme in de eerste plaats voor de moskee geldt trouwens.
Kijk als het idd een lid van het bestuur van de moskee is die het zegt sluiten die tent. Maar als het een bezoeker is dan ligt het anders. En als elke kerk of moskee een professioneel iemand in dienst moet nemen om een student te woord te staan is ergens ook wel raar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:22:59 #104
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_45606498
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet je als moskee doen? De man de mond snoeren? Dat wordt gepoogd, zoals te horen is op de achtergrond.
Waarom maken ze zo'n man woordvoerder, dat kun je je ook afvragen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_45606635
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je weet toch niet van te voren wie ze gaan interviewen? Lekker handig als er plots een bezoeker aan het woord komt.
Dat kun je toch zelf in de hand houden. Gewoon wat beter opletten en als die imam er bij was, gewoon ingrijpen en zeggen dat het onzin is wat die man zegt. Kom op zeg, niet zo slachtofferig, niet alles overkomt je zomaar.
pi_45606646
niks aan de hand gewoon doorlopen was bezoeker......
Ed oogklep is er niks bij.
Ik zou ze hier moeten verkopen ben ik morgen rijk......
pi_45606678
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kijk als het idd een lid van het bestuur van de moskee is die het zegt sluiten die tent. Maar als het een bezoeker is dan ligt het anders. En als elke kerk of moskee een professioneel iemand in dienst moet nemen om een student te woord te staan is ergens ook wel raar.
Bij Folia werken geen studenten hoor. Maar als je zo'n blad te woord wilt staan, moet je het goed doen of niet en je nu niet verschuilen achter van alles.
pi_45606688
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewoon je pr goed regelen Mutant, als er een journalist op bezoek komt. Jeetje zeg, hebben ze dan niks geleerd?

Ik ben het voor de verandering eens met je eens!
Megumi legt de schuld maar al te graag bij Folia... maar als je als journalist een interview regelt en afspreekt met het bestuur mag je toch verwachten dat je ook de juiste persoon voorgeschoteld krijgt bij het interviewen.
pi_45606721
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Knarf het volgende:

[..]

Waarom maken ze zo'n man woordvoerder, dat kun je je ook afvragen.
Was het wel een woordvoerder?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606726
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat ik op de achtergrond hoor is wel een poging daartoe. Of dat de imam is weet ik niet, hij schijnt er namelijk niet de hele tijd te zijn geweest.
Ik dacht dat er alleen werd gezegd dat hij zich er niet over uit moest laten. Lijkt me toch dat een verstandig mens gewoon ingrijpt en zegt dat dit absoluut niet de mening van de anderen en zeker niet van de moskee is.
pi_45606758
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kun je toch zelf in de hand houden. Gewoon wat beter opletten en als die imam er bij was, gewoon ingrijpen en zeggen dat het onzin is wat die man zegt. Kom op zeg, niet zo slachtofferig, niet alles overkomt je zomaar.
Ze zeggen toch duidelijk dat het onzin is wat die man zegt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606860
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze zeggen toch duidelijk dat het onzin is wat die man zegt?
Ik heb de indruk dat ze het beter hadden kunnen voorkomen. Maar we weten niet precies hoe het gegaan is.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:36:41 #113
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45607093
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef salutem het volgende:

[..]

Kuch kuch kuch

Tot zover het officiële relaas, dan nu het echte verhaal. Gewoon even gebeld met de schrijver van het Folia-artikel, De schrijver van het Folia artikel, Eric van den Berg. Hij noemt de verklaring van de Assoenna moskee "Gelul". “Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.” Dank je wel Eric, voor dit zeer verhelderende verhaal. Resumerend: Aboutaleb praat poep, de moskee praat poep en Ewout Jansen moet nog steeds D.O.O.D.!

3xraden waarvandaan
Hij is zichzelf al aan het indekken. Dat is duidelijk te zien.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45607348
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hij is zichzelf al aan het indekken. Dat is duidelijk te zien.
Die Imam?
pi_45607393
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die Imam?
Die imam heeft niets gezegd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45607415
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Had hij dat maar wel gedaan.
pi_45607447
quote:

[..]

Dat weet ik
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:48:48 #118
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45607616
quote:

[..]

hij is toch wel degelijk verantwoordelijk omdat een interview met zijn moskee is geregeld.
als dat stukje van geenstijl waar is dan had ik gewoon gelijk dat de moskee en aboutaleb zich indekken nu het de landelijke media heeft gehaald.

bepaalde mensen doen nu alsof het de schoonmaker was, de imam al weg was en de rest die bleef niet verantwoordelijk was etc.

grappig dat die bepaalde mensen de meest rare sprongen bedenken...jammer dat bij de deense spotprenten niemand natuurlijk geloofd dat het het 16-jarige zoontje van een cartoonist was die de tekening onder de naam van zijn vader had ingeleverd....
ik ben lief :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:03:40 #119
126836 Super7fighter
pi_45608308
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die Imam?
De white suprematist/oorlogsstoker Eric van den Berg. Overduidelijk.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45608438
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Oh god
Voor we het weten is ie Hitler zelf

Je bent best grappig... niet op een hahaha manier, maar op een zielige manier.
pi_45608446
quote:

[..]

pi_45608461
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh god

Je bent best grappig... niet op een hahaha manier, maar op een zielige manier.
Right die ja.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:10:28 #123
151582 A_L_N_F
pi_45608562
quote:

[..]

pas maar op, voor je het weet zit de AIVD onder je bed...

dan is de enigste manier waarop jij nog met ons kan corresponderen via de televaag wanneer je klaagt over een wijf die met davidster op haar tiet rondloopt op jouw afdeling

allah asbak
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:11:51 #124
126836 Super7fighter
pi_45608624
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh god
Ja, ook Hitler begon klein.
Neemt niet weg dat Eric van den Berg een stap in de goede richting zet door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Zijn volgende stap zullen wel de video's van Goebbels zijn.

Laten we wel reeel zijn. Een vuurtje begint klein, maar kan een enorme omvang krijgen. Het is dan ook beter om het beginnende brandje te blussen, voordat het overslaat op andere bomen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:12:51 #125
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45608665
De Elsevier zegt ruim genomen hetzelfde als geenstijl: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/135990/index.html

Het is wel een beetje lachwekkend dat de multiculturele propaganda het steeds moeilijker krijgt de moslims positief neer te zetten. Het ANP slingert een inhoudelijk onjuist persbericht de wereld in, at5 doet een bedroevende poging de werkelijkheid te verbloemen en het Amsterdamse gemeentebestuur probeert het incident te negeren.

Wie, op Cohen en zijn aanbidders na, op deze aarde geloofd deze onzin nog?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:13:41 #126
126836 Super7fighter
pi_45608704
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

pas maar op, voor je het weet zit de AIVD onder je bed...
Oke, hou maar op met die hallelujah-verhalen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:13:51 #127
151582 A_L_N_F
pi_45608710
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Eric van den Berg een stap in de goede richting zet door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Zijn volgende stap zullen wel de video's van Goebbels zijn.

Laten we wel reeel zijn. Een vuurtje begint klein, maar kan een enorme omvang krijgen. Het is dan ook beter om het beginnende brandje te blussen, voordat het overslaat op andere bomen.
dus wat jij voorstelt is om die el soenna moskee, en alle andere foute moskeeen, af te branden?

(is dat met of zonder moslims?)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:14:05 #128
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45608719
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ken heel veel dingen die je zomaar overkomen. En waar je dan vervolgens snel op moet handelen zonder veel keuzes te kunnen maken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 20:14:35 #129
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45608733
het zullen die lichtgeraakte klotemoslims met hun valse geloof weer eens niet zijn hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45608740
Volgens de moskee zijn de bedreigingen niet geuit door een woordvoerder, maar door een bezoeker
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:15:23 #131
126836 Super7fighter
pi_45608772
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

(is dat met of zonder moslims?)
Wat heb jij liever?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:17:00 #132
151582 A_L_N_F
pi_45608850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Volgens de moskee zijn de bedreigingen niet geuit door een woordvoerder, maar door een bezoeker
quote:
06-nummer
Maar zo is het niet gegaan, zegt Van den Berg stellig tegen Elsevier.nl. ‘Ik maakte een portret over Ewout Jansen en wilde weten wat een imam van zijn grappen vindt. Ik heb naar de moskee gebeld en kreeg het 06-nummer van de man die later als tolk optrad. We maakten een afspraak voor een interview. Dat had plaats in de moskee, in een kantoortje naast de gebedsruimte. Ik werd ontvangen door een delegatie bestaande uit de imam, de tolk en in elk geval één man die zich presenteerde als bestuurslid.’

De banden met de 'bezoeker' lijken dus wel wat inniger dan de moskee de wethouder deed geloven. Maar voor de gemeente verandert dit weinig aan de zaak. ‘Het moskeebestuur vindt het echt heel erg wat er is gebeurd en distantieert zich er volledig van’, zegt Aboutalebs woordvoerder Herbert Raat. ‘Wat ons betreft is de zaak afgedaan.’
oke, dus het is nu toegestaan om doodsverwensingen te doen zolang het uit naam van allah is...

geweldig dit land.
wanneer wordt de sharia officieel ingevoerd?
pi_45608851
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
het zullen die lichtgeraakte klotemoslims met hun valse geloof weer eens niet zijn hoor
klotemoslims ?? spreek jij de hele groep aan ??
pi_45608900
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

[..]

oke, dus het is nu toegestaan om doodsverwensingen te doen zolang het uit naam van allah is...

geweldig dit land.
wanneer wordt de sharia officieel ingevoerd?
Niet dwalen nergens staat er Sharia

De Moskee moet daar gesloten worden. wegens haat en angst zaien
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 20:18:21 #135
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45608917
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef Meki het volgende:

[..]

klotemoslims ?? spreek jij de hele groep aan ??
Ik had het over de klotemoslims. De stoute dus, die dus klootzakken zijn. Dat is niet de hele groep.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45608918
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Elsevier zegt ruim genomen hetzelfde als geenstijl: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/135990/index.html

Het is wel een beetje lachwekkend dat de multiculturele propaganda het steeds moeilijker krijgt de moslims positief neer te zetten. Het ANP slingert een inhoudelijk onjuist persbericht de wereld in, at5 doet een bedroevende poging de werkelijkheid te verbloemen en het Amsterdamse gemeentebestuur probeert het incident te negeren.

Wie, op Cohen en zijn aanbidders na, op deze aarde geloofd deze onzin nog?
What else is new?

Ik ben allang blij dat hun radicale facistische bullshit steeds moeilijker in de doofpot blijkt te stoppen en dat de leugens van de linkse media steeds makkelijker te zien zijn.
pi_45609114
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik had het over de klotemoslims. De stoute dus, die dus klootzakken zijn. Dat is niet de hele groep.
zeg dat dan duidelijk .
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:23:38 #138
126836 Super7fighter
pi_45609167
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

What else is new?

Ik ben allang blij dat hun radicale facistische bullshit steeds moeilijker in de doofpot blijkt te stoppen en dat de leugens van de linkse media steeds makkelijker te zien zijn.
Het verbaast nog steeds dat in een land waarin informatie zo toegangelijk is, er nog steeds mensen zijn die overal spoken en (linkse) complottheorien zien.

Of ben jij een Arabier uit Egypte die in Nederland wil assimileren?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:24:52 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45609214
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

What else is new?

Linkse media?

Ik heb tot nu toe nog geen enkel Nederlands bericht gezien waarin uiteengezet wordt hoe de Britse politie protestantse moordenaars / informanten binnen de UVF de hand boven het hoofd hield.

Ja, op de nieuwe krant De Pers na dan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45609268
23-1-2007 Wethouder Ahmed Aboutaleb vroeg naar aanleiding van het gewraakte interview het moskeebestuur van Assoenna meteen om opheldering. Daaruit kwam naar voren dat de uitspraken de mening van een bezoeker van de moskee waren.
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
In een interview met het studentenblad Folia zei de man dat mensen die grappen over de islam geslagen en gedood mogen worden.

Het gaat om een bezoeker niet om een Moskee
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:29:04 #141
151582 A_L_N_F
pi_45609372
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:09 #142
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609501
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef A_L_N_F het volgende:
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:52 #143
151582 A_L_N_F
pi_45609527
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
pi_45609540
Als het de waarheid is mag de Moskee gesloten worden

maar het is niet waar het is een moskee zetten in kwade daglicht
het was door een bezoeker en niet door een moskee
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:34:34 #145
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609597
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef A_L_N_F het volgende:
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:35:48 #146
151582 A_L_N_F
pi_45609665
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
pi_45609740
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
Ja, wist je dat nu nog niet ?
pi_45609850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45610496
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mag ik ook m'n lijst(je) zien?

Of op z'n minst weten wanneer me meest recente note is geplaatst?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:06:18 #150
126836 Super7fighter
pi_45611014
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt. Jij kan dus niet invoelen in lichtgeraakte jongeren als Mohammed B. Over jou worden geen kwetsende en beledigende uitlatingen gedaan. Het kan dus voor een jongere die in het publiek zit tussen Nederlands niet-moslimjongeren bij een show van Ewout Jansen, en die zich telkens moet bewijzen, heel grievend zijn als aan de lopende grapjes worden gemaakt over de liefde die hij of zij volgens Ewout Jansen zou hebben voor verkrachtingen en geiten, terwijl alle niet-moslims naar hem kijken en lacherig doen.

Ik vind het dus niet gek dat een paar van die jongeren verhaal gingen halen bij Ewout. Een enkele een 'grapje'. Oke, maar aan de lopende band? Nee, dat is een haatcampagne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 23-01-2007 21:15:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')