abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:13:41 #126
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45608704
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

pas maar op, voor je het weet zit de AIVD onder je bed...
Oke, hou maar op met die hallelujah-verhalen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:13:51 #127
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45608710
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja, ook Hitler begon klein.
Neemt niet weg dat Eric van den Berg een stap in de goede richting zet door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Zijn volgende stap zullen wel de video's van Goebbels zijn.

Laten we wel reeel zijn. Een vuurtje begint klein, maar kan een enorme omvang krijgen. Het is dan ook beter om het beginnende brandje te blussen, voordat het overslaat op andere bomen.
dus wat jij voorstelt is om die el soenna moskee, en alle andere foute moskeeen, af te branden?

(is dat met of zonder moslims?)
ik ben lief :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:14:05 #128
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45608719
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kun je toch zelf in de hand houden. Gewoon wat beter opletten en als die imam er bij was, gewoon ingrijpen en zeggen dat het onzin is wat die man zegt. Kom op zeg, niet zo slachtofferig, niet alles overkomt je zomaar.
Ik ken heel veel dingen die je zomaar overkomen. En waar je dan vervolgens snel op moet handelen zonder veel keuzes te kunnen maken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 20:14:35 #129
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45608733
het zullen die lichtgeraakte klotemoslims met hun valse geloof weer eens niet zijn hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45608740
Volgens de moskee zijn de bedreigingen niet geuit door een woordvoerder, maar door een bezoeker
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:15:23 #131
126836 Super7fighter
pi_45608772
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

(is dat met of zonder moslims?)
Wat heb jij liever?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:17:00 #132
151582 A_L_N_F
pi_45608850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Volgens de moskee zijn de bedreigingen niet geuit door een woordvoerder, maar door een bezoeker
quote:
06-nummer
Maar zo is het niet gegaan, zegt Van den Berg stellig tegen Elsevier.nl. ‘Ik maakte een portret over Ewout Jansen en wilde weten wat een imam van zijn grappen vindt. Ik heb naar de moskee gebeld en kreeg het 06-nummer van de man die later als tolk optrad. We maakten een afspraak voor een interview. Dat had plaats in de moskee, in een kantoortje naast de gebedsruimte. Ik werd ontvangen door een delegatie bestaande uit de imam, de tolk en in elk geval één man die zich presenteerde als bestuurslid.’

De banden met de 'bezoeker' lijken dus wel wat inniger dan de moskee de wethouder deed geloven. Maar voor de gemeente verandert dit weinig aan de zaak. ‘Het moskeebestuur vindt het echt heel erg wat er is gebeurd en distantieert zich er volledig van’, zegt Aboutalebs woordvoerder Herbert Raat. ‘Wat ons betreft is de zaak afgedaan.’
oke, dus het is nu toegestaan om doodsverwensingen te doen zolang het uit naam van allah is...

geweldig dit land.
wanneer wordt de sharia officieel ingevoerd?
pi_45608851
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
het zullen die lichtgeraakte klotemoslims met hun valse geloof weer eens niet zijn hoor
klotemoslims ?? spreek jij de hele groep aan ??
pi_45608900
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

[..]

oke, dus het is nu toegestaan om doodsverwensingen te doen zolang het uit naam van allah is...

geweldig dit land.
wanneer wordt de sharia officieel ingevoerd?
Niet dwalen nergens staat er Sharia

De Moskee moet daar gesloten worden. wegens haat en angst zaien
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 20:18:21 #135
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45608917
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef Meki het volgende:

[..]

klotemoslims ?? spreek jij de hele groep aan ??
Ik had het over de klotemoslims. De stoute dus, die dus klootzakken zijn. Dat is niet de hele groep.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45608918
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Elsevier zegt ruim genomen hetzelfde als geenstijl: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/135990/index.html

Het is wel een beetje lachwekkend dat de multiculturele propaganda het steeds moeilijker krijgt de moslims positief neer te zetten. Het ANP slingert een inhoudelijk onjuist persbericht de wereld in, at5 doet een bedroevende poging de werkelijkheid te verbloemen en het Amsterdamse gemeentebestuur probeert het incident te negeren.

Wie, op Cohen en zijn aanbidders na, op deze aarde geloofd deze onzin nog?
What else is new?

Ik ben allang blij dat hun radicale facistische bullshit steeds moeilijker in de doofpot blijkt te stoppen en dat de leugens van de linkse media steeds makkelijker te zien zijn.
pi_45609114
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik had het over de klotemoslims. De stoute dus, die dus klootzakken zijn. Dat is niet de hele groep.
zeg dat dan duidelijk .
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:23:38 #138
126836 Super7fighter
pi_45609167
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

What else is new?

Ik ben allang blij dat hun radicale facistische bullshit steeds moeilijker in de doofpot blijkt te stoppen en dat de leugens van de linkse media steeds makkelijker te zien zijn.
Het verbaast nog steeds dat in een land waarin informatie zo toegangelijk is, er nog steeds mensen zijn die overal spoken en (linkse) complottheorien zien.

Of ben jij een Arabier uit Egypte die in Nederland wil assimileren?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:24:52 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45609214
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

What else is new?

Linkse media?

Ik heb tot nu toe nog geen enkel Nederlands bericht gezien waarin uiteengezet wordt hoe de Britse politie protestantse moordenaars / informanten binnen de UVF de hand boven het hoofd hield.

Ja, op de nieuwe krant De Pers na dan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45609268
23-1-2007 Wethouder Ahmed Aboutaleb vroeg naar aanleiding van het gewraakte interview het moskeebestuur van Assoenna meteen om opheldering. Daaruit kwam naar voren dat de uitspraken de mening van een bezoeker van de moskee waren.
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
In een interview met het studentenblad Folia zei de man dat mensen die grappen over de islam geslagen en gedood mogen worden.

Het gaat om een bezoeker niet om een Moskee
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:29:04 #141
151582 A_L_N_F
pi_45609372
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:09 #142
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609501
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef A_L_N_F het volgende:
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:52 #143
151582 A_L_N_F
pi_45609527
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
pi_45609540
Als het de waarheid is mag de Moskee gesloten worden

maar het is niet waar het is een moskee zetten in kwade daglicht
het was door een bezoeker en niet door een moskee
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:34:34 #145
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609597
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef A_L_N_F het volgende:
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:35:48 #146
151582 A_L_N_F
pi_45609665
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
pi_45609740
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
Ja, wist je dat nu nog niet ?
pi_45609850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja, ook Hitler begon klein.
Neemt niet weg dat Eric van den Berg een stap in de goede richting zet door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Zijn volgende stap zullen wel de video's van Goebbels zijn.

Laten we wel reeel zijn. Een vuurtje begint klein, maar kan een enorme omvang krijgen. Het is dan ook beter om het beginnende brandje te blussen, voordat het overslaat op andere bomen.
Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45610496
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mag ik ook m'n lijst(je) zien?

Of op z'n minst weten wanneer me meest recente note is geplaatst?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:06:18 #150
126836 Super7fighter
pi_45611014
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt. Jij kan dus niet invoelen in lichtgeraakte jongeren als Mohammed B. Over jou worden geen kwetsende en beledigende uitlatingen gedaan. Het kan dus voor een jongere die in het publiek zit tussen Nederlands niet-moslimjongeren bij een show van Ewout Jansen, en die zich telkens moet bewijzen, heel grievend zijn als aan de lopende grapjes worden gemaakt over de liefde die hij of zij volgens Ewout Jansen zou hebben voor verkrachtingen en geiten, terwijl alle niet-moslims naar hem kijken en lacherig doen.

Ik vind het dus niet gek dat een paar van die jongeren verhaal gingen halen bij Ewout. Een enkele een 'grapje'. Oke, maar aan de lopende band? Nee, dat is een haatcampagne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 23-01-2007 21:15:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')