Je weet toch niet van te voren wie ze gaan interviewen? Lekker handig als er plots een bezoeker aan het woord komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon je pr goed regelen Mutant, als er een journalist op bezoek komt. Jeetje zeg, hebben ze dan niks geleerd?
Wat ik op de achtergrond hoor is wel een poging daartoe. Of dat de imam is weet ik niet, hij schijnt er namelijk niet de hele tijd te zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heeft de imam dan niet ingegrepen als hij er bij was?
Kijk als het idd een lid van het bestuur van de moskee is die het zegt sluiten die tent. Maar als het een bezoeker is dan ligt het anders. En als elke kerk of moskee een professioneel iemand in dienst moet nemen om een student te woord te staan is ergens ook wel raar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje raar verhaal van die Eric van den Berg - er was een groep met mensen die Nederlands spraken maar hij gaat degene interviewen die geen Nederlands spreekt? En hebben de anderen het verhaal van die 'woordvoerder' dan bevestigt. Misschien dat de journalist van dit studentenkrantje toch niet zo zorgvuldig te werk is gegaan. Is natuurlijk ook leuk voor Folia om zo in het nieuws te staan maar het komt wat amateuristisch over.
Alhoewel dat amateurisme in de eerste plaats voor de moskee geldt trouwens.
Waarom maken ze zo'n man woordvoerder, dat kun je je ook afvragen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je als moskee doen? De man de mond snoeren? Dat wordt gepoogd, zoals te horen is op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet toch niet van te voren wie ze gaan interviewen? Lekker handig als er plots een bezoeker aan het woord komt.
Bij Folia werken geen studenten hoor. Maar als je zo'n blad te woord wilt staan, moet je het goed doen of niet en je nu niet verschuilen achter van alles.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk als het idd een lid van het bestuur van de moskee is die het zegt sluiten die tent. Maar als het een bezoeker is dan ligt het anders. En als elke kerk of moskee een professioneel iemand in dienst moet nemen om een student te woord te staan is ergens ook wel raar.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon je pr goed regelen Mutant, als er een journalist op bezoek komt. Jeetje zeg, hebben ze dan niks geleerd?
Was het wel een woordvoerder?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom maken ze zo'n man woordvoerder, dat kun je je ook afvragen.
Ik dacht dat er alleen werd gezegd dat hij zich er niet over uit moest laten. Lijkt me toch dat een verstandig mens gewoon ingrijpt en zegt dat dit absoluut niet de mening van de anderen en zeker niet van de moskee is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik op de achtergrond hoor is wel een poging daartoe. Of dat de imam is weet ik niet, hij schijnt er namelijk niet de hele tijd te zijn geweest.
Ze zeggen toch duidelijk dat het onzin is wat die man zegt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]Dat kun je toch zelf in de hand houden. Gewoon wat beter opletten en als die imam er bij was, gewoon ingrijpen en zeggen dat het onzin is wat die man zegt. Kom op zeg, niet zo slachtofferig, niet alles overkomt je zomaar.
Ik heb de indruk dat ze het beter hadden kunnen voorkomen. Maar we weten niet precies hoe het gegaan is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch duidelijk dat het onzin is wat die man zegt?
Hij is zichzelf al aan het indekken. Dat is duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef salutem het volgende:
[..]
Kuch kuch kuch
Tot zover het officiële relaas, dan nu het echte verhaal. Gewoon even gebeld met de schrijver van het Folia-artikel, De schrijver van het Folia artikel, Eric van den Berg. Hij noemt de verklaring van de Assoenna moskee "Gelul". “Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.” Dank je wel Eric, voor dit zeer verhelderende verhaal. Resumerend: Aboutaleb praat poep, de moskee praat poep en Ewout Jansen moet nog steeds D.O.O.D.!
3xraden waarvandaan
Die Imam?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hij is zichzelf al aan het indekken. Dat is duidelijk te zien.
hij is toch wel degelijk verantwoordelijk omdat een interview met zijn moskee is geregeld.quote:
De white suprematist/oorlogsstoker Eric van den Berg. Overduidelijk.quote:
Oh godquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De white suprematist/oorlogsstoker Eric van den Berg. Overduidelijk.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Right die ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh god
Voor we het weten is ie Hitler zelf
Je bent best grappig... niet op een hahaha manier, maar op een zielige manier.
pas maar op, voor je het weet zit de AIVD onder je bed...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ja, ook Hitler begon klein.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh god
Voor we het weten is ie Hitler zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |