abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45604369
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:28 schreef Repeat het volgende:
wanstaltig, schokkend, echt verschrikkelijk.

echt, de grens is bij mij nu toch wel echt bereikt.
neem nog 1 stapje dan en dan ben je ge-emigreerd
:r
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:28:21 #53
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45604410
Waarom ging Foiia in de eerste plaats naar de Assoenna moskee, ze weten toch dat een moskee betreft die eerder al een paar keer negatief in het nieuws is geweest?
Het ging hen klaarblijkelijk om extremistische reacties te ontlokken, wat gelukt is. Waarschijnlijk heeft de interviewer eerst verteld aan die bezoeker dat Ewout Jansen het altijd over heeft dat alle moslims geitenneukers en (kinder) verkrachters zijn.

Vind je het gek dat die bezoeker zo reageert?

Zelf keur ik het doden niet goed, maar een een flink tikje op de neus is toch niet zo heel erg?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:29:36 #54
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_45604464
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit is niet zo gezegd door de Moskee zelf, maar door 1 bezoeker. Beetje overdreven dus weer hier rechts tuig
Het kan natuurlijk ook een in allerijl door Aboetaleb gearrangeerde smoes zijn.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_45604494
Een domme woordvoerder - leuk voor Folia.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:31:48 #56
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45604527
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Waarom ging Foiia in de eerste plaats naar de Assoenna moskee, ze weten toch dat een moskee betreft die eerder al een paar keer negatief in het nieuws is geweest?
Het ging hen klaarblijkelijk om extremistische reacties te ontlokken, wat gelukt is. Waarschijnlijk heeft de interviewer eerst verteld aan die bezoeker dat Ewout Jansen het altijd over heeft dat alle moslims geitenneukers en (kinder) verkrachters zijn.

Zelf keur ik het doden niet goed, maar een een flink tikje op de neus is toch niet zo heel erg?
laat me raden, jij hebt een burberry petje en jij loopt elke avond met je matties op straat rond
ik ben lief :)
  Moderator dinsdag 23 januari 2007 @ 18:32:54 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45604550
quote:

natuurlijk is dat heel erg idioot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:35:28 #58
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_45604633
quote:

Jawel. Het is erg dat de redelijkheid en het vermogen tot relativeren bij deze moslims wederom ver te zoeken is.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:41:07 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45604814
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
Niks aan de hand dus wat de moskee aangaat. Wel zou het blad Folia dan eens moeten gaan nadenken waarmee ze bezig zijn. Het draagt wederom niks bij aan het bevorderen wederzijdsbegrip tussen bevolkingsgroepen. Wat wel nodig is willen we redelijk met elkaar kunnen leven in dit land of zelfs de wereld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:42:53 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45604883
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Jawel. Het is erg dat de redelijkheid en het vermogen tot relativeren bij deze moslims wederom ver te zoeken is.
Tja dat is ver te zoeken ook bij een heel groot en machtig westers land. Wet van actie en reactie. Een bekend begrip in de natuurkunde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:43:25 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45604899
quote:

Ligt er aan hoe je het bekijkt.

Ben je zelf moslim toevallig?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45605007
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Niks aan de hand dus wat de moskee aangaat. Wel zou het blad Folia dan eens moeten gaan nadenken waarmee ze bezig zijn. Het draagt wederom niks bij aan het bevorderen wederzijdsbegrip tussen bevolkingsgroepen. Wat wel nodig is willen we redelijk met elkaar kunnen leven in dit land of zelfs de wereld.
Misschien moet die moskee eens nadenken over hoe ze de pers te woord staat.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:47:08 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45605024
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Denkbeelden kun je niet verbieden en moraliteit laat zich niet sturen door wetgeving.

Wil na 2000 jaar nog niet zo doordringen, maar ooit komen we er wel.
Ooit.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45605059
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe je het bekijkt.

Ben je zelf moslim toevallig?
Wat heeft dat met zijn opmerkingen op persoonlijke titel te maken?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:51:17 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605177
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien moet die moskee eens nadenken over hoe ze de pers te woord staat.
Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen. Elke mafkees kan buiten de deur van een kerk of moskee zeggen wat hij wil.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:51:25 #66
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_45605188
quote:

En dat is dus het probleem bij veel mensen (niet alleen moslims).
Ja, dat is wel erg

En dat hoef ik hopelijk niet uit te leggen, want anders ben je echt dom. (Krijg ik nu ook klappen?)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:52:58 #67
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45605255
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met zijn opmerkingen op persoonlijke titel te maken?

Dus een moslim kan uitspraken op persoonlijke titel doen en ook uitspraken als moslim zijnde doen.
Dus als hij straks opgedragen wordt Jihad te voeren tegen onschuldige mensen is dat niet op persoonlijke titel maar als moslim zijnde. Soort Jekyll en Hyde
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:53:08 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605263
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ja, dat is wel erg

En dat hoef ik hopelijk niet uit te leggen, want anders ben je echt dom. (Krijg ik nu ook klappen?)
Van mij niet van hem denk ik wel.
pi_45605276
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen. Elke mafkees kan buiten de deur van een kerk of moskee zeggen wat hij wil.
Hij was toch woordvoerder?
pi_45605294
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dus een moslim kan uitspraken op persoonlijke titel doen en ook uitspraken als moslim zijnde doen.
Dus als hij straks opgedragen wordt Jihad te voeren tegen onschuldige mensen is dat niet op persoonlijke titel maar als moslim zijnde. Soort Jekyll en Hyde
Nee hoor, al je acties doe je als individu en op persoonlijke titel. Daarom kwam die vraag ook zo vaag over.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:54:22 #71
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_45605316
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen.
Het ligt er wel aan of het een bezoeker is of de woordvoerder van deze moskee. Als het de woordvoerder is, dan hebben zij dus de verkeerde woordvoerder gekozen. En ik kan mij niet voorstellen, dat je een woordvoerder kiest, zonder te weten wat deze persoon zijn eigen gedachten zijn.
Als je iemand aansteld, die totaal andere dingen denkt, dan de moskee gemeenschap, dan is dat niet erg handig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Knarf op 23-01-2007 18:59:25 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:55:02 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605350
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ach de paus enz doen ook wel regelmatig maffe uitspraken. Wil je dat niet moet je een oorlog beginnen en die winnen en ongewenste elementen in een oven doen na wat training in een vermageringskamp. Lijkt me geen wenselijke situatie. Dan kies ik voor de vrijheid van een niet perfect systeem wat democratie heet.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:58:00 #73
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45605466
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach de paus enz doen ook wel regelmatig maffe uitspraken. Wil je dat niet moet je een oorlog beginnen en die winnen en ongewenste elementen in een oven doen na wat training in een vermageringskamp. Lijkt me geen wenselijke situatie. Dan kies ik voor de vrijheid van een niet perfect systeem wat democratie heet.
Het WO2 spook wordt meteen weer van zolder gehaald
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_45605520
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het gaat hier om de woordvoerder van de moskee, ik vind het gek dat je daar zo relativerend over doet.
pi_45605565
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat hier om de woordvoerder van de moskee, ik vind het gek dat je daar zo relativerend over doet.
Ik heb nu 4 verschillende verhalen gehoord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45605624
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

AT5:
quote:
Mensen die grappen maken over de islam mogen geslagen worden of worden gedood. Een bezoeker van de moskee Assoenna aan de Frederik Hendrikstraat in Westerpark zegt dit letterlijk in een interview met het studentenblad Folia.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45605626
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nu 4 verschillende verhalen gehoord.
Ik alleen het verhaal uit Folia die zeggen dat het om de woordvoerder gaat. Klopt dat niet dan?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:05:13 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605732
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Het WO2 spook wordt meteen weer van zolder gehaald
Noem ik WO2. Het is maar zeer weinigen gegeven om hun vijanden totaal uit te schakelen en op langer termijn welvaart en vrede voor hun volk te brengen. In de westerse cultuur bestaat dat niet. Wat je vergeet dat voor een groot deel van wat er nu gebeurd een direct gevolg is van hoe het westen en daar reken ik de Russen dus ook onder een gevolg is hun handelen tijdens de koude oorlog. Zou zeggen google daar eens op.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:07:05 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605799
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik alleen het verhaal uit Folia die zeggen dat het om de woordvoerder gaat. Klopt dat niet dan?
Blijkbaar niet dus.
pi_45605819
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Oh geweldig
Binnen 1 reactie er zo een draai aan geven dat het allemaal de schuld van Folia is
Super!
pi_45605880
Dude, grap van de eeuw

Je hoort zelf op de achtergrond 2 keer iemand zeggen in het Marokkaans: "Meng je niet in dit soort zaken". In het bericht staat overduidelijk dat de imam wegloopt van dit fiasco en nog staat de halve FP te schreeuwen dat de imam dit heeft lopen roepen
pi_45605901
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh geweldig
Binnen 1 reactie er zo een draai aan geven dat het allemaal de schuld van Folia is
Super!
Het gaat hier niet om schuld, het gaat om duidelijkheid. Ik weet nu niet wie wat gezegd heeft. Jij wel? Het was in iedergeval NIET de imam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45605944
Okay, beetje vaag dan inderdaad.

Maar was het niet beter geweest als die imam was blijven staan en het verhaal van die 'bezoeker' had tegengesproken?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:11:05 #84
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45605962
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh geweldig
Super!
Tja een goede journalist controleert de bron. Een bezoeker is geen woordvoerder.
pi_45605987
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef Youssef het volgende:
Dude, grap van de eeuw

Je hoort zelf op de achtergrond 2 keer iemand zeggen in het Marokkaans: "Meng je niet in dit soort zaken". In het bericht staat overduidelijk dat de imam wegloopt van dit fiasco en nog staat de halve FP te schreeuwen dat de imam dit heeft lopen roepen
Kuch kuch kuch

Tot zover het officiële relaas, dan nu het echte verhaal. Gewoon even gebeld met de schrijver van het Folia-artikel, De schrijver van het Folia artikel, Eric van den Berg. Hij noemt de verklaring van de Assoenna moskee "Gelul". “Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.” Dank je wel Eric, voor dit zeer verhelderende verhaal. Resumerend: Aboutaleb praat poep, de moskee praat poep en Ewout Jansen moet nog steeds D.O.O.D.!

3xraden waarvandaan
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:12:00 #86
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45606018
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ja, dat is wel erg

Als je moest kiezen tussen twee kwade, dan kies je toch het minst erge? (hypothetisch)
Als die bezoeker die er ingeluisd is nou had gezegd, die oorlogsstoker moet mishandeld worden, was er dan ook zo'n ophef?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:13:03 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45606074
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef salutem het volgende:

[..]

Kuch kuch kuch

Tot zover het officiële relaas, dan nu het echte verhaal. Gewoon even gebeld met de schrijver van het Folia-artikel, De schrijver van het Folia artikel, Eric van den Berg. Hij noemt de verklaring van de Assoenna moskee "Gelul". “Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.” Dank je wel Eric, voor dit zeer verhelderende verhaal. Resumerend: Aboutaleb praat poep, de moskee praat poep en Ewout Jansen moet nog steeds D.O.O.D.!

3xraden waarvandaan
Laat me raden Eric van den Berg studeert rechten of economie?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:13:56 #88
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_45606097
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om schuld, het gaat om duidelijkheid. Ik weet nu niet wie wat gezegd heeft. Jij wel? Het was in iedergeval NIET de imam.
De tolk van de woordvoerder, volgens het berricht. Niet helemaal duidelijk is of hij dus de woordvoerder vertaalde, of dat het zijn eigen mening is.
pi_45606143
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Vind het echter wel erg vreemd dat het opeens een voorbijganger betreft. Lijkt mij een beetje veel op damage control.
pi_45606155
Beetje raar verhaal van die Eric van den Berg - er was een groep met mensen die Nederlands spraken maar hij gaat degene interviewen die geen Nederlands spreekt? En hebben de anderen het verhaal van die 'woordvoerder' dan bevestigt. Misschien dat de journalist van dit studentenkrantje toch niet zo zorgvuldig te werk is gegaan. Is natuurlijk ook leuk voor Folia om zo in het nieuws te staan maar het komt wat amateuristisch over.

Alhoewel dat amateurisme in de eerste plaats voor de moskee geldt trouwens.
pi_45606241
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja een goede journalist controleert de bron. Een bezoeker is geen woordvoerder.
Er zijn maar weinig goede journalisten op de wereld... en nog minder in Nederland.
Maarja... jij legt de schuld compleet bij Folia dus? (ookal weet jij net zo min als iedereen wat er echt gebeurt is)
pi_45606249
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef Knarf het volgende:

[..]

De tolk van de woordvoerder, volgens het berricht. Niet helemaal duidelijk is of hij dus de woordvoerder vertaalde, of dat het zijn eigen mening is.
Nee, het schijnt een bezoeker te zijn, dat zeggen zowel NU.nl als AT5.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606278
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doe es leze :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045857.html#comments
pi_45606283
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje raar verhaal van die Eric van den Berg - er was een groep met mensen die Nederlands spraken maar hij gaat degene interviewen die geen Nederlands spreekt? En hebben de anderen het verhaal van die 'woordvoerder' dan bevestigt. Misschien dat de journalist van dit studentenkrantje toch niet zo zorgvuldig te werk is gegaan. Is natuurlijk ook leuk voor Folia om zo in het nieuws te staan maar het komt wat amateuristisch over.

Alhoewel dat amateurisme in de eerste plaats voor de moskee geldt trouwens.
Wat moet je als moskee doen? De man de mond snoeren? Dat wordt gepoogd, zoals te horen is op de achtergrond.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606330
quote:
Zullen we GS nou even niet als serieuze bron gebruiken
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:19:20 #96
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45606332
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef A_L_N_F het volgende:

nee laten we dit vooral niet serieus nemen
[afbeelding]
R.I.P.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:19:43 #97
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_45606348
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Als je moest kiezen tussen twee kwade, dan kies je toch het minst erge? (hypothetisch)
Als die bezoeker die er ingeluisd is nou had gezegd, die oorlogsstoker moet mishandeld worden, was er dan ook zo'n ophef?
Waarom moet iemand in elkaar geslagen worden (of vermoord) als hij grappen maakt over een groep of godheid?
Je kunt je ook niet aangesproken voelen als het over jou groep gaat. En als er grappen gemaakt worden over je eigen godheid, kun je er toch ook vanuit gaan dat hij die persoon wel straft (ooit), dat hoeft een aanhanger van dat geloof toch niet te doen? Anders heb je wel erg weinig vertrouwen in je eigen godheid.
pi_45606353
quote:
Niet meer dan logisch dat hij dat zegt. Het zou immers zwaar pijnlijk zijn als blijkt dat hij ongelijk heeft. Sorry, maar ik geloof hem dus niet, hij heeft een naam "hoog" te houden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45606358
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet je als moskee doen? De man de mond snoeren? Dat wordt gepoogd, zoals te horen is op de achtergrond.
Gewoon je pr goed regelen Mutant, als er een journalist op bezoek komt. Jeetje zeg, hebben ze dan niks geleerd?
pi_45606386
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom heeft de imam dan niet ingegrepen als hij er bij was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')