neem nog 1 stapje dan en dan ben je ge-emigreerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:28 schreef Repeat het volgende:
wanstaltig, schokkend, echt verschrikkelijk.
echt, de grens is bij mij nu toch wel echt bereikt.
Het kan natuurlijk ook een in allerijl door Aboetaleb gearrangeerde smoes zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit is niet zo gezegd door de Moskee zelf, maar door 1 bezoeker. Beetje overdreven dus weer hier rechts tuig
laat me raden, jij hebt een burberry petje en jij loopt elke avond met je matties op straat rondquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Waarom ging Foiia in de eerste plaats naar de Assoenna moskee, ze weten toch dat een moskee betreft die eerder al een paar keer negatief in het nieuws is geweest?
Het ging hen klaarblijkelijk om extremistische reacties te ontlokken, wat gelukt is. Waarschijnlijk heeft de interviewer eerst verteld aan die bezoeker dat Ewout Jansen het altijd over heeft dat alle moslims geitenneukers en (kinder) verkrachters zijn.
Vind je het gek dat die bezoeker zo reageert?
Zelf keur ik het doden niet goed, maar een een flink tikje op de neus is toch niet zo heel erg?
natuurlijk is dat heel erg idiootquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Zelf keur ik het doden niet goed, maar een een flink tikje op de neus is toch niet zo heel erg?
Jawel. Het is erg dat de redelijkheid en het vermogen tot relativeren bij deze moslims wederom ver te zoeken is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Waarom ging Foiia in de eerste plaats naar de Assoenna moskee, ze weten toch dat een moskee betreft die eerder al een paar keer negatief in het nieuws is geweest?
Het ging hen klaarblijkelijk om extremistische reacties te ontlokken, wat gelukt is. Waarschijnlijk heeft de interviewer eerst verteld aan die bezoeker dat Ewout Jansen het altijd over heeft dat alle moslims geitenneukers en (kinder) verkrachters zijn.
Niks aan de hand dus wat de moskee aangaat. Wel zou het blad Folia dan eens moeten gaan nadenken waarmee ze bezig zijn. Het draagt wederom niks bij aan het bevorderen wederzijdsbegrip tussen bevolkingsgroepen. Wat wel nodig is willen we redelijk met elkaar kunnen leven in dit land of zelfs de wereld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
Tja dat is ver te zoeken ook bij een heel groot en machtig westers land. Wet van actie en reactie. Een bekend begrip in de natuurkunde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jawel. Het is erg dat de redelijkheid en het vermogen tot relativeren bij deze moslims wederom ver te zoeken is.
Ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Misschien moet die moskee eens nadenken over hoe ze de pers te woord staat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus wat de moskee aangaat. Wel zou het blad Folia dan eens moeten gaan nadenken waarmee ze bezig zijn. Het draagt wederom niks bij aan het bevorderen wederzijdsbegrip tussen bevolkingsgroepen. Wat wel nodig is willen we redelijk met elkaar kunnen leven in dit land of zelfs de wereld.
Ooit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Denkbeelden kun je niet verbieden en moraliteit laat zich niet sturen door wetgeving.
Wil na 2000 jaar nog niet zo doordringen, maar ooit komen we er wel.
Wat heeft dat met zijn opmerkingen op persoonlijke titel te maken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt.
Ben je zelf moslim toevallig?
Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen. Elke mafkees kan buiten de deur van een kerk of moskee zeggen wat hij wil.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet die moskee eens nadenken over hoe ze de pers te woord staat.
En dat is dus het probleem bij veel mensen (niet alleen moslims).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn opmerkingen op persoonlijke titel te maken?
Van mij niet van hem denk ik wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem bij veel mensen (niet alleen moslims).
Ja, dat is wel erg
En dat hoef ik hopelijk niet uit te leggen, want anders ben je echt dom. (Krijg ik nu ook klappen?)
Hij was toch woordvoerder?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen. Elke mafkees kan buiten de deur van een kerk of moskee zeggen wat hij wil.
Nee hoor, al je acties doe je als individu en op persoonlijke titel. Daarom kwam die vraag ook zo vaag over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
![]()
Dus een moslim kan uitspraken op persoonlijke titel doen en ook uitspraken als moslim zijnde doen.
Dus als hij straks opgedragen wordt Jihad te voeren tegen onschuldige mensen is dat niet op persoonlijke titel maar als moslim zijnde. Soort Jekyll en Hyde![]()
Het ligt er wel aan of het een bezoeker is of de woordvoerder van deze moskee. Als het de woordvoerder is, dan hebben zij dus de verkeerde woordvoerder gekozen. En ik kan mij niet voorstellen, dat je een woordvoerder kiest, zonder te weten wat deze persoon zijn eigen gedachten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is dus niet de moskee maar de uitspraak van een bezoeker van de moskee dus. Daar kan de moskee niet direct wat aan doen.
Ach de paus enz doen ook wel regelmatig maffe uitspraken. Wil je dat niet moet je een oorlog beginnen en die winnen en ongewenste elementen in een oven doen na wat training in een vermageringskamp. Lijkt me geen wenselijke situatie. Dan kies ik voor de vrijheid van een niet perfect systeem wat democratie heet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
![]()
Dus een moslim kan uitspraken op persoonlijke titel doen en ook uitspraken als moslim zijnde doen.
Dus als hij straks opgedragen wordt Jihad te voeren tegen onschuldige mensen is dat niet op persoonlijke titel maar als moslim zijnde. Soort Jekyll en Hyde![]()
Het WO2 spook wordt meteen weer van zolder gehaaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach de paus enz doen ook wel regelmatig maffe uitspraken. Wil je dat niet moet je een oorlog beginnen en die winnen en ongewenste elementen in een oven doen na wat training in een vermageringskamp. Lijkt me geen wenselijke situatie. Dan kies ik voor de vrijheid van een niet perfect systeem wat democratie heet.
Het gaat hier om de woordvoerder van de moskee, ik vind het gek dat je daar zo relativerend over doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach de paus enz doen ook wel regelmatig maffe uitspraken. Wil je dat niet moet je een oorlog beginnen en die winnen en ongewenste elementen in een oven doen na wat training in een vermageringskamp. Lijkt me geen wenselijke situatie. Dan kies ik voor de vrijheid van een niet perfect systeem wat democratie heet.
Ik heb nu 4 verschillende verhalen gehoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat hier om de woordvoerder van de moskee, ik vind het gek dat je daar zo relativerend over doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |