Tsja, respect gebaseerd op angst moet je ook niet willen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:57 schreef MrVVD het volgende:
je hoort zelden dat christenen zulke grove fouten maken en onbeschoft zijn in islamitische landen.
hoe zou dat toch komen ?
ik denk dat ze in dat soort landen beter om kunnen gaan met dit soort dingen. meteen de doodstraf opleggen, direct het land uit schoppen of heel lang de gevangenis in. Dus dan gedraag en respecteer je het land wel waar je bent.
kunnen Nederlanders (Europeanen) een punt aan zuigen. hier slapen ze nog lekker door.
Zolang jij mij niet gaat opleggen dat ik me moet confermeren aan jou mag je best voor jezelf dit soort regels aanhouden. Als jij mij niet met andere ogen aankijkt als ik het doe kijk ik jou niet aan omdat je het niet doet. leven laten leven. Helaas zijn er teveel moslims die met geweld hun zin willen krijgen, en die doodgewoon vervelend zijn. Daarom denk ik negatief over moslims met uitzondering van het type dat mij laat doen wat ik wil en niet zijn regels gaat toepassen op mij. Zolang dit niet het geval is moeten moslims zich in Nederland maar aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Ik blijf vinden geloven doe je maar thuis, of beter nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet mijn ding. Maar als mensen het doen, hou ik ze niet tegen. Het is hun leven. Ik geef er sowieso weinig denktijd aan. Het zijn echter vaker moslimbashers en Islamhaters die mij vereenzelvigen met scheldende pubers en mij het woord "hoer" in de mond leggen, terwijl ik dat word nooit gebruik in een gesprek of wat dan ook.
Plaats links samen met moslims op een eiland. Nog beter blijft er voor rechts een paradijs over, en uiteindelijk houden we alleen moslims over. Denk daar maar even over na.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
Wat ee non-rel weer zeg. Plaats die neocons en die islamofundis toch met elkaar op een eiland ofzo, kunnen ze elkaar het leven zuur maken en wij gewoon verder leven met elkaar.
Gelukkig woon jij in elk geval niet meer in Nederlandquote:Op woensdag 24 januari 2007 04:45 schreef StefanP het volgende:
Ach, onze cultuurverrijkers laten weer eens van zich spreken.
Zulks een aanwinst voor het land.
Jij toch ook niet.. maar ergens in mijn regio (ok beetje uitgerekte regio)quote:Op woensdag 24 januari 2007 05:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gelukkig woon jij in elk geval niet meer in Nederland
De relevantie staat zowaar in de OP...............quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is de relevantie om een criminele afrekening zoals het Theo van G. verhaal hier bij te betrekken?²
dat komt omdat hij de gootste nicht van fok is waarschijnlijk. deze mensen hebben heimwee naar hun houten hutje maar dat dringt de regering nog niet door.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
De relevantie staat zowaar in de OP...............
Maar vertel eens hoe je aan "criminele afrekening" komt terwijl de briefjes die netjes op de borst van TvG gespeld waren een geheel andere inhoud hadden dan wat jij nu suggereert?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef MrVVD het volgende:
dat komt omdat hij de gootste nicht van fok is waarschijnlijk. deze mensen hebben heimwee naar hun houten hutje maar dat dringt de regering nog niet door.
Kijk eens in me profiel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 05:39 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij toch ook niet.. maar ergens in mijn regio (ok beetje uitgerekte regio)
Bansheeboy noemt het al overspel als iemand sex heeft vóór het huwelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Societies need boundaries. Het gaat niet om het individu (jij bijv toevallig), maar de samenleving als geheel. Het huwelijk is niet alleen iets persoonlijks tussen twee mensen maar ook een sociale en bindende "contract" naar de samenleving toe.
Stel jij hebt een moslimstel die net als jij van elkaar houden en in het leven staan. Zonder huwelijk. De ene partner gaat vreemd. Hoe kan dan bepaald worden dat hij of zij overspel pleegt als er geen gelegaliseerd status aan verbonden is? Met andere worden, deze set of rules zijn er om afbraak of anarchie in de maatschappij tegen te gaan. Je hebt niet alleen een verplichting tegenover God, maar ook een verplichting tegenover de maatschappij. Of beter gezegd de verplichting tegenover God is tegelijkertijd een verplicht tegenover de maatschappij.
met arabische moslims in nederland heeft dit land het paard van troje in huis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:30 schreef Youssef het volgende:Triest, maar aniweg, wat mij opvalt aan die foto zijn die parkeerplaatsen. Hebben ze daar nou serieus nagedacht over dat stukje tussen fietspad en parkeerplaats? Dat maakt het fileparkeren wel makkelijker omdat je hem er direct in kan steken. En bij het openen van de deur rag je niet meteen een fietser op z'n bek.
volgens bansheeboy is aftrekken al overspel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef Gia het volgende:
Bansheeboy noemt het al overspel als iemand sex heeft vóór het huwelijk.
Geen sprake van huwelijkse staat, toch overspel?
Of is dat gewoon BSB's interpretatie?
inderdaad zeer goede post. aan het einde fluistert hij geloof ik met iemandquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef stoofstraat het volgende:
Mooi om te horen hoe de woordvoerder van Aboutaleb compleet wordt vastgeluld:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=421
Dat verhaal dat het zomaar "een bezoeker" zou zijn is dus gewoon uit de duim gezogen om geen consternatie te veroorzaken...
geweldig en links zat meteen te schreeuwen dat ze te hard van stapel liepen en dat het leugens en misverstanden waren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef stoofstraat het volgende:
Dat verhaal dat het zomaar "een bezoeker" zou zijn is dus gewoon uit de duim gezogen om geen consternatie te veroorzaken...
Er bestaat ook zoiets als de leugen regeert. Of het links of rechts is maakt me niet zoveel uit. Als er wat aan de hand is geef dan tenminste een eerlijke reflectie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef Reunity het volgende:
wat er mis is, is dat sommigen hier in termen van 'links/rechts' denken.
er zijn mensen voor de sociale benadering.. voor een verzorgingsstaat.. en mensen voor een harde aanpak en minder overheidsbemoeienis.. en natuurlijk mensen die daartussen in zweven of niet geven om het bestuur van dit land en of de wet.
maar allen, allen willen ze graag een betere wereld (iig voor hunzelf) en (haast) niemand heeft exact dezelfde mening.
sommige mensen hebben alleen een nogal verknipt beeld van een betere wereld.. mensen die denken dat een betere wereld een wereld zonder moslims is of zelfs totaal zonder buitenlanders.
maar geloof me.. als er geen mensen met een ander kleurtje of niet westerse geloofsovertuiging zijn, dan worden er wel andere zondebokken uitgezocht.. jehova's getuigen, boeren, politie, gothics, emo's, (breezah) sletten, junkies, zwervers, autisten (en weet ik het wat voor mensen)
vandaar dus mijn vraag : op welke vraag geeft die man daar antwoord in zijn belabberde nederlands ! ? !quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als de leugen regeert. Of het links of rechts is maakt me niet zoveel uit. Als er wat aan de hand is geef dan tenminste een eerlijke reflectie.
We kunnen ook stoppen met dialoog en praten en hier en daar wat kernwapens droppen. Ik bedoel maar. We kunnen in Irak 300.000 tot 600.000 onschuldige burgers ombrengen waar een groot deel van moslim is ik bedoel maar. Dat soort keuzes heeft niks met links en rechts te maken maar meer met compassie en respect voor je medemens te maken en gezond verstand. Met een harde aanpak van een hele bevolkingsgroep bereik je niks. Het is de kunst juist alleen de mensen te pakken die echt kwaad willen. Een kunst waar de westerse geheime diensten tot op heden niet veel kaas van hebben gegeten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is inderdaad precies wat er mis is met links. Ze willen het gewoon niet zien en blijven maar knuffelen.
Hahaha die gast werd gewoon enorm vastgeluld. Verschrikkelijk dus alles doen om dingen te ontkennen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
geweldig en links zat meteen te schreeuwen dat ze te hard van stapel liepen en dat het leugens en misverstanden waren.
maar zoals we zien doet de politiek er alles aan om dit soort gevallen in de doofpot te stoppen.
of het nu de verkrachting is van een gehandicapt meisje door marokkanen of doodsbedreigingen, moslims moeten beschermd worden en spreken meer de waarheid dan gewone mensen, zelfs als er keiharde bewijzen zijn!
wat dacht je van een harde aanpak en heel erg veel overheidsbemoeienis als het gaat om de bescherming van de nederlandse staat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef Reunity het volgende:
wat er mis is, is dat sommigen hier in termen van 'links/rechts' denken.
er zijn mensen voor de sociale benadering.. voor een verzorgingsstaat.. en mensen voor een harde aanpak en minder overheidsbemoeienis.. en natuurlijk mensen die daartussen in zweven of niet geven om het bestuur van dit land en of de wet.
er komt al steeds meer overheidbemoeienis.... helpt het... nee! maar ondertussen worden we wel doodgenuppeld met inefficiente regeltjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef MrVVD het volgende:
[..]
wat dacht je van een harde aanpak en heel erg veel overheidsbemoeienis als het gaat om de bescherming van de nederlandse staat.
Daarmee bescherm je een staat niet. Maar zorg je er juist voor dat de mensen die je wel wil pakken voorzichtiger worden en nog moeilijker te pakken zijn. Subtiel handelen is veel beter.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef MrVVD het volgende:
[..]
wat dacht je van een harde aanpak en heel erg veel overheidsbemoeienis als het gaat om de bescherming van de nederlandse staat.
als je ze allemaal het land uit dan heb je toch helemaal geen last meer?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarmee bescherm je een staat niet. Maar zorg je er juist voor dat de mensen die je wel wil pakken voorzichtiger worden en nog moeilijker te pakken zijn. Subtiel handelen is veel beter.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als je ze allemaal het land uit dan heb je toch helemaal geen last meer?
en in welke utopische gedachtenkronkel ben jij blijven steken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als je ze allemaal het land uit dan heb je toch helemaal geen last meer?
tering is het alleen aan de negroide medemens besteed te zeggen:quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef dubbelepunt-r het volgende:
[..]
en in welke utopische gedachtenkronkel ben jij blijven steken?
Ik denk dat dat alleen voor intelligente mensen is weggelegd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
tering is het alleen aan de negroide medemens besteed te zeggen:
"i had a dream"
Nuff said.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is inderdaad precies wat er mis is met links. Ze willen het gewoon niet zien en blijven maar knuffelen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben links (duh) en heb dat nergens beweerd. Ik kan gewoon niet wakker liggen van de incidentele moslim die achterlijkheden spuit. Zo iemand stel je strafbaar, mogelijk kick je hem het land uit. En dat was het dan. Het hoeft niet in een doofpot te worden gestopt. Je moet er gewoon niet iedere mogelijke moslim op aankijken/aanspreken, want dat slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
geweldig en links zat meteen te schreeuwen dat ze te hard van stapel liepen en dat het leugens en misverstanden waren.
maar zoals we zien doet de politiek er alles aan om dit soort gevallen in de doofpot te stoppen.
of het nu de verkrachting is van een gehandicapt meisje door marokkanen of doodsbedreigingen, moslims moeten beschermd worden en spreken meer de waarheid dan gewone mensen, zelfs als er keiharde bewijzen zijn!
Dit was niet zomaar een moslim dit was een woordvoerder van een moskee. Ben het eens dat je het niet in de doofpot mag stoppen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben links (duh) en heb dat nergens beweerd. Ik kan gewoon niet wakker liggen van de incidentele moslim die achterlijkheden spuit. Zo iemand stel je strafbaar, mogelijk kick je hem het land uit. En dat was het dan. Het hoeft niet in een doofpot te worden gestopt. Je moet er gewoon niet iedere mogelijke moslim op aankijken/aanspreken, want dat slaat gewoon nergens op.
Oh god!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef stoofstraat het volgende:
er komt wel wat beweging maar het is nog lang niet radicaal. om maar een voorbeeld te geven. als dan blijkt dat deze man het wel heeft gezegd. oppakken en meteen het land uit gooien. klaar. dit soort maatregelen bedoel ik dan. deze mensen zijn gewoon gevaarlijk. niet perse als individu maar ze sporen anderen aan tot acties. dus geen half gebakken maatregelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:06 schreef dubbelepunt-r het volgende:
er komt al steeds meer overheidbemoeienis.... helpt het... nee! maar ondertussen worden we wel doodgenuppeld met inefficiente regeltjes
de overheidsbemoeienis moet niet gericht zijn op het dagelijkse leven van mensen maar wanneer het gaat om elementen die tegen de staat zijn en of deze willen ondermijnen dan moet je meedogenloos zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef dubbelepunt-r het volgende:
waarbij het best grappig is dat iemand met VVD in zijn naam voor meer overheidsbemoeienis is
fundamentalistisch gevaar. of het probleem nou wel of niet groot is je moet het meteen bij de wortels aanpakken en elimineren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:09 schreef Reunity het volgende:
en wat moet er dan precies beschermd worden?
wat voor gevaar dreigt er?
ik ben de eerste die je gelijk geeft maar hoe denk je dit te bewerkstelligen. want een zachte landing is altijd beter natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Megumi het volgende:
Daarmee bescherm je een staat niet. Maar zorg je er juist voor dat de mensen die je wel wil pakken voorzichtiger worden en nog moeilijker te pakken zijn. Subtiel handelen is veel beter.
ach jong jij leeft nog in de jaren 60.quote:
Zeg dan niks...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef stoofstraat het volgende:
Over het eerste zal ik niet oordelen, maar dat mag jij wel toelichten. Over het tweede mag je wel 3 x nadenken voor je het zegt. Ik behoor tot de 2% elite die dit land kentquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:25 schreef MrVVD het volgende:
Mr youssef vanuit de islam gezien ben jij verre van de ideale moslim vanuit dit land gezien ben je een waardeloze burger.
Ik zie hier anders wel elke week de vuilniswagen voorbijkomen met een zigeuner hoor op de tray.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ach jong jij leeft nog in de jaren 60.
het vuilnis ophalen wordt al een tijdje niet meer door allochtonen gedaan. hoe lang is het geleden dat jij een Marokkaan of turk achter op de tray van een DAF zag banjeren door de straten.
kamertje van 20 m2 weet kweken en je kan je familie een half jaar onderhouden. hoef je niks voor te doen![]()
![]()
De enige die kansloos zijn op het moment zijn de verantwoordelijken van de moskee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over het eerste zal ik niet oordelen, maar dat mag jij wel toelichten. Over het tweede mag je wel 3 x nadenken voor je het zegt. Ik behoor tot de 2% elite die dit land kent![]()
Verder is dit wel een kansloos topic geworden. Elke studemt journalistiek probeert zijn slag te slaan door over de rug van groepen mensen een primeur te halen. De mensen vanuit de moskee doen afstand van de uitspraken en nog is het niet goed.
Er zitten vast fappende klapjosti's elke vrijdag in de moskee met verborgen microfoontjes en cameraatjes wachtend op de grote vis die ze te pakken kunnen krijgen om hun carrière een boost te geven.![]()
Het was een woordvoerder van de moskee, ze doen afstand omdat ze zien wat voor rel het opleverd. Beetje hypocriet niet. Dat is waarom ik vaak denk dat bepaalde moslims met 2 tongen spreken. (niet allemaal)quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over het eerste zal ik niet oordelen, maar dat mag jij wel toelichten. Over het tweede mag je wel 3 x nadenken voor je het zegt. Ik behoor tot de 2% elite die dit land kent![]()
Verder is dit wel een kansloos topic geworden. Elke studemt journalistiek probeert zijn slag te slaan door over de rug van groepen mensen een primeur te halen. De mensen vanuit de moskee doen afstand van de uitspraken en nog is het niet goed.
Er zitten vast fappende klapjosti's elke vrijdag in de moskee met verborgen microfoontjes en cameraatjes wachtend op de grote vis die ze te pakken kunnen krijgen om hun carrière een boost te geven.![]()
Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven voordat je Fortuynistisch blaat ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 04:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enige die kansloos zijn op het moment zijn de verantwoordelijken van de moskee.
Als ik jouw en nog enkele van de fokmoslims hoor lullen ga ik toch langzaam steeds meer twijfelen of er gematigde moslims zijn.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven voordat je Fortuynistisch blaat ...![]()
Leuk dat je jezelf zo serieus kunt nemen ... have a life!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
een scha.... letterneuker.............. die interessant wil doen. Maargoed, je voelt je wel aangesproken, dat bewijst meer dan genoeg mijn gelijk.
mensen mogen zelf hun geloof kiezen & met de islam is niets mis..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef MrVVD het volgende:
[..]
fundamentalistisch gevaar. of het probleem nou wel of niet groot is je moet het meteen bij de wortels aanpakken en elimineren.
islamitisering mag er gewoon niet zijn en het vrije westen.
erg verbazinkwekkend dat aboutaleb 20 minuten nodig heeft om de woordvoerder opeens wel op zijn blauwe ogen te geloven en folia niet.quote:Kritiek op handelen Aboutaleb in rel moskee
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool / Folia
Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:08
Icoon BinnenlandsDe Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb heeft veel te makkelijk genoegen genomen met het excuus van de Assoenna-moskee dat de doodsbedreigingen jegens cabaretier Ewout Jansen en anderen die de islam 'beledigen', gedaan zijn door zomaar een willekeurige bezoeker. Dat stelt zowel universiteitsblad Folia dat het interview bij de moskee afnam, als de Amsterdamse VVD-fractie.
Volgens VVD-fractieleider Eric van der Burg heeft Aboutaleb ''zich met een kluitje in het riet laten sturen''. Van der Burg vandaag in Het Parool: ''Aboutaleb nam genoegen met de zalvende teksten om rust te kunnen creëren en om zo snel mogelijk te kunnen zeggen: 'Beste Amsterdammers, het valt allemaal wel mee.' In twintig minuten was hij om, zonder hoor en wederhoor toe te passen bij Folia. Dat was te vroeg en te ondoordacht.'' De VVD heeft inmiddels schriftelijke vragen gesteld over het optreden van Aboutaleb.
Folia zegt afstand te nemen van de uitspraken van Aboutaleb. De studenten benadrukken dat de gewraakte opmerkingen gedaan zijn door een door de moskee naar voren geschoven woordvoerder. ''Deze woordvoerder sprak in het bijzijn van de imam met onze verslaggever. Deze maakte geen bezwaar tegen de woordvoering van de man, die optrad als tolk en het interview met de imam arrangeerde.''
Op de Amsterdamse zender AT5 noemde Aboutaleb deze week de uitspraken van de tolk ''de mening van een particulier''. Folia is verbaasd dat de gemeente naar buiten treedt over de kwestie zonder contact op te nemen met de redactie van hen.
Jansen
NRC Handelsblad publiceert vandaag een klein interview met studentencabaretier Ewout Jansen over de affaire. Hij zegt dat het interview met de moskee werd afgenomen omdat op middelbare scholen er na de show wel eens twee of drie jongens van Marokkaanse afkomst opstaan die zeggen dat ze hem in elkaar willen slaan, naar aanleiding van zijn grappen. ''Maar daar ben ik niet zo bang van. Ook ben ik wel eens toegeschreeuwd door een man in een djellaba in het Vondelpark in Amsterdam. In Utrecht moest de politie één keer een man afvoeren toen hij het podium bestormde, dat was echt eng.''
Ewout Jansen, een zoon van arabist Hans Jansen (die niets van doen wil hebben met de affaire), vindt het overigens niet vreemd dat de moskee boos werd over zijn moslimgrappen: ''De Folia-redacteur heeft de grappen over moslims uit mijn show laten vertalen aan de imam. Het is echt niet zo raar dat ze dan boos worden. Dat moet je gewoon niet doen.''
Jansen denkt echter niet aan inbinden: ''Er is geen grens aan grappen. Mensen proberen de islam te ontzien en dat vind ik verkeerd. Als iets grappig is, moet je dat gewoon zeggen. Het christendom is zo vaak op de hak genomen. Op mijn show zouden christenen eigenlijk bozer moeten zijn. De show heet 'Onze Vader' en ik speel de broer van Jezus. Er worden meer beledigende grappen over het christendom gemaakt.''
Ik ben wel benieuwd naar zijn uitleg. Dat hij aan de raad verantwoording moet afleggen, in deze, lijkt me evident.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef A_L_N_F het volgende:
update:
[..]
erg verbazinkwekkend dat aboutaleb 20 minuten nodig heeft om de woordvoerder opeens wel op zijn blauwe ogen te geloven en folia niet.
ik hoop dat ze dan ook een flinke aanklacht indienen en die aboutaleb ook eens oprot!
Ik had het dus al voorzien, deze move van Aboutaleb.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef A_L_N_F het volgende:
update:
[..]
erg verbazinkwekkend dat aboutaleb 20 minuten nodig heeft om de woordvoerder opeens wel op zijn blauwe ogen te geloven en folia niet.
ik hoop dat ze dan ook een flinke aanklacht indienen en die aboutaleb ook eens oprot!
Ik vind jou meestal een beetje zielig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Aboutaleb is moslim en dat is gewoon een niet te negeren feit. Tuurlijk ging hij daarom zomaar akkoord met die verklaring. Dan kan hij gelijk roepen "Zie je wel, het zijn geen slechte jongens!'
Zo is vrijwel geheel links ook bezig. Altijd maar het voordeel van de twijfel aan moslims geven en maar benadrukken hoe zielig ze zijn.
Ik vind de Nederlandse politiek zieligquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef Floripas het volgende:
Ik vind jou meestal een beetje zielig.
Kopje rooibos?
en dan lopen klagen dat maroc.nl fascistisch zou zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Hathor het volgende:
Platbranden die moskee.
Das nou al twee keer dat je dat quote, heeft wel een verpletterende indruk gemaakt niet ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan lopen klagen dat maroc.nl fascistisch zou zijn
fok is duidelijk geen haar beter
![]()
crosspost inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das nou al twee keer dat je dat quote, heeft wel een verpletterende indruk gemaakt niet ?![]()
ik schaam me sowieso nergens voor, daar ben ik een veel te oppassende burger voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
crosspost inderdaad![]()
daarnaast zie de post van floris mbt fok reacties die niet kunnen![]()
daarnaast is hypocritie de mens eigen, dus je hoeft je echt niet te schamen daarvoor![]()
mensen mogen zeker hun geloof kiezen zoals ze dat zelf willen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef Reunity het volgende:
mensen mogen zelf hun geloof kiezen & met de islam is niets mis..
maar je hebt t hier over fundamentalistisch gevaar.. hoe zit t dan met rechts extremisten?
en hoe zit t met andere mogelijke gevaren.. potentiele verkrachters.. pedofielen.. loverboys.. werkloze junks.. etcetera.
WTF?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef Slayage het volgende:
daarnaast zie de post van floris mbt fok reacties die niet kunnen![]()
Wat flauw.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Thorical het volgende:
Dit is dus wat de Boy's vertellen in hun cabareteske voorstelling:
‘Twee moslimextremisten staan te turen op de kaart
en beiden in gedachten wat te plukken aan hun baard
ze willen die Van Gogh vermoorden met zijn grote bek
maar wat is nou in Amsterdam de ideale plek
en één wijst op de kaart
naar de Linaeusstraat
Leg ’m daar maar neer
Leg ’m daar maar neer
Ik zeg het nog één keer
Leg ’m daar maar neer’
‘Ik snap die Mohammed B. ook wel. Het kwam natuurlijk
door de ramadan. Je wordt hartstikke sacherijnig van de
honger. En als je dan als gewone moslim rondfietst door
Amsterdam, met je pistolen en je messen, en je ziet zo’n
weldoorvoede Van Gogh… Ja, dan knapt er iets.’
Etienne:
(Beetje veel paniek) Ho! Stop! Dit gaat helemaal verkeerd!
Mochten er moslims in de zaal zitten, dan wil ik hierbij
mijn excuses aanb…
Ewout:
Ach, Etienne. D’r zitten hier heus geen moslims, die zijn
allemaal de hele dag bezig met het voorbereiden van aanslagen!
Etienne:
(Einde paniek) O, wacht! Ik heb het: wij distantiëren ons volledig
van alle teksten uit ons programma. Ze zijn allemaal
geschreven door Albert Ballast. (…) Als u iets niet bevalt in
dit programma, schiet dan vooral hém dood. Kunnen we
het dan nu alsjeblieft over iets anders hebben?’
En dat er mensen zijn die alles aan 1 kapstokhaakje kunnen hangen. Zodat de rest op de grond mag vallen is van alle tijden, religies en stromingen.
Maar dat Aboutaleb een potje rooibos extra mag zetten is voor mij wel duidelijk.
quote:
dat zei ik niet, ik zei 'met de islam is niets mis'quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef MrVVD het volgende:
[..]
mensen mogen zeker hun geloof kiezen zoals ze dat zelf willen.
of er met de islam iets mis is lijkt mij niet subjectief. turkije, marokko, indonesie, irak, iran, pakistan, saudie arabie, somalie, algerije, etc
volgens jou is er dus niks met deze landen aan de hand en wat er aan de hand is heeft dus niets met de islam te maken?
extreem rechts vind dat je moet aanpassen aan de Nederlandse waarden en normen en dat als je dit niet wilt je maar moet oprotten naar land van afkomst. ook vinden ze dat als je een grote crimineel bent je terug moet. dit is nou extreem rechts in Nederland. lijkt mij niks mis met hun standpunten.
potentiele verkrachters, pedofielen, loverboys, werkloze junks, etc. deze ellendelingen heb je overal. overigens zijn loverboys hoofdzakelijke turken en marokkanen
Zal best, blijft natuurlijk wel achterlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
De islam is niet goed of slecht, de islam is, of je nu wilt of niet.
En terrorisme en moord zijn zaken voor het OM.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. De islam is aanwezig ja. Dan kan het nog een goede of slechte aanwezigheid zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haatzaaierij moet breed aangepakt worden, het is een trend geworden onder meerdere bevolkingsgroepen binnen Nederland, en het schijnt ook te worden geaccepteerd. Immers niet-haatzaaien staat bijna synoniem aan politiek correct zijn. En politiek correct zijn, dat is taboe.
Wat een wijsheid weer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
En terrorisme en moord zijn zaken voor het OM.
Dan twijfel je toch. Als we na 6 jaar Fok!ken niets van je twijfels hebben doen wegnemen moet je bij jezelf te raden gaan of je wel oprecht luistert.quote:Op donderdag 25 januari 2007 04:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enige die kansloos zijn op het moment zijn de verantwoordelijken van de moskee.
Als ik jouw en nog enkele van de fokmoslims hoor lullen ga ik toch langzaam steeds meer twijfelen of er gematigde moslims zijn.
Klopt ja, afgelopen zomer zaten er nog een paar mieren in mijn suikerpotje toen ik koffie ging zetten, de kans dat ik moslims in mijn suikerpotje vind acht ik toch aanzienlijk kleiner, alhoewel ik niks wil uitsluiten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Statistisch gezien hebben we meer last van mieren dan van Moslimterroristen hier in Nederland.
Relativeren jongens, relativeer!²
Hoe kun je twijfels wegnemen als moslims wereldwijd hun uiterste best doen om het tegendeel te bewijzen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan twijfel je toch. Als we na 6 jaar Fok!ken niets van je twijfels hebben doen wegnemen moet je bij jezelf te raden gaan of je wel oprecht luistert.²
Het kan evengoed aan de inhoud van je boodschap liggen. Het zou je toch haast naar wanhoop moeten drijven, zes(!) jaar vruchteloos zendingswerk?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan twijfel je toch. Als we na 6 jaar Fok!ken niets van je twijfels hebben doen wegnemen moet je bij jezelf te raden gaan of je wel oprecht luistert.²
hij wil graag de mohammed b van fok zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:17 schreef damian5700 het volgende:
Het kan evengoed aan de inhoud van je boodschap liggen. Het zou je toch haast naar wanhoop moeten drijven, zes(!) jaar vruchteloos zendingswerk?
Hier had Aboutaleb gewoon gelijk: Dit doet totaal niet ter zakequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Suko het volgende:
'Tolk' eerder bestuurslid As Soena
30-1-2007 De 'tolk' van de As Soenna-moskee, die controversiële uitlatingen deed, was in het verleden bestuurslid van de moskee. De heer Kabli was tussen 1983 en 1988 en van 1999 tot 2000 secretaris van de moskee. Wethouder Aboutaleb wist vorige week al van de oude functie van de man. Toch sprak hij toen over een 'gewone' moskeebezoeker. Aboutaleb zegt in een reactie dat hem niet expliciet werd gevraagd naar het verleden van Kabli. Kabli zei vorige week in een interview met het universiteitsblad Folia dat de cabaretier Ewout Jansen mocht worden 'gedood' vanwege zijn grappen over de islam en moslims/ AT5
Uit onderstaand bericht blijkt dat de 'tolk' de moskee niet meer mag betreden, wat wél het geval was volgens AT5.
Regiokrant rtvnh.nl: AMSTERDAM Het Openbaar Ministerie is een verkennend vooronderzoek begonnen naar de uitlatingen van de 'tolk' van de Assoena-moskee in Amsterdam. Op basis van het vooronderzoek beslist justitie of de zogeheten tolk wel of niet vervolgd zal worden. De man had zich tegenover het universiteitsblad Folia ten onrechte uitgegeven als tolk van de moskee. Hij zei dat studenten-cabaretier Ewout Jansen mocht worden 'doodgemaakt' naar aanleiding van zijn grappen over moslims. Het moskeebestuur neemt afstand van de uitspraken van de man. De man mag de moskee niet meer in.
Jow. Prettig levenquote:Kunt u aan de iman vragen of hij zelf wel eens in het theater is geweest?
Nee, nog nooit. Wij hoeven niet naar het theater. ... Een theater is niets voor een moslim.
is dat sowieso--is dat haram?
Haram, ja.
Theater is haram?
Ja, haram.
Uberhaupt, ook al worden er geen grappen gemaakt?
Haram, ja.... Cinema is haram.
Cinema is haram..Cinema is ook haram?!
... als een moslim geld betaald om drie uur naar de cinema te gaan, dan had hij ook drie uur in de moskee kunnen zijn.Om daar voor god, de machtige te bidden.
Een moslim is theaterquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef gronk het volgende:
Dat interview is trouwens wel leuk. Een paar hoogtepuntjes:
[..]
Jow. Prettig leven
...
een moslim moet sowieso niet naar het theater.
Het theater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |