Nee, maar wel als junkie, hoerenloper, kaaskop, meest klagend volk ter wereld, meest gierig volk ter wereld, etc etc.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt.
M'n zusje is een echt lachebekje. Die lacht werkelijk overal om.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, maar wel als junkie, hoerenloper, kaaskop, meest klagend volk ter wereld, meest gierig volk ter wereld, etc etc.
En we lachen er om!
Ik moet de eerste lachende moslim nog tegenkomen.
Sorry, denk nog altijd dat moslims meer voor moslim worden uitgemaakt dan jij voor kaaskop. En wat betrefd dat 'junkie' en 'hoerenloper' zijn dat de woorden die mensen tegen je zeggen als ze je beter kennen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, maar wel als junkie, hoerenloper, kaaskop, meest klagend volk ter wereld, meest gierig volk ter wereld, etc etc.
En we lachen er om!
Ik moet de eerste lachende moslim nog tegenkomen.
Dit is van een hele andere orde. Dat begrijp jij zelfs zelf wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En we lachen er om!
Eric van den Berg , de schrijver van het Folia-artikel: "Gelul". Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.”quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef Meki het volgende:
23-1-2007 Wethouder Ahmed Aboutaleb vroeg naar aanleiding van het gewraakte interview het moskeebestuur van Assoenna meteen om opheldering. Daaruit kwam naar voren dat de uitspraken de mening van een bezoeker van de moskee waren.
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
In een interview met het studentenblad Folia zei de man dat mensen die grappen over de islam geslagen en gedood mogen worden.
Het gaat om een bezoeker niet om een Moskee
Jij snapt wel dat dit in een rechtbank niet zou volstaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Eric van den Berg , de schrijver van het Folia-artikel: "Gelul". Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.”
waarom is dat anders dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is van een hele andere orde. Dat begrijp jij zelfs zelf wel.
hij heeft een geluidsopname...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij snapt wel dat dit in een rechtbank niet zou volstaan?
Het is zijn woord tegen het zijne. Aangezien de imam ondersteunende getuigen heeft, ben ik geneigd het bestuur te geloven. Jouw tekst geeft alleen maar aan hoe ongeloofwardiger "jouw" mannetjes is.
Ja, en? Ga je voor een stemanalyse pleiten?quote:
Joh, pleur toch eens op met je vooroordelen, NERD.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
waarom is dat anders dan?
wat me opvalt aan moslims als je het hebt over nederlandse vrouwen is dat ze het allemaal hoeren vinden.
Het valt je misschien niet op, maar ik ben vrouw. En ik kan me echt niet druk maken omdat een cabartier roept dat vrouwen KUTHOEREN zijn, ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt. Jij kan dus niet invoelen in lichtgeraakte jongeren als Mohammed B. Over jou worden geen kwetsende en beledigende uitlatingen gedaan. Het kan dus voor een jongere die in het publiek zit tussen Nederlands niet-moslimjongeren bij een show van Ewout Jansen, en die zich telkens moet bewijzen, heel grievend zijn als aan de lopende grapjes worden gemaakt over de liefde die hij of zij volgens Ewout Jansen zou hebben voor verkrachtingen en geiten, terwijl alle niet-moslims naar hem kijken en lacherig doen.
Ik vind het dus niet gek dat een paar van die jongeren verhaal gingen halen bij Ewout. Een enkele een 'grapje'. Oke, maar aan de lopende band? Nee, dat is een haatcampagne.
Jij en ANLF verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De white suprematist/oorlogsstoker Eric van den Berg.
Het is reageert met een t, niet met een d. Stond een interessant artikel in de nieuwe gratis krant over het kofschip. Zeker overheen gelezen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
waarom is dat anders dan?
wat me opvalt aan moslims als je het hebt over nederlandse vrouwen is dat ze het allemaal hoeren vinden.
omdat nederlandse vrouwen de keuze hebben om sex voor het huwelijk te hebben en sex dus net als een gezonde man zien als gezonde ontspanning.
als jij en je vriendjes hollandse dames hoeren noemen dan heb je het over onze zussen, moeders en vriendinnen.
bedenk eens hoe jij reageerd als ik je moeder hoer noem...
Wat, seks voor het huwelijk?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:32 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ach, voor mij is het geen issue. Ik scheld sowieso niet. Ik zou het denk ik algemeen gelegaliseerde prostitutie noemen, als ik toch moest bekennen.![]()
ALNF gebruikt slinkse, extreem-rechtse, tendentieuze en provocerende reacties.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, pleur toch eens op met je vooroordelen, NERD.
Hoeveel moslims heb je gesproken over het onderwerp 'nederlandse vrouwen'. Vast geen één, sukkel.
![]()
Volgens mij is het gewoon een kneus van een jaar of 17 waarvan het brilletje iets te vaak van het neusje is geslagen door Marokkaanse jeugd, ofzo...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ALNF gebruikt slinkse, extreem-rechtse, tendentieuze en provocerende reacties.
Op die manier kan hij zeggen wat hij wil zonder een ban te krijgen.
Beproefde methode die al vele ramadans oud is.
Het is geen hoererij, zoals ALF mij in de mond wil leggen. Het is echter wel immoreel en verkeerd. Ik hang er verder geen label aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat, seks voor het huwelijk?
Voor een christen geldt dit overigens net zo hard.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is geen hoererij, zoals ALF mij in de mond wil leggen. Het is echter wel immoreel en verkeerd. Ik hang er verder geen label aan.
Da's dan je mening. Veel mensen zijn er vrijer in dat is niks verkeerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is geen hoererij, zoals ALF mij in de mond wil leggen. Het is echter wel immoreel en verkeerd. Ik hang er verder geen label aan.
nee, hoor, er zijn opnames gemaakt, schatteke, helaas, couscaasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij snapt wel dat dit in een rechtbank niet zou volstaan?
Het is zijn woord tegen het zijne. Aangezien de imam ondersteunende getuigen heeft, ben ik geneigd het bestuur te geloven. Jouw tekst geeft alleen maar aan hoe ongeloofwardiger "jouw" mannetjes is.
Klopt. Het is niet mijn ding. Maar als mensen het doen, hou ik ze niet tegen. Het is hun leven. Ik geef er sowieso weinig denktijd aan. Het zijn echter vaker moslimbashers en Islamhaters die mij vereenzelvigen met scheldende pubers en mij het woord "hoer" in de mond leggen, terwijl ik dat word nooit gebruik in een gesprek of wat dan ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor een christen geldt dit overigens net zo hard.
Ik denk dat het binnen de meeste geloven zo is.
Dan is dus iedere ongelovige immoreel. Ik ben niet van plan ooit te trouwen. Ik ben wel van plan voor altijd bij mijn vriend te blijven. En ik geloof er heilig in dat hij mijn laatste man zal zijn (behalve dat hij ook mijn eerste was). Nou moet jij mij toch eens vertellen, waarom ik minder immoreel of minder verkeerd zou zijn, als ik dat papiertje op het stadskantoor zou gaan halen. Pure nieuwsgierigheid trouwens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het hebben van zelfkritiek is ieder gemiddeld mens vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef Frasier het volgende:
Die gasten tillen weer is veel te zwaar aan hun geloof. Zelfkritiek is de gemiddelde Moslim ook vreemd blijkt keer op keer.
Huilies. Je hele leven wijden aan een of andere pedofiele profeet.
Moslims blinken er in uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het hebben van zelfkritiek is ieder gemiddeld mens vreemd.
jij bent zeker een van die typische breezah meiden die zich ooit heeft laten palen door een moslim.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een kneus van een jaar of 17 waarvan het brilletje iets te vaak van het neusje is geslagen door Marokkaanse jeugd, ofzo...
Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jij bent zeker een van die typische breezah meiden die zich ooit heeft laten palen door een moslim.
een paar jaar later wanneer je er achter komt dat je keihard gebruikt bent heb je twee keuzes:
1) je accepteerd het feit dat je flink gebruikt bent, dat je een soort van gebruiksvoorwerp bent en niet al te snugger.
2) je snapt dat je een domme breezah bent maar dat je dat kleine beetje eigenwaarde wat je hebt niet wil verliezen door toe te geven dat je gebruikt bent.
je neemt het telkens op voor de mensen die je misbruikt hebben zodat mensen denken dat je niet beter weet en een eigenlijk zielig bent.
(een soort van bewust helsinki syndroom)
welke is het![]()
haar post over mij ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op.![]()
Wat is de relevantie om een criminele afrekening zoals het Theo van G. verhaal hier bij te betrekken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee laten we dit vooral niet serieus nemen
[afbeelding]
Er zijn zes dingen die expliciet en keihard verboden zijn:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan is dus iedere ongelovige immoreel. Ik ben niet van plan ooit te trouwen. Ik ben wel van plan voor altijd bij mijn vriend te blijven. En ik geloof er heilig in dat hij mijn laatste man zal zijn (behalve dat hij ook mijn eerste was). Nou moet jij mij toch eens vertellen, waarom ik minder immoreel of minder verkeerd zou zijn, als ik dat papiertje op het stadskantoor zou gaan halen. Pure nieuwsgierigheid trouwens.
Crimineel? Ik denk dat deze moord op basis van religieus gedachtegoed is gepleegd. Remember het mes met het briefje in de buik van Van Gogh? Ik vond hem ook een schreeuwer, maar ga het niet 'downsizen' tot een criminele daad. Het is gewoon puur terrorisme.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is de relevantie om een criminele afrekening zoals het Theo van G. verhaal hier bij te betrekken?²
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jij bent zeker een van die typische breezah meiden die zich ooit heeft laten palen door een moslim.
een paar jaar later wanneer je er achter komt dat je keihard gebruikt bent heb je twee keuzes:
1) je accepteerd het feit dat je flink gebruikt bent, dat je een soort van gebruiksvoorwerp bent en niet al te snugger.
2) je snapt dat je een domme breezah bent maar dat je dat kleine beetje eigenwaarde wat je hebt niet wil verliezen door toe te geven dat je gebruikt bent.
je neemt het telkens op voor de mensen die je misbruikt hebben zodat mensen denken dat je niet beter weet en een eigenlijk zielig bent.
(een soort van bewust helsinki syndroom)
welke is het![]()
He, godver!quote:
Ik ben geen slaaf van zelfzuchtige verlangens. Ik hou van mijn vriend, en hij van mij. Het huwelijk zou daar geen verandering in brengen. Je geeft dus eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Geeft ook niet, het is zwaar off-topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Er zijn zes dingen die expliciet en keihard verboden zijn:
Alcohol, gokken, overspel, rente-leningen of winst uit rente, het overtreden van de spijswetten en premaritale seks. Het doel van deze regels is om te voorkomen dat mensen slaaf worden van schreeuwende en zelfzuchtige verlangens en te voorkomen dat deze dingen de maatschappij beschadigen door de familie-eenheid te breken. Er zullen dus duidelijke grenzen gesteld moeten worden.
Seks mag niet misbruikt worden. Het huwelijk is de institutie die God bevolen heeft voor de mensheid om seks te bedrijven.
ja meerdere.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He, godver!
Geen van beiden natuurlijk, kneus! Tot nog toe heb ik wat betrefd mannen altijd de touwtjes in handen gehad, of ze nu blank, zwart, getint of geel waren.
Nogmaals, heb jij het ooit met een moslim-man over nederlandse vrouwen gehad?
Moeten we dit serieus nemen? In dit land is vrijheid het hoogste goed dat we hebben. Laten we dat alsjeblieft zo houden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is de vraag hoe lang dit soort moslim-dingen nog door kunnen gaan. Nu is het weer een cabaratier, dan weer cartoons. Hirschi Ali is weg-gedreigd en van Gogh is dood. Het zijn reeksen incidenten die de samenleving ontwrichten en gevaarlijk veranderen. De Moslims zijn door hun bedreigingen een serieus machtsblok. Dreigen is de basis van macht en macht is hetgene dat ze naar zich toetrekken.
Ik ben blij dat extreem-rechts een weerwoord biedt, maar het is vooral jammer dat linkse gevestigde partijen niet een verbod op religie proberen af te kondigen.
Societies need boundaries. Het gaat niet om het individu (jij bijv toevallig), maar de samenleving als geheel. Het huwelijk is niet alleen iets persoonlijks tussen twee mensen maar ook een sociale en bindende "contract" naar de samenleving toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben geen slaaf van zelfzuchtige verlangens. Ik hou van mijn vriend, en hij van mij. Het huwelijk zou daar geen verandering in brengen. Je geeft dus eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Geeft ook niet, het is zwaar off-topic.
Ok, thanks voor je uitlegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Societies need boundaries. Het gaat niet om het individu (jij bijv toevallig), maar de samenleving als geheel. Het huwelijk is niet alleen iets persoonlijks tussen twee mensen maar ook een sociale en bindende "contract" naar de samenleving toe.
Stel jij hebt een moslimstel die net als jij van elkaar houden en in het leven staan. Zonder huwelijk. De ene partner gaat vreemd. Hoe kan dan bepaald worden dat hij of zij overspel pleegt als er geen gelegaliseerd status aan verbonden is? Met andere worden, deze set of rules zijn er om afbraak of anarchie in de maatschappij tegen te gaan. Je hebt niet alleen een verplichting tegenover God, maar ook een verplichting tegenover de maatschappij. Of beter gezegd de verplichting tegenover God is tegelijkertijd een verplicht tegenover de maatschappij.
Ik wel. Ik had een collega, een Pakistaanse of Indiase Moslim en hij had een Nederlandse vriendin. Hij liep altijd te klagen dat zijn vriendin frigide was, erg beledigend allemaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He, godver!
Geen van beiden natuurlijk, kneus! Tot nog toe heb ik wat betrefd mannen altijd de touwtjes in handen gehad, of ze nu blank, zwart, getint of geel waren.
Nogmaals, heb jij het ooit met een moslim-man over nederlandse vrouwen gehad?
Ben je nu nog niet van die penisobsessie af?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik wel. Ik had een collega, een Pakistaanse of Indiase Moslim en hij had een Nederlandse vriendin. Hij liep altijd te klagen dat zijn vriendin frigide was, erg beledigend allemaal.
Maar meestal scheppen kleurlingen dat ze zo hot zijn in bed terwijl ze vaak sneller klaarkomen dan een Nederlandse man. Zweedse vrouwen worden ook altijd frigide genoemd, maar dat is meer om de vroegtijdige zaadlzing van Marokanen en Turken te verhullen.
Een vroegtijdige zaadlozing is de oorzaak van criminaliteit en terrorisme.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet van die penisobsessie af?
penislengte en etnische komaf
U heeft een diepgaand wetenschappelijk onderzoek gehouden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik wel. Ik had een collega, een Pakistaanse of Indiase Moslim en hij had een Nederlandse vriendin. Hij liep altijd te klagen dat zijn vriendin frigide was, erg beledigend allemaal.
Maar meestal scheppen kleurlingen dat ze zo hot zijn in bed terwijl ze vaak sneller klaarkomen dan een Nederlandse man. Zweedse vrouwen worden ook altijd frigide genoemd, maar dat is meer om de vroegtijdige zaadlozing van Marokanen en Turken te verhullen.
Vooral diepgaand ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
U heeft een diepgaand wetenschappelijk onderzoek gehouden?![]()
Nee, maar het zou wel eens onderwerp van onderzoek moeten worden. Zaadlozingen houden verband met de hartslag, en de hartslag en bloedsomloop van bijv. Zweden is de laagste ter wereld. Dat is wel wetenschappelijk onderzocht. De moslims hebben een veel hogere hartslag en dus sneller een stijve en bijbehorende zaadlozing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
U heeft een diepgaand wetenschappelijk onderzoek gehouden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |