Ik benadruk dat dit geen reltopic of allochtoon-bash-topic moet worden, maar een poging vast te stellen of er werkelijke verschillen zijn.quote:De gemiddelde penislengte is 16 of 16,5 cm. Maar de modus (de grootste groep binnen een verzameling met identieke kenmerken) is 15 cm. Dat verschil is nipt in het voordeel voor de afdeling met een lul van 15 cm boven die van de groep met een lul van 16 cm.
Interessanter is het om penislengte en etnische komaf met elkaar te vergelijken. Ze zeggen dat de penissen (net als de schoenmaat) van Zuid-Europeanen gemiddeld iets kleiner zijn. Wie weet daar gegevens over?
Ik als zuivelprodukt ook niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:45 schreef Burakius het volgende:
Ik heb als Turk niets te klagen (h)
Ik zou me er ook niet echt beledigd door voelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:16 schreef teh_m0nkey het volgende:
Dat niet-blanken een grotere lul zouden hebben is toch alleen maar positieve discriminatie?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Den_Dead_Kennedys distantieert zich van iedere vorm van racisme.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Frankrijk, Belgie en Groot-Brittanië zijn verklaard tot Dar-al-Harb inmiddels door Egypte. Dat betekent dat de Moslims eerst landen gaan onderwerpen.
Daarom stemmen mensen Wilders
Je ziet extreem-rechts groeien, en terecht. Hoewel ik een vrij linkse PvdA-er was heb ik mijn conclusies inmiddels getrokken en weet ik dat vechten de enige oplossing wordt. Heel hypocriet om mijn politieke roots te laten varen, maar wel heel realistisch.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Verder roepen Moslims nu eenmaal woede op in mensen, niet alleen bij mij maar bij 54 % van de jongeren. Juist door het feit dat je niets mag zeggen over Moslims is erg frustrerend en dit zal op den duur tot oorlog leiden.
Mensen gaan zich erdoor afreageren en andere manieren zoeken om het te wreken.
Je bent echt uit op vredequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
In de OP heb ik al aangegeven dat ik niet wil zeuren over het sluiten van het topic.
Wel wil ik weten of ik kritiek mag hebben op de Moslims. Waarom zijn bepaalde mods zo bang dat er iets verkeerds wordt gezegd over Moslims? Niet iedereen op FOK! is een hersenloze basher van het één of ander. Er is een serieuze maatschappelijke verandering gaande in de westerse wereld. De moslims tarten onze kernwaarden. Je ziet aan de andere kant een tegenreactie van extreem-rechts. Hoe sneller iedereen reageert op de idioterie van de Moslims hoe veiliger ik mij voel in Nederland. Veel mensen (waaronder sommige mods hier) zien echter het gevaar van de Moslims niet.
Maar ik heb niet de illusie dat er iets veranderd, het zal uiteindelijk allemaal wel op bloedvergieten neerkomen. Ik denk dat ik niet raar praat als ik zeg dat zich de contouren van een burgeroorlog zich aftekenen.
Vraag aan de mods is: mogen we aub moslims bekritiseren.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar weet je iets over anderen van je volk? Er zijn dus ook blanke Nederlanders die uitschieters naar beneden, naar 12 of 13 cm hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:45 schreef Burakius het volgende:
Ik heb als Turk niets te klagen (h)
Nou euh Magnet, je bent voor mij een misselijk mannetje om mij als racist af te schilderen op basis van dit. Ik ben links-liberaal hoewel ik niet alle standpunten van links volg. Ik geloof ook niet dat Moslims links zijn, Moslims zijn overwegend conservatief.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het zou trouwens wel je eerste topic worden waar je dat gaat lukken.
[..]
[..]
[..]
Je bent echt uit op vrede
No zo een grootgeschapen Turk hierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar weet je iets over anderen van je volk? Er zijn dus ook blanke Nederlanders die uitschieters naar beneden, naar 12 of 13 cm hebben.
Maar ik wil weten of Spanjaarden, Italianen Grieken en ook Turken (hoewel we daar weinig openheid over sex van mogen verwachten denk ik) een kleinere hebben dan Nederlanders, Britten en Zweden.
Heyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nou euh Magnet, je bent voor mij een misselijk mannetje om mij als racist af te schilderen op basis van dit. Ik ben links-liberaal hoewel ik niet alle standpunten van links volg. Ik geloof ook niet dat Moslims links zijn, Moslims zijn overwegend conservatief.
Verder ben ik niet voor oorlog of zo, ik neem verschijnselen waar in de maatschappij. Ik zie dat er Islamisering is en ik vraag me af wat het betekent.
Het zal idd erg opvallend zijn wanneer jij als Turk zijnde zou verkondigen dat Nederlanders een grotere lul zouden hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
No zo een grootgeschapen Turk hier
Een vriendin met wie ik wel eens vrij vertelde mij dat van de vele vriendjes die zij heeft gehad de Nederlandse gedeelte kleiner geschapen zijn, ik heb geen reden om die slettebak niet te geloven
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Homo's zijn echt raar. In de voetballerij worden ze ook niet geaccepteerd. Gelukkig.
Ik kan me niet voorstellen dat er één tijdens het douchen bij ons de kleedkamer zou komen meedouchen. Daar houd niemand van. En om nu een aparte douche te maken.
Vooral bij veel amateurclubs hoor je veel anti-homo geluiden en dat is maar goed ook.
Het is wel etnisch te verklaren, Italianen heb ik wel eens gelezen hebben naar verhouding kleinere voeten. Ook zijn ze kleiner van gestalte.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:16 schreef Pracissor het volgende:
Overigens is dit net zo'n zinloze discussie als verschillende IQ tussen verschillende bevolkingsgroepen, de verschillen zijn zo goed als nooit raciaal te verklaren, maar wel d.m.v. externe factoren als voeding.
Tja, misschien dat juist dankzij onze geredschap wij dan niet zo "preuts" zijn om er voor uit te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het zal idd erg opvallend zijn wanneer jij als Turk zijnde zou verkondigen dat Nederlanders een grotere lul zouden hebben.![]()
Het feit alleen dat de 2 Turken in dit topic hun 'grootgeschapenheid' zo moeten benadrukken, doet mij de werkelijke penismaat van jullie 'soort' wat nadeliger vermoeden.![]()
(Turken zijn een mengeling van west/centraal-aziatische (mongloide) en europese volkeren, dit zou een grote penismaat statistisch gezien niet kunnen verklaren)
Verdiep je eens in psychologie, dan zou je leren over projectie, ontkenning en meer van dat soort zaken, heel leerzaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Tja, misschien dat juist dankzij onze geredschap wij dan niet zo "preuts" zijn om er voor uit te komen![]()
Vind het eigenlijk veel intressanter om te weten waarom TS met zo een topic komtMeestal loopt ie Islamieten te bashen en opeens vertoont hij intresse in hun penissen
![]()
No shit Sherlock?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Verdiep je eens in psychologie, dan zou je leren over projectie, ontkenning en meer van dat soort zaken, heel leerzaam.![]()
TS is een op moslim geobsedeerde dwaas, dat jij serieus hier gaat verkondigen dat jij en andere Turken een grote penis hebben geeft het topic niet veel meerwaarde.![]()
Het probleem is dus, dat je serieus was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
No shit Sherlock?
Wat had je dan verwacht? een serieuse reply?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |