Je kunt ook onzinnige opmerkingen verwijderen, maar laat de serieuze passage's tenminste staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Nou, we houden het even in de gaten.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Je kunt ook onzinnige opmerkingen verwijderen, maar laat de serieuze passage's tenminste staan.
Gelukkig ben jij niet bekrompen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Alles wat moslim of Islam aan iemand is, is in mijn ogen slecht of onzin.
Waarbij eerwraak en zelfmoordaanslagen vallen onder slecht
en hoofddoekjes, halal enz vallen onder onzin.
Dan kun je daar wel allemaal respect voor gaan hebben, maar het gaat onderhand ten koste van onze vrijheid.
Het is pure noodzaak om het gedrag van moslims aan de kaak te stellen. Anders word je als Nederland onder de voet gelopen.
De Islam heeft niets positiefs te bieden en als wij ons niet verzetten tegen de Islam dan nemen zij ons land over met hun bekrompen normen en waarden (die krijg je er gratis bij).
Het is goed dat mensen als jou in de minderheid zijn en over het algemeen in het leven spoedig sterven aan een kwaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Dan kun je daar wel allemaal respect voor gaan hebben, maar het gaat onderhand ten koste van onze vrijheid.
Het is pure noodzaak om het gedrag van moslims aan de kaak te stellen. Anders word je als Nederland onder de voet gelopen.
De Islam heeft niets positiefs te bieden en als wij ons niet verzetten tegen de Islam dan nemen zij ons land over met hun bekrompen normen en waarden (die krijg je er gratis bij).
pardon?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is goed dat mensen als jou in de minderheid zijn en over het algemeen in het leven spoedig sterven aan een kwaal.
Jouw post dekt al aardig de lading van mijn argument. Lekker makkelijk maak je het voor me, dat wel.quote:
BasEnAad bashen is wel toegestaan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, we balanceren nu al op het randje.
Ik mod in het algemeen. Niet specifiek een persoon. Zie nergens: Moderator-BasEnAad staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
BasEnAad bashen is wel toegestaan?
Ik bedoel niet jouw reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mod in het algemeen. Niet specifiek een persoon. Zie nergens: Moderator-BasEnAad staan.
Ik ben blij dat jullie tenminste in de gaten hebben wat er speelt. Jullie zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Klopt, vooral op de FP houden ze er vanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
qua moslimbashen is fok zó extreem hypocriet he. al enorm snel zitten de mods erbovenop op te voorkomen dat arme moslims gekwetst worden. maar amerikanen mag je echt voor álles uitmaken.
Beticht je nou specifiek mensen van dit gedrag of ben je gewoon beetje aan het jammeren?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef HeatWave het volgende:
idd, amerikanen zijn ALLEMAAL dik dom en lelijk, en dat is geen enkel probleem, maar moslims beledigen en oooeeeee, wat erg.....
Scheve, dubbele en achterlijke moraal..
Ik constateer gewoon. Je mag Amerikanen over 1 kam scheren, ze zijn allemaal slaafjes van Bush, hebben geen idee waar europa ligt, zijn moddervet, dom etc..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Beticht je nou specifiek mensen van dit gedrag of ben je gewoon beetje aan het jammeren?
Of zijn alle mensen die de makkelijke 'we mottuh onseh kultuur verdediguh' argumenten afdoen als populistisch gereutel ook meteen amerikabashers?
Ten eerste snap ik niet precies wat dat heeft temaken met boze rentehatende moslims of het openen van topics over boze rentehatende moslims.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik constateer gewoon. Je mag Amerikanen over 1 kam scheren, ze zijn allemaal slaafjes van Bush, hebben geen idee waar europa ligt, zijn moddervet, dom etc..
maar iets zeggen dat moslims allemaal in sprookjes geloven is dan echt TE erg...
Waar zit nou meer waarheid in?
Een tijd geleden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ten eerste snap ik niet precies wat dat heeft temaken met boze rentehatende moslims of het openen van topics over boze rentehatende moslims.
Daarnaast heb ik zelf niet echt het gevoel dat dit zo extreem is als hoe jij het afschilderd. Het is al weer een aardige tijd geleden (behalve op de frontpage) dat ik een amerikabash topic ben tegengekomen. Daarnaast doe je het voorkomen alsof de 2 meningen een tegenstelling zijn. Ik ben het eens met beide stellingen maar dan wel hevig genuanceerd vergeleken met hoe jij het stelt. Ben ik nu een soort van uitzondering? Ik denk het niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
Amerikanen
Import amerikanen die Amerika aanbidden![]()
En hoe wordt er hierop gereageerd door mods en ander volk.... niet! Moet je is over Moslims proberen, dan krijg je flink gezeik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Amerika is kut.
Haha. Dan ben je kleuters als pizzakoppo aan het quoten. Misschien moet je eens wat vaker naar de leeftijd kijken van de persoon waar je mee in discussie gaat. Scheelt een hoop ergernisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een tijd geleden?![]()
Kom is meer op dit forum dan, in het eerste topic dat over Amerika gaat dat ik zie komen zulke reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
En hoe wordt er hierop gereageerd door mods en ander volk.... niet! Moet je is over Moslims proberen, dan krijg je flink gezeik.![]()
Het gaat er toch niet over wie het zegt, maar wat ermee gedaan wordt? Als je over moslims begint krijg je gezeik en als je over Amerikanen begint is er niks aan het handje. Dat is het verschil en volgens mij ook hetgeen dat HeatWave duidelijk probeerde te maken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Dan ben je kleuters als pizzakoppo aan het quoten. Misschien moet je eens wat vaker naar de leeftijd kijken van de persoon waar je mee in discussie gaat. Scheelt een hoop ergernis
Ben ik nou gek of is heatwave zelf een mod?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet over wie het zegt, maar wat ermee gedaan wordt? Als je over moslims begint krijg je gezeik en als je over Amerikanen begint is er niks aan het handje. Dat is het verschil en volgens mij ook hetgeen dat HeatWave duidelijk probeerde te maken.
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is heatwave zelf een mod?
Genoeg andere subfora waar moslimbash en blijkbaar dus ook amerikabash topics te vinden zijn. Waar ben jij dan een modje? CUL?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
maar ik ben geen POL of NWS mod.
Oh gaan we nu zielig huilen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef HeatWave het volgende:
idd, amerikanen zijn ALLEMAAL dik dom en lelijk, en dat is geen enkel probleem, maar moslims beledigen en oooeeeee, wat erg.....
Scheve, dubbele en achterlijke moraal..
In de OP heb ik al aangegeven dat ik niet wil zeuren over het sluiten van het topic.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:57 schreef Klonk het volgende:
Hier het modje van het slotje, mischien was het beter geweest als je je even in FB van GC had gemeld in plaats van een boehoehoe het is niet eerlijk topic te openen in KLB
Maar goed dat had in dit geval niets uitgemaakt, je OP is zo zwart/wit, daar was echt niets mee te doen, een OP die een ander volk of ander geloof op dezelfde manier had afgeschilderd was door mij even hard dicht geknald.
We leven met z'n allen ook maar op een kleine rots ergens in de ruimte en een beetje normaal met elkaar omgaan kan geen kwaad, en of dat nu op een forum of in het dagelijkse leven is, maakt mij niets uit.
Je mag alles en iedereen bekritiseren, zolang dit maar op een beschaafde manier gebeurd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
In de OP heb ik al aangegeven dat ik niet wil zeuren over het sluiten van het topic.
Wel wil ik weten of ik kritiek mag hebben op de Moslims. Waarom zijn bepaalde mods zo bang dat er iets verkeerds wordt gezegd over Moslims? Niet iedereen op FOK! is een hersenloze basher van het één of ander. Er is een serieuze maatschappelijke verandering gaande in de westerse wereld. De moslims tarten onze kernwaarden. Je ziet aan de andere kant een tegenreactie van extreem-rechts. Hoe sneller iedereen reageert op de idioterie van de Moslims hoe veiliger ik mij voel in Nederland. Veel mensen (waaronder sommige mods hier) zien echter het gevaar van de Moslims niet.
Maar ik heb niet de illusie dat er iets veranderd, het zal uiteindelijk allemaal wel op bloedvergieten neerkomen. Ik denk dat ik niet raar praat als ik zeg dat zich de contouren van een burgeroorlog zich aftekenen.
Vraag aan de mods is: mogen we aub moslims bekritiseren.
Nou nou, een beetje meer respect kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Dan ben je kleuters als pizzakoppo aan het quoten. Misschien moet je eens wat vaker naar de leeftijd kijken van de persoon waar je mee in discussie gaat. Scheelt een hoop ergernis
Goed idee. Begin jij maar door je te gedragen naar je leeftijd en niet als een chemisch fabriekje je basisschoolvriendjes na te praten als het gaat over grotemensenonderwerpen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou nou, een beetje meer respect kan geen kwaad.
En toch vind ik dat veel dingen te snel als gebash worden afgedaan. Kritiek is gezond en in veel gevallen gerechtvaardigd, naar elke partij toe.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef Oldbie het volgende:
moslim bashen staat in lijn met christen bashen
Niet goed in mijn ogen!!!
Natuurlijk heb je in ieder geloof fundamentalisten en radicalen maar zoals het hier op Fok wordt gebracht zie ik meer atheist fundamentalisten en radicalen.
Ieder zijn geloof (of niet) maar ik heb echt een hekel aan gebash. Er zijn meer goede moslims / christenen dan de niet goede.
Mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En toch vind ik dat veel dingen te snel als gebash worden afgedaan. Kritiek is gezond en in veel gevallen gerechtvaardigd, naar elke partij toe.
Als je het maar goed onderbouwt (geen domme one-liners er tegenaan gooien dus) en ook de discussie wilt aangaan.
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En toch vind ik dat veel dingen te snel als gebash worden afgedaan. Kritiek is gezond en in veel gevallen gerechtvaardigd, naar elke partij toe.
Als je het maar goed onderbouwt (geen domme one-liners er tegenaan gooien dus) en ook de discussie wilt aangaan.
Wat een vijandigheid zeg, je voelt je toch niet beledigt door iemand op internet hé knul?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Goed idee. Begin jij maar door je te gedragen naar je leeftijd en niet als een chemisch fabriekje je basisschoolvriendjes na te praten als het gaat over grotemensenonderwerpen.![]()
Nou Amerika is een land, en moslim hmmz ik ken geen land die zo heetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
[..]
En hoe wordt er hierop gereageerd door mods en ander volk.... niet! Moet je is over Moslims proberen, dan krijg je flink gezeik.![]()
En dat wordt getolereerd. Zelfs in topictitels. Moet je eens kijken hoe enorm snel je geband wordt als je het woord moslimvarken constant gebruikt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef Oldbie het volgende:
Alleen termen als "gristenhonden moeten allemaal dood" e.d. komen langs.
lol, aan jouw zin te lezen ben jij ook niet bepaald volwassenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Goed idee. Begin jij maar door je te gedragen naar je leeftijd en niet als een chemisch fabriekje je basisschoolvriendjes na te praten als het gaat over grotemensenonderwerpen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |