Pssst.... Hey, lidmaatschap van een criminele organisatie is wel illegaal. Bel 0900-8844 of Meld Misdaad Anoniemquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dat is dus niet illegaal. Toch voel ik me er onprettig bij. Het is ahw ongewenst. Net nu men vastgesteld heeft dat van de jongeren 54 % een hekel heeft aan Moslims moet ik erachter komen dat de buurman wel één van de meest vrome Jankstraal-moslims van half de stad is.
Godverdomme waarom heb ik dat nu.
Wie weet meer over Moslimbestuurders? ZIjn ze erg religieus en zijn het allemaal terroristen, jihadisten of salafisten? En wanneer gaat Wilders ten strijde trekken tegen het hele Moslimgebeuren?
Ik wacht met spanning.
en neem wat koekjes mee. Staat wel zo netjes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:28 schreef SpecialK het volgende:
Ga een langs voor een kopje koffie en kom er achter zou ik zeggen.
Ik zeg FREEDOM OF SPEECH. Maar ik houd het netjes anders knikkeren jullie me er weer af natuurlijk. Ik ben ook niet gek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond. TS: Hou je het netjes? Meestal lukt dat bij jou niet.
Dat dit nog open isquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond. TS: Hou je het netjes? Meestal lukt dat bij jou niet.
Vrijheid van meningsuiting.quote:
Hoi Bio,quote:
Jongeren hebben ook een hekel aan klusjes doen zoals de vuilnis buiten zetten enzo. What's your point?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Verder roepen Moslims nu eenmaal woede op in mensen, niet alleen bij mij maar bij 54 % van de jongeren.
...
balen voor jequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Mijn vader zit ook in het kerkbestuur.![]()
Nou, doe eens een gok.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
dat krijg je als mensen niets te doen hebben, gaan ze klagen om niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dat is dus niet illegaal. Toch voel ik me er onprettig bij. Het is ahw ongewenst. Net nu men vastgesteld heeft dat van de jongeren 54 % een hekel heeft aan Moslims moet ik erachter komen dat de buurman wel één van de meest vrome Jankstraal-moslims van half de stad is.
Wie weet meer over Moslimbestuurders? ZIjn ze erg religieus en zijn het allemaal terroristen, jihadisten of salafisten? En wanneer gaat Wilders ten strijde trekken tegen het hele Moslimgebeuren?
Ik wacht met spanning.
met een fietspomp?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef oorsmeer het volgende:
wel ff zorgen dat je opzij stapt als ie zichzelf naast je opblaast
Als je echt zo denkt, dan heb je een probleem... Met jezelf. Je bent bang voor je eigen spoken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wacht met spanning.
Vraag komt op: weet de buurman dat al?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef enno het volgende:
Of je wordt racist
O nee, te laat, je bent het al.
ja, die Stalin was me er eentje. 3 tot 60 miljoen doden op zijn geweten, daar kan de gemiddelde terrorist alleen maar met gepaste eerbied naar opkijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Toch zijn het mensen die de taal van het volk spraken zoals Stalin die het ver schopten. Hoewel ik geen communist ben ben ik wel fan van de recht-voor-zijn-raap mentaliteit zoals volksjongens dat deden.
nee niks, ontken het maar niet! god zal jou wel straffen met je heidense geloofquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Hakmet het volgende:
Ik ben zelf moslim en ik heb veel nederlandse vrienden die dat kunnen respecteren.
Waarom kunnen de mensen hier dat niet?
Waarom moeten jullie gelijk gaan denken dat elke moslim geradicaliseerd is?
HEEY HEEEY HEEEEEEY !!! ff dimmen met je 'quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Hakmet het volgende:
Ik ben zelf moslim en ik heb veel nederlandse vrienden die dat kunnen respecteren.
Ik denk omdat een boel mensen hier afkeer hebben van geloof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Hakmet het volgende:
sla het gemiddelde foktopic er eens op na, sufkut.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
HEEY HEEEY HEEEEEEY !!! ff dimmen met je '' dat doen wij niet in dit land
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nee niks, ontken het maar niet! god zal jou wel straffen met je heidense geloof![]()
bruintje!!quote:
word.quote:
Jah hèhèquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Dagelijks op bid-tijden je speakers vol opendraaien met hardcoreneandernazi muziek. Dan gaat hij zo verhuizen, of hij gaat je jihadden... In beide gevallen ben je in ieder geval van het probleem af.
De meesten nemen maar het zekere voor het onzekere. En terecht. Als moslims daar problemen mee hebben zullen zelf er voor moeten zorgen dat er geen rare imams prediken en/of terroristen hun gedachtegoed niet kunnen propageren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Hakmet het volgende:
Christenen staan erom bekend een gewelddadig verleden te hebben, maar daar hoor ik je niet over.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
De meesten nemen maar het zekere voor het onzekere. En terecht. Als moslims daar problemen mee hebben zullen zelf er voor moeten zorgen dat er geen rare imams prediken en/of terroristen hun gedachtegoed niet kunnen propageren.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef saban het volgende:
* saban zit ook in het bestuur van een Turks moskee.
Als je serieus uit wilt leggen waar je bang voor bent wil ik je er best mee helpen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sla het gemiddelde foktopic er eens op na, sufkut.
met je misselijke "dat doen we niet in dit land"
speciaal voor jou:![]()
![]()
quote:
Is ten strengste verboden. Een geloof ten strijde gaan.quote:En wanneer gaat Wilders ten strijde trekken tegen het hele Moslimgebeuren?
Sarcast.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef star_gazer het volgende:
De Islam bestaat uit lauter liefde, respecet en ontwikkeling. Er wordt altijd met beleid onderhandeld en zij die het met hen oneens zijn worden in hun waarde gelaten. Geweld wordt door hen nimmer gebruikt, aangezien de islam en zeer tolerant, vooruitstrevend en vredelievende religie is. Gelijkwaardigheid van man en vrouw en vrijheid van meningsuiting staan in de islamtische staten dan ook hoog in het vaandel.
nohhhh meteen afvoerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Mijn vader zit ook in het kerkbestuur.![]()
Huilen dan, ik wil godverdomme tranen zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wacht met spanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |