Pssst.... Hey, lidmaatschap van een criminele organisatie is wel illegaal. Bel 0900-8844 of Meld Misdaad Anoniemquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dat is dus niet illegaal. Toch voel ik me er onprettig bij. Het is ahw ongewenst. Net nu men vastgesteld heeft dat van de jongeren 54 % een hekel heeft aan Moslims moet ik erachter komen dat de buurman wel één van de meest vrome Jankstraal-moslims van half de stad is.
Godverdomme waarom heb ik dat nu.
Wie weet meer over Moslimbestuurders? ZIjn ze erg religieus en zijn het allemaal terroristen, jihadisten of salafisten? En wanneer gaat Wilders ten strijde trekken tegen het hele Moslimgebeuren?
Ik wacht met spanning.
en neem wat koekjes mee. Staat wel zo netjes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:28 schreef SpecialK het volgende:
Ga een langs voor een kopje koffie en kom er achter zou ik zeggen.
Ik zeg FREEDOM OF SPEECH. Maar ik houd het netjes anders knikkeren jullie me er weer af natuurlijk. Ik ben ook niet gek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond. TS: Hou je het netjes? Meestal lukt dat bij jou niet.
Dat dit nog open isquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond. TS: Hou je het netjes? Meestal lukt dat bij jou niet.
Vrijheid van meningsuiting.quote:
Hoi Bio,quote:
Jongeren hebben ook een hekel aan klusjes doen zoals de vuilnis buiten zetten enzo. What's your point?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Verder roepen Moslims nu eenmaal woede op in mensen, niet alleen bij mij maar bij 54 % van de jongeren.
...
balen voor jequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Mijn vader zit ook in het kerkbestuur.![]()
Nou, doe eens een gok.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
dat krijg je als mensen niets te doen hebben, gaan ze klagen om niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dat is dus niet illegaal. Toch voel ik me er onprettig bij. Het is ahw ongewenst. Net nu men vastgesteld heeft dat van de jongeren 54 % een hekel heeft aan Moslims moet ik erachter komen dat de buurman wel één van de meest vrome Jankstraal-moslims van half de stad is.
Wie weet meer over Moslimbestuurders? ZIjn ze erg religieus en zijn het allemaal terroristen, jihadisten of salafisten? En wanneer gaat Wilders ten strijde trekken tegen het hele Moslimgebeuren?
Ik wacht met spanning.
met een fietspomp?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef oorsmeer het volgende:
wel ff zorgen dat je opzij stapt als ie zichzelf naast je opblaast
Als je echt zo denkt, dan heb je een probleem... Met jezelf. Je bent bang voor je eigen spoken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wacht met spanning.
Vraag komt op: weet de buurman dat al?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef enno het volgende:
Of je wordt racist
O nee, te laat, je bent het al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |