his gal was Red Hotquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef schaap001 het volgende:
Robert Gordon!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef ranja het volgende:
ligt Link Wray teveel voor de hand?
Die mocht ik in maart nog live aanschouwen in Cardiff, het is hem nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef belsen het volgende:
Ik heb geen idee hoe ie eruit ziet, maar ik gok op Shakin' Stevens.
I beg your pardonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef bukgeit het volgende:
Tarkan Valensia Poison
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Alvin Stardust
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef ranja het volgende:
oh, ik dacht dat die foto ouder zou zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef Berkery het volgende:Pretend you're happy when you're blue
![]()
aha, een dwaalspoor, een strikvraag, een samenzweringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef schaap001 het volgende:
Die eerste foto is ongeveer uit 1974. En zijn hit uit 1981 dus.
Welke song van wie?quote:They gotta get out but they dont know how
So theyre waiting and waiting in a creepy creepy house
The whole human race is already pretty loony
But the ones who move in this house are gonna go boony
Monsters live on tv never in the zoo
Hang around with us and youll be a monster too
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Alvin Stardust had al hitjes in de 70'er jaren, waarschijnlijk is de foto van Schaap uit die periode (ja dus, lees ik net).
Ik zie hem nog bij Top Pop, met z'n vingertje vooruit wijzend, 'You You You' zingen.
Vond het een eng mannetje...
Niet The Automatic, wel een vorm van Monster...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:55 schreef jerver73 het volgende:
the automatic - monster?
Metallica - Some Kind Of Monster?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet The Automatic, wel een vorm van Monster...
Ow, dacht vanwege 'een vorm van monster´en de ´M´ aan Metallica...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Geen Metallica, zie de afbeelding hierboven voor het bepalen van de uitvoerende (die jullie allen kennen).
Het nummer is (voor zover ik weet) nooit op een album verschenen, alleen op single...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef jerver73 het volgende:
Das dus M met popmusic..... Iggy pop?
Oei, dat durf ik noch te bevestigen noch te ontkennen, maar dat zou best wel eens kunnen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:31 schreef bukgeit het volgende:
Is het dat Monster-nummer van Iggy Pop? Hij schreef het titelnummer van die cartoonserie.
quote:Within Temptation wint Buma Cultuur Exportprijs 2006
Gepost door Teije (PekingDuck) - Bron: Novum
Voor wat? Of is dat ongeveer meteen het antwoord?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef bukgeit het volgende:
Wie kreeg deze week goedkeuring van de Stones?
Nee dat mag je wel weten: om een van hun nummers te bewerken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Voor wat? Of is dat ongeveer meteen het antwoord?
Niets belet je om die twee CD's weg te gooienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef Knoei het volgende:
Frederique Spigt,
Ik heb tot mijn schaamte zelfs 2 cd's van haar![]()
ze wilde Terifying bewerken
Eerst even nog met een heeeel scherp mes de zilveren laag er halen afkrassen, jij kan nooit wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niets belet je om die twee CD's weg te gooien
en iets kennen van BS&T helpt natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Knoei het volgende:
de 2e zin is nog het beste intact gebleven....... zou me daarop focussen
Dat is ie al een tijdjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:43 schreef belsen het volgende:Hij heeft het geschopt tot nieuwsposter!
Het blijft altijd moeilijk om de moeilijkheidsgraad van een vraag in te schatten, helemaal als je niet zo lang meespeelt. Een andere keer denk je een moeilijke vraag te hebben en wordt ie twee minuten 4 keer beantwoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef Knoei het volgende:
hm, oki, volgende keer ander soort vraag![]()
Amenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 't ook opgezocht, en ja, ik ken 't wel, maar had 't niet herkend.
Ja, ik dacht al dat het 'm niet was. Maar het wil me niet dagen welk nummer het wel is, hoewel ik hem gewoon verder kan neurieenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef jerver73 het volgende:
Niet shanice ...............9 jaar later, wel dat genre inderdaad..
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef Knoei het volgende:
ik heb hem nu 10x geluisterd en ik word knettergek.....
Ik ga eens kijken of mijn windows geluidsding ook werkt als ik m'n koptelefoon in de microingang doequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef jerver73 het volgende:
Ik neem genoegen met artiest OF titel... en in sacks geval de essentiele onderdelen geneuried en op mp3....
Neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of mijn windows geluidsding ook werkt als ik m'n koptelefoon in de microingang doe![]()
Jammer, dat werkt wel namelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef jerver73 het volgende:
laat maar sack....
Sack_Blabbath +1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vlo
Fleaquote:
En, wie kent ze niet, Jack Sherman, DeWayne “Blackbyrd” McKnight en Jesse Tobias natuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef bartrid het volgende:
en john frusciante natuurlijk
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:01 schreef ScottTracy het volgende:
Rage against the Machine en Crowded House
Yep. Volgens mij is het origineel helemaal niet zo'n grote hit geweest, maar het was wel in de jarenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef ranja het volgende:
dat is toch die clip met dat meisje met dat hart?
Da's Toto, titel schiet me zo wel weer te binnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef ScottTracy het volgende:
Welke jaren '80 hit is gesampled in Another Chance van Roger Sanchez?
waar?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Normaal stel je dan gewoon een FLA-vraag
in juli mag ik trouwens weer
Helaas maar voor één optreden, lees ik net.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:01 schreef ScottTracy het volgende:
Rage against the Machine
quote:This song makes the point that some members of the US police force were, and possibly still are, members of the Ku Klux Klan. How legitimate can a power structure or a religion be when the people that compose the operation are in a dark, warped mindset? British DJ Bruno Brookes once accidentally played the full, uncensored version (which contains the F-word 16 times) on the BBC Radio 1 Top-40 Chart show.
Genauquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rage against the machine - Killing In The Name Of
quote:One of the most recognizable songs from the mid-eighties, “” became
signature moments (and became their second No. 1 U.S. single). For a band named after primal scream therapy, writing a song that wanted to protest the madness going on around them by,well,
, makes perfect sense. So in one respect, it’s their signature song because it sums up the purpose of the band (up to that point) so well. In another, its a signature song because of its utter simplicity. Driven by its percussion track, “
” adds layer after layer as the song progresses, but never strays from its purpose or gets weighted down by complex structures. The melodies remain simple even in the solos, the production never gets out of control. With “
,”
had found the most direct way to create a call-to-arms song that would remain in the pop consciousness for years.
Volgens mij stond in de US "Everybody wants to rule the world" eerder op 1 dan Shout (die werd als opvolger daarvan heruitgebracht).quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:15 schreef Berkery het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dan de eerste #1 was
Melkwegquote:
Hoorde ze zojuist op de radio (had niet veel inspiratiequote:Op woensdag 24 januari 2007 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
swing out sister?
Oja, dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij stond in de US "Everybody wants to rule the world" eerder op 1 dan Shout (die werd als opvolger daarvan heruitgebracht).
schaap +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef schaap001 het volgende:
Dead 60's
60 Ft Dolls
Q 65
Sham 69
Pink cream 69
... niet helemaal lekker gelukt![]()
Jammer dat je te laat bent, anders was het punt naar jou gegaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:39 schreef belsen het volgende:
Dead 60s
Highway 61
Q65
London 66
69 Charger
360's en 666 natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef ranja het volgende:
welke van mij wordt dan fout gerekend?
Nee, vraag verkeerd gelezen. Het staat er echt heel duidelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef ranja het volgende:
Als ik 360's had uitgeschreven had het three-sixties geweest dus dan was het wel goed
Maar goed, vraag verkeerd begrepen dus.
Weet jij 't dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef ranja het volgende:
Als je't weet lees je de bandnaam zowat door het paint werk heen
Waar is bukgeit? Vera vraag... redelijk obscure band...
Op sommige sites lees je dit: Live from the Vera Club in Holland maar ook weleens dit: Recorded live at The Vera, Gonlingen, The Netherlands in 1994quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:10 schreef Z het volgende:
Zullen Vera snobs erover geklaagd hebben dat het Vera is en niet The Vera?
Ow: en weleens van gehoord? Ze doen aan het einde van de set (en dus ook op het album) een cover van Radar Love, speciaal voor Nederland. Beetje puinzooi uitvoering, maar wel geinig.quote:
Yes, met hem dus! Blaine Cartwright.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef belsen het volgende:
Nooit geweten dat dat een voorloper was van Nashville Pussy.
Ja, staan op een verzamelaar die ik heb (samen met oa New Bomb Turks en Blues Explosion), zijn wel leuke nummers. Maar ik herken ze niet aan de spijkerbroekenquote:
Da's altijd lacheuh! Ik ben zelf alleen -even los van talrijke bootlegs- aanwezig geweest bij een live b-side van Jeff Buckley en die nieuwe Paradiso live-DVD van Fish, verders niks...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet het inderdaad. Sterker nog, ik ben bij het bewuste concert geweest. Nine Pound Hammer.
Inderdaad weer Chelsea Dagger, maar nu vanuit een andere invalshoek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fratellis - Chelsea Dagger
Allebei?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... lois lane....
En welke dan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... lois lane....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... 1 van de 2 van lois lane....
eehm monique?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:28 schreef jerver73 het volgende:
suzanne dus
quote:Suzanne Klemann, van het zangduo Loïs Lane, is moeder geworden. Haar vrouw Minka is zondag bevallen van dochtertje Uma Lee. Dat maakte een woordvoerder van de zangeres dinsdag bekend in het televisieprogramma Shownieuws.
De zangeres, die donderdag 44 wordt, is meer dan vijftien jaar samen met haar partner. Een gezamenlijke vriend van het stel diende als zaaddonor. De man zal een belangrijke rol spelen in het leven van Uma, zo maakte de artieste eerder bekend.
Met haar zus Monique staat Suzanne sinds 1985 met Loïs Lane op het podium. De zusjes scoorden in de jaren tachtig en negentig hits met nummers als 'It's the first time' en 'Tonight'.
quote:Mom used to make me andshit in a
box, then she’d wrap it up and send it to journalists she was angry with.
“I’d never do anything like that!”
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kelly osbourne
Je antwoord is te lang. You learnquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, niet Lucille! Dat was ene Leroy geloof ik?
Moet er nog ff inkomen he.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je antwoord is te lang. You learn
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je antwoord is te lang. You learn
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef Z het volgende:
Robert Leroy!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef Neleos het volgende:
Hee hoo Lingo![]()
Wat voor geweldigs heb ik nu weer gemist?
quote:Lucille Werner lanceert Lingo-kraker
Uitgegeven op dinsdag 23 januari 2007 om 09:39:31
(Novum) - Lucille Werner heeft maandagavond haar eigen Lingo-carnavalskraker gelanceerd in een feestcafé in Amsterdam. De presentatrice van de spelletjesshow kondigde volkszanger Robert Leroy, die het nummer heeft ingezongen, in eigen persoon aan. De 35-jarige Amsterdammer bracht het lied 'Hee hoo Lingo' ten gehore.
De 39-jarige presentatrice verwacht dat de plaat een groot succes wordt. "Het is een lied dat goed blijft hangen", zegt ze. "Ik ken carnaval en ik denk dat mensen er uitbundig op gaan hossen." Lucille weet dat er kapers op de kust zijn. "Guus Meeuwis is de grootste concurrent voor het Lingo-lied omdat hij een Brabander is."
Maar het carnavalsgevoel is Lucille met de paplepel ingegoten. Ze heeft het feestnummer zelf geschreven. "Ik ben geboren in Eindhoven en heb een tijd in het carnavalsparadijs Zuid-Amerika gewoond", verklaart ze. "Toen ik terug was in Eindhoven heb ik elk jaar, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, carnaval gevierd."
Carnavalsvierder Lucille ging eens als tomaat en eens als indiaan verkleed. Ook deed ze in haar tienerjaren tijdens carnaval een wedstrijdje met haar vriendinnen. "Het ging erom wie de meeste mannen zoende", vertelt ze. Haar recordaantal was acht mannen op één avond. "Ja, heel ordinair", lacht ze. "Maar het ging niet verder dan zoenen, hoor."
De vraag is dan ook: welk hokje wordt hier nu weer aangeduid?quote:is a developing style of music fusing elements of electronic dance music and rock. It has similarities with US-led style Dance-punk. Music publication NME are largely responsible for popularising the term.
It can also be applied to a burgeoning fashion style, wherein 'rave' elements such as neon clothing, glow sticks, and baggy t-shirts teamed with leggings are re-appropriated.
Several clubs in London are associated with, notably, "All You Can Eat" and "Bang Face".
Thescene can be viewed as a cynical media construct. The belief that many of the bands associated with
can more appropriately be associated with the genre of Electro rock has given credence to such suggestions.
Arguments have risen over what constitutes aband, but the following are generally accepted as a part of the scene:
* PLEMO
* Klaxons
* Shitdisco
* New Young Pony Club
* Datarock
* CTX
* Yo Chomsky!
iPad NoNo's?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:34 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heten deze apparaatjes?
[afbeelding]
Kan, eventueel. Maar het is wel Z's favoriete album van 2006 dus ik sla denk ik even overquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Je kan hem beluisteren op de luisterpaal.
Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:34 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heten deze apparaatjes?
[afbeelding]
Is het wat? Ik heb er een besteld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelen
Boedha-apparaatjes heten ze geloof ik. Maar dat zal wel niet de officiele naam zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelen
Reken ik goed: Buddha Machine.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Boedha-apparaatjes heten ze geloof ik. Maar dat zal wel niet de officiele naam zijn.
In de coffeeshop zijn ze een doorslaand succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb er een besteld.
Nee men, deze zijn cool. Zelfs die ene die op Lange Frans lijktquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef bartrid het volgende:
the backstreet men
Yep.quote:
Staubgold, in een package-deal met dat album. Hiero:quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bukgeit: Waar heb je 'm besteld? Ik vind 't namelijk ook wel een leuke hebbedingetje
Ik heb een rooie 740 met 415 K op de teller. Prima vervoer!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Yep.Ik ga 'm over 5 minuten weer ff testen.
[PTA-modus]Ja, zeker weten. 443500 op de tellert maar rijdt als nieuw.[/PTA-modus]quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb een rooie 740 met 415 K op de teller. Prima vervoer!
Daar heb ik een heel slap antwoord op en dat is dat ik het niet zo goed weet maar op de een of andere manier spreekt de plaat me erg aan, de teksten ook, normaal heb ik niet zo veel met teksten. En #1 is misschien een beetje overdreven maar ik kon niks anders verzinnen om op 1 te zetten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef bukgeit het volgende:
Wat vind je er precies aan? Het is fucking indie-stadionrock.
quote:est un groupe de musique français dont le genre évolue entre la drum and bass, l'acid jazz, le trip hop et le hip hop formé en 1997 originaire de Lyon.
quote:Le nom du groupe vient du cannabis, l'herbe que l'on fume. Lors de la création du groupe, la situation politique en Europe était différente, le groupe espérait une dépénalisation du cannabis en France. D'ailleurs, le logo du groupe est un chien qui tient une feuille de cannabis dans la gueule, les musiciens ne cachent pas qu'ils en consomment.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef jerver73 het volgende:
le tigre? (als die uberhaupt frans zijn...)
dat zijn waren 3 dames uit de VSquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef jerver73 het volgende:
le tigre? (als die uberhaupt frans zijn...)
Puntje van de tongquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef jerver73 het volgende:
Is iedereen in staat om geluid te spelen? .... nou goed ik merk het vanzelf....
wat van wie ben ik hier aan het verbouwen?
Die wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:11 schreef schaap001 het volgende:
plastic bertrand?
Die had ik willen gokken...maar wel met behulp van de jaarlijst danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |