his gal was Red Hotquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef schaap001 het volgende:
Robert Gordon!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef ranja het volgende:
ligt Link Wray teveel voor de hand?
Die mocht ik in maart nog live aanschouwen in Cardiff, het is hem nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef belsen het volgende:
Ik heb geen idee hoe ie eruit ziet, maar ik gok op Shakin' Stevens.
I beg your pardonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef bukgeit het volgende:
Tarkan Valensia Poison
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Alvin Stardust
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef ranja het volgende:
oh, ik dacht dat die foto ouder zou zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef Berkery het volgende:Pretend you're happy when you're blue
![]()
aha, een dwaalspoor, een strikvraag, een samenzweringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef schaap001 het volgende:
Die eerste foto is ongeveer uit 1974. En zijn hit uit 1981 dus.
Welke song van wie?quote:They gotta get out but they dont know how
So theyre waiting and waiting in a creepy creepy house
The whole human race is already pretty loony
But the ones who move in this house are gonna go boony
Monsters live on tv never in the zoo
Hang around with us and youll be a monster too
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Alvin Stardust had al hitjes in de 70'er jaren, waarschijnlijk is de foto van Schaap uit die periode (ja dus, lees ik net).
Ik zie hem nog bij Top Pop, met z'n vingertje vooruit wijzend, 'You You You' zingen.
Vond het een eng mannetje...
Niet The Automatic, wel een vorm van Monster...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:55 schreef jerver73 het volgende:
the automatic - monster?
Metallica - Some Kind Of Monster?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet The Automatic, wel een vorm van Monster...
Ow, dacht vanwege 'een vorm van monster´en de ´M´ aan Metallica...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Geen Metallica, zie de afbeelding hierboven voor het bepalen van de uitvoerende (die jullie allen kennen).
Het nummer is (voor zover ik weet) nooit op een album verschenen, alleen op single...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef jerver73 het volgende:
Das dus M met popmusic..... Iggy pop?
Oei, dat durf ik noch te bevestigen noch te ontkennen, maar dat zou best wel eens kunnen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:31 schreef bukgeit het volgende:
Is het dat Monster-nummer van Iggy Pop? Hij schreef het titelnummer van die cartoonserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |