quote:Within Temptation wint Buma Cultuur Exportprijs 2006
Gepost door Teije (PekingDuck) - Bron: Novum
Voor wat? Of is dat ongeveer meteen het antwoord?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef bukgeit het volgende:
Wie kreeg deze week goedkeuring van de Stones?
Nee dat mag je wel weten: om een van hun nummers te bewerken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Voor wat? Of is dat ongeveer meteen het antwoord?
Niets belet je om die twee CD's weg te gooienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef Knoei het volgende:
Frederique Spigt,
Ik heb tot mijn schaamte zelfs 2 cd's van haar![]()
ze wilde Terifying bewerken
Eerst even nog met een heeeel scherp mes de zilveren laag er halen afkrassen, jij kan nooit wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niets belet je om die twee CD's weg te gooien
en iets kennen van BS&T helpt natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Knoei het volgende:
de 2e zin is nog het beste intact gebleven....... zou me daarop focussen
Dat is ie al een tijdjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:43 schreef belsen het volgende:Hij heeft het geschopt tot nieuwsposter!
Het blijft altijd moeilijk om de moeilijkheidsgraad van een vraag in te schatten, helemaal als je niet zo lang meespeelt. Een andere keer denk je een moeilijke vraag te hebben en wordt ie twee minuten 4 keer beantwoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef Knoei het volgende:
hm, oki, volgende keer ander soort vraag![]()
Amenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 't ook opgezocht, en ja, ik ken 't wel, maar had 't niet herkend.
Ja, ik dacht al dat het 'm niet was. Maar het wil me niet dagen welk nummer het wel is, hoewel ik hem gewoon verder kan neurieenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef jerver73 het volgende:
Niet shanice ...............9 jaar later, wel dat genre inderdaad..
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef Knoei het volgende:
ik heb hem nu 10x geluisterd en ik word knettergek.....
Ik ga eens kijken of mijn windows geluidsding ook werkt als ik m'n koptelefoon in de microingang doequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef jerver73 het volgende:
Ik neem genoegen met artiest OF titel... en in sacks geval de essentiele onderdelen geneuried en op mp3....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |