Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:34 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heten deze apparaatjes?
[afbeelding]
Is het wat? Ik heb er een besteld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelen
Boedha-apparaatjes heten ze geloof ik. Maar dat zal wel niet de officiele naam zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, die moet ik weten. Heb ik pas nog mee zitten spelen
Reken ik goed: Buddha Machine.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Boedha-apparaatjes heten ze geloof ik. Maar dat zal wel niet de officiele naam zijn.
In de coffeeshop zijn ze een doorslaand succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb er een besteld.
Nee men, deze zijn cool. Zelfs die ene die op Lange Frans lijktquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef bartrid het volgende:
the backstreet men
Yep.quote:
Staubgold, in een package-deal met dat album. Hiero:quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bukgeit: Waar heb je 'm besteld? Ik vind 't namelijk ook wel een leuke hebbedingetje
Ik heb een rooie 740 met 415 K op de teller. Prima vervoer!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Yep.Ik ga 'm over 5 minuten weer ff testen.
[PTA-modus]Ja, zeker weten. 443500 op de tellert maar rijdt als nieuw.[/PTA-modus]quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb een rooie 740 met 415 K op de teller. Prima vervoer!
Daar heb ik een heel slap antwoord op en dat is dat ik het niet zo goed weet maar op de een of andere manier spreekt de plaat me erg aan, de teksten ook, normaal heb ik niet zo veel met teksten. En #1 is misschien een beetje overdreven maar ik kon niks anders verzinnen om op 1 te zetten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef bukgeit het volgende:
Wat vind je er precies aan? Het is fucking indie-stadionrock.
quote:est un groupe de musique français dont le genre évolue entre la drum and bass, l'acid jazz, le trip hop et le hip hop formé en 1997 originaire de Lyon.
quote:Le nom du groupe vient du cannabis, l'herbe que l'on fume. Lors de la création du groupe, la situation politique en Europe était différente, le groupe espérait une dépénalisation du cannabis en France. D'ailleurs, le logo du groupe est un chien qui tient une feuille de cannabis dans la gueule, les musiciens ne cachent pas qu'ils en consomment.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef jerver73 het volgende:
le tigre? (als die uberhaupt frans zijn...)
dat zijn waren 3 dames uit de VSquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef jerver73 het volgende:
le tigre? (als die uberhaupt frans zijn...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |