Oja, dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij stond in de US "Everybody wants to rule the world" eerder op 1 dan Shout (die werd als opvolger daarvan heruitgebracht).
schaap +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef schaap001 het volgende:
Dead 60's
60 Ft Dolls
Q 65
Sham 69
Pink cream 69
... niet helemaal lekker gelukt![]()
Jammer dat je te laat bent, anders was het punt naar jou gegaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:39 schreef belsen het volgende:
Dead 60s
Highway 61
Q65
London 66
69 Charger
360's en 666 natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef ranja het volgende:
welke van mij wordt dan fout gerekend?
Nee, vraag verkeerd gelezen. Het staat er echt heel duidelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:46 schreef ranja het volgende:
Als ik 360's had uitgeschreven had het three-sixties geweest dus dan was het wel goed
Maar goed, vraag verkeerd begrepen dus.
Weet jij 't dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef ranja het volgende:
Als je't weet lees je de bandnaam zowat door het paint werk heen
Waar is bukgeit? Vera vraag... redelijk obscure band...
Op sommige sites lees je dit: Live from the Vera Club in Holland maar ook weleens dit: Recorded live at The Vera, Gonlingen, The Netherlands in 1994quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:10 schreef Z het volgende:
Zullen Vera snobs erover geklaagd hebben dat het Vera is en niet The Vera?
Ow: en weleens van gehoord? Ze doen aan het einde van de set (en dus ook op het album) een cover van Radar Love, speciaal voor Nederland. Beetje puinzooi uitvoering, maar wel geinig.quote:
Yes, met hem dus! Blaine Cartwright.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef belsen het volgende:
Nooit geweten dat dat een voorloper was van Nashville Pussy.
Ja, staan op een verzamelaar die ik heb (samen met oa New Bomb Turks en Blues Explosion), zijn wel leuke nummers. Maar ik herken ze niet aan de spijkerbroekenquote:
Da's altijd lacheuh! Ik ben zelf alleen -even los van talrijke bootlegs- aanwezig geweest bij een live b-side van Jeff Buckley en die nieuwe Paradiso live-DVD van Fish, verders niks...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet het inderdaad. Sterker nog, ik ben bij het bewuste concert geweest. Nine Pound Hammer.
Inderdaad weer Chelsea Dagger, maar nu vanuit een andere invalshoek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fratellis - Chelsea Dagger
Allebei?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... lois lane....
En welke dan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... lois lane....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef jerver73 het volgende:
Gelezen in de metro.... 1 van de 2 van lois lane....
eehm monique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |