Ze heeft geen eelt op haar ziel en komt zo kwetsbaar over. Ze had het sowieso niet gered in de grote boze buitenwereldquote:Op maandag 22 januari 2007 23:28 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Gina eruit is
Zij is labieler dan de meeste mensen die in een psygische inrichting zitten!
Ga maar gauw dromen van roze konijntjes die huppelen in een bloemetjesweidequote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:52 schreef SnowDoggg het volgende:
Die JaniceWat een k*tstreek was dat
Ik heb het idee dat ze Gina er nog er even in hebben gelaten vanwege haar strijd met Jade! (Kijkcijfers enzo)!
En dan doet Janice er nog een schepje boven op ... omdat het toch al vast staat dat Gina weg moet!
Het programma wordt er wel minder op
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga maar gauw dromen van roze konijntjes die huppelen in een bloemetjesweide![]()
Een psygische inrichtingquote:Op maandag 22 januari 2007 23:28 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Gina eruit is
Zij is labieler dan de meeste mensen die in een psygische inrichting zitten!
Nee, Jade kleuterjufquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:52 schreef Fuente het volgende:
Dat stukje met Janice heb ik helaas gemist. Maar Gina kleuterjuf?![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat zou spoileren zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Veletta het volgende:
Weet iemand wie er volgende week neer gaat?
Tip : http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef Veletta het volgende:
Toeps, PM-etje dan?
En als je meer goeie spoilers hebt zou ik die ook graag willen horen ^^
Kan het zelf namelijk nergens vinden
"There's a bright future ahead of her!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef Dana85 het volgende:
...
Haha, moest zo hard lachen toen Furonda's vorm hoofd met een gloeilamp werd vergeleken.Wie zei dat nou eigenlijk, Miss Jay? Of Nigel?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:20 schreef Toeps het volgende:
You are gonna loooove me!
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
^ Alle ANTM fotoshoots EVER! Oh ja, als je geen spoilers wilt, niet op C6 en C7 klikken, natuurlijk.
Ik wed dat dat afhaalgrietje zelfs nog mooier isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef Vivi het volgende:
Nou, eindelijk dat zachtgekookte ei Gina eruit
Ik vond het sowieso al onbegrijpelijk dat ze erin zat....Ze heeft dezelfde kop als het grietje bij de afhaalbalie van de Chinees op de hoek.
Ja, om 8 uur als ik het goed heb.quote:
Ja inderdaad, k mooi dat de jury zei "nu heb je geen vriend meer"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Inderdaad, Nnenna moet het gewoon even uitmaken met haar vriend. Houdt ie meteen genoeg afstand.
Sorry...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie geen link?
Je avatarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie geen link?
Hey leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Sorry...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BtHpdMg2xNw
Tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:20 schreef Toeps het volgende:
You are gonna loooove me!
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
^ Alle ANTM fotoshoots EVER! Oh ja, als je geen spoilers wilt, niet op C6 en C7 klikken, natuurlijk.
Volgende week wordt er een commercial opgenomen, geen foto's dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Droeke het volgende:
Heeft iemand al de foto's van volgende week? Ik vind dat altijd zo leuk om die vast te zien; het gaat vaak zooooo snel in het programma...
ooohhh jammerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een commercial opgenomen, geen foto's dus.
Ja dat werd er idd gezegd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
kan niemand zich de uitspraak van Joany over Nnenna meer herinneren?
"they were in africa and they were setting up a tent, but that tent was too little to sleep in"
of iets in die richting.
He totally pitched a tent while they were in Africa. And not one that you camp in, eitherquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
kan niemand zich de uitspraak van Joany over Nnenna meer herinneren?
"they were in africa and they were setting up a tent, but that tent was too little to sleep in"
of iets in die richting.
Hinkel op 1 been en zeg "HAHAHAHAHAH", trek hierbij een kop alsof je het debiele achternichtje van Mr. Ed bent. Daar heb jij geen filmpje voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar heeft iemand nou een filmpje van dat lachen? Ik durf niet te gaan zoeken want ik wil geen spoilers tegenkomen.
Faaaabulous!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Torio het volgende:
geen foto's volgende week, maar wel dit![]()
[afbeelding]
Oke laat ik het dan zo vragen: Kan iemand deze aflevering even van YouTube geven als hij erop staat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hinkel op 1 been en zeg "HAHAHAHAHAH", trek hierbij een kop alsof je het debiele achternichtje van Mr. Ed bent. Daar heb jij geen filmpje voor nodig hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=hSqCCrUG2uAquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke laat ik het dan zo vragen: Kan iemand deze aflevering even van YouTube geven als hij erop staat?
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef supkaa het volgende:
Volgende week komen volgens mij zoveel bitchfights door die nick canon show![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef Dana85 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hSqCCrUG2uA
Alstublieft! Dit is part 1 van de aflevering, waarin het stukje van Janice Dickinson in voorkomt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.
Ga dan naar een spoiler topic?
ehm, ze zei "volgens mij" en in het voorstukje wat je gisteren zag, werd precies hetzelfde gezegd. geen gespoiler dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.
Doe niet zo spastisch, valt heus wel mee met het spoileren, juist leuk om af en toe van die teasers ertussen te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Torio het volgende:
geen foto's volgende week, maar wel dit![]()
[afbeelding]
Ik probeer het gelach te oefenen maar het lukt nog niet echt helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik probeer het gelach te oefenen maar het lukt nog niet echt helemaal.Het lijkt me wel hilarisch als je dat zo kan.
quote:
quote:
WMB niet, is toch juist leuk voor degenen die het nog niet gezien hebben? Dan weten ze dat het tof wordt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
spoiler ik teveel als ik zeg dat volgende week echt top wordt?
deed ik al in de zomervakantiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WMB niet, is toch juist leuk voor degenen die het nog niet gezien hebben? Dan weten ze dat het tof wordt!
Ik kon me niet bedwingen en heb de hele cycle alweer afgekeken![]()
Ik zeg toch dat ik DENK dat t leuk wordt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kan ze zingen dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk weetje trouwens, dat 'nanananana' uit de titlesong zeg maar is dus ingezongen door miss Tyra herself.
Mwah, ze is wel een blauwe maandag zangeres geweest, de clip daarvoor werd opgenomen tijdens cycle 2 waarin de kandidates mochten meedansen. Maar dat 'nananana' is niet echt moeilijk om te zingen he, dus dat zegt niksquote:
dat had ze volgens mij gedaan voor ze aan ANTM meedeed....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:47 schreef Erotica_ het volgende:
Heeft Jade al modelenwerk gedaan? Want volgens mij zag ik haar in Jay-Z's video Change Clothes
nee, afkomstig van iemand de die aflevering al heeft gezien (en waarom zou iemand die de aflevering niet gezien heeft zoiets zeggen?) dan is dat een spoiler ja. Aangezien deze serie haar eigen spoilertopic heeft, daar spoileren, niet hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef Jerruh het volgende:
Als je een opmerking maakt als: 'yeah, volgende week wordt een supertoffe uitzending waarin echt alles ontploft", dan spoiler je niet, maar ben je alleen lekkermakend bezig. wat is daar mis mee?
Als je zegt dat de volgende aflevering leuk is dan is dat toch niet erg om te lezen als je hem nog niet gezien hebt?? Wees blij dat hij niet zegt dat de volgende aflevering te saai voor woorden isquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Argento het volgende:
[..]
nee, afkomstig van iemand de die aflevering al heeft gezien (en waarom zou iemand die de aflevering niet gezien heeft zoiets zeggen?) dan is dat een spoiler ja. Aangezien deze serie haar eigen spoilertopic heeft, daar spoileren, niet hier.
Het is al rampzalig dat de foto's van een volgende aflevering zonder beperkingen geplaatst mogen worden.
In dit topic ouwehoeren over reeds (in Nederland) uitgezonden afleveringen. Over toekomstige afleveringen, in welke vorm dan ook, praten in dat andere topic.
Is toch heel redelijk dunkt me.
Er mag dus ook in geen enkele vorm gespeculeerd worden over de volgende aflevering? Over wie er uit gaat ofzo?quote:Over toekomstige afleveringen, in welke vorm dan ook, praten in dat andere topic.
Joh, doe niet zo flauw. Meestal maak je dat soort 'spoilers' al op uit het voorstukje dat RTL laat zien na de aflevering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Argento het volgende:
nee, afkomstig van iemand de die aflevering al heeft gezien (en waarom zou iemand die de aflevering niet gezien heeft zoiets zeggen?) dan is dat een spoiler ja. Aangezien deze serie haar eigen spoilertopic heeft, daar spoileren, niet hier.
Het is al rampzalig dat de foto's van een volgende aflevering zonder beperkingen geplaatst mogen worden.
In dit topic ouwehoeren over reeds (in Nederland) uitgezonden afleveringen. Over toekomstige afleveringen, in welke vorm dan ook, praten in dat andere topic.
Is toch heel redelijk dunkt me.
Dat zie je zelfs al in de voorstukjes op tv...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Argento, wat doe jij moeilijk zeg. Ze zegt alleen na aanleiding van de voorstukjes dat ze denkt dat het hartstikke leuk wordt, kom op zeg
Ik heb het niet over speculaties gehad. Ik heb het over aankondigingen van mensen die de aflevering al wel hebben gezien. Dat werd afgedaan als 'lekkermakend' (voorzover dat een Nederlands woord is) en dat soort aankondigingen horen hier wat mij betreft niet thuis. Daarvoor is het spoilertopic.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Er mag dus ook in geen enkele vorm gespeculeerd worden over de volgende aflevering? Over wie er uit gaat ofzo?
Andermaal: Ik richtte mij niet tot 'supkaa' ik richtte mij tot de meer algemene opvatting dat het OK is dat mensen die de serie al gezien hebben hier komen aankondigen dat toekomstige afleveringen wel of niet het aanzien waard zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Argento, wat doe jij moeilijk zeg. Ze zegt alleen naar aanleiding van de voorstukjes dat ze denkt dat het hartstikke leuk wordt, kom op zeg
Dus er is geen probleem, en weer verderquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Argento het volgende:
[..]
Andermaal: Ik richtte mij niet tot 'supkaa' ik richtte mij tot de meer algemene opvatting dat het OK is dat mensen die de serie al gezien hebben hier komen aankondigen dat toekomstige afleveringen wel of niet het aanzien waard zijn.
Als die algemene opvatting niet bestaat en 'men' het ermee eens is dat een aankondiging (van iemand die de serie al gezien heeft) niet OK is, dan is er geen probleem. Ik heb immers geen probleem met speculatie.
Daar weet iedereen al of een aflevering leuk wordt of niet en heeft zo'n post weinig zin dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik heb het niet over speculaties gehad. Ik heb het over aankondigingen van mensen die de aflevering al wel hebben gezien. Dat werd afgedaan als 'lekkermakend' (voorzover dat een Nederlands woord is) en dat soort aankondigingen horen hier wat mij betreft niet thuis. Daarvoor is het spoilertopic.
Ik ook, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Re het volgende:
ik vond de volgende aflevering eigenlijk wel tegenvallen
Dat is er!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Elvi het volgende:
Is er een spoilertopic hierover want dan verhuis ik daarheen![]()
Dude, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef seeya_40 het volgende:
Zucht, dus nu wordt dit volgens mij een redelijk dood topic.
Nou ja ik zal erover ophouden.
Nog mensen met leuke nieuwtjes?
Zuchtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, wat denk je wel nietnieuwtjes? NIEUWTJES?! Ik wil er verdomme niets van horen, ik wil er niks van weten GA MAAR NAAR HET SPOILERTOPIC
Ik noem iedereen dudequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
ZuchtDit is toch niet serieus bedoelt he?
Ben trouwens een dudette
Haha, okee dan is het goed. Schrok even (ben niet meer heel erg wakker).quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik noem iedereen dude
En tuurlijk was het niet serieusKom op zeg, wat zat die dude te zeuren
![]()
hehehe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
ZuchtDit is toch niet serieus bedoelt he?
Ben trouwens een dudette
Is dat tegen mij, of wat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Als jij weet dat een aflevering leuk wordt, ga je er met tegenzin naar kijken??
Of hoe moet ik het nou zien??
Ik had het tegen jou ja... En nee, ik kan prima leven zonder deze nutteloze discussiequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat tegen mij, of wat?
Ik geloof dat mn punt wel duidelijk is. Je kunt er over blijven zeuren als dat je leven wat meer invulling geeft, maar als het jou verder niet uitmaakt beschouw ik de discussie als beeindigd.
Ach ja, zolang jij een smiley al als een spoiler ziet, vind ik deze eenzijdige woordenwisseling ook nutteloos. Als jij dit topic leven wilt inblazen zonder spoilers, waarom doe je dat niet? zoek naar mooie fotos of berichten en post ze hier. Anders valt het telkens stil behalve op de dag van de uitzending...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat tegen mij, of wat?
Ik geloof dat mn punt wel duidelijk is. Je kunt er over blijven zeuren als dat je leven wat meer invulling geeft, maar als het jou verder niet uitmaakt beschouw ik de discussie als beeindigd.
was ie maar eenzijdig. Ik heb tot tweemaal toe gezegd dat de discussie wat mij betreft beeindigd is, maar ene MissBliss moet en zal het laatste woord hebben. Nou, guess what, over dat laatste woord zal ik niet strijden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:56 schreef Jerruh het volgende:
vind ik deze eenzijdige woordenwisseling ook nutteloos.
quote:AMSTERDAM - De 33-jarige Tyra Banks heeft er geen moeite mee dat ze een paar kilootjes is aangekomen. Maar ze was wel gekwetst toen roddelbladen onflatteuze foto's van haar in badpak publiceerden en de spot dreven met haar gewicht. "Ik vind het helemaal niet erg dat ik tegenwoordig een vetrol heb", vertelt het voormalig topmodel. "Maar het doet pijn als mensen zulke vreselijke dingen over mij zeggen."
De oncharmante foto's van de America's Next Top Model-presentatrice werden gemaakt toen ze op vakantie was in Australië. "Ik houd van lekker eten", legt Tyra uit. "Sinds ik in 2005 ben gestopt met modellenwerk, hoef ik godzijdank niet meer te voldoen aan de standaarden van de modewereld."
De donkere schoonheid is 1 meter 75 lang en weegt momenteel ruim 72 kilo. Hoewel ze zich niet druk maakt om haar vetrollen, zou ze het niet erg vinden wat kilo's kwijt te raken. "Ik voel me lekkerder in mijn vel als ik minder weeg, dan slaap ik beter, snurk ik minder, mijn armen zien er beter uit en ik heb meer energie", geeft ze toe. "Ik voel me nog steeds hot. Maar elke dag is weer anders. Ik baal vooral als ik een oude spijkerbroek aantrek en dan blijkt dat ik die niet meer pas. Ik zie er dan net uit als muffin..."
Tyra maakt zich nog het meest zorgen over de omvang van haar borsten. " Ik heb cup DD. Het is voor mij erg moeilijk om kleren te vinden die passen. Ik zou ze met alle liefde willen inruilen voor een kleinere cup."
Topmodel Heidi Klum, die bevriend is met Tyra, vindt dat haar vriendin er nog steeds fantastisch uitziet. "Tyra heeft een geweldig, vrouwelijk lichaam. Af en toe schommelt haar gewicht, nou en?", aldus Heidi.
BMI van 23,5 is idd gewoon een gezond gewicht. Ze moet niet al te veel meer omhoog gaan, dat niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is de cover van 'People Magazine' waarin het interview met Tyra staat.
Ze is inderdaad wat steviger, maar om het 'dik' te noemen?
[afbeelding]
Jah, daar lijkt ze altijd nog hyperslank! (Ik vind het trouwens wel altijd leuk dat er ook een foto van haar bijzit in het thema, dan zie je dat het niveau verschil tussen haar foto en sommige meisjes niet altijd heel erg groot isquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Toeps het volgende:
Trouwens kudo's voor de photoshopper die haar voor ANTM altijd shopt, bij de "Tyra doet het thema van de shoot" foto.
72 is ook niet echt dik. En het is haar show, ze zullen alles wel zo afgesteld hebben dat ze er op d'r floristantst uit ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Torio het volgende:
Tijdens haar talkshow ziet ze er altijd heel slank uit
Of het je smaak is, oké... Maar ik denk dat er vele voedingskundigen, artsen, etc achter het ontwikkelen en onderzoeken van de BMI-formule zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Samson het volgende:
BMI van 23.5 is al aardig richting de gradatie overgewicht, dat begint volgens mij bij 25. Trouwens heeft de bmi een belachelijk grote marge qua gezond gewicht. Naar mijn mening is de bovenmarge voor gezond gewicht veel te hoog. Ik denk dus dat Tyra beter ietsie lichter zou kunnen zijn. Volgens mij wil ze dat zelf ook wel, gewoon ivm dr gezondheid. Een model zal redelijk tegen het ondergewicht bmi van 18.5 aanzitten dus voor een voomalig model zitten er wel erg veel extra kilo's aan en dat zie je helaas ook aan de foto's...
Die marges zijn niet voor niets ruim. In mijn geval is juist de ondergrens iets te laag. Had een keer een bmi van 20, en ik werd niet meer ongesteld enzo. Toen zij mijn huisarts dat dat BMI voor iemand met mijn bouw (ik heb nooit schoudervullingen nodig, zeg maar) gewoon toch echt aan de lage kant was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Samson het volgende:
BMI van 23.5 is al aardig richting de gradatie overgewicht, dat begint volgens mij bij 25. Trouwens heeft de bmi een belachelijk grote marge qua gezond gewicht. Naar mijn mening is de bovenmarge voor gezond gewicht veel te hoog. Ik denk dus dat Tyra beter ietsie lichter zou kunnen zijn. Volgens mij wil ze dat zelf ook wel, gewoon ivm dr gezondheid. Een model zal redelijk tegen het ondergewicht bmi van 18.5 aanzitten dus voor een voomalig model zitten er wel erg veel extra kilo's aan en dat zie je helaas ook aan de foto's...
Dat zal heus wel maar ik ben niet de enige die de laatste tijd zn vraagtekens bij de bmi formule zet. Stel je bent zoals ik 1.80m lang. Ik sport veel, ben goed in vorm en weeg altijd zo tussen de 68 en 70kg. Volgens de bmi formule zou mijn bovenmarge echter 81kg zijn!!! Ik kan je 1 ding vertellen. Als je 1.80 bent en je zou bv niet sporten dus het meergewicht is b.v. vet, dan ben je flink ongezond bezig. Maar volgens de bmi kun je gewoon zeggen dat je een gezond gewicht hebtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of het je smaak is, oké... Maar ik denk dat er vele voedingskundigen, artsen, etc achter het ontwikkelen en onderzoeken van de BMI-formule zitten
Kijk! Zo hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef cinnamongirl het volgende:
En anders zorg ik er wel voor dat we het eens worden![]()
![]()
Nee er mag best over volgende afleveringen gepraat worden en ook wel in de zin van "het wordt een leuke aflevering" maar er zijn ook mensen die het leuk vinden om elke keer te zeggen: "Oh volgende week wordt het echt spannend, dan gebeurt er iets met Nnenna wat je helemaal niet verwacht en dat komt haar duur te staan!"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Dan mag er blijkbaar alleen worden gepraat over die aflevering, want anders krijg je weer post na post gezeur over vermeend gespoiler. Of over BMI.
Nee dit is obese, dat is een levensbedreigende situatie dus nog veel erger dan te dik en niet bepaald grappig of leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Dít is dik.
Dus t*f op met het gezeur dat Tyra al dik is![]()
Viel mij ook al op. Elke aflevering een shot dat ze 's ochtends daarmee ontbijten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Radobe het volgende:
Ik erger me aan die Kellogs sluik reclame tegenwoordig, om het over iets anders te hebben. Lopen die meiden met die doos in beeld.
Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
Ah thanxquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.
ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef ivetje het volgende:
Dank je!!
btw, bij de link op page 2 naar het eerste deel van de aflevering staat aan het eind een link naar tyra's show. Kan ik die kijken zonder iets tegen te komen dat ik nog niet wil zien? Zag nl. dat nnenna er zat en dat dat model ter sprake kwam, wil dat eigenljik wel zien maar wil niet ineens te horen krijgen wie wint ofzoOf is die show opgenomen tijdens het opnemen van de serie?
Ok, dan kijk ik het wel nadat de show hier is afgelopenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Oeh, eigenlijk wil ik wel weten wat dat model te zeggen hadzou iemand het een keertje voor mij over kunnen typen (met spoiler tags)? Ben zelf doof anders had ik het niet gevraagd
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadDat wil ik eigenlijk ook wel weten
Zolang er geen dingen gezegt worden waaruit we kunnen opmaken wie de winares wordt, kan iemand het dan ff hier vertellen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake wasquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef Ephemera het volgende:
die valse Tyra! Ik zat bijna te beven op de bank toen ze flauwviel
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef seeya_40 het volgende:
Even voor de mensen die de Tyra show met Nnenna gezien hebben. Mijn vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al meteen dat het nep was.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
Ik dacht ook gelijk ... dit is fake! Maar daarna begon ik toch eventjes te twijfelenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
Ja, Brooke bedoel ik, die is lelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Adelante het volgende:
die donkere met lang haar had een lelijk gebit
jade alleen een lelijk karakter
brooke... tsjah....
Brooke is sexyquote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, Brooke bedoel ik, die is lelijk
labiel = sexy ?quote:
Ik vind haar geizcht heel lelijk. Net als die met dat in elakar gedrukte gezicht die al weg isquote:
Die zag er wel mooi uit jaquote:
Was ik het mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
'If this was America's Next Top Trout we would have her'.
Over Brooke
Zeiden ze dat? Ik lette niet echt op. Zij is wel de laatste met een attitudequote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp dit niet. Waarom vinden ze in hemelsnaam dat Mollie Sue een 'attitude' heeft?!
misschien maar goed ook dat ze eruit is, ze schijnt het na ANTM heel goed te doenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp dit niet. Waarom vinden ze in hemelsnaam dat Mollie Sue een 'attitude' heeft?!
die maakt het programma, dus valt pas bij de laatsten af.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef kissa het volgende:
Jammer dat Jade er niet uitgegooid is. Wat een akelig mens![]()
Hier koppel ik meteen deze tekst aan: haaai schatje, heb je ook zo'n zin... bel me op 06 - xxxxxquote:
Dank je! Leuk dat het goed gaat met Mollie Suequote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Toeps het volgende:
Zo Tyra! En nu heeeeel hard in een hoekje je gaan zitten schamen!
Mollie Sue zit bij Elite, Elite Spanje, Storm UK, en een bureau in Parijs waarvan de naam me even ontschoten is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vogue Italië!
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/01_000.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/02_000.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/03.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/04.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/05.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/25/06.jpg]afbeelding][/url]
Magazine Lips (Thailand)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
D Magazine
[[url=http://img167.imagevenue.com/loc466/th_10012_1_122_466lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img163.imagevenue.com/loc313/th_10012_2_122_313lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img165.imagevenue.com/loc434/th_10358_3_122_434lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img111.imagevenue.com/loc360/th_10363_4_122_360lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img170.imagevenue.com/loc396/th_10367_5_122_396lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img170.imagevenue.com/loc404/th_10368_6_122_404lo.jpg]afbeelding][/URL]
Mixte Mag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
??
[afbeelding]
Clam Magazine
[afbeelding]
Test (?)
[afbeelding]
Cover.
En dan Vogue Japan nog onderweg...
Tyra trekt zich de haren uit d'r hoofd.
Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Toeps het volgende:
Zo Tyra! En nu heeeeel hard in een hoekje je gaan zitten schamen!
Tyra trekt zich de haren uit d'r hoofd.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef Toeps het volgende:
Dana pakt precies de andere foto's dan ik.
Ach, Tyra kan het wel hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.![]()
Alsof Tyra het enige jurylid is.
Alsof covergirl cosmetics en die andere sponsors geen inspraak hebben in wie zíj uiteindelijk als topmodel willen hebben.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!
Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.
ik neem aan dat je Nicole bedoeltquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Jerruh het volgende:toeps
.
en net zoals een andere roodharige uit een andere cycle die ik ergleuk vond
moest deze er ook uit in een reclame aflevering door gebrek aan opvallendheid en persoonlijkheid! it's a sceme you know!!!
nederlanders snappen het tenminste...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Toeps het volgende:
Ach Jerruh, mensen zijn gewoon jaloers op mooie roodharige grappige meisjes. Dinnetje van mij, ook mooi rood haar en model en zo, werd bij toneelklas ook de no-personality card toegeschoven. En ze is echt grappig! Daarnaast is ze ook nog Miss Noord, nou, dan heb je het helemaal gedaan natuurlijk.![]()
Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!
Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.
Weet niet of iemand er mee bezig is maar anders wil ik de LINKJES (je weet tochquote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Torio het volgende:
gaat er nog iemand de foto's van volgende week posten
Daar houden ontwerpers toch juist van. Kan je ook meteen zien hoe het in je kledingkast staat.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef Xennia het volgende:
Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Laten we het nou maar ff proberen. Als blijkt dat alles achter spoilers komt te staan, wat mij heel waarschijnlijk lijkt, dan kan het toch weer worden omgegooid?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op
Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op
Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?![]()
Het is iets genuanceerder. De serie is in Nederland nog niet achter de rug. Opmerkingen over het verloop van de nog uit te zenden afleveringen is hier not-done; we hebben immers ook apart een spoilertopic!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:31 schreef Re het volgende:
ach officieel hoeft het niet eens tussen spoiler tags omdat de serie al achter de rug is.... (althans volgens sommige mods dan he)
goed idee! sorry hoor maar wat vroeger altijd een leuk topic was, vind ik nu echt een enorme bol van gezeik worden. je mag niet eens meer zeggen van sommige users dat de volgende aflevering echt tof wordt, zelfs als je het uit de voorstukjes hebt gehaald. Echt enorm jammer. Maar goed, gelukkig hebben de mods nooit inperkingen gehouden en komt toeps altijd met leuke fotos en torio en jij met leuke inside info... en CC is ook back!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.
Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.
Goede iedereen?
Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dan heb je duidelijk niet goed gelezen.
Hihi! Grapjas!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:40 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.
Speel niet zo de gebeten hond... Uuuuh... Eend.
Het compromis ligt toch voor de hand?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.
Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.
Goede iedereen?
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Het compromis ligt toch voor de hand?
De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.
Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
Vind ik ook prima. Het enige wmb achter spoilers moet is informatie over wie er gewonnen heeft of eruit gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Het compromis ligt toch voor de hand?
De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.
Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
Leslie is nu mijn favoriet. Mollie Sue was ook mijn eerste keus, maar ergens kan ik me voorstellen dat de jury vond dat haar persoonlijkheid niet uit de verf kwam.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:43 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat mollie sue nu toch een bekent model is geworden..
en voor de rest.. heb nog steeds niet echt een favourite
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Re het volgende:
dat is blijkbaar wel de consequentie van de nieuwe weg
Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Doe gewoon fotos achter linkjes en verder gewoon doorgaan zoals we al deden
Klaar
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zo
Ik vind dat Brooke een beetje apart opd e foto staat. Ze staat daar zo voor dat muurtje met die blauwe lucht en die twee mannen opd e achtergrond waarvan één een grijs hemd met een blauwe broek aanheeft en de ander draagt een of ander gemengde gangster-clownsoutfit met heel apart felgekluerd regenbooghaar. Brooke staat daar in het midden in een houding alsof ze moet poepen met één arm in haar zij. In het zwarte naveltruitje komen haar borsten wel mooi uit, maar het heftig gekleurde regenboogbroekje en smalle riempje flatteren haar niet echt. Verder heeft ze haar haar als een ontplofte Beyoncé zitten, met als enige verschil dat Beyoncé het kan hebben en het Brooke e rniet beter op maakt. verder is de knaloranje oogschaduw boven haar ogen too much.
Zooooo, kunnen de foto's nu weer gewoon tussen img-tags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |