Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
Ah thanxquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.
ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef ivetje het volgende:
Dank je!!
btw, bij de link op page 2 naar het eerste deel van de aflevering staat aan het eind een link naar tyra's show. Kan ik die kijken zonder iets tegen te komen dat ik nog niet wil zien? Zag nl. dat nnenna er zat en dat dat model ter sprake kwam, wil dat eigenljik wel zien maar wil niet ineens te horen krijgen wie wint ofzoOf is die show opgenomen tijdens het opnemen van de serie?
Ok, dan kijk ik het wel nadat de show hier is afgelopenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Oeh, eigenlijk wil ik wel weten wat dat model te zeggen hadzou iemand het een keertje voor mij over kunnen typen (met spoiler tags)? Ben zelf doof anders had ik het niet gevraagd
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadDat wil ik eigenlijk ook wel weten
Zolang er geen dingen gezegt worden waaruit we kunnen opmaken wie de winares wordt, kan iemand het dan ff hier vertellen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake wasquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef Ephemera het volgende:
die valse Tyra! Ik zat bijna te beven op de bank toen ze flauwviel
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef seeya_40 het volgende:
Even voor de mensen die de Tyra show met Nnenna gezien hebben. Mijn vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al meteen dat het nep was.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
Ik dacht ook gelijk ... dit is fake! Maar daarna begon ik toch eventjes te twijfelenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |