Daar weet iedereen al of een aflevering leuk wordt of niet en heeft zo'n post weinig zin dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik heb het niet over speculaties gehad. Ik heb het over aankondigingen van mensen die de aflevering al wel hebben gezien. Dat werd afgedaan als 'lekkermakend' (voorzover dat een Nederlands woord is) en dat soort aankondigingen horen hier wat mij betreft niet thuis. Daarvoor is het spoilertopic.
Ik ook, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Re het volgende:
ik vond de volgende aflevering eigenlijk wel tegenvallen
Dat is er!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Elvi het volgende:
Is er een spoilertopic hierover want dan verhuis ik daarheen![]()
Dude, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef seeya_40 het volgende:
Zucht, dus nu wordt dit volgens mij een redelijk dood topic.
Nou ja ik zal erover ophouden.
Nog mensen met leuke nieuwtjes?
Zuchtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, wat denk je wel nietnieuwtjes? NIEUWTJES?! Ik wil er verdomme niets van horen, ik wil er niks van weten GA MAAR NAAR HET SPOILERTOPIC
Ik noem iedereen dudequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
ZuchtDit is toch niet serieus bedoelt he?
Ben trouwens een dudette
Haha, okee dan is het goed. Schrok even (ben niet meer heel erg wakker).quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik noem iedereen dude
En tuurlijk was het niet serieusKom op zeg, wat zat die dude te zeuren
![]()
hehehe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
ZuchtDit is toch niet serieus bedoelt he?
Ben trouwens een dudette
Is dat tegen mij, of wat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Als jij weet dat een aflevering leuk wordt, ga je er met tegenzin naar kijken??
Of hoe moet ik het nou zien??
Ik had het tegen jou ja... En nee, ik kan prima leven zonder deze nutteloze discussiequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat tegen mij, of wat?
Ik geloof dat mn punt wel duidelijk is. Je kunt er over blijven zeuren als dat je leven wat meer invulling geeft, maar als het jou verder niet uitmaakt beschouw ik de discussie als beeindigd.
Ach ja, zolang jij een smiley al als een spoiler ziet, vind ik deze eenzijdige woordenwisseling ook nutteloos. Als jij dit topic leven wilt inblazen zonder spoilers, waarom doe je dat niet? zoek naar mooie fotos of berichten en post ze hier. Anders valt het telkens stil behalve op de dag van de uitzending...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat tegen mij, of wat?
Ik geloof dat mn punt wel duidelijk is. Je kunt er over blijven zeuren als dat je leven wat meer invulling geeft, maar als het jou verder niet uitmaakt beschouw ik de discussie als beeindigd.
was ie maar eenzijdig. Ik heb tot tweemaal toe gezegd dat de discussie wat mij betreft beeindigd is, maar ene MissBliss moet en zal het laatste woord hebben. Nou, guess what, over dat laatste woord zal ik niet strijden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:56 schreef Jerruh het volgende:
vind ik deze eenzijdige woordenwisseling ook nutteloos.
quote:AMSTERDAM - De 33-jarige Tyra Banks heeft er geen moeite mee dat ze een paar kilootjes is aangekomen. Maar ze was wel gekwetst toen roddelbladen onflatteuze foto's van haar in badpak publiceerden en de spot dreven met haar gewicht. "Ik vind het helemaal niet erg dat ik tegenwoordig een vetrol heb", vertelt het voormalig topmodel. "Maar het doet pijn als mensen zulke vreselijke dingen over mij zeggen."
De oncharmante foto's van de America's Next Top Model-presentatrice werden gemaakt toen ze op vakantie was in Australië. "Ik houd van lekker eten", legt Tyra uit. "Sinds ik in 2005 ben gestopt met modellenwerk, hoef ik godzijdank niet meer te voldoen aan de standaarden van de modewereld."
De donkere schoonheid is 1 meter 75 lang en weegt momenteel ruim 72 kilo. Hoewel ze zich niet druk maakt om haar vetrollen, zou ze het niet erg vinden wat kilo's kwijt te raken. "Ik voel me lekkerder in mijn vel als ik minder weeg, dan slaap ik beter, snurk ik minder, mijn armen zien er beter uit en ik heb meer energie", geeft ze toe. "Ik voel me nog steeds hot. Maar elke dag is weer anders. Ik baal vooral als ik een oude spijkerbroek aantrek en dan blijkt dat ik die niet meer pas. Ik zie er dan net uit als muffin..."
Tyra maakt zich nog het meest zorgen over de omvang van haar borsten. " Ik heb cup DD. Het is voor mij erg moeilijk om kleren te vinden die passen. Ik zou ze met alle liefde willen inruilen voor een kleinere cup."
Topmodel Heidi Klum, die bevriend is met Tyra, vindt dat haar vriendin er nog steeds fantastisch uitziet. "Tyra heeft een geweldig, vrouwelijk lichaam. Af en toe schommelt haar gewicht, nou en?", aldus Heidi.
BMI van 23,5 is idd gewoon een gezond gewicht. Ze moet niet al te veel meer omhoog gaan, dat niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is de cover van 'People Magazine' waarin het interview met Tyra staat.
Ze is inderdaad wat steviger, maar om het 'dik' te noemen?
[afbeelding]
Jah, daar lijkt ze altijd nog hyperslank! (Ik vind het trouwens wel altijd leuk dat er ook een foto van haar bijzit in het thema, dan zie je dat het niveau verschil tussen haar foto en sommige meisjes niet altijd heel erg groot isquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Toeps het volgende:
Trouwens kudo's voor de photoshopper die haar voor ANTM altijd shopt, bij de "Tyra doet het thema van de shoot" foto.
72 is ook niet echt dik. En het is haar show, ze zullen alles wel zo afgesteld hebben dat ze er op d'r floristantst uit ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Torio het volgende:
Tijdens haar talkshow ziet ze er altijd heel slank uit
Of het je smaak is, oké... Maar ik denk dat er vele voedingskundigen, artsen, etc achter het ontwikkelen en onderzoeken van de BMI-formule zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Samson het volgende:
BMI van 23.5 is al aardig richting de gradatie overgewicht, dat begint volgens mij bij 25. Trouwens heeft de bmi een belachelijk grote marge qua gezond gewicht. Naar mijn mening is de bovenmarge voor gezond gewicht veel te hoog. Ik denk dus dat Tyra beter ietsie lichter zou kunnen zijn. Volgens mij wil ze dat zelf ook wel, gewoon ivm dr gezondheid. Een model zal redelijk tegen het ondergewicht bmi van 18.5 aanzitten dus voor een voomalig model zitten er wel erg veel extra kilo's aan en dat zie je helaas ook aan de foto's...
Die marges zijn niet voor niets ruim. In mijn geval is juist de ondergrens iets te laag. Had een keer een bmi van 20, en ik werd niet meer ongesteld enzo. Toen zij mijn huisarts dat dat BMI voor iemand met mijn bouw (ik heb nooit schoudervullingen nodig, zeg maar) gewoon toch echt aan de lage kant was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Samson het volgende:
BMI van 23.5 is al aardig richting de gradatie overgewicht, dat begint volgens mij bij 25. Trouwens heeft de bmi een belachelijk grote marge qua gezond gewicht. Naar mijn mening is de bovenmarge voor gezond gewicht veel te hoog. Ik denk dus dat Tyra beter ietsie lichter zou kunnen zijn. Volgens mij wil ze dat zelf ook wel, gewoon ivm dr gezondheid. Een model zal redelijk tegen het ondergewicht bmi van 18.5 aanzitten dus voor een voomalig model zitten er wel erg veel extra kilo's aan en dat zie je helaas ook aan de foto's...
Dat zal heus wel maar ik ben niet de enige die de laatste tijd zn vraagtekens bij de bmi formule zet. Stel je bent zoals ik 1.80m lang. Ik sport veel, ben goed in vorm en weeg altijd zo tussen de 68 en 70kg. Volgens de bmi formule zou mijn bovenmarge echter 81kg zijn!!! Ik kan je 1 ding vertellen. Als je 1.80 bent en je zou bv niet sporten dus het meergewicht is b.v. vet, dan ben je flink ongezond bezig. Maar volgens de bmi kun je gewoon zeggen dat je een gezond gewicht hebtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of het je smaak is, oké... Maar ik denk dat er vele voedingskundigen, artsen, etc achter het ontwikkelen en onderzoeken van de BMI-formule zitten
Kijk! Zo hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef cinnamongirl het volgende:
En anders zorg ik er wel voor dat we het eens worden![]()
![]()
Nee er mag best over volgende afleveringen gepraat worden en ook wel in de zin van "het wordt een leuke aflevering" maar er zijn ook mensen die het leuk vinden om elke keer te zeggen: "Oh volgende week wordt het echt spannend, dan gebeurt er iets met Nnenna wat je helemaal niet verwacht en dat komt haar duur te staan!"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Dan mag er blijkbaar alleen worden gepraat over die aflevering, want anders krijg je weer post na post gezeur over vermeend gespoiler. Of over BMI.
Nee dit is obese, dat is een levensbedreigende situatie dus nog veel erger dan te dik en niet bepaald grappig of leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Dít is dik.
Dus t*f op met het gezeur dat Tyra al dik is![]()
Viel mij ook al op. Elke aflevering een shot dat ze 's ochtends daarmee ontbijten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Radobe het volgende:
Ik erger me aan die Kellogs sluik reclame tegenwoordig, om het over iets anders te hebben. Lopen die meiden met die doos in beeld.
Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
Ah thanxquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eerste deel hebt gekeken, komt op het eind automatisch een link naar het tweede deel.
ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand toevallig via youtube het 2e deel van afgelopen week, ik zie hier alleen het eerste deel gepost worden. Wil zelf liever niet zoeken, strax kom ik dingen tegen die ik nog niet wil weten
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef ivetje het volgende:
Dank je!!
btw, bij de link op page 2 naar het eerste deel van de aflevering staat aan het eind een link naar tyra's show. Kan ik die kijken zonder iets tegen te komen dat ik nog niet wil zien? Zag nl. dat nnenna er zat en dat dat model ter sprake kwam, wil dat eigenljik wel zien maar wil niet ineens te horen krijgen wie wint ofzoOf is die show opgenomen tijdens het opnemen van de serie?
Ok, dan kijk ik het wel nadat de show hier is afgelopenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet kijken dan, want dan zie je o.a. de winnares...
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Oeh, eigenlijk wil ik wel weten wat dat model te zeggen hadzou iemand het een keertje voor mij over kunnen typen (met spoiler tags)? Ben zelf doof anders had ik het niet gevraagd
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedoel je wat de winnares van Cycle 6 te zeggen had in de Tyra Banks show?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld wat dat mannelijke model van nnenna te zeggen hadDat wil ik eigenlijk ook wel weten
Zolang er geen dingen gezegt worden waaruit we kunnen opmaken wie de winares wordt, kan iemand het dan ff hier vertellen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake wasquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef Ephemera het volgende:
die valse Tyra! Ik zat bijna te beven op de bank toen ze flauwviel
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef seeya_40 het volgende:
Even voor de mensen die de Tyra show met Nnenna gezien hebben. Mijn vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al meteen dat het nep was.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
Ik dacht ook gelijk ... dit is fake! Maar daarna begon ik toch eventjes te twijfelenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
pff, ik zag direct al dat t hartstikke fake was![]()
Ja, Brooke bedoel ik, die is lelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Adelante het volgende:
die donkere met lang haar had een lelijk gebit
jade alleen een lelijk karakter
brooke... tsjah....
Brooke is sexyquote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, Brooke bedoel ik, die is lelijk
labiel = sexy ?quote:
Ik vind haar geizcht heel lelijk. Net als die met dat in elakar gedrukte gezicht die al weg isquote:
Die zag er wel mooi uit jaquote:
Was ik het mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
'If this was America's Next Top Trout we would have her'.
Over Brooke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |