abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45811619
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef Xennia het volgende:
Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook niet
Daar houden ontwerpers toch juist van. Kan je ook meteen zien hoe het in je kledingkast staat.
pi_45812083
Okee hier komt ie dan:

Brooke hoofd
Brooke totaal

Danielle hoofd
Danielle totaal

Furonda hoofd
Furonda totaal

Jade hoofd
Jade totaal

Joanie hoofd
Joanie totaal

Leslie hoofd
Leslie totaal

Nnenna hoofd
Nnenna totaal

Sara hoofd
Sara totaal

Nou dat zijn ze dan. En om het helemaal totaal te maken zal ik mijn mening erover ook nog eens in spoilertags zetten. Het kan niet op vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45812140
Bedankt dat je ze achter linkjes verstopt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_45812231
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef Roi het volgende:
Bedankt dat je ze achter linkjes verstopt
Ja, dan is iedereen blij!!
pi_45813201
quote:
Jade hoofd
Jade totaal
Jade heeft d'r bovenlip thuis gelaten...
pi_45815437
Bij volgende week hoorden toch ook b/w shots?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 08:42:47 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_45815649
Jeeej! Foto's achter een linkje Goed plan!
Hier ff mijn mening over de foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:08:31 #258
4593 Marty
Digi-babe
pi_45815962
Ok, dan zetten we alles achter spoilers
SPOILER
Forza Juve!
pi_45816011
Als we het dan over geen persoonlijkheid moeten hebben dan vind ik Leslie dus onzichtbaar. Ik zag haar gisteravond in het programma en dacht, oh die zit er ook nog in.
Zij blijft niet hangen bij mij.
Go hard or go home
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:13:39 #260
47102 Elvi
miemkwien
pi_45816033
Nou ja Leslie en Mollie vielen mij allebei niet op... Joanie ook niet trouwens
pi_45816662
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op

Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?
I had a signature once. It was awful.
pi_45816932
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op

Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Laten we het nou maar ff proberen. Als blijkt dat alles achter spoilers komt te staan, wat mij heel waarschijnlijk lijkt, dan kan het toch weer worden omgegooid?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:28:38 #263
4593 Marty
Digi-babe
pi_45817378
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:

Dat schreef ik dus ook al in mijn spoiler
Forza Juve!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:31:35 #264
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45817441
ach officieel hoeft het niet eens tussen spoiler tags omdat de serie al achter de rug is.... (althans volgens sommige mods dan he)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_45817516
damn, in elk topic van tv-series kun je gewoon spoiler-less typen wat je vindt als je het volgt op tv... lijkt me ook de bedoeling van zo'n topic, zitten we nu the spoileren in je eigen topic
The secret of getting ahead is getting started
pi_45817766
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:31 schreef Re het volgende:
ach officieel hoeft het niet eens tussen spoiler tags omdat de serie al achter de rug is.... (althans volgens sommige mods dan he)
Het is iets genuanceerder. De serie is in Nederland nog niet achter de rug. Opmerkingen over het verloop van de nog uit te zenden afleveringen is hier not-done; we hebben immers ook apart een spoilertopic!

Maar we gaan er niet meer over bakkeleien; we waren er immers al lang en breed uit met zijn allen?!
Foto's eerstvolgende aflevering plaatsen is OK (achter een linkje mag maar hoeft van mij niet); andere zaken verklappen niet.
Daar gaan we nu niet opeens van afwijken!
pi_45817894
Wat leuk dat het nu zo goed gaat met Mollie-Sue, tof voor haar!
pi_45817984
Ik weet niet of het zo een goed idee is om de foto's achter linkjes te plaatsen, en de reacties daarop in spoilertags.
Want de users die wel gewoon willen meepraten over de foto's van volgende week, zien niet het verschil tussen spoilers als 'wow, de foto van [insert model] is echt mooi' en 'ja echt leuk dat ze volgende week naar [insert country] gaan.
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_45818057
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.

Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.

Goede iedereen?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:03:52 #270
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45818105
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.

Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.

Goede iedereen?
goed idee! sorry hoor maar wat vroeger altijd een leuk topic was, vind ik nu echt een enorme bol van gezeik worden. je mag niet eens meer zeggen van sommige users dat de volgende aflevering echt tof wordt, zelfs als je het uit de voorstukjes hebt gehaald. Echt enorm jammer. Maar goed, gelukkig hebben de mods nooit inperkingen gehouden en komt toeps altijd met leuke fotos en torio en jij met leuke inside info... en CC is ook back!!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:34:34 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45818825
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dan heb je duidelijk niet goed gelezen.
pi_45818969
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dan heb je duidelijk niet goed gelezen.
Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.
Speel niet zo de gebeten hond... Uuuuh... Eend.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:03:35 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45819516
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:40 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.
Speel niet zo de gebeten hond... Uuuuh... Eend.
Hihi! Grapjas!

Maareuh.. Er heeft nog maar één iemand op je voorstel gereageerd, dus om dat nou 'iedereen' te noemen
Voor mij hoeven die foto's helemaal niet pas op donderdag hoor, ik vind het wel leuk als die er op staan. Ik dacht dat we het dáár juist al over eens waren hier.
Maargoed, dit begint zo idd een aardig boring topic te worden ja
pi_45820470
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:

Goede iedereen?
Het compromis ligt toch voor de hand?

De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.

Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_45821006
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:

[..]

De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.

Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
helemaal mee eens
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:06:23 #276
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45821096
ik ook.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:54:36 #277
47102 Elvi
miemkwien
pi_45829989
Afijn... uitvoerige beschrijvingen van wát we nou precies niet mooi vonden aan de foto...
pi_45830106
Misschien moeten we een polletje doen, of beter nog een tournament...
pi_45830126
Leuk al die foto's van Mollie Sue, en dat ze succesvol is, echter vind ik wel dat ze op bijna alle foto's precies dezelfde uitdrukking op haar gezicht heeft. Als je bv naar foto's van Sanne kijkt (HNTM) dan zie je af en toe gewoon niet dat zij het is, zo'n andere look heeft ze dan. Dat vind ik dan wel weer jammer bij MS
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_45831456
Ik vind het leuk om te zien dat mollie sue nu toch een bekent model is geworden..
en voor de rest.. heb nog steeds niet echt een favourite
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:08:48 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_45832457
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:

[..]

Vind ik ook prima. Het enige wmb achter spoilers moet is informatie over wie er gewonnen heeft of eruit gaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45832572
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:43 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat mollie sue nu toch een bekent model is geworden..
en voor de rest.. heb nog steeds niet echt een favourite
Leslie is nu mijn favoriet. Mollie Sue was ook mijn eerste keus, maar ergens kan ik me voorstellen dat de jury vond dat haar persoonlijkheid niet uit de verf kwam.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_45832945
Tof van Mollie Sue zeg, die foto's ! Supermooi meisje.
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:54:12 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_45850044
SPOILER
pi_45850633
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_45853270
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_45856647
quote:
SPOILER
SPOILER
Forza Juve!
pi_45857133
Ja, dit is dus ook niet echt leuk meer op deze manier. Moeten we nu alle reacties in spoilertags gaan zetten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:23:27 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45857189
dat is blijkbaar wel de consequentie van de nieuwe weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_45857353
Ik vind het eigenlijk niet zo prettig. Bovendien open ik nu rucksichtlos alle spoilers, zal je natuurlijk net zien dat onder één daarvan de winnares staat of zo. Kunnen we niet de foto's achter linkjes en het commentaar gewoon open en bloot??
pi_45857358
Kan er niet gewoon een spoilertopic komen dan?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:35:15 #292
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45857525
Doe gewoon fotos achter linkjes en verder gewoon doorgaan zoals we al deden

Klaar
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45858139
totally agree!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_45858631
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Re het volgende:
dat is blijkbaar wel de consequentie van de nieuwe weg
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:21:46 #295
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45859230
Wat een onzin en een saai topic op deze manier.

Normale reacties e.d. hoef je echt niet tussen spoilertags te zetten hoor. Ik denk dat het de andere 'klagers' ook gaat om mensen die bijvoorbeeld als ik zou zeggen: "danielle wordt steeds beter" gaan reageren met "nou, wacht volgende week maar af"

Want die waren er eerst namelijk.
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:38:43 #296
150152 Queen_Bee
pi_45859844
Nouen, dat weet je nog niet wat er gebeurd
I'm super sonic man
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:39:06 #297
150152 Queen_Bee
pi_45859862
En zo vaak gebeurt dat trouwens niet eens

Dus laten we nou alsjeblieft gewoon ophouden zeg, ffs
I'm super sonic man
pi_45861893
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Doe gewoon fotos achter linkjes en verder gewoon doorgaan zoals we al deden

Klaar
Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zo

Ik vind dat Brooke een beetje apart opd e foto staat. Ze staat daar zo voor dat muurtje met die blauwe lucht en die twee mannen opd e achtergrond waarvan één een grijs hemd met een blauwe broek aanheeft en de ander draagt een of ander gemengde gangster-clownsoutfit met heel apart felgekluerd regenbooghaar. Brooke staat daar in het midden in een houding alsof ze moet poepen met één arm in haar zij. In het zwarte naveltruitje komen haar borsten wel mooi uit, maar het heftig gekleurde regenboogbroekje en smalle riempje flatteren haar niet echt. Verder heeft ze haar haar als een ontplofte Beyoncé zitten, met als enige verschil dat Beyoncé het kan hebben en het Brooke e rniet beter op maakt. verder is de knaloranje oogschaduw boven haar ogen too much.

Zooooo, kunnen de foto's nu weer gewoon tussen img-tags?

woensdag 31 januari 2007 @ 22:20:28 #299
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_45866264
Wat is het thema van volgende week?

Verder jammer dat Mollie Sue eruit is.. mijn favorieten zijn Joanie en Danielle, die hebben een eigen persoonlijkheid. Danielle heeft echt zo'n sistah-attitude (weet niet hoe ik het uit moet leggen ) en Joanie is gewoon heel grappig. Ze kunnen ook om zichzelf lachen en zelfspot kan geen kwaad denk ik
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:27:16 #300
47102 Elvi
miemkwien
pi_45866539
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zo

Ik vind dat Brooke een beetje apart opd e foto staat. Ze staat daar zo voor dat muurtje met die blauwe lucht en die twee mannen opd e achtergrond waarvan één een grijs hemd met een blauwe broek aanheeft en de ander draagt een of ander gemengde gangster-clownsoutfit met heel apart felgekluerd regenbooghaar. Brooke staat daar in het midden in een houding alsof ze moet poepen met één arm in haar zij. In het zwarte naveltruitje komen haar borsten wel mooi uit, maar het heftig gekleurde regenboogbroekje en smalle riempje flatteren haar niet echt. Verder heeft ze haar haar als een ontplofte Beyoncé zitten, met als enige verschil dat Beyoncé het kan hebben en het Brooke e rniet beter op maakt. verder is de knaloranje oogschaduw boven haar ogen too much.

Zooooo, kunnen de foto's nu weer gewoon tussen img-tags?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')