Daar houden ontwerpers toch juist van. Kan je ook meteen zien hoe het in je kledingkast staat.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef Xennia het volgende:
Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Laten we het nou maar ff proberen. Als blijkt dat alles achter spoilers komt te staan, wat mij heel waarschijnlijk lijkt, dan kan het toch weer worden omgegooid?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op
Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee toch, ga me nou niet zeggen dat we na 6 cycles alsnog gaan toegeven aan die spoilermutsen. Open dan gewoon een nieuw topic waar je zonder die dingen verdre gaat, dit slaat echt nergens op
Jullie beseffen wel dat er nu dus zo'n 250 posts per topic tussen spoilertags moeten?![]()
Het is iets genuanceerder. De serie is in Nederland nog niet achter de rug. Opmerkingen over het verloop van de nog uit te zenden afleveringen is hier not-done; we hebben immers ook apart een spoilertopic!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:31 schreef Re het volgende:
ach officieel hoeft het niet eens tussen spoiler tags omdat de serie al achter de rug is.... (althans volgens sommige mods dan he)
goed idee! sorry hoor maar wat vroeger altijd een leuk topic was, vind ik nu echt een enorme bol van gezeik worden. je mag niet eens meer zeggen van sommige users dat de volgende aflevering echt tof wordt, zelfs als je het uit de voorstukjes hebt gehaald. Echt enorm jammer. Maar goed, gelukkig hebben de mods nooit inperkingen gehouden en komt toeps altijd met leuke fotos en torio en jij met leuke inside info... en CC is ook back!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.
Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.
Goede iedereen?
Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of je op mij doelt, maar dan heb je duidelijk niet goed gelezen.
Hihi! Grapjas!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:40 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben. Er is door mij een voorstel gedaan dat volgens mij bij iedereen aansluiting kan vinden. Begin dan daarover en niet WEER die discussie.
Speel niet zo de gebeten hond... Uuuuh... Eend.
Het compromis ligt toch voor de hand?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:01 schreef seeya_40 het volgende:
Is het geen idee om de foto's van de volgende uitzending bijv. op donderdag te plaatsen. Dan heeft iedereen zijn zin.
Degene die de nieuwe foto's niet willen zien blijven dan vanaf donderdag uit het topic tot na de uitzending en de rest die ze wel wil zien kan dan gewoon hier verder praten. Want foto's achter linkjes plaatsen vind ik ook een beetje jammer, juist omdat het leuk is om erover te praten. En al die spoilertags schieten ook niet op.
Goede iedereen?
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Het compromis ligt toch voor de hand?
De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.
Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
Vind ik ook prima. Het enige wmb achter spoilers moet is informatie over wie er gewonnen heeft of eruit gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Het compromis ligt toch voor de hand?
De foto´s achter linkjes, maar de opmerkingen over die foto´s gewoon open en bloot.
Mij maakt het niet uit als iemand roept dat de foto van Jade zo stom was, als ik die foto zelf niet gezien heb. Ik kan toch niks met zon opmerking zonder de foto zelf te zien.
Leslie is nu mijn favoriet. Mollie Sue was ook mijn eerste keus, maar ergens kan ik me voorstellen dat de jury vond dat haar persoonlijkheid niet uit de verf kwam.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:43 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat mollie sue nu toch een bekent model is geworden..
en voor de rest.. heb nog steeds niet echt een favourite
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef egeltje1985 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Re het volgende:
dat is blijkbaar wel de consequentie van de nieuwe weg
Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Doe gewoon fotos achter linkjes en verder gewoon doorgaan zoals we al deden
Klaar
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mooi, Geen spoilertags? Dan doe ik het toch gewoon weer zo
Ik vind dat Brooke een beetje apart opd e foto staat. Ze staat daar zo voor dat muurtje met die blauwe lucht en die twee mannen opd e achtergrond waarvan één een grijs hemd met een blauwe broek aanheeft en de ander draagt een of ander gemengde gangster-clownsoutfit met heel apart felgekluerd regenbooghaar. Brooke staat daar in het midden in een houding alsof ze moet poepen met één arm in haar zij. In het zwarte naveltruitje komen haar borsten wel mooi uit, maar het heftig gekleurde regenboogbroekje en smalle riempje flatteren haar niet echt. Verder heeft ze haar haar als een ontplofte Beyoncé zitten, met als enige verschil dat Beyoncé het kan hebben en het Brooke e rniet beter op maakt. verder is de knaloranje oogschaduw boven haar ogen too much.
Zooooo, kunnen de foto's nu weer gewoon tussen img-tags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |