Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Toeps het volgende:
Zo Tyra! En nu heeeeel hard in een hoekje je gaan zitten schamen!
Tyra trekt zich de haren uit d'r hoofd.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef Toeps het volgende:
Dana pakt precies de andere foto's dan ik.
Ach, Tyra kan het wel hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.![]()
Alsof Tyra het enige jurylid is.
Alsof covergirl cosmetics en die andere sponsors geen inspraak hebben in wie zíj uiteindelijk als topmodel willen hebben.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!
Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.
ik neem aan dat je Nicole bedoeltquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Jerruh het volgende:toeps
.
en net zoals een andere roodharige uit een andere cycle die ik ergleuk vond
moest deze er ook uit in een reclame aflevering door gebrek aan opvallendheid en persoonlijkheid! it's a sceme you know!!!
nederlanders snappen het tenminste...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Toeps het volgende:
Ach Jerruh, mensen zijn gewoon jaloers op mooie roodharige grappige meisjes. Dinnetje van mij, ook mooi rood haar en model en zo, werd bij toneelklas ook de no-personality card toegeschoven. En ze is echt grappig! Daarnaast is ze ook nog Miss Noord, nou, dan heb je het helemaal gedaan natuurlijk.![]()
Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!
Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.
Weet niet of iemand er mee bezig is maar anders wil ik de LINKJES (je weet tochquote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Torio het volgende:
gaat er nog iemand de foto's van volgende week posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |