abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45809244
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!

Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.
pi_45809257
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Toeps het volgende:
Zo Tyra! En nu heeeeel hard in een hoekje je gaan zitten schamen!

Tyra trekt zich de haren uit d'r hoofd.
Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.
Alsof Tyra het enige jurylid is.
Alsof covergirl cosmetics en die andere sponsors geen inspraak hebben in wie zíj uiteindelijk als topmodel willen hebben.
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_45809342
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef Toeps het volgende:
Dana pakt precies de andere foto's dan ik.

Alleen veranderd Mollie Sue bij mijn geplaatste foto's in een gele kikker....
pi_45809349

Een of andere spread... Echt, die meid knalt!
pi_45809395
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef Torio het volgende:

[..]

Ik vind het gemeen van je dat je dit zegt.
Alsof Tyra het enige jurylid is.
Alsof covergirl cosmetics en die andere sponsors geen inspraak hebben in wie zíj uiteindelijk als topmodel willen hebben.
Ach, Tyra kan het wel hebben.
pi_45809429
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ach, Tyra kan het wel hebben.
Ja laten we hopen van wel
pi_45809492
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk om te zien die foto's van Mollie Sue, die hadden ze mooi nog niet weg moeten sturen!

Ik vond Furonda vandaag goed en erg op Reese Witherspoon lijken, maar dan dus in het zwart. En raar dat ze haar te dun vonden.

Toeps en Dana; goed zeg die foto's, volgens mij is zij het meest succesvol van alle ANTM-ers of niet?
  maandag 29 januari 2007 @ 23:07:33 #233
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45809602
toeps .

en net zoals een andere roodharige uit een andere cycle die ik erg leuk vond moest deze er ook uit in een reclame aflevering door gebrek aan opvallendheid en persoonlijkheid! it's a sceme you know!!!
put
your
clothes
on!
pi_45809673
Samen met Elyse wel ja.
pi_45809719
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Jerruh het volgende:
toeps .

en net zoals een andere roodharige uit een andere cycle die ik erg leuk vond moest deze er ook uit in een reclame aflevering door gebrek aan opvallendheid en persoonlijkheid! it's a sceme you know!!!
ik neem aan dat je Nicole bedoelt
pi_45809763
hmja maar bij dit programma winnen altijd de meisjes met het mooiste verhaal, het gaat niet echt om een ´modellenlook´ ofzo.. als je de gemiddelde meid van een catwalk haalt heeft die ook niet een echte persoonlijkheid denk ik, maar goed... Wel jammer dat Jade er niet uit is!
pi_45809801
Trouwens; Joanie in die rap game
pi_45809884
Jammer Mollie Sue eruit,vind d'r echt mooi.Maar het gaat toch prima met d'r zien we wel
01-08-2008
  maandag 29 januari 2007 @ 23:14:44 #239
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45809918
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef Torio het volgende:

[..]

ik neem aan dat je Nicole bedoelt
uhuh

die maakte ook zulke mooie foto's...
put
your
clothes
on!
pi_45810034
Jammer dat Mary-Sue eruit is, ook al wist ik het per ongeluk al. Gelukkig is ze nu echt wel het succesvolste ANTM product. Voor haar is het gelukkig alleen maar beter geweest dat ze niet gewonnen heeft. Anders zat ze nu aan een heel bindend contract vast.

Furonda's figuur viel me dit keer wel erg op, en dat was niet positief. Ze heeft totaal geen figuur. Dat zal best wel eens tegen haar kunnen gaan spelen denk ik.

Volgende die er van mij uit mag is Brooke. Ze is niet knap, ze heeft 'iets', maar dat is het onperfecte aan haar. Voor mij is dat nu wel over; ze wordt een beetje irritant.

En Jade... Ja dat is een verhaal apart. Zoals in meerdere seizoenen is gebeurd zal de relschopper er wel lang inblijven, anders kakt het hele 'verhaal' in. Hopelijk is ze na deze aflevering iets minder zelfverzekerd. Moest vandaag bijna kotsen van haar "Ik ben GEWELDIG" verhaaltjes tussendoor.
pi_45810051
Ik zie op d'r Elitekaart dat haar achternaam "Steenis" is, zou ze van Nederlandse afkomst zijn?
pi_45810056
gaat er nog iemand de foto's van volgende week posten
pi_45810059
Ach Jerruh, mensen zijn gewoon jaloers op mooie roodharige grappige meisjes. Dinnetje van mij, ook mooi rood haar en model en zo, werd bij toneelklas ook de no-personality card toegeschoven. En ze is echt grappig! Daarnaast is ze ook nog Miss Noord, nou, dan heb je het helemaal gedaan natuurlijk.
pi_45810100
en Jade ook steeds : 'i just need more directions'
  maandag 29 januari 2007 @ 23:21:23 #245
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45810194
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Toeps het volgende:
Ach Jerruh, mensen zijn gewoon jaloers op mooie roodharige grappige meisjes. Dinnetje van mij, ook mooi rood haar en model en zo, werd bij toneelklas ook de no-personality card toegeschoven. En ze is echt grappig! Daarnaast is ze ook nog Miss Noord, nou, dan heb je het helemaal gedaan natuurlijk.
nederlanders snappen het tenminste...
meisjes...met rooie haren... die kunnen.....
put
your
clothes
on!
pi_45810198
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef p-etr-a het volgende:

Als zij niet te dun is, is een kleerhanger dat ook niet
pi_45810391
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Torio het volgende:
gaat er nog iemand de foto's van volgende week posten
Weet niet of iemand er mee bezig is maar anders wil ik de LINKJES (je weet toch ) wel posten.

Wil wel ff zeker weten of ik nu niks voor jandoedel doe, want dat vind ik tijdverspilling
pi_45810467
Bring it on
pi_45810637
doe je best, seeya_40
pi_45810700
Okee, jullie moeten heel even geduld hebben want er staat hier een hond te springen om uit te gaan.
Dus moet even naar buiten en dan begin ik er meteen aan!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')