Ze heeft geen eelt op haar ziel en komt zo kwetsbaar over. Ze had het sowieso niet gered in de grote boze buitenwereldquote:Op maandag 22 januari 2007 23:28 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Gina eruit is
Zij is labieler dan de meeste mensen die in een psygische inrichting zitten!
Ga maar gauw dromen van roze konijntjes die huppelen in een bloemetjesweidequote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:52 schreef SnowDoggg het volgende:
Die JaniceWat een k*tstreek was dat
Ik heb het idee dat ze Gina er nog er even in hebben gelaten vanwege haar strijd met Jade! (Kijkcijfers enzo)!
En dan doet Janice er nog een schepje boven op ... omdat het toch al vast staat dat Gina weg moet!
Het programma wordt er wel minder op
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga maar gauw dromen van roze konijntjes die huppelen in een bloemetjesweide![]()
Een psygische inrichtingquote:Op maandag 22 januari 2007 23:28 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Gina eruit is
Zij is labieler dan de meeste mensen die in een psygische inrichting zitten!
Nee, Jade kleuterjufquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:52 schreef Fuente het volgende:
Dat stukje met Janice heb ik helaas gemist. Maar Gina kleuterjuf?![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat zou spoileren zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Veletta het volgende:
Weet iemand wie er volgende week neer gaat?
Tip : http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef Veletta het volgende:
Toeps, PM-etje dan?
En als je meer goeie spoilers hebt zou ik die ook graag willen horen ^^
Kan het zelf namelijk nergens vinden
"There's a bright future ahead of her!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef Dana85 het volgende:
...
Haha, moest zo hard lachen toen Furonda's vorm hoofd met een gloeilamp werd vergeleken.Wie zei dat nou eigenlijk, Miss Jay? Of Nigel?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:20 schreef Toeps het volgende:
You are gonna loooove me!
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
^ Alle ANTM fotoshoots EVER! Oh ja, als je geen spoilers wilt, niet op C6 en C7 klikken, natuurlijk.
Ik wed dat dat afhaalgrietje zelfs nog mooier isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef Vivi het volgende:
Nou, eindelijk dat zachtgekookte ei Gina eruit
Ik vond het sowieso al onbegrijpelijk dat ze erin zat....Ze heeft dezelfde kop als het grietje bij de afhaalbalie van de Chinees op de hoek.
Ja, om 8 uur als ik het goed heb.quote:
Ja inderdaad, k mooi dat de jury zei "nu heb je geen vriend meer"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Inderdaad, Nnenna moet het gewoon even uitmaken met haar vriend. Houdt ie meteen genoeg afstand.
Sorry...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie geen link?
Je avatarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie geen link?
Hey leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Sorry...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BtHpdMg2xNw
Tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:20 schreef Toeps het volgende:
You are gonna loooove me!
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
^ Alle ANTM fotoshoots EVER! Oh ja, als je geen spoilers wilt, niet op C6 en C7 klikken, natuurlijk.
Volgende week wordt er een commercial opgenomen, geen foto's dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Droeke het volgende:
Heeft iemand al de foto's van volgende week? Ik vind dat altijd zo leuk om die vast te zien; het gaat vaak zooooo snel in het programma...
ooohhh jammerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een commercial opgenomen, geen foto's dus.
Ja dat werd er idd gezegd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
kan niemand zich de uitspraak van Joany over Nnenna meer herinneren?
"they were in africa and they were setting up a tent, but that tent was too little to sleep in"
of iets in die richting.
He totally pitched a tent while they were in Africa. And not one that you camp in, eitherquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Jerruh het volgende:
kan niemand zich de uitspraak van Joany over Nnenna meer herinneren?
"they were in africa and they were setting up a tent, but that tent was too little to sleep in"
of iets in die richting.
Hinkel op 1 been en zeg "HAHAHAHAHAH", trek hierbij een kop alsof je het debiele achternichtje van Mr. Ed bent. Daar heb jij geen filmpje voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar heeft iemand nou een filmpje van dat lachen? Ik durf niet te gaan zoeken want ik wil geen spoilers tegenkomen.
Faaaabulous!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Torio het volgende:
geen foto's volgende week, maar wel dit![]()
[afbeelding]
Oke laat ik het dan zo vragen: Kan iemand deze aflevering even van YouTube geven als hij erop staat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hinkel op 1 been en zeg "HAHAHAHAHAH", trek hierbij een kop alsof je het debiele achternichtje van Mr. Ed bent. Daar heb jij geen filmpje voor nodig hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=hSqCCrUG2uAquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke laat ik het dan zo vragen: Kan iemand deze aflevering even van YouTube geven als hij erop staat?
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef supkaa het volgende:
Volgende week komen volgens mij zoveel bitchfights door die nick canon show![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef Dana85 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hSqCCrUG2uA
Alstublieft! Dit is part 1 van de aflevering, waarin het stukje van Janice Dickinson in voorkomt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.
Ga dan naar een spoiler topic?
ehm, ze zei "volgens mij" en in het voorstukje wat je gisteren zag, werd precies hetzelfde gezegd. geen gespoiler dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gespoiler! Ook al zeg je niet wie de winnares is of wie er uit gaat, het is hoogst irritant als mensen constant roepen "dat het volgende week zo leuk wordt met die ruzies" o.i.d.
Doe niet zo spastisch, valt heus wel mee met het spoileren, juist leuk om af en toe van die teasers ertussen te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Torio het volgende:
geen foto's volgende week, maar wel dit![]()
[afbeelding]
Ik probeer het gelach te oefenen maar het lukt nog niet echt helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik probeer het gelach te oefenen maar het lukt nog niet echt helemaal.Het lijkt me wel hilarisch als je dat zo kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |