Knietje in zijn kinderbelasting, en dan roepen dat ie jou niet meer moet betasten.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer maandagmorgen en weer lekker met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak.
Rijdt Blaak binnen dus ik zie een leeg plekje in de gang en ga daar staan tot hij stopt, staat er een oude kerel achter me tegen me aan te rijden, dus ik zet mijn hak in zijn voet, gaat hij me toch een partij tekeer.
Dus ik zeg tegen hem dat is je straf moet je maar niet zo tegen mij aanrijden ouwe viespeuk, zegt hij dat het door de drukte komt dat hij tegen me aan moet staan, achter m stond niemand!![]()
nee, als er dan iemand tegen je aanstaat zal dat vast-en-zeker komen door jouw waanzinnig aantrekkelijke uiterlijk endoet die man dat enkel omdat hij stiekem flink op je geilt....quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
... met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak....
Ben gelukkig niet oud, en zit zelf in de trein van zaandam maar amsterdam sloterdijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Gezien je avatar zou je het nog best wel kunnen zijn![]()
Ik zie dat je ook in februari 1981 bent geboren ik ookquote:Op maandag 22 januari 2007 10:00 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet oud, en zit zelf in de trein van zaandam maar amsterdam sloterdijk.
maar zou best wel tegen je aanrijden hoor![]()
goed bouw jaarquote:Op maandag 22 januari 2007 10:02 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook in februari 1981 bent geboren ik ook![]()
Dus oud ben je dan in elk geval niet, vies dat laten we dan wel ff in het midden
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:56 schreef mrdjey het volgende:
sorry zal het niet meer doen,.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe laat ga je normaal gesproken met die trein?
Maar je weet het he, die andere man loopt nu voor zijn leven mankquote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe laat ga je normaal gesproken met die trein?
Das net wat te vroegquote:Op maandag 22 januari 2007 10:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik neem de trein om 7.36
Berijden an sich heb ik geen problemen mee mits het een lekker ding is, dat was die man dus absoluut niet.
Hoe laat ga jij altijd dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Das net wat te vroegHad je graag willen beschermen tegen die engerds, kun je niet op een wat schappelijkere tijd vertrekken?
quote:
Als dat zo zou zijn dan zou je ff in mijn topic historie kunnen kijken over het topic Jongen mee uit vragen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
Anyways...
verkapte 'check m'n fotoboek en geef ouwe geile mannetjes groot gelijk omdat ik zo aantrekkelijk ben' topic.
serieus de 1e keer dat ik teringhard moet lachen om een avatarquote:Op maandag 22 januari 2007 09:56 schreef mrdjey het volgende:
sorry zal het niet meer doen,.
nietquote:
Het gebeurt wel eens vaker, tenminste voor mij was dit de eerste keer maar een vriendin heeft het wel eens vaker gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef Lucille het volgende:
Je hebt het in de titel over mannen, zijn er meer geweest dan? In de OP staat 1 kerel die het deed.
Zal wat zijn zeg dat je door 30 mannen word bereden?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef Lucille het volgende:
Je hebt het in de titel over mannen, zijn er meer geweest dan? In de OP staat 1 kerel die het deed.
Ben ook zo slechtquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het gebeurt wel eens vaker, tenminste voor mij was dit de eerste keer maar een vriendin heeft het wel eens vaker gehad.
die van TS is mooierquote:Op maandag 22 januari 2007 10:11 schreef L-IS het volgende:
[..]
serieus de 1e keer dat ik teringhard moet lachen om een avatar![]()
![]()
![]()
Idd, gelijk ff zwaffelen en zulksquote:Op maandag 22 januari 2007 10:23 schreef chromosoompje het volgende:
Ik zou het niet laten bij alleen tegen je aanrijden![]()
Je fotoboek toont niet aan dat je een zwaargewicht bent? Of heb je superpowers dat je dwars door zn botjes heen trapte?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Maar je weet het he, die andere man loopt nu voor zijn leven mank
Kijk jij begrijpt mequote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, gelijk ff zwaffelen en zulks
hahahhah!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt mevolop in de trein zwaffelen
no![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:19 schreef j0rrit het volgende:
Heb je die beer ook een hakje gegeven?
[afbeelding]
Nou om eerlijk te zijn zie ik er op maandag ochtend er niet zo uitdagend uit hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
Waarschijnlijk daagde je die gast gewoon uit![]()
das andere koekquote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Nee, dan maakt de homo in kwestie intiem kennis met de knie in kwestie.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dan maakt de homo in kwestie intiem kennis met de knie in kwestie.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
In de discotheek vind je het geen probleem en in de trein wel?![]()
idd, ik klikte ook alquote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
Anyways...
verkapte 'check m'n fotoboek en geef ouwe geile mannetjes groot gelijk omdat ik zo aantrekkelijk ben' topic.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Ook in de disco houd ik daar niet van, vraag het dan eerst.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Dordrechtquote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer maandagmorgen en weer lekker met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak.
Rijdt Blaak binnen dus ik zie een leeg plekje in de gang en ga daar staan tot hij stopt, staat er een oude kerel achter me tegen me aan te rijden, dus ik zet mijn hak in zijn voet, gaat hij me toch een partij tekeer.
Dus ik zeg tegen hem dat is je straf moet je maar niet zo tegen mij aanrijden ouwe viespeuk, zegt hij dat het door de drukte komt dat hij tegen me aan moet staan, achter m stond niemand!![]()
Davinciquote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef feessie het volgende:
[..]
DordrechtZit je trouwens op Davinci ?
![]()
nounou, de een of andere flikker die je knie aanstoot ... nee, daar ga je dood van .quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien
Of je doet dat even niet, denk dat de mensen me nu een beetje raar vinden hierquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt mevolop in de trein zwaffelen
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hoi, wat een leuk meisje ben jij. Zullen we ff schuren?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ook in de disco houd ik daar niet van, vraag het dan eerst.
Als ik nou tegen je aan stond te rijden dan had je het niet erg gevonden.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Tjekt fotoboek en schiet in de lachquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik nou tegen je aan stond te rijden dan had je het niet erg gevonden.![]()
"Hoi, mag ik tegen je oprijden terwijl jij je baco opdrinkt?"quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
En waar zijn jouw foto's hork?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjekt fotoboek en schiet in de lach![]()
Hij is toch niet degene die overdreven opzichtig verkondigt dat hij zo ongelooflijk aantrekkelijk is dat alle vrouwen ogenblikkelijk voor m "on all fours" gaan als ie alleen maar naar ze kijkt?quote:
altijd mooi die gasten. Lachen om foto's en zelf geen foto op internet hebben staan. in 99% van de gevallen hebben ze dan een kop als een koekie.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij is toch niet degene die overdreven opzichtig verkondigt dat hij zo ongelooflijk aantrekkelijk is dat alle vrouwen ogenblikkelijk voor m "on all fours" gaan als ie alleen maar naar ze kijkt?![]()
Kansloze....
je draait om de vraag heen: denk jij dat je zo knap bent dat vrouwen spontaan een slakkenspoor achterlaten en toestaan dat je tegen ze aanrijdt?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
altijd mooi die gasten. Lachen om foto's en zelf geen foto op internet hebben staan. in 99% van de gevallen hebben ze dan een kop als een koekie.![]()
Ik zet dan meestal met enige kracht een hoge hak op zijn middenvoetsbeentje. Werkt als een droom en ik hoef mijn handen niet te wassen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou zeggen, volgende keer met je hand naar achteren gaan, zodanig dat zijn klokkenspel tegen je hand aan schuurt. Indien de bewegingen dan doorgaan, weet je zeker dat het opzet was. Vervolgens open hand + geslachtskenmerken van vies mannetje samenknijpen. Gegarandeerd doet ie het niet meer!
Ik ben niet zo aandachtsgeilquote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
altijd mooi die gasten. Lachen om foto's en zelf geen foto op internet hebben staan. in 99% van de gevallen hebben ze dan een kop als een koekie.![]()
Nee niet meer ik werk in Rotterdamquote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef feessie het volgende:
[..]
DordrechtZit je trouwens op Davinci ?
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik nou tegen je aan stond te rijden dan had je het niet erg gevonden.![]()
Dat deed ik dus ookquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ik zet dan meestal met enige kracht een hoge hak op zijn middenvoetsbeentje. Werkt als een droom en ik hoef mijn handen niet te wassen.
Ik heb er potverdriedubbeltjes nog steeds pijn aan. En hoe moet m'n zuster nou de boodschappen halen? Vlegel!!quote:
Ik laat mij genoeg nemen, maar dan wel door mannen en vrouwen van mijn eigen keus.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Sjibble het volgende:
Word je een keer genomen, vind je het niet goed, wat wil je dan!
Nee hoor. Wel eens van humor gehoord?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
je draait om de vraag heen: denk jij dat je zo knap bent dat vrouwen spontaan een slakkenspoor achterlaten en toestaan dat je tegen ze aanrijdt?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ik laat mij genoeg nemen, maar dan wel door mannen en vrouwen van mijn eigen keus.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn met zo'n kop.![]()
Ik ben het helemaal met je eens, dan wel mannen en vrouwen van MIJN keuze en niet iemand die het opdringt en dan nog eng is ook.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ik laat mij genoeg nemen, maar dan wel door mannen en vrouwen van mijn eigen keus.
Ik weet niet hoe het met TS zit, trouwens
Zei Gordon. Meid! Kan dat echt net meer?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Zegt ie met coupe stekeltjeshaar. Leuk als je 15 bent, kan echt niet als je twee keer die leeftijd hebt.
Daar hoef je geen Gordon voor te hetenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zei Gordon. Meid! Kan dat echt net meer?![]()
Er zijn ook vrouwen die dat al doen als de bus door de bocht gaat....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ik zet dan meestal met enige kracht een hoge hak op zijn middenvoetsbeentje. Werkt als een droom en ik hoef mijn handen niet te wassen.
Ik doe het alleen als ze zelf uit de bocht gierenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die dat al doen als de bus door de bocht gaat....
Hoge hakkenquote:Hoge hakken in het OV
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef mrdjey het volgende:
moet zo meteen weer terug met de trein, even een lekker slachtoffer vinden om tegen een terijden
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Scenario: Jij stapt de trein in, ziet een vrouwelijke prooi staan. Je bent gereed om haar te gaan berijden.
Maar dan, dan blijkt ze proffesioneel kickbokser te zijn.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
omdat je mischien haar van achter aan het berijden ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
waarom zou je uberhaupt tegen iemand op willen rijden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
ga dan tegen een homo aanrijden, dan beleef je tenminste nog eens wat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef mrdjey het volgende:
geen idee?
moet toch wat doen tijdens zo'n saaie treinreis?
Je BMX?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou ook tegen TS aan rijden MET MN BMX!
Ja dat begrijp ik maar ik sta er van versteld dat er mensen met een BMX door de trein rijdenquote:
Kloptquote:Op maandag 22 januari 2007 15:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat is een rode oortjes strip!
Zit een jongen heel vies garnalen te eten in de trein, met zijn voeten op de bank etc.
Blondje zegt er wat van, hij zegt dat ze d'r mond moet houden.
Dus zij roept de conducteur, en zegt, dat hij haar betast heeft. Hoe kun je dat bewijzen, vraagt de conducteur.
Zegt zij, ruik maar eens aan zijn handen.
Zegt die vent:
Ze wilde dat ik aan haar zat, ruik naar eens aan mijn mond als je bewijs nodig heb.....
of zoiets...
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Samcali het volgende:
Als het deze man was heb je pas echt een probleem....
[afbeelding]
Maar dat weet de politie niet ! Ze zullen vast geen vergelijkend-waren-onderzoek doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig ruikt die van mij niet naar garnaaltjes of haring dus die vlieger gaat niet op
Wat jij zegt.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef veldmuis het volgende:
Je mag blij zijn dat-ie alleen maar wat aan het rijden was, ik had je gewoon keihard in je kont geneukt en als je tegen zou stribbelen dan ja dan zou ik dat ook doen!!
hangt helemaal van de vrouw af, Ma Flodder moet het niet proberen!quote:Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Jezebel het volgende:
Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
goeiesmorgens. Welke avonturen heb je vandaag weer beleefd in de trein?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven![]()
welke trein heb je, kom ik morgen ff tegen je aanrijden...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Eigenlijk vandaag niks, behalve dat het weer super druk was, ik heb de vieze man niet gezien
ja die rijden immers ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef 907 het volgende:
Sja, als je oud bent dan zal dat wel de versiertruck zijn denk ik ...
Ik krijg in een keer een mental image van Lucia Rijkerquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Tja ik had de trein gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
heheh zou best nog wel kunnen hoor een poster is het niet want van al die mensen hier die beweren dat zij het zijn geweest zag er niet eentje uit als die vieze man.
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:12 schreef GANZENBORD het volgende:
Woah, ik neem altijd de trein van 7.40 op Zwijndrecht, mag ik morgen tegen jou aanrijden zodat geen ouwe mannen dat meer kunnen doen![]()
wat ben jij 2 dimensionaal zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het wel
Noem het maar leed en ik dan als slachtoffer van een frotteur?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef steeg het volgende:
Je hebt gewoon gespeeld met het leed van een frotteur: een psychiatrisch patiënt, ongevoelige klootzak!
In psychiatry, the clinical term frotteurism refers to a specific sexual disorder. It is a paraphilia involving rubbing against another person to achieve sexual arousal or even orgasm, discreetly without being discovered, typically in a public place such as a crowded train.
Misschien kan je voortaan even nadenken en zo'n man in zijn waarde laten!
En het is niet 1 tankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Dvons het volgende:
Even offtopic:
Mooie avatar...uitrijdend voor een tank ;-)
hehe de vandale editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef Dvons het volgende:
Fantastisch wijze opmerking, ff nog wijzer van mijn kant; volgens de Van Dale:
rij·den1 (onov.ww.)
1 (van voertuigen) zich voortbewegen (kan in een trein, bv op een vouwfiets)
2 op en neer, heen en weer gaan (kan in een trein, op allerlei mogelijke manieren. Bv door vieze oude mannetjes)
rij·den2 (ov.ww.)
1 zich voortbewegen met (een voertuig) (kan in een trein, zie bovenstaande tekst)
2 zich voortbewegen op een rijdier (kan in een trein; er zijn mannen die vrouwen ook wel heel onbeschaamd rijdieren noemen. Uiteraard behoor ik niet tot die categorie, maar in dit geval blijkt t toch maar weer mogelijk; rijden in een trein)
3 met een voertuig vervoeren (kan in een trein, ga zitten en laat je vervoeren)
En nu jij weer C2C; altijd baas boven baas, wijze boven wijze ;-)
Heel fok! staat nog voor je in de rijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef skippy22 het volgende:
Ik wil ook wel een keer tegen de ts aanrijden![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe weet die frotteur dat ik fiets dan?
CyclinggirlNeed I say more?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef SlimShady het volgende:
hij heeft in je fotoboek gegluurd...
Jah voor als het rustig is in de trein, komt allen naar traject Dordrecht - Rotterdam Blaak voor een gratis ritquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef knep het volgende:
[..]
Heel fok! staat nog voor je in de rij.
Wordt nog drukker in de trein.
Misschien een manier om het OV te promoten?
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.quote:
Dat zegt niks, de gemiddelde FOKker loopt met een boog om echte mensen heenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.
En je had liever gehad dat ik nog ff lafjes tegen je aan kwam hangen he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.
Hij liever dan ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Nou ik had gisteren wat anders.. wel zoiets
de deurbel gaat dus doe open.. Ja ik ben van de leesmap u bent zkr een modeblad typje
Ik.. Nee hoor
Hij... ow daar lijkt u wel op
(ondertussen stond die bijna binnen)
Ik..lees alleen de tvgids of een boek
Hij.. jammer want u hebben we graag als lid..
(hij stond nu nog maar een centimeter bij me vandaan)
Ik.. sorry heb geen intresse en kunt u een stapje achteruit doen
hij..Dan ga ik maar weer met me ipods en de leesmap
dacht bij mezelf steek ze lekker in je reet
Hoe gaat dat...half verkrachten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Geen idee heb ze niet gezien.. Dan als nog laat me niet half verkrachten voor een paar ipods.. Als je nou met een.. Neee grapje![]()
Gelukkig zijn er nog genoeg meisjes in de wereld die wel heel ver willen gaan voor een ipod.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Geen idee heb ze niet gezien.. Dan als nog laat me niet half verkrachten voor een paar ipods.. Als je nou met een.. Neee grapje![]()
Nou niet alleen voor Ipods.. geef ze wat te drinken de hele avond en je mag erop.. Ben zelf barvrouw en kan ze zo allemaal aanwijzen die het doen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg meisjes in de wereld die wel heel ver willen gaan voor een ipod.![]()
Nee, dat is de iBuzzquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dan ga ik maar weer met me ipods en de leesmap
dacht bij mezelf steek ze lekker in je reet
proest!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef alsem het volgende:
gelukkig reed hij niet met de trein tegen je aan![]()
Eigenlijk ben jij best spannend met je ibuzz en je verhalen over pijpen in de auto enzoquote:
Ha ha ha... Heb hem inderdaad niet meer naar me buurvrouw zien gaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
zo zie je maar ze komen zelfs al bij je aan de deur staan onder het mom van " in de trein lukt het niet dan jat ik maar ergens een leesmap en een Ipod en probeer ik het aan de deur"
Kun je niet wat zuidelijker gaan reizen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jah voor als het rustig is in de trein, komt allen naar traject Dordrecht - Rotterdam Blaak voor een gratis rit
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Gripper het volgende:
Ik was eerder verdorie, met m'n interesse in je fietserij! Achteraansluiten knep!![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best spannend met je ibuzz en je verhalen over pijpen in de auto enzo![]()
Maar wat is nou je punt?quote:
Nietus, ikke!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Gripper het volgende:
Ik was eerder verdorie, met m'n interesse in je fietserij! Achteraansluiten knep!![]()
*Reist deels hetzelfde traject als TSquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Hi_flyer het volgende:
TS fietst, dus slank en aantrekkelijk en dus streepje voor heeft![]()
Oh, dus omdat ik tegelijkertijd meld dat ik fietsen interessant vind, maar óók dames die duidelijk en openhartig over hun sexbeleving zijn op dit forum, ligt mn interesse meteen ergens anders?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef knep het volgende:
[..]
Dat je interesse ergens anders ligt.
Jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik tegelijkertijd meld dat ik fietsen interessant vind, maar óók dames die duidelijk en openhartig over hun sexbeleving zijn op dit forum, ligt mn interesse meteen ergens anders?
Ahaquote:
Lijkt je dat wel wat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even ontopic, want op de fiets heeft nog niemand tegen mij aangereden
Wat fijn dat jij als TS zijnde het topic toch weer de richting in stuurt waarin je het wilde hebben. Wij gaan tenslotte aardig offtopic zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ervan uitgaande dat ze een landing maakt zoals Erik Dekker afgelopen tour. Met een simpel schaafwondje op je arm ben je vast niet lelijk genoeg voor "Gnoom zoekt Ork"quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar wel weer meedoen aan die nieuwe datingshow van SBS6...
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
spd pedalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef knep het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zit.
ook daarmee kun je een treinviezerik trouwens verschrikkelijk pijn doen, zeker als de plaatjes niet verzonken zitten in de zoolquote:
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
ook daarmee kun je een treinviezerik trouwens verschrikkelijk pijn doen, zeker als de plaatjes niet verzonken zitten in de zool![]()
moet geen probleem zijn lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef knep het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpen.
een "train" in de trein wauhahaaquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Zal wat zijn zeg dat je door 30 mannen word bereden?
Meer een groeps verkrachting dan lijkt me
Ik heb LOOK plaatjes die zijn wat groterquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef knep het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpen.
Ik rij gewoon met Shimano schoenen hoor met Look pedalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef knep het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zit.
Vette shit. Die schoenen met een netpanty in een kort rokje. En dan in een coupe gaan staan. Suc6 verzekerd en niemand die tegen je aan komt rijden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik rij gewoon met Shimano schoenen hoor met Look pedalen
Ik weet niet wat meer pijn gaat doen, deze stalen vriendjes:quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb LOOK plaatjes die zijn wat groter
Nee Maikuuul die ziet er oud uit maar hij had geen c1000 schort voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
TS was het maikuuul niet die lijkt ook oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |