quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef mrdjey het volgende:
moet zo meteen weer terug met de trein, even een lekker slachtoffer vinden om tegen een terijden
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Scenario: Jij stapt de trein in, ziet een vrouwelijke prooi staan. Je bent gereed om haar te gaan berijden.
Maar dan, dan blijkt ze proffesioneel kickbokser te zijn.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
omdat je mischien haar van achter aan het berijden ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
waarom zou je uberhaupt tegen iemand op willen rijden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
ga dan tegen een homo aanrijden, dan beleef je tenminste nog eens wat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef mrdjey het volgende:
geen idee?
moet toch wat doen tijdens zo'n saaie treinreis?
Je BMX?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou ook tegen TS aan rijden MET MN BMX!
Ja dat begrijp ik maar ik sta er van versteld dat er mensen met een BMX door de trein rijdenquote:
Kloptquote:Op maandag 22 januari 2007 15:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat is een rode oortjes strip!
Zit een jongen heel vies garnalen te eten in de trein, met zijn voeten op de bank etc.
Blondje zegt er wat van, hij zegt dat ze d'r mond moet houden.
Dus zij roept de conducteur, en zegt, dat hij haar betast heeft. Hoe kun je dat bewijzen, vraagt de conducteur.
Zegt zij, ruik maar eens aan zijn handen.
Zegt die vent:
Ze wilde dat ik aan haar zat, ruik naar eens aan mijn mond als je bewijs nodig heb.....
of zoiets...
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Samcali het volgende:
Als het deze man was heb je pas echt een probleem....
[afbeelding]
Maar dat weet de politie niet ! Ze zullen vast geen vergelijkend-waren-onderzoek doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig ruikt die van mij niet naar garnaaltjes of haring dus die vlieger gaat niet op
Wat jij zegt.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef veldmuis het volgende:
Je mag blij zijn dat-ie alleen maar wat aan het rijden was, ik had je gewoon keihard in je kont geneukt en als je tegen zou stribbelen dan ja dan zou ik dat ook doen!!
hangt helemaal van de vrouw af, Ma Flodder moet het niet proberen!quote:Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Jezebel het volgende:
Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
goeiesmorgens. Welke avonturen heb je vandaag weer beleefd in de trein?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven![]()
welke trein heb je, kom ik morgen ff tegen je aanrijden...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Eigenlijk vandaag niks, behalve dat het weer super druk was, ik heb de vieze man niet gezien
ja die rijden immers ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef 907 het volgende:
Sja, als je oud bent dan zal dat wel de versiertruck zijn denk ik ...
Ik krijg in een keer een mental image van Lucia Rijkerquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Tja ik had de trein gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
heheh zou best nog wel kunnen hoor een poster is het niet want van al die mensen hier die beweren dat zij het zijn geweest zag er niet eentje uit als die vieze man.
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:12 schreef GANZENBORD het volgende:
Woah, ik neem altijd de trein van 7.40 op Zwijndrecht, mag ik morgen tegen jou aanrijden zodat geen ouwe mannen dat meer kunnen doen![]()
wat ben jij 2 dimensionaal zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het wel
Noem het maar leed en ik dan als slachtoffer van een frotteur?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef steeg het volgende:
Je hebt gewoon gespeeld met het leed van een frotteur: een psychiatrisch patiënt, ongevoelige klootzak!
In psychiatry, the clinical term frotteurism refers to a specific sexual disorder. It is a paraphilia involving rubbing against another person to achieve sexual arousal or even orgasm, discreetly without being discovered, typically in a public place such as a crowded train.
Misschien kan je voortaan even nadenken en zo'n man in zijn waarde laten!
En het is niet 1 tankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Dvons het volgende:
Even offtopic:
Mooie avatar...uitrijdend voor een tank ;-)
hehe de vandale editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef Dvons het volgende:
Fantastisch wijze opmerking, ff nog wijzer van mijn kant; volgens de Van Dale:
rij·den1 (onov.ww.)
1 (van voertuigen) zich voortbewegen (kan in een trein, bv op een vouwfiets)
2 op en neer, heen en weer gaan (kan in een trein, op allerlei mogelijke manieren. Bv door vieze oude mannetjes)
rij·den2 (ov.ww.)
1 zich voortbewegen met (een voertuig) (kan in een trein, zie bovenstaande tekst)
2 zich voortbewegen op een rijdier (kan in een trein; er zijn mannen die vrouwen ook wel heel onbeschaamd rijdieren noemen. Uiteraard behoor ik niet tot die categorie, maar in dit geval blijkt t toch maar weer mogelijk; rijden in een trein)
3 met een voertuig vervoeren (kan in een trein, ga zitten en laat je vervoeren)
En nu jij weer C2C; altijd baas boven baas, wijze boven wijze ;-)
Heel fok! staat nog voor je in de rijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef skippy22 het volgende:
Ik wil ook wel een keer tegen de ts aanrijden![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe weet die frotteur dat ik fiets dan?
CyclinggirlNeed I say more?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef SlimShady het volgende:
hij heeft in je fotoboek gegluurd...
Jah voor als het rustig is in de trein, komt allen naar traject Dordrecht - Rotterdam Blaak voor een gratis ritquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef knep het volgende:
[..]
Heel fok! staat nog voor je in de rij.
Wordt nog drukker in de trein.
Misschien een manier om het OV te promoten?
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.quote:
Dat zegt niks, de gemiddelde FOKker loopt met een boog om echte mensen heenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.
En je had liever gehad dat ik nog ff lafjes tegen je aan kwam hangen he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die vieze oude man op Fok! zit. Vanmorgen liep hij met een boog om me heen.
Hij liever dan ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Nou ik had gisteren wat anders.. wel zoiets
de deurbel gaat dus doe open.. Ja ik ben van de leesmap u bent zkr een modeblad typje
Ik.. Nee hoor
Hij... ow daar lijkt u wel op
(ondertussen stond die bijna binnen)
Ik..lees alleen de tvgids of een boek
Hij.. jammer want u hebben we graag als lid..
(hij stond nu nog maar een centimeter bij me vandaan)
Ik.. sorry heb geen intresse en kunt u een stapje achteruit doen
hij..Dan ga ik maar weer met me ipods en de leesmap
dacht bij mezelf steek ze lekker in je reet
Hoe gaat dat...half verkrachten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Geen idee heb ze niet gezien.. Dan als nog laat me niet half verkrachten voor een paar ipods.. Als je nou met een.. Neee grapje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |