wat ben jij 2 dimensionaal zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het wel
Noem het maar leed en ik dan als slachtoffer van een frotteur?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef steeg het volgende:
Je hebt gewoon gespeeld met het leed van een frotteur: een psychiatrisch patiënt, ongevoelige klootzak!
In psychiatry, the clinical term frotteurism refers to a specific sexual disorder. It is a paraphilia involving rubbing against another person to achieve sexual arousal or even orgasm, discreetly without being discovered, typically in a public place such as a crowded train.
Misschien kan je voortaan even nadenken en zo'n man in zijn waarde laten!
En het is niet 1 tankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Dvons het volgende:
Even offtopic:
Mooie avatar...uitrijdend voor een tank ;-)
hehe de vandale editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef Dvons het volgende:
Fantastisch wijze opmerking, ff nog wijzer van mijn kant; volgens de Van Dale:
rij·den1 (onov.ww.)
1 (van voertuigen) zich voortbewegen (kan in een trein, bv op een vouwfiets)
2 op en neer, heen en weer gaan (kan in een trein, op allerlei mogelijke manieren. Bv door vieze oude mannetjes)
rij·den2 (ov.ww.)
1 zich voortbewegen met (een voertuig) (kan in een trein, zie bovenstaande tekst)
2 zich voortbewegen op een rijdier (kan in een trein; er zijn mannen die vrouwen ook wel heel onbeschaamd rijdieren noemen. Uiteraard behoor ik niet tot die categorie, maar in dit geval blijkt t toch maar weer mogelijk; rijden in een trein)
3 met een voertuig vervoeren (kan in een trein, ga zitten en laat je vervoeren)
En nu jij weer C2C; altijd baas boven baas, wijze boven wijze ;-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |