quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef mrdjey het volgende:
moet zo meteen weer terug met de trein, even een lekker slachtoffer vinden om tegen een terijden
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Scenario: Jij stapt de trein in, ziet een vrouwelijke prooi staan. Je bent gereed om haar te gaan berijden.
Maar dan, dan blijkt ze proffesioneel kickbokser te zijn.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
omdat je mischien haar van achter aan het berijden ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
waarom zou je uberhaupt tegen iemand op willen rijden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou ik tegen iemand aanrijden die spuuglelijk is?
ga dan tegen een homo aanrijden, dan beleef je tenminste nog eens wat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef mrdjey het volgende:
geen idee?
moet toch wat doen tijdens zo'n saaie treinreis?
Je BMX?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou ook tegen TS aan rijden MET MN BMX!
Ja dat begrijp ik maar ik sta er van versteld dat er mensen met een BMX door de trein rijdenquote:
Kloptquote:Op maandag 22 januari 2007 15:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat is een rode oortjes strip!
Zit een jongen heel vies garnalen te eten in de trein, met zijn voeten op de bank etc.
Blondje zegt er wat van, hij zegt dat ze d'r mond moet houden.
Dus zij roept de conducteur, en zegt, dat hij haar betast heeft. Hoe kun je dat bewijzen, vraagt de conducteur.
Zegt zij, ruik maar eens aan zijn handen.
Zegt die vent:
Ze wilde dat ik aan haar zat, ruik naar eens aan mijn mond als je bewijs nodig heb.....
of zoiets...
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Samcali het volgende:
Als het deze man was heb je pas echt een probleem....
[afbeelding]
Maar dat weet de politie niet ! Ze zullen vast geen vergelijkend-waren-onderzoek doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig ruikt die van mij niet naar garnaaltjes of haring dus die vlieger gaat niet op
Wat jij zegt.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef veldmuis het volgende:
Je mag blij zijn dat-ie alleen maar wat aan het rijden was, ik had je gewoon keihard in je kont geneukt en als je tegen zou stribbelen dan ja dan zou ik dat ook doen!!
hangt helemaal van de vrouw af, Ma Flodder moet het niet proberen!quote:Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Jezebel het volgende:
Het gekke is trouwens dat als je als vrouw tegen een man staat te rijden, je nooit klachten krijgt...
goeiesmorgens. Welke avonturen heb je vandaag weer beleefd in de trein?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven![]()
welke trein heb je, kom ik morgen ff tegen je aanrijden...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Eigenlijk vandaag niks, behalve dat het weer super druk was, ik heb de vieze man niet gezien
ja die rijden immers ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef 907 het volgende:
Sja, als je oud bent dan zal dat wel de versiertruck zijn denk ik ...
Ik krijg in een keer een mental image van Lucia Rijkerquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erger nog, ze is spuuglelijk en heeft al 5 jaar geen vent gehad.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Tja ik had de trein gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
heheh zou best nog wel kunnen hoor een poster is het niet want van al die mensen hier die beweren dat zij het zijn geweest zag er niet eentje uit als die vieze man.
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet, als je ook een oud vies mannetje bent dan niet want dan denken al die oude vieze mannetjes dat het mag als je nou een knapperd bent dan mag het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:12 schreef GANZENBORD het volgende:
Woah, ik neem altijd de trein van 7.40 op Zwijndrecht, mag ik morgen tegen jou aanrijden zodat geen ouwe mannen dat meer kunnen doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |