Gelukkig zijn er nog genoeg meisjes in de wereld die wel heel ver willen gaan voor een ipod.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Geen idee heb ze niet gezien.. Dan als nog laat me niet half verkrachten voor een paar ipods.. Als je nou met een.. Neee grapje![]()
Nou niet alleen voor Ipods.. geef ze wat te drinken de hele avond en je mag erop.. Ben zelf barvrouw en kan ze zo allemaal aanwijzen die het doen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg meisjes in de wereld die wel heel ver willen gaan voor een ipod.![]()
Nee, dat is de iBuzzquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dan ga ik maar weer met me ipods en de leesmap
dacht bij mezelf steek ze lekker in je reet
proest!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef alsem het volgende:
gelukkig reed hij niet met de trein tegen je aan![]()
Eigenlijk ben jij best spannend met je ibuzz en je verhalen over pijpen in de auto enzoquote:
Ha ha ha... Heb hem inderdaad niet meer naar me buurvrouw zien gaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
zo zie je maar ze komen zelfs al bij je aan de deur staan onder het mom van " in de trein lukt het niet dan jat ik maar ergens een leesmap en een Ipod en probeer ik het aan de deur"
Kun je niet wat zuidelijker gaan reizen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jah voor als het rustig is in de trein, komt allen naar traject Dordrecht - Rotterdam Blaak voor een gratis rit
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Gripper het volgende:
Ik was eerder verdorie, met m'n interesse in je fietserij! Achteraansluiten knep!![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best spannend met je ibuzz en je verhalen over pijpen in de auto enzo![]()
Maar wat is nou je punt?quote:
Nietus, ikke!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef Gripper het volgende:
Ik was eerder verdorie, met m'n interesse in je fietserij! Achteraansluiten knep!![]()
*Reist deels hetzelfde traject als TSquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Hi_flyer het volgende:
TS fietst, dus slank en aantrekkelijk en dus streepje voor heeft![]()
Oh, dus omdat ik tegelijkertijd meld dat ik fietsen interessant vind, maar óók dames die duidelijk en openhartig over hun sexbeleving zijn op dit forum, ligt mn interesse meteen ergens anders?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef knep het volgende:
[..]
Dat je interesse ergens anders ligt.
Jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik tegelijkertijd meld dat ik fietsen interessant vind, maar óók dames die duidelijk en openhartig over hun sexbeleving zijn op dit forum, ligt mn interesse meteen ergens anders?
Ahaquote:
Lijkt je dat wel wat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even ontopic, want op de fiets heeft nog niemand tegen mij aangereden
Wat fijn dat jij als TS zijnde het topic toch weer de richting in stuurt waarin je het wilde hebben. Wij gaan tenslotte aardig offtopic zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ervan uitgaande dat ze een landing maakt zoals Erik Dekker afgelopen tour. Met een simpel schaafwondje op je arm ben je vast niet lelijk genoeg voor "Gnoom zoekt Ork"quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar wel weer meedoen aan die nieuwe datingshow van SBS6...
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
spd pedalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef knep het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zit.
ook daarmee kun je een treinviezerik trouwens verschrikkelijk pijn doen, zeker als de plaatjes niet verzonken zitten in de zoolquote:
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
ook daarmee kun je een treinviezerik trouwens verschrikkelijk pijn doen, zeker als de plaatjes niet verzonken zitten in de zool![]()
moet geen probleem zijn lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef knep het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpen.
een "train" in de trein wauhahaaquote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Zal wat zijn zeg dat je door 30 mannen word bereden?
Meer een groeps verkrachting dan lijkt me
Ik heb LOOK plaatjes die zijn wat groterquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef knep het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze speciaal voor cyclinggirl spd schoenen mét naaldhak ontwerpen.
Ik rij gewoon met Shimano schoenen hoor met Look pedalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef knep het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel lastig, trouwens ben wel benieuwd hoe jij dan met hoge hakken op de wielrenfiets zit.
Vette shit. Die schoenen met een netpanty in een kort rokje. En dan in een coupe gaan staan. Suc6 verzekerd en niemand die tegen je aan komt rijden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik rij gewoon met Shimano schoenen hoor met Look pedalen
Ik weet niet wat meer pijn gaat doen, deze stalen vriendjes:quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb LOOK plaatjes die zijn wat groter
Nee Maikuuul die ziet er oud uit maar hij had geen c1000 schort voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
TS was het maikuuul niet die lijkt ook oud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |