das andere koekquote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Nee, dan maakt de homo in kwestie intiem kennis met de knie in kwestie.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien en kijken of die net zo goed is als die van de TS. Waarschijnlijk blijf je gewoon zitten en hoop je dat het snel over gaat.
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dan maakt de homo in kwestie intiem kennis met de knie in kwestie.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
In de discotheek vind je het geen probleem en in de trein wel?![]()
idd, ik klikte ook alquote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
Anyways...
verkapte 'check m'n fotoboek en geef ouwe geile mannetjes groot gelijk omdat ik zo aantrekkelijk ben' topic.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Ook in de disco houd ik daar niet van, vraag het dan eerst.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Dordrechtquote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer maandagmorgen en weer lekker met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak.
Rijdt Blaak binnen dus ik zie een leeg plekje in de gang en ga daar staan tot hij stopt, staat er een oude kerel achter me tegen me aan te rijden, dus ik zet mijn hak in zijn voet, gaat hij me toch een partij tekeer.
Dus ik zeg tegen hem dat is je straf moet je maar niet zo tegen mij aanrijden ouwe viespeuk, zegt hij dat het door de drukte komt dat hij tegen me aan moet staan, achter m stond niemand!![]()
Davinciquote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef feessie het volgende:
[..]
DordrechtZit je trouwens op Davinci ?
![]()
nounou, de een of andere flikker die je knie aanstoot ... nee, daar ga je dood van .quote:Op maandag 22 januari 2007 10:33 schreef rashudo het volgende:
Ja jongens jullie lachen, maar wacht maar tot je eens tegenover een homo zit en hij gaat met je knie tegen jouw knie aan, dan zou ik jouw reactie wel eens willen zien
Of je doet dat even niet, denk dat de mensen me nu een beetje raar vinden hierquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt mevolop in de trein zwaffelen
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hoi, wat een leuk meisje ben jij. Zullen we ff schuren?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ook in de disco houd ik daar niet van, vraag het dan eerst.
Als ik nou tegen je aan stond te rijden dan had je het niet erg gevonden.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer maandagmorgen en weer lekker met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak.
Rijdt Blaak binnen dus ik zie een leeg plekje in de gang en ga daar staan tot hij stopt, staat er een oude kerel achter me tegen me aan te rijden, dus ik zet mijn hak in zijn voet, gaat hij me toch een partij tekeer.
Dus ik zeg tegen hem dat is je straf moet je maar niet zo tegen mij aanrijden ouwe viespeuk, zegt hij dat het door de drukte komt dat hij tegen me aan moet staan, achter m stond niemand!![]()
Tjekt fotoboek en schiet in de lachquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik nou tegen je aan stond te rijden dan had je het niet erg gevonden.![]()
"Hoi, mag ik tegen je oprijden terwijl jij je baco opdrinkt?"quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
En waar zijn jouw foto's hork?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjekt fotoboek en schiet in de lach![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |