* Tomhoog mee wiltquote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef renz0r het volgende:
Aankomende zaterdag mn eerste feest van het jaar, Dj Zany X-qlusive
hmmm...nu je het zo zegt, het was niet echt super spetterend (was ook 1e keer Zak, dus keek sowieso m'n ogen uitquote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Koepert het volgende:
Ik wil ook naar Zany![]()
Maar goed, heb een familie-feestje, zal ook wel gezellig worden ;')
En even een vraagje aan de Zak-gangers van gisteren:
Vonden jullie het een 16jaar-Zak-waardig feestje?? Ik niet namelijk, het was wel een mooie avond, en prima vermaakt, maar niet veel meer dan een 'normale' Zak-avond imo.
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm...nu je het zo zegt, het was niet echt super spetterend (was ook 1e keer Zak, dus keek sowieso m'n ogen uit) ze hadden er misschien wel meer van kunnen maken
in het begin, toen we er net waren (en denk tot een uurtje of 00.30) heb ik achter de DJ Booth gestaan, beetje kijken naar de gear enzoquote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienMaar wist t niet zeker, denk ga ook geen flater slaan door tegen een "Nog onbekendere dan jij" Hoi te zeggen
![]()
Mja dat witte shirt klopt wel.....Millionaire heb ik niet zien staan, maar geloof t meteen. Wij stonden groot deel vd avond achter dj-booth: "Rechts" (als je erachter staat) bij die pilaar/stelling.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in het begin, toen we er net waren (en denk tot een uurtje of 00.30) heb ik achter de DJ Booth gestaan, beetje kijken naar de gear enzoik had dus dat witte shirt aan met Millionaire erop
Heb je mij niet gezien dan??????quote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienMaar wist t niet zeker, denk ga ook geen flater slaan door tegen een "Nog onbekendere dan jij" Hoi te zeggen
![]()
Zak was weer perfect!!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Koepert het volgende:
Ik wil ook naar Zany![]()
Maar goed, heb een familie-feestje, zal ook wel gezellig worden ;')
En even een vraagje aan de Zak-gangers van gisteren:
Vonden jullie het een 16jaar-Zak-waardig feestje?? Ik niet namelijk, het was wel een mooie avond, en prima vermaakt, maar niet veel meer dan een 'normale' Zak-avond imo.
DAAR stond ik ook...bij die stelling....vage sjit!!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef Koepert het volgende:
"Rechts" (als je erachter staat) bij die pilaar/stelling.
Charmante fotoquote:Op zondag 21 januari 2007 16:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
DAAR stond ik ook...bij die stelling....vage sjit!!
Zal zo effe een foto posten....maybe herken je me dan wel van last night!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef renz0r het volgende:
Aankomende zaterdag mn eerste feest van het jaar, Dj Zany X-qlusive
quote:
Wat zij zeggen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag gas in de HMH, knallen met Zany
Sowiezo gedateerd...quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 januari 2007 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 2 plekjes op de gastenlijst gewonnen, maar had ook al kaartjes gekocht
.
Maar nu heb ik er iemand anders blij mee gemaakt.
En voor de mensen die niet weten welk feestje: InShock![]()
. Vorig jaar een van m'n beste feestjes.
Ghehe, ook voor mij 1 van de betere lokale feestjesquote:Op maandag 22 januari 2007 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
leuk feestje trouwens met The Prophet, Alpha Twins en Trilok & Chiren
Wanneer is dat feest en waar??quote:Op maandag 22 januari 2007 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
.
De 27e en in Gennep.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Wanneer is dat feest en waar??
Ik ben benieuwd. Op Qlimax vond ik 'm maar ff niksquote:Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet draaide ook errug lekker hoor, afgelopen zaterdag bij Zak
ja, dat had ik dus ook afgelopen Qlimax, maar hij viel echt mee bij Zak, had ik zelf ook niet verwacht om eerlijk te zijn, maar wel nice dusquote:Op maandag 22 januari 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Op Qlimax vond ik 'm maar ff niks.
Villian is ook mijn favoriet, vind Ruffian 3x niks, Da Syndrome (bij E-Fect en Zak) vind ik wel redelijk...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat MC Rems er is. Ik had liever MC Villain weer.
Ruffian is een schreeuwlelijkerdquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Villian is ook mijn favoriet, vind Ruffian 3x niks, Da Syndrome (bij E-Fect en Zak) vind ik wel redelijk...
ja, idd, op Qlimax vond ik hem niet echt bijzonder, weinig praten en ook niet echt 'mooi' / 'leuk'...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ruffian is een schreeuwlelijkerd![]()
. En MC Rems hoor ik eigenlijk nooit.
De linker boxset was 2x uitgevallenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
headhunterz was live dus daarom waren ze er maar een half uurmaar in dat half ur toch lekker door geragd
( inclusief een nieuw Numertje) dat nr van Q-base wat TB draaide was het Q-base anthem (Lost in Dreams) maar dan de Tat en Zat remix
wat gewoon een erg lekker nr is
![]()
verder vond ik euphoria heerlijk qua geluid, het stond heerlijk hardde ruimte was eigenlijk goed, ware het niet dat somige mensen het nodig vonden om tijdens de 3 belangrijkste optredens van de avond 25 x heen en weer te lopen..
![]()
Al met al vond ik het zeer geslaagd en overweg ik om de volgende keer weer te gaan, dan zijn namelijk: Zatox, D-block & S-Te-FaN, The Prophet,Deepack,Leep en Mc villain (maar die laatste 2 zijn standaard) er.![]()
![]()
Ik vind over het algemeen (los van de white parties etc....) dat Zak altijd gruwelijk knalt!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
die bass bij Zak stond echt heerlijk hard, echt dreunen daar joh(komt misschien ook wel omdat we er pal voor stonden
)
* Koepert agreesquote:Op maandag 22 januari 2007 13:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen (los van de white parties etc....) dat Zak altijd gruwelijk knalt!!![]()
Muziek is just perfect daaro!!
Moet je wel eerlijk zeggen dat ik echt niet wekelijks naar Zak ga/wil!!!! Dan gaat het zekers vervelenquote:
* Koepert agrees........againquote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Moet je wel eerlijk zeggen dat ik echt niet wekelijks naar Zak ga/wil!!!! Dan gaat het zekers vervelen![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...nu begint het eng te worden!!![]()
dat heb ik dus ook, ook al was zaterdag mijn 1e keer Zakquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Koepert het volgende:
Nee, maar Zak vermaak ik me altijd meesterlijk, Super te spreken over de sfeer, de belichting en de muziek (Stijl EN volume). Maar elke week Zak?.......Nee dat toch niet. Ben bang dat dat wat gewoontjes gaat worden hoe gek dat mij nu nog in de oren klinkt![]()
ik moet ook maandag stageverslag ingeleverd hebben, moet er nog wel ff aan trekken, maar komt wel goed, in elkaar zetten is zo gebeurd...heb maandag ook vrij genomen, zodat ik EN het verslag in kan leveren voor 12.00 EN bij kan komen van X-Qlusive Zanyquote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef NrSiX het volgende:
Sterkte miss.cutie =] ik ben erg druk nog hier op stage maar kheb geen zin
ik ga 3 febr weer naar zak, we hebben zaterdag maar besloten 1 keer in de maand die kant op te gaan, iedere week is wel wat te vaak
waarom kijk jij de hele dag tegen harddisk-jes aan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
Jeetje....kijk de hele dag al tegen harddisk-jes aan!!
...it's a dirty job....but somebody got to do it!!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom kijk jij de hele dag tegen harddisk-jes aan?
werd ook nog gedraaid bij Zak, door The Prophet, hoor je ineens Zany de hele zaal door bulderen met z'n "Hasta La Vi...uhhh, ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta Baby"quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hasta La TVPasta
hip, ik ben ook een nerdquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...it's a dirty job....but somebody got to do it!!
===>Werk in de computeronderdeeltjes....![]()
heb je daar ergens linkje van ofzo, dat ik kan luisteren/downloaden, want ken het nummer nietquote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef Koepert het volgende:
Oeh trouwens: In Zak ook weer gedraaid: Walt - Silver Machine![]()
![]()
Trackpack waar die wel in zitquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je daar ergens linkje van ofzo, dat ik kan luisteren/downloaden, want ken het nummer niet
dat was een best leuk stukjequote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werd ook nog gedraaid bij Zak, door The Prophet, hoor je ineens Zany de hele zaal door bulderen met z'n "Hasta La Vi...uhhh, ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta Baby"![]()
truequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de nieuwe van zappaman is ook errug lekker
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik thuis ben eens kijken of er filmpies online staan van afgelopen weekend Zak![]()
oKee!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
als je ze gevonden heb, mag de link wel ff hier neerzetten, kan ik ook even kijken
Ik ben ook hip dan. Ik ben zelfs een master nerd danquote:
Kom je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Euphoria.
Next edition miss. Word 4x per jaar gegeven. Dus voor de volgende keer is ze zeker op tijdquote:
quote:
Met die filmpjes bedoel je?????? .... heb effe gekeken op youtube, maar staan allemaal oude filmpies opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef NrSiX het volgende:
miss.cutie je houd ons wel lang in spanning
jep dat bedoelde ik, ik heb zelf nog wel 3 a 4 filmpjes alleen het geluid is echt zwaar bagger :S dus dat is het niet echt waard denk ik om op youtube te zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Met die filmpjes bedoel je?????? .... heb effe gekeken op youtube, maar staan allemaal oude filmpies op![]()
Doe maar wel!!! Leuk leuk....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jep dat bedoelde ik, ik heb zelf nog wel 3 a 4 filmpjes alleen het geluid is echt zwaar bagger :S dus dat is het niet echt waard denk ik om op youtube te zetten
Check even de faq --> MUZ Muziek FAQ!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:25 schreef Koepert het volgende:
NoiseControllers - Aliens![]()
Wat een lekkere plaat toch
Klik
Whoopsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Check even de faq --> MUZ Muziek FAQ!
Dat soort linkjes zijn niet toegestaan.
No problem.quote:
haha zodra mijn internet weer normaal functioneert zet ik ze er wel even op.. internet valt nu constant uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Doe maar wel!!! Leuk leuk....
Kheb wel een aantal filmpjes van Euphoria gemaakt en op de pc gezetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Had ik nou toch maar mijn camera meegenomen naar Euphoria.. maarja achteraf dan is het altijd makkelijk praten
Crusty heeft nog wel wat filmpjes van andere feesten die ik gemaakt hebmoet je maar aan hem vragen als je nog iets wil zien
(welke feesten dat zijn zie zijn Sig of de mijne)
De kwaliteit van de beelden vind ik altijd goed en van het geluid ook
sorry, klinkt mij niet bekend in de orenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
yohooo vriendjes en vriendinnetjes.... Ff een request
Liedje ik meen dat het van de activator is, maar weet dus niet zeker...
Vocals gaan:
Sex in the morning, sex at night
sex in the afternoon that's right!
Heerlijk nummertje dat ik echt heel snel moet hebben...
Iemand die het nr (of een rip ervan heeft)... en anders titel/artiest?
Mmmm komt mij toch ook niet echt bekend voor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vocals gaan:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mmmm komt mij toch ook niet echt bekend voor...
Schadeeee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, klinkt mij niet bekend in de oren
Thx! Ik kende hem nog niet, en dat terwijl ie al zeer lang op mn pc staat...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Donkey Rollers - Immeasurably is het nr![]()
ik zou zeggen gooi ze lekker online Ananas
Lekker hard, lekker cool, Headhunterz op je smoel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef CrustyClown het volgende:
Ik had trouwens ook een filmpje gemaakt van het nieuwe nummer van HeadHunterz ft MC Villan, maar de kwaliteit is zo bagger dat ik twijfel of ik hem nog wel post
Je zult het idd toch nog even moeten doen met filmpjes, het eerste feestje duurt nog even hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
De filmpjes zijn toch best okhet doet mij verlangen naar meer
Werkt die site niet met n playlist dan??quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik hoorde dat nr waar ik het vandaag over had voorbij komen via zon online radio site op school en t klonk echt heeeeeeel goed!
Maar dat is geen keboem keboem, dus dat vind ik niet thuishoren onder de feestjes die we hier bespreken. Tenzij jij de eigenaressen kan overhalen de hele avond hardstyle/core te draaien...;)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
eerst komende feest duurt 8 dagenen het begint zaterdag
![]()
![]()
quote:
Dat bewaart ie natuurlijk voor zaterdag!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Schakel net 10 minuten in maar hij draait wel de bekende plaatjes.......lekker, maar niet vernieuwend....
hasta la pasta, maar dan een tikkeltje harderquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat bewaart ie natuurlijk voor zaterdag!![]()
je hebt totaal geen last van die trappen hoor..majaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef RijstNatie het volgende:
euphoria, 1x geweest.. is niks met die trappen daar
beter een normale ruimte ofso regelen
Idd, gewoon lekker vooraan en gaan !quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
Gewoon vooraan bij de boxen staan
Ben trouwens 3x geweest maar van de eerste weet ik niks meer terwijl ik niet veel gezopen had![]()
Hij zei ook erna, dat hij weet dat het opgenomen wordt door luisteraars en dat hij daarom niet veel nieuwe platen draait.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
setje van Zany @ Club Fresh was niet echt geweldig, standaard platen + de 2 nieuwe van hem en Donkey Rollers...
dat snap ik, maar had wel iets andere platen verwacht, dit is een beetje de standaardkeusquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij zei ook erna, dat hij weet dat het opgenomen wordt door luisteraars en dat hij daarom niet veel nieuwe platen draait.
Al wat ouder cd'tje volgens mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardstyle Revolution Volume 2
Leuke CD
Grapjas ben je ook hequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja de nrs zijn een beetje van het eind van 2006maar zitten wel lekkere tussen
http://partyflock.nl/party/76102.htmlquote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:23 schreef Koepert het volgende:
Jongens (en meiden) waar gaan we komende zaterdag naartoe dan?? Behalve Zany![]()
![]()
Hihihihihihihihi....juistem!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:56 schreef scarefreak het volgende:
Dan moet je er ook wel bijvertellen wat die gastenlijst inhoud
Op de gastenlijst staan van ee boerenschuur kan iedereen natuurlijk
Misschien nog effe naar Chakra!! (na Zany)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:23 schreef Koepert het volgende:
Jongens (en meiden) waar gaan we komende zaterdag naartoe dan?? Behalve Zany![]()
![]()
Hoeveel pillen ga je slikken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Misschien nog effe naar Chakra!! (na Zany)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:56 schreef scarefreak het volgende:
Dan moet je er ook wel bijvertellen wat die gastenlijst inhoud
Op de gastenlijst staan van ee boerenschuur kan iedereen natuurlijk
Er staan niet zoveel mensen op, denk ik dusquote:Je kon meedoen en kansmaken op gastenlijstplaatsen voor 2 personen!
Er deden 125 leden mee. ICEYen Nicole..(K) hebben gewonnen.
Gratis kaartje gewoon.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef scarefreak het volgende:
Maar mijn onderliggende vraag was eigenlijk, wat houd het nou echt in?
Gratis drank?
Of gewoon een zij-ingang?
22 euro (of 30 als je je kaartje aan de deur zou kopen) voor 5 bierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Kan je zo weer 5 bier van halen. Altijd leuk.
Wanner je >niet< ingelogd staatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:56 schreef scarefreak het volgende:
Wanneer was partyflock ooit snel dan?
Dat is nog eens een service voor je ledenquote:
lekker is altijd goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat maakt het nou uit of de nummers niet nieuw zijnAls ze maar lekker zijn
Nogmaals oproep!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vocals gaan:
ik ga het niet wetenquote:
Zegt me totaal nietsquote:
Misschien moet je niet dingen zelf verzinnen.....is niet grappigquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien moet je niet dingen zelf verzinnen.....is niet grappig![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien moet je niet dingen zelf verzinnen.....is niet grappig![]()
K kan je in zoverre helpen dat ik iig zeker weet dat het van de Activator is.....quote:
Ook namens mij, veel plezier!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wens iedereen die naar Zany gaat alvast veel plezier!![]()
Thnxquote:
quote:
T is nu 2 dagen later, dan mag het nog steeds kunnen....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens, nu, nog steeds last van een hele harde piep. Ik begin er serieus gek van te worden.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T is nu 2 dagen later, dan mag het nog steeds kunnen....
Als je t morgen nog hoort is het iets minder goed!![]()
Dj zany - Volt is klinkt overigens erg lekker!
Amen to that Brotherquote:Dj zany - Volt is klinkt overigens erg lekker!
Volgens mij (don't shoot me if I'm wrongquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vocals gaan:
Komt omdat t n nieuwe plaat is die volgens mij zelfs nog officieel gereleased moet worden.. Dus denk dat ze m op Soundbase ook nog niet hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:41 schreef hardstyle_babbels het volgende:
maar ook al klopt het, kan hem via geen enkel forum of programma vinden!![]()
* Koepert agreesquote:Op maandag 29 januari 2007 18:55 schreef mstx het volgende:
Equal_Mindz_-_Hardminded-Vinyl-2007-QMI![]()
![]()
![]()
![]()
Dj_Zany_-_Volt__Inflator-Vinyl-2007-qmi
Ook leuk
Tis een DJ hier uit de buurt vandaarquote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, wie weet in de toekomst! Zoveel luxe had je die avond wat je kon gaan zien
Zeker weten!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ofterwijl X-qlusive future met: Showtek, Headhunterz, Trilok en Chiron, D-Block & S-Te-Fan, noisecontrollers, the pitcher, A-lusion etc...
Ik vind de bovengenoemde naam kwa producties ook steeds beter... Misschien zelfs nog wel verniewender dan de oude bekende "grote" producers...
Ohw nee....er zijn al teveel Holland vs Italy feestjes geweestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hoe zou jullie de volgende X-Qlusive het liefst willen hebben...?
Ik zie het liefst weer een soort thema, zoals met holland vs Italy toen...alleen dan nu iets met the future.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T is nu 2 dagen later, dan mag het nog steeds kunnen....
Als je t morgen nog hoort is het iets minder goed!![]()
klinkt niet slecht, wat dacht je van Chickz On Fire ft. Noisecontrollers?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:04 schreef Koepert het volgende:
Klinkt als een sterk plan. Of een X-Qlusive NuclearFusion. Allemaal samenwerkingsverbanden.
Dus naast 2 Dj's die samen een team vormen ( Southstylers=Zany en Walt bijvoorbeeld) ook 2 "teams" die samen mixen. Niet een Holland vs Italy 2 'landen' tegen elkaar 'battlen', maar Donkeyrollers ft Showtek, Zany ft Deepack, A-Lusion ft Technoboy, Tatanka ft Activator. En dan samen "tracks maken".
ik ga er ook cker heen, ga niet naar Flockers heen, heb het 1e 'optreden' van de Noisecontrollers ooit ook meegemaakt (ook in NY), dus ben hier ook cker bij, met m'n Noisecontrollers-shirtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die noisecontrollers komen binnenkort in ny... Tegelijk met Jyckell & hyde. Gaan ze alleen maar reclame maken m.b.t. die jyckell & hyde...Geen slimme marketingtruc lijkt me, als je op partyflock bij het event kijkt heeft iedereen het alleen maar over de noisecontrollers...
Noisecontrollers wil ik dan ook echt een keer live zien, jongens maken alleen maar lekkere platen!![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Magoed om even op het X-Qlusive stukje terug te komen, denkt dat een formule met alleen de nieuwe helden van nu ook zo uitverkocht is...!
en wachten op de vinyls van Abject, Noisecontrollers en Chickz On Firequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Tsjah en die nieuwe Zany niet te vergeten. Het jaar begint goed.. Nu wachten op een vinyl van Syro
.
Smaakvolle Selectiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo dan, die nieuwe Jack Overdose is ook weer heerlijk.. Nog een paar knallers die de laatste week uit zijn gekomen;
Jack_Overdose_And_DJ_Terorist_-_Zwaf_(JOTC2)-Vinyl-2007-
Sisma_DJ_Feat_Mc_Tr3no_-_People_Strong-Retail_Vinyl-2006-
Julian_DJ_Vs_Bruno_Power-Cops-(BTE004)-Vinyl-2007- (Activator Remix)
Stylez_Meets_Tonteufel_-_Third_Strike-(Hs0317)-Vinyl-2007-
Tsjah en die nieuwe Zany niet te vergeten. Het jaar begint goed.. Nu wachten op een vinyl van Syro
.
*EDIT*
Raar dat er 2006 in die vinyl staat.. Zo oud is ie helemaal niet.
downingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo dan, die nieuwe Jack Overdose is ook weer heerlijk.. Nog een paar knallers die de laatste week uit zijn gekomen;
Jack_Overdose_And_DJ_Terorist_-_Zwaf_(JOTC2)-Vinyl-2007-
Sisma_DJ_Feat_Mc_Tr3no_-_People_Strong-Retail_Vinyl-2006-
Julian_DJ_Vs_Bruno_Power-Cops-(BTE004)-Vinyl-2007- (Activator Remix)
Stylez_Meets_Tonteufel_-_Third_Strike-(Hs0317)-Vinyl-2007-
.
*EDIT*
Raar dat er 2006 in die vinyl staat.. Zo oud is ie helemaal niet.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Nieuwe Wicked (1074):
ZATOX & ACTIVATOR - Don't let it go
http://www.ipnotika.net/releases.asp?offset=0
Laat maar komen.
Beeetje jammer.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef renz0r het volgende:
Pak een punt *snifffff* het is tijd om te snuiven!!!!
Hier ben ik t dan weer wel mee eens.quote:
Midnight echt een fucking briljant nr
The classical tune is back againquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind Back Again trouwens heel vet.
juist, voor mij de ideale site, daar heb ik dat mandje ook staanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, voor mij de ideale site, daar heb ik dat mandje ook staanals ik bestel, kan ik ze mooi ophalen in Hengelo, toch vlakbij...al vind in Freaky
ook heel erg lekker, nieuwe platen die (nog) niet op Recess te krijgen zijn, en vaak zijn ze ook wat goedkoper...
ik kan bij wijze van spreken mijn broertje laten bestellen, en ondertussen er al heen rijden, en dan bij aankomst al gelijk de platen meenemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Helemaal handig zo dichtbij!!
Rijd ernaartoe; geef je platen door; en bestel dan direct chocolade-melk daaro!!!!===>Die is FIJN!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan bij wijze van spreken mijn broertje laten bestellen, en ondertussen er al heen rijden, en dan bij aankomst al gelijk de platen meenemen
thnx!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Rijd ernaartoe; geef je platen door; en bestel dan direct chocolade-melk daaro!!!!===>Die is FIJN!!![]()
ze hebben best wel veel platen en ook goed prijzen, sommige nieuwe hebben ze (nog) niet, die bijvoorbeeld Freaky.nl dan wel weer heeft, en meestal is Freaky ook iets goedkoperquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:29 schreef CrustyClown het volgende:
Best mooie site dat recess. Zat beetje rond te kijken. En ze hebben ook CTU - Hardstyle Resurrection. Zal een vriend van me erg leuk vinden
idd (&nog bedankt ijsmeis) , heb ook wat platen besteld, ze zijn vandaag de deur uit gegaan als het goed isquote:
wat heb je allemaal besteld dan (printscreen van je mandje ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd (&nog bedankt ijsmeis) , heb ook wat platen besteld, ze zijn vandaag de deur uit gegaan als het goed is![]()
Heb daar ook wel een leuke koptel gezien btw:
[afbeelding]
Post morgen wel een plaatje van wat ik binnenheb, verzending gaat wel snel btw.. gisteravond/nacht besteld en morgen in huisquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld dan (printscreen van je mandje ofzo) en is die koptelefoon de Reloop RH-3500 PRO LTD White Headphone???
Natuurlijk niet!! Die pakken ze zo voor je!!...mits ze op voorraad zijn!! (ga ik wel vanuit!!)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hoef je dan niet perse van tevoren te bestellen???![]()
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef mstx het volgende:
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007
dark_oscillators_-_superstar_dj-vinyl-2007
deepack_-_speakerfreakz_anthem__drop_out-vinyl-2007
jdx-goddamn_bitch__tha_seeker-(scsp013)-vinyl-2007-hdf
Zenith_DJ_-_Once_Again-Vinyl-2007-QMI
Max_B_Grant_Vs_the_Ripper_-_Im_the_Ripper_Blu119_-Vinyl-2007-HaSMP3
Francois_And_Laurent_-_Bells_From_Nowhere-(BTB003)-Vinyl-2007-FMC
Dat nummer klinkt bijna hetzelfde als Food for Woofers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
dark_oscillators_-_superstar_dj-vinyl-2007![]()
dat is wel een beetje waar, maar dat vond ik ook een lekker nummerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat nummer klinkt bijna hetzelfde als Food for Woofers.
ik zal dit weekend eens even kijken of jullie gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
wij zaten gisteren de Qlimax dvd weer eens te kijken en toen viel het ons op dat ze bij de aankondiging van de donkey rollers ze een fout maakten.. er staat namelijk op de schermen Donkyrollers zonder e dus..is het iemand anders ook nog opgevallen ? of zijn wij gewoon mierenneukers
![]()
er zijn volgens mij programma's die dat 'omzeilen' ofzo, weet niet precies hoe het werkt, kan zo ook geen naam of website herinnerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
tering ik probeer wat vinyls binnen te halen maar staat weer dat rapidshareals iemand een oplossing heeft, please PM me....
Ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:34 schreef NrSiX het volgende:
Platen vanmiddag binnengekregen
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07055/DSC00995.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07055/DSC00996.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Linksboven : A-Lusion - Drummer Beat / Re-vera
Rechtsboven :Bobby V - Higher Force E.P.
Linksonder : Inner City - Big Fun 2005
Rechtsonder : D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Keep it Comming
Midden : Zany & Duro - Back Again / Hasta La Pasta
Ik bedoel die dingen die voorkomen dat je oren kapot gaan. Niet die dingen waar muziek uit komt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oordopjes, gewoon voor pc?
We zochten eigenlijk meer zoiets, dus liever geen goedkope dingen waardoor de muziek nergens meer naar klinkt.quote:
Ow na 3 bier ben ik blijkbaar al dronken, je zet er nog achter voor bescherming... BLOND BLOND BLOND!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoel die dingen die voorkomen dat je oren kapot gaan. Niet die dingen waar muziek uit komt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef renz0r het volgende:
Heej weet je wie ik ben....HÉ?!!!....Doorgesnoven dirk!!!!11
Pak een punt! Het is tijd om te snuivvvvven!!!!'
Ik vind 'm ook wel geinigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef renz0r het volgende:
Je hebt zeker niks beters te meldenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef renz0r het volgende:
Ik gebruik deze: http://www.earplugs.de/Cont/Plugs/MusicSafe-III.aspquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
We zochten eigenlijk meer zoiets, dus liever geen goedkope dingen waardoor de muziek nergens meer naar klinkt.Maar misschien weet iemand nog wat beters.
Thnx, ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:59 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: http://www.earplugs.de/Cont/Plugs/MusicSafe-III.asp
Ben er tevreden mee. Ik gebruik ze voornamelijk bij Rock gigs, Hardstyle luister ik niet echt
Kosten in de winkel iets van 30 euro (Feedback o.a.), op internet kan je ze goedkoper vinden.
Vette vocal , maar wat daarna komt past er niet echt bij....tis leuk, maar je verwacht een dikke climax...althans ik danquote:
hier ook , beetje ziek , dus vanavond geen matrixx.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef CrustyClown het volgende:
Vanavond ouderwets vastenavond vieren. Maar toch stiekem even wat hardstyle luisteren om de sfeer er in te krijgen
beterschap!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hier ook , beetje ziek , dus vanavond geen matrixx.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |